Skocz do zawartości

Dlaczego nowy 'Der Pasnik' sie nie sprzedaje???


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

Powazne pytanie 8]

 

Przejezdzalem dzisiaj obok 6-8 dealerow VeeDub i to u kazdego a kazdego place 'Der Pasnik' stoja, :hmm:

 

Pogrzebalem i wychodzi mi, ze discount na placach jest ok 15-20%, na demo 20-30% nie jest zadkoscia .... :hmm:  - czas zaplaty za plac sie widocznie zbliza ... i auta ktore kawy przywozily nalezy sie pozbyc ...

 

Np ten ... wersja bieda 132TSI, ale 85,975.93 PLN zeby postawic na ulice, (auto, ubepizeczenie, tablice, rejestracja, etc)  na placu stoi od min 7 miesiecy ...

 

c8l1Aps.jpg

 

IMVHO tymi co w Europcar jezdzilem nie jest to jakies totalnie zle auto, ot poprawne, nic ani zlego ani dobrego...

 

Dieselgate sie odbija w ilosci sprzedanych sztuk  (u mnie w ciagu 1/2 roku ok -4% ), ale benzyna nie powinna byc dotknieta (tak bardzo) ...

 

Wiec ciekawi mnie to czemu lud tego nie chce , w EU to samo??? :hmm:  :nie_wiem: ???

 

 

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U nas na Passata czeka się obecnie 3-4 miesiące minimum.

 

czyli zalatwieniem sprawy jest wyslanie tych ktore tu stoja na placach do PL ;]

 

Czeka sie, na wszystkie wersje, czy na jakies bardzie dobrane - e.g. brazowa tapicerka ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli zalatwieniem sprawy jest wyslanie tych ktore tu stoja na placach do PL ;]

 

Czeka sie, na wszystkie wersje, czy na jakies bardzie dobrane - e.g. brazowa tapicerka ...

 

 

Byłoby to jakieś rozwiązanie :ok:

Z tego co wiem, na większość się czeka. Zwłaszcza na lepsze wersję, gdy je dodatkowo doposażysz w pakiety i opcje. Ja czekam od końca lutego, auto jest już u dealera, w poniedziałek mam odbierać. Z placu można coś znaleźć w podstawowych wersjach. Ja chciałem chociażby aktywny wyświetlacz, areaview, pakiet drogowy plus z wszelkimi asystentami, fotele grzane/wentylowane/masażer i na takie auto nie było szans na szybko.

Wiem że mocno wydłużały czas produkcji np. większe felgi - 18 cali. Na nie mieli jakieś restrykcje = wiesze felgi = 1 miesiąc dodatkowo w produkcji.

Brązowa tapicerka nie wydłużała dodatkowo produkcji, bo też mocno się nad nią zastanawiałem. Ale ostatecznie wziąłem czarną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to ci daje? :hmm: EDIT znaczy co jest w tym pakiecie?

 

 

Pakiet Drogowy Plus

- system Side Assist Plus - asystent zmiany pasa ruchu

- system Lane Assist - asystent toru jazdy

- system Emergency Assist - asystent hamujący w przypadku zasłabnięcia kierowcy

- system Traffic Jam Assist - asystent jazdy w korku

- system Dynamic Light Assist - automatyczne światła drogowe

 

http://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/RM2016_RP2015/passat_limousine.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakim ekstrawagantem i hipsterem trzeba byc, zeby w kraju, w ktorym mozna jezdzic V8 albo jakims fajnym JDM kupic sobie skode albo paśnika  8]  :hmm:  :nie_wiem:

 

 

:hehe:  ;]  :phi:  ;l

 Wbrew pozorom nawet IMVHO Skoda oferuje dobre rozwiazanie ;]  - nie w takiej konfiguracji jak w EU a tym bardziej w PL - tanie, taczki - od tego jest Corolla, i30, Camry, Sonata ale w konkurnecji dal Merc, BMW, Audi etc - juz o tym kiedys pisalem :skromny:

 

Ale 'Der Pasnik' - :hmm: - naprawde mnie to auto totalnie zastanawia, ponad 15 lat czytania na AK jaki jest och, i ach  i144028_jerkoff.gifi144028_jerkoff.gif

 

