Mike_wwl Napisano 9 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2016 Co może być przyczyną drgań nadwozia powyżej 80 km/h. Większe podczas przyspieszania, podczas jazdy że stała prędkością i zwalniania trochę mniejsze, ale nadal mocno wyczuwalne. Na kierownicy nic nie czuć, za to słychać co jakiś czas jak gdzieś pojawia się rezonans. