FrugOs Napisano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 Dziś rano położyłem moto w garażu. 5 dni po montażu crashpadów. Kurtyna Kraszpada wygło , moto nietknięte Stąd pytanie: czy kraszpady się prostuje, czy są jednorazowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 Zakładam, że możesz go wyprostować ale chyba nie będzie już miał 100% wytrzymałości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 Co to za crashpad, że się wygiął przy położeniu moto w garażu? No chyba, że moto to jakiś 300kg kloc, to wtedy cofam pytanie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FrugOs Napisano 21 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 Moto 210kg. Pad to dedykowany Renner, o taki Ja tam się cieszę, że go wygięło, a moto nienaruszone mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 (edytowane) Normalny mocowany w jednym punkcie pewnie. Chociaż PUIG u Duśki był mocowany w dwóch punktach ale reszta była za wiotka i też się wygiął, też w garażu przy prędkosci zero, mimo że moto leciutkie. Wygiął się ale swoją rolę spełnił w 100% - wszystkie plastiki całe Później chłopaki w ASO go wyprostowali i śladu nie było Edytowane 21 Czerwca 2016 przez misiekwaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FrugOs Napisano 21 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 Czyli można prostować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 Prostować możesz, pytanie czy spadnie jesgo wytrzymałość. IMHO spadnie. Ale np. dla Duśki nie do zniesienia było patrzenie na wygięty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 21 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 (edytowane) Dziś rano położyłem moto w garażu. 5 dni po montażu crashpadów. Kurtyna Kraszpada wygło , moto nietknięte Stąd pytanie: czy kraszpady się prostuje, czy są jednorazowe? I bardzo dobrze że się wygiął - tak zaabsorbował część energii. Mam zipsera. Przy upadku, prócz tego, że wygięło śrubę mocowania do ramy, to zmiażdżyło te aluminiowe tuleje. Jeżeli myślisz o prostowaniu, weź pod uwagę, że gwint już raz się naciągnął. Ja kupiłem nowe (komplet) dziękując w duchu, że skończyło się na 250 zł + przesyłka. I został mi jeden na zapas Prostować śruby bym nie prostował, rozszyfrował twardości spróbował same śruby kupić. Ale jak kupisz za twarde śruby, to następnym razem wyjdzie gwint z ramy. Edytowane 21 Czerwca 2016 przez lessero Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FrugOs Napisano 21 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2016 Kupię nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oxxxz Napisano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2016 Dziś rano położyłem moto w garażu. 5 dni po montażu crashpadów. Kurtyna Kraszpada wygło , moto nietknięte Stąd pytanie: czy kraszpady się prostuje, czy są jednorazowe? Gówniane się gna, dobre nie ma takiej opcji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lessero Napisano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2016 Gówniane się gna, dobre nie ma takiej opcji... A teraz zobacz na konstrukcję w/w crash padów. Powtarzam - one są tak zaprojektowane, aby uległy zniszczeniu. Mana pochłonąć energię uderzenia, aby nie wyrwać gwintu. A w moim moto punkt mocowania crash-padów jest jednocześnie punktem mocowania silnika do aluminiowej ramy. Zepnij to na sztywno to ryzykujesz urwanie silnika lub pęknięcie ramy. Mam też do wyboru crasze z ertalonu od Lasucha, które są potężne, się nie gna, ale są mocowane bliżej kolana, co niestety, mi przeszkadza. Ale ze względu na ich pancernosc, są mocowane na szpilce, w otwór techniczny, a nie do ramy czy silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zet Napisano 25 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2016 (edytowane) Ja kiedyś prostowałem (na gorąco), później sprzedałem moto (GSR600), były to crashpady PUIGa. Najważniejsze pytanie, z czego są wykonane- jak zwykła stal to prostowanie praktycznie nie ma wpływu, ale jeśli to Alu, albo jakiś twardszy gatunek stali to prostowanie zmieni właściwości mechaniczne. Zasadniczo crashpadów nie robi się, że zwykłej stali Edytowane 25 Czerwca 2016 przez ZeT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 25 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2016 Gówniane się gna, dobre nie ma takiej opcji... dobre to sie łamią. gówniane sie nie łamią i wyrywaja mocowanie w karterze silnika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FrugOs Napisano 25 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2016 Z tego opisu wynika, że moje są ze stopu amelinium http://www.renner-moto.com/products/crash-pads/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
YarooS Napisano 25 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2016 Klatka lepsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oxxxz Napisano 28 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2016 dobre to sie łamią. gówniane sie nie łamią i wyrywaja mocowanie w karterze silnika... to po co sa skoro się zlamia i i tak dojdzie do uszkodzenia moto? Po co w ogóle są crashpady? Pokaz mi wyrwany karter silnika przez cradpad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 29 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2016 Gówniane się gna, dobre nie ma takiej opcji... zależy od rodzaju i sposobu montażu... jak jest miejsce i dość "swiatła" od obrysu silnika. to te dobre się gną w kontrolowany sposób. a gówniane są betonowe i potrafią uszkodzic ramę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 29 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2016 to po co sa skoro się zlamia i i tak dojdzie do uszkodzenia moto? Po co w ogóle są crashpady? Pokaz mi wyrwany karter silnika przez cradpad. yamaha fz6 pospolity przykład oraz inne moto z alu rama z górnymi podciagami silnika- idiotyczne miejsce do montazu pada najlepsze rozwiazanie miało suzuki SV - centralna szpilka przechodzaca przez rame. http://sklep.2befast.pl/crash-pady-ramy/96-crash-pady-womet-tech-endurance-suzuki-sv-650-s-99-02.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FrugOs Napisano 29 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2016 Jednak wyprostowałem. Imadło poszło w ruch Mam nadzieję nigdy nie dowiedzieć się czy była to właściwa decyzja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 31 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2016 Jednak wyprostowałem. Imadło poszło w ruch Mam nadzieję nigdy nie dowiedzieć się czy była to właściwa decyzja Wlasnie zakupilem crashpady tej firmy do mojej motorynki jako że żona właśnie robi prawko A - mam nadzieje ze nie beda sie za czesto przydawaly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FrugOs Napisano 31 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 31 Lipca 2016 Przezorny zawsze ubezpieczony ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.