W koncu kiedys kiedy przesiadlem sie do Europcar - mialem okazje tym pojezdzic - to chyba bylo pierwszy raz w zyciu jak jezdzilem osobowym Diesel 8] - i do dzis pamietam ze w poprzedniej generacji to mialo najgorsze siedzenia jakie w zyciu doznalem :ogien:  .. ale reszta bylo zadziwiajaco poprawna ... :hmm: - taka EU Camry. :hmm:

 

 

Tak samo z nowa generacja, nie widze nic co by mnie tam i144028_jerkoff.gifale dzis pierwszy raz (mimo awaryjnosci VAG) bym pierwszy raz rozwazyl kupno tego auta jesli bym potrzebowal taczki ktore zabraly by mnie do stacji na publiczny transport. :hmm:  - ale tylko za taka cene jak u mnie sprzedaja u dealer-a...

 

Wiec nie wiem, czy ja sie naprawde stary robie :( czy zaczynam smakowac w EU autach :hehe:

 

Jak narazie :piekna: mi mowi,ze zycie jest za krotkie zebym 'Der Pasnik' jezdzil :phi:  - HSV Rules :jem:  - ale powolo, powoli ...

 

 

1r4tFxh.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakbym mial potrzebe kupienia dynamicznego kombi to Octa RS jest fajnym wyborem ew "auto emocion" Leon Cupra ST. Cos czego chwilowo nie ma w konkurencji - kompaktowe kombi z silnikiem z Hothatcha. Bo meganka ma zmiane modelu i juz jej nie ma w ofercie. 

 

Znajomy sie przesiadl z Hondy na Passata - juz ma drugiego. Bylo B6, teraz B7. Obie benzyny z DSG. Pierwsza 1.8, obecnie 2.0. Ten nowy w Highline z jakimis dodatkami i wspomagaczami. Mocy duzo ale trakcja dramat. Co chwile mruga kontrolka na desce a czucie auta na kierownicy chyba lepsze jest na Logitechu i GT5 na konsoli ;)

 

No i co chwile jakies problemy - w tym B6 - od drobnostek - typu palace sie LED w tylnych lampach w B6 po powazne problemy - dwa razy auto z trasy wracalo na lawecie przez problemy z DSG  8]

B7 jest lepszy bo to sluzbowka :) i na razie raz odmowilo posluszenstwa ale to w wyniku bliskich spotkan z innym aucie  :wpysk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakbym mial potrzebe kupienia dynamicznego kombi to Octa RS jest fajnym wyborem

 

zgadzam sie i dlatego, 7 na kazde 10 OCtavia u mnie to RS, mimo, ze jest to FWD :hmm:  - ale w kombi IMVHO nie ma sobie rownych.

 

W ogole my mamy zawsze jakas fascynacje z tym co jest jakies malo popularne w EU - RS -70% sprzedazy, S3 - 65% sprzedazy A3, ba znam mniejszego dealer-a gdzie tylko S3 zamawia na plac - szczegolnie jak sie produkcja poprawila ...

 

cd5412648128850562341.jpg

 

Leon Cupra ST.

 

Jakies roznice miedzy tym a GTI ? :hmm:  Widzialem to na zdjeciach. Sit u mnie nikt nie zna :hehe: Jak to sie ma w EU? Seat AFAIK ma byc sportowa marka nie? To de fact nie kreuje konkurencji do GTI, R? Jak to cenowo?  :hmm:  Tansze? Ktos to kupuje?

 

a czucie auta na kierownicy chyba lepsze jest na Logitechu i GT5 na konsoli ;)

 

;l do Camry przynajmniej V6 jeszcze montuja  :hehe:  ale prowadzenie to samo ... 

 

toyota-aurion-v6-08.jpg

 

No i co chwile jakies problemy - [...]- dwa razy auto z trasy wracalo na lawecie przez problemy z DSG 8]

 

 

I wlasnie to jest roznica miedzy Camry a Passat - nigdy nie spotkasz Camry z takimi problemami, ani nigdy nie spotkasz Camry na lawecie - chyba ze ja rozwalisz ...

 

 

288E4F7400000578-3076731-image-m-16_1431

 

B7 jest lepszy bo to sluzbowka

 

Ale jak sie popsuje to tez problem (tylko nie dla kieszeni) ... :hmm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zgadzam sie i dlatego, 7 na kazde 10 OCtavia u mnie to RS, mimo, ze jest to FWD   - ale w kombi IMVHO nie ma sobie rownych.

 

W ogole my mamy zawsze jakas fascynacje z tym co jest jakies malo popularne w EU - RS -70% sprzedazy, S3 - 65% sprzedazy A3, ba znam mniejszego dealer-a gdzie tylko S3 zamawia na plac - szczegolnie jak sie produkcja poprawila ...

 

Zapewne poziom dochod/cena auta ma na to ogromny wplyw ;)

 

 

 

Jakies roznice miedzy tym a GTI ?   Widzialem to na zdjeciach. Sit u mnie nikt nie zna Jak to sie ma w EU? Seat AFAIK ma byc sportowa marka nie? To de fact nie kreuje konkurencji do GTI, R? Jak to cenowo?    Tansze? Ktos to kupuje?

 

Roznica przede wszystkim w mocy. Gofer GTi ma 220 KM,  Cupra jest w wersjach 265 i 280 KM  a teraz zdaje sie zamiast 280 ma byc 290. Dodatkowo na hamowni te auta wg relacji uzytkownikow wypluwaja powyzej 300.

Cenowo Cupra jest w okolicach GTi moze nawet ciut wiecej ale ponoc dobrze rabatuje.

Seat mial byc sportowa marka - tylko chyba sie lekko zagubili w tym wizerunku bo robia nudne auta, wiekszosci klony innych aut z koncernu, a wiecej sportowego wizerunku ma Skoda, ktora np startuje w rajdach. A Seat od pewnego czasu nie pojawia sie w zadnej dyscyplinie motorsportu.

 

 

Ale jak sie popsuje to tez problem (tylko nie dla kieszeni) ...

 

Jest. Ale fakt, na lawete i auto zastepcze dalej trzeba bedzie czekac przy drodze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Jakies roznice miedzy tym a GTI ?

 

Cupra jest bliżej Golfa R niż GTI. Żona ma Cuprę 280 KM dsg z roku 2014. 288 KM z hamowni.

Cupra jest trochę gorzej wykonana od Golfa (plastiki, skrzypiąca klapa). Poza tym bezproblemowa.

W mieście nie bierze nawet 10  ;)

 


Cenowo Cupra jest w okolicach GTi moze nawet ciut wiecej ale ponoc dobrze rabatuje...

 

Nasz C wyjściowo była droższa o 10 tys od GTI.

Wbrew pozorom Seat rabatował mniej niż VW. Za to skórzane recaro, navi, panorama i performance black było za przysłowiową złotówkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Cupra jest bliżej Golfa R niż GTI. Żona ma Cuprę 280 KM dsg z roku 2014. 288 KM z hamowni.

 

@@Kalkstein

Nigdy tego nie widzialem, ale patrze na pix i sam nie wiem czy ladne czy nie. :hmm:

 

Silniki sa identyczne jak GTI czy R???

 

 

cupra_290_002.jpg

 


Cupra jest trochę gorzej wykonana od Golfa (plastiki, skrzypiąca klapa)

 

Jak gorzej :hmm:  ? Jesli wrzucimy Skoda do tego mix to jak to stoi? I pytanie czy w zasadzie Skoda jest gorzej wyklepana niz VeeDub, UK twierdzi ze tak - u mnie IMVHO probka jest za mala zeby stwierdzic w jedna lub druga - ale dalej user-zy Skoda twierdza ze jest lepej poskladana niz to z Made in Germany, a o tym Made in South Africa nie mowiac :ooniee: :ooniee: :ooniee::out:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Nigdy tego nie widzialem, ale patrze na pix i sam nie wiem czy ladne czy nie ...

 

Co się komu podoba ;) wg żony OK. Ja tam się nie narażam więc też dla mnie OK  ;] 

 


Silniki sa identyczne jak GTI czy R...

 

Baza ta sama 2.0 tsi. Turbina i doloty takie jak w R, program na 280 KM, można kręcić na 300 bezproblemowo.

Mocy 280 wystarczy bo to FWD i na śliskim bywa ciekawie ;)

 


Jak gorzej...

 

Mała navi, cieniutkie dywaniki, słabe wygłuszenie, stukają mocowania pasów. Super fotele recaro ale zacina się prowadnica.

Chyba mniejsza sztywność od golfa bo poskrzypuje, plastiki dobre tylko na górze, na dole butelka PET ;)

Ze skodą nie porównuje, bo generalnie od czeszki trzymam się z daleka.

 

Tak bym podsumował: Cupra to świetny hothatch ale z każdej strony wyłazi seat i to trzeba akceptować :phi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Zapewne poziom dochod/cena auta ma na to ogromny wplyw ;)

 

@@Filipfm - na pewno ma to jakis wplyw, ale to tez IMVHO zmiana generacji i wybor, plus zmieniaja sie gusta i dostep.

 

Znaczy kiedys - jak ja bylem mlody, byl wybor - V6 lub V8, 4 cylindry Corolla - jako 2-3 auto. Ford lub GM nic wiecej.

 

Ktos kiedys popatrzyl na ceny i wyszlo tak w 1990

-V6 - auto rodzinne - $32k

- VW Golf - $36k :hehe:

- bilet lotniczy miedzy dwoma stanowymi stolicami - $400

 

Dzis mimo inflacji i 25 lat pozniej masz

-V6 - auto rodzinne - $35k

-Golf $22k

-bilet lotniczy $99

 

Wiec to zmiana, a fascynacja EU markami w pemwnym stopniu u niektorych tez jest :hmm: 

 


Dodatkowo na hamowni te auta wg relacji uzytkownikow wypluwaja powyzej 300.

 

Ale AFAIK to samo dzieje sie z Audi S3, Golf R, nie wiem jak GTI :hmm:  - podobno to standardowe u VAG :chipsy: 


iekszosci klony innych aut z koncernu

 

Nie mieli czasem klonu starego A4? :hmm: - kiedys w A widzialem i dopiero jak zobaczylem wielkie S - to wydawalo mi sie ze to Seat

 


A Seat od pewnego czasu nie pojawia sie w zadnej dyscyplinie motorsportu.

 

Myslalem ze Seat od dawna byl 'kill em' - :czacha: ale jakby teraz jest renesans - SUV dodali i patrzac na pix to wyglada ladniej niz oryginal :hehe:

 

004ateca2016.jpg

 


Jest. Ale fakt, na lawete i auto zastepcze dalej trzeba bedzie czekac przy drodze

 

Przynajmniej kawe sobie odliczysz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Co się komu podoba ;) wg żony OK

 

ach to najwazneijsze :hehe::oki:

 


Ja tam się nie narażam więc też dla mnie OK ;]

 

Ilosciowo chyba nie bedzie takie pospolite jak Golf :hmm:

 


Baza ta sama 2.0 tsi. Turbina i doloty takie jak w R, program na 280 KM,

 

:hmm:  czyli de facto wyglada ze sa jeden krok do przodu wiecej niz Golf - bo Golf to ma miec od  40th Anniversary Edition - jakkolwiek to sie w EU zwie. U mnie 500 sztuk poszlo w 2h - nie ma - wykupili :chipsy:  -

 

Cenowo to rowne czy tansze? (Seat vs Golf)?


FWD i na śliskim bywa ciekawie

 

Ale AWD jest?

 


Tak bym podsumował: Cupra to świetny hothatch ale z każdej strony wyłazi seat i to trzeba akceptować

 

To dalej jest klepane w Salsa Espanol :bananevil: :bananevil:   czy juz gdzies indziej?

 


bo generalnie od czeszki trzymam się z daleka.

 

Jakis szczegolny powod???

 


na dole butelka PET ;)

 

Wszyscy dzis tak maja :facepalm: - niestety... Tak jak moj GM - jak dotchniesz gore jest ok, wykladane suede - dol jak sie schylimem cos podniesc - plastik nawet nie z PET tylko prosto z kibla wyciagneli i pomieszali z kublem na smieci ..bbrrr - jak postukasz  :no: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


naprawde mnie to auto totalnie zastanawia, ponad 15 lat czytania na AK jaki jest och, i ach 
Bo paśnik to stosunkowo tani kawałek luksusu.

Nie wiem dlaczego, domyślam się, że przez geografię (blisko) Polacy są strasznie zapatrzeni na Niemców.

Ciągle się porównuje jak to jest fajnie w Niemczech itd.

Dla mnie Niemcy są nudne jak flaki z olejem, totalne zero polotu, zgadzam się, że wszystko jest poprawne, ale obrzydliwie nudne.

Dużo bardziej odpowiada mi styl życia na południu Europy, dlatego podobają mi się włoskie samochody i życie... zaraz mnie tu zjedzą, ale w Grecji (nie porównuje miejsc turystycznych a zwykłe miejsca do życia) żyje się naprawdę fajnie.

Oczywiście mam świadomość, że kryzys, że ogólny bałagan, ale mimo to tam się żyje dużo swobodniej i dużo przyjemniej niż w PL zapatrzonej na D, jest tam dużo mniej zamordyzmu, więcej zdrowego rozsądku.

 

Pozdrawiam BAS

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać inny rynek i AU ludowi passek nie pasuje. Tym lepiej dla nas, bo w EU passek właśnie ludziom bardzo pasuje i są na niego straszne kolejki ;] Dobrze, że chociaż dla was nie musimy jeszcze tysięcy produkować.

Swoją drogą jak piszesz - passek do dla ciebie auto do dojeżdżania do roboty - w EU są to limuzyny na trasy, często firmowe, którymi się lata wzdłuż i wszerz EU. W rodzinach jest to zwykle to największe auto w rodzinie na dalsze wyjazdy i trasy.

Ja tak mam: Passat kombi diesel na trasy, beetle dla  :piekna: na dojazdy gdzie tam kobiety potrzebują jeździć ;] no i jakiś Yaris czy inne pierdzidło do jeżdżenie pod supermarket, czy centrum miasta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


dlatego podobają mi się włoskie samochody i życie [...] zaraz mnie tu zjedzą, ale w Grecji

 

Zeby jeszcze tylko oni potrafili wyklepac auto tak dobrze jak smakuje oryginalna Pizza ;]:ok:

 

5532639598_26522578e7.jpg

 

Zawsze mi sie Alfa podobala, ale znam doslownie jedna osobe ktora jest entusiastom i ma 3 - jedna zawsze jezdzi dwie stoja, wszystkie kupione jako nowe... Jak sam mowi kosztowne hobby, ale to milosc :skromny:

 

Ale podoba mi sie ten post! :oki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Widać inny rynek i AU ludowi passek nie pasuje

 

1.jpg

 

i widzisz to mnie zastanawia, ktos kupuje te pare tysiecy Golf kazdego miesiaca :hmm: , ba jestesmy najwiekszym rynkiem dla Amarok :hehe: - tez VeeDub...

 

I teraz widzisz ta fascynacje Golf - (udizal GTI i R z ponad 25% spadl do ok 20-18% na miesiac - ergo tanie 92TSI ida :hmm: ) a "der Pasnik ' lud zakochany w VAG olal ...
peeing-in-the-snow.gif

 


Dobrze, że chociaż dla was nie musimy jeszcze tysięcy produkować.

 

alez to nie takie proste, stoja na placu :hehe:  - fakt ze np nie az tak jak Made in PL 'Cascada' np stock w calym stanie 229 sztuk - sprzedaz dla klienta, nie licze lease GM dla pracownikow - DWA :hehe: , tak sprzedali dwie sztuki - tez nie schodzi a plac pelny. Nie wiem ile dokladnie sprowadzili z PL, ale podobno batch mial 2,000 sztuk ???

 


Swoją drogą jak piszesz - passek do dla ciebie auto do dojeżdżania do roboty - w EU są to limuzyny na trasy, często firmowe

 

Gadalem z facetem z D, nie wiem jak to prawdziwe, on twierdzi ze sprzedaz 'Der Pasnik' to 80% flota w D... :hmm:  - przynajmniej w Bayern :chipsy: - ?????

 


a tak mam: Passat kombi diesel na trasy, beetle dla :piekna: na dojazdy gdzie tam kobiety potrzebują jeździć ;] no i jakiś Yaris czy inne pierdzidło do jeżdżenie pod supermarket, czy centrum miasta.

 

To czemu nie masz SUV? - powazne pytanie -nie z typy smieje sie :hmm: ? Reszta IMVHO raczej standardowo, jaky moja corka miala troche wiecej lat to Beetle by stal przed garazem ;) ... albo mozna zaoszczedzic 40% i kupic Golf :chipsy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Nie mieli czasem klonu starego A4? - kiedys w A widzialem i dopiero jak zobaczylem wielkie S - to wydawalo mi sie ze to Seat

 

Mieli. Obecnie nie ma w ofercie. Exeo sie to nazywalo. 

 

Jest Mii - klon VW Up! i Skody CityGo

Ibiza -  platforma VW Polo, Skoda Fabia, Audi A1

Leon - platforma MQB

Toledo - klon Skody Rapid

Ateca - platforma MQB

Alhambra - klon Sharana

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Cenowo to rowne czy tansze? (Seat vs Golf)?

 

Tak jak napisałem wyżej:

Nasza C (280 KM) wyjściowo była droższa o 10 tys od GTI (220 KM).

Wbrew pozorom Seat rabatował mniej niż VW. Za to skórzane recaro, navi, panorama i performance black było za przysłowiową złotówkę.

 


Ale AWD jest?

 

Nasza tylko FWD ;]

 

Dlaczego od szkody trzymam się z daleka?

Bo od paru lat podpisuję faktury flotowe i na widok zielonej szczały robi mi się słabo :phi: fakt, we flocie same najtańsze parchy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

i widzisz to mnie zastanawia, ktos kupuje te pare tysiecy Golf kazdego miesiaca :hmm: , ba jestesmy najwiekszym rynkiem dla Amarok :hehe: - tez VeeDub...

 

Gadalem z facetem z D, nie wiem jak to prawdziwe, on twierdzi ze sprzedaz 'Der Pasnik' to 80% flota w D... :hmm:  - przynajmniej w Bayern :chipsy: - ?????

 

 

 

 

To czemu nie masz SUV? - powazne pytanie -nie z typy smieje sie :hmm: ? Reszta IMVHO raczej standardowo, jaky moja corka miala troche wiecej lat to Beetle by stal przed garazem ;) ... albo mozna zaoszczedzic 40% i kupic Golf :chipsy:

 

U nas też pewnie 80% zbytu passatów, w mniejszym stopniu golfów (drogie...), ale i focusów i mondeo, to są floty. Ostatnio floty bardziej kochają Vw/skodę, niż forda, który u nas od zawsze był główną marką flotową, z prostego powodu - zaczęły kosztować podobnie, a mają o wiele większą wartość rezydualną - czyli po 3 latach/ 160kkm można je drożej sprzedać i więcej $$ zostaje w kieszeni.

 

 

A co do mnie i SUV - są przede wszystkim drogie, po drugie albo gorzej się prowadzą, albo jak się dobrze prowadzą to są strasznie twarde, więcej palą na autostradach, no i oferują w sumie lepszy bagażnik i... tyle - miejsca dla pasażerów specjalnie więcej nie ma. Jakbym szukał większej przestrzeni to poszedłbym w BMW 5, ew. Volvo V70, niż w SUV. Tu gdzie mieszkam jest jedno wielkie skupisko miejskie, jednocześnie mam dużo ekspresówek i autostrad - passat sie tu czuje dobrze i oferuje świetny value for money - za SUVa oferującego podobną przestrzeń i akceptowalną wygodę musiałbym zapłacić pewnie równowartość 2 passatów. Poza tym mogę go w każdej chwili sprzedać za dobrą kasę ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Dlaczego od szkody trzymam się z daleka?

Bo od paru lat podpisuję faktury flotowe i na widok zielonej szczały robi mi się słabo :phi: fakt, we flocie same najtańsze parchy.

 

@@Kalkstein - Zaraz, zaraz, ale to sa przeciez to same czesci :hmm:8]  - owszem poskladanie moze byc inne - inne fabryki - tak jak nie kupuje sie Golf Made in South Africa ;]  - ale zeby byly az takie roznice? :hmm:  Z czego to wynika? 8]

 

 

Car-Metal-Logo-Badge-Front-Hood-Bonnet-E

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


czyli po 3 latach/ 160kkm

 

@@Vadero - ciekawe - czyli zakladaja 40k km na rok i 160k km, u mnie musisz sie pozbyc ok 100-120k km, nikt (normalny) auta z 160k km nie kupi (chyba ze naprawde nie masz $$$), ale raz jak przekrocza magiczna granice 120-130k km - to cena idzie w dol i to sporo ... Z tego wynika, ze te auta w PL z 160k km ktos kupuje ... :hmm:

 


za SUVa oferującego podobną przestrzeń i akceptowalną wygodę musiałbym zapłacić pewnie równowartość 2 passatów. Poza tym mogę go w każdej chwili sprzedać za dobrą kasę

 

reszta ma dla mnie sens, tks :oki:  - no i zapomnialem, ze w EU nie ma tanich duzych SUV jak Pathfinder, jak Highlander etc ...

 

1401327051203.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@Vadero - ciekawe - czyli zakladaja 40k km na rok i 160k km, u mnie musisz sie pozbyc ok 100-120k km, nikt (normalny) auta z 160k km nie kupi (chyba ze naprawde nie masz $$$), ale raz jak przekrocza magiczna granice 120-130k km - to cena idzie w dol i to sporo ... Z tego wynika, ze te auta w PL z 160k km ktos kupuje ... :hmm:

 

 

 

 

reszta ma dla mnie sens, tks :oki:  - no i zapomnialem, ze w EU nie ma tanich duzych SUV jak Pathfinder, jak Highlander etc ...

 

 

 

U nas większośc aut w ofercie poflotowej ma ok. 160kkm na liczniku :)

Pathfinder jest, ale nikt prawie tego nie kupował - opinia o byciu awaryjnym (a szkoda bo bym kupił, nie sa drogie), jest jeszcze land cruiser, ale to już kawał krowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U nas większośc aut w ofercie poflotowej ma ok. 160kkm na liczniku :)

Pathfinder jest, ale nikt prawie tego nie kupował - opinia o byciu awaryjnym (a szkoda bo bym kupił, nie sa drogie), jest jeszcze land cruiser, ale to już kawał krowy.

 

@@Vadero - :hmm: a nie byla to czasem poprzednia generacja Pathfinder? kiedy byl na ramie? - wtedy to Made in Espanol tez klepali.

 

Od 2014 Pathfinder AFAIK jest tylko Made in USA i stad my go dostajemy ... 3.5l V6 pod maska... W cenie 'Der Pasnik'

 

nissan-pathfinder2010-W.jpg

 

 

vs MY 2015.

 

 

nissan-pathfinder-hybrid-2014-(2).jpg

 

 

2014_nissan_pathfinder_st_l_2wd_review_0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie byla to czasem poprzednia generacja Pathfinder? kiedy byl na ramie? - wtedy to Made in Espanol tez klepali.

 

No i ten poprzedni właśnie kosztował u nas z grubsza 1.5 * cena przyzwoitego Passata.  ;] Dodaj do tego kłopot z korozją - rama dość mocno rdzewieje, może nie aż tak jak w przypadku Mitsubishi, ale jest to jakiś tam problem przy naszych solonych w zimie drogach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i ten poprzedni właśnie kosztował u nas z grubsza 1.5 * cena przyzwoitego Passata.  ;] Dodaj do tego kłopot z korozją - rama dość mocno rdzewieje, może nie aż tak jak w przypadku Mitsubishi, ale jest to jakiś tam problem przy naszych solonych w zimie drogach. 

 

Navara z Made in Spain :facepalm: rozkladaja sie, co ciekawe te Made in Thailand sa moze nie lepiej poskladane, ale z jakiegos powodu trwalsze  :hmm:

 

Ditto bylo ze starym Pathfinder....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie - stary pathfinder. Tylko on u nas nie byl jako nowy w cenie passka, tylko tak 50kpln droższy

 

 

to i tak nic nie straciliscie 3.5l V6 jest polaczone z CVT :hehe: - z pierwszych poczatkow produkcji lud jest juz na 3-4 skrzyni, wymienija bez problemu ... :hmm: - ale to coraz bardziej staje sie regularny service u Nissan - "nowa skrzynia" = "no prob, wsadzimy wraz z 30k k km " :hehe:

 

Wydaje sie ze dopiero od MY16 to naprawili - wiec blad konstrukcyjny .... :idea:

 

 

topheader.jpg

 

I wlasciciwe szkoda bo auto takte jest super wygodne, duze i silnik jest swietny . Niektorzy kupili swiadomie wlasnie dlatego nawet wiedziac ze CVT sie sypie ...

 

Nissan_Pathfinder_2013_5N1AR2MN0DC632296

 

05-2013-nissan-pathfinder-fd.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to i tak nic nie straciliscie 3.5l V6 jest polaczone z CVT :hehe: - z pierwszych poczatkow produkcji lud jest juz na 3-4 skrzyni, wymienija bez problemu ... :hmm: -

 

W PL na gwarancji w przypadku Nissana zobaczyłbyś nową skrzynię jak ucho od śledzia  ;l - popsuła się, bo źle używałeś, więc spadaj. Przyczyną uszkodzenia jest naturalne zjawisko fizyczne nazywane tarciem (na przykład - wytłumaczenie dobre jak każde inne). Jak będziesz marudził, to anulujemy gwarancję w ogóle. A może przy okazji rozszerzoną gwarancję chcesz wykupić? To nic, że działa jak działa, ważne żebyś zapłacił, my się potem i tak od odpowiedzialności wykręcimy, wprawę mamy.  ;]

Edytowane przez Daniel_I
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W PL na gwarancji w przypadku Nissana zobaczyłbyś nową skrzynię jak ucho od śledzia  ;l - popsuła się, bo źle używałeś, więc spadaj. Przyczyną uszkodzenia jest naturalne zjawisko fizyczne nazywane tarciem (na przykład - wytłumaczenie dobre jak każde inne). Jak będziesz marudził, to anulujemy gwarancję w ogóle. A może przy okazji rozszerzoną gwarancję chcesz wykupić? To nic, że działa jak działa, ważne żebyś zapłacił, my się potem i tak od odpowiedzialności wykręcimy, wprawę mamy.  ;]

 

Nissan nigdy nie robil problemow na GWARANCJI, dlatego mozesz sobie wyobrazic jakim szokiem :shocked: bylo podejscie VeeDud - takie jak opisals :hehe: ...

 

Ale z Nissan jest problem taki, ze skrzynie ze skrzyniami - ladnie brzmi :wink: staly sie normalnym 'service item' u dealer-a. Mam kolego ktory dla nich pracowal, i nie chcial wlasnemu ojcu sprzedac starej Navara, potem Pathfinder - to samo . Altima tez sie slyszy :hmm: - i mowil ze normalmnie 8 sztuk trzymaja na service, czyli jedna dwie na tydzien ida/szly :facepalm:

 

A naprawde szkoda, np Altima znow swietno IMVHO FWD auto za naprawde male pieniadze - i znow CVT :facepalm: i stoja, i stoja, i stoja.... w koncu jakis HErt je kupi, zrobi 50 k km, w ciagu 1/2 roku i :papa: na aukcje.

 

2014_nissan_altima_01_ti_s_v6_02-1121-90

 

2014_nissan_altima_01_ti_s_v6_01-1121-90

 

2010-nissan-altima-sr-v6-sedan-engine.jp

 

2016-Nissan-Altima-lux-interior-1280x837

 

 

Szkoda, totalnie szkoda :buu:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nissan nigdy nie robil problemow na GWARANCJI, dlatego mozesz sobie wyobrazic jakim szokiem :shocked: bylo podejscie VeeDud - takie jak opisals :hehe: ...

A naprawde szkoda, np Altima znow swietno IMVHO FWD auto za naprawde male pieniadze - i znow CVT :facepalm:

 

U nas trochę inaczej wygląda paleta modeli - największym autem z CVT w opcji jest Murano (3.5 V6), a do tego można taką skrzynię wybrać w mniejszych autach: Xtrail ma CVT ale tylko z dieslem, Qashqai ma CVT z dieslem i z silnikiem benzynowym 1.2 T, Juke ma CVT z silnikami 1.6, 1.6 T i 1.2 T, Pulsar ma CVT z silnikiem 1.2 T, Note - z silnikiem 1.2, i to tyle. Ogólnie ta oferta sprawia dosyć chaotyczne wrażenie - nie wiem, dlaczego np. w Juke można sparować skrzynię CVT z silnikiem 1.6 T, a w Xtrailu czy Qashqai też 1.6 T tyle że o mniejszej mocy i momencie obrotowym już z CVT nie można połączyć.  :hmm:

 

W sumie poza Murano to nie spotkałem się z narzekaniem na te "mniejsze" CVT - w serwisie, gdzie pytałem o to, też raczej nie mieli do czynienia z awariami - właściwie tylko wymieniają olej i chyba nie mieli okazji robić niczego więcej. Co innego jeśli idzie o sposób działania - bo będąc przyzwyczajonym do "normalnego" automatu można się zdziwić.  ;]

Edytowane przez Daniel_I
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.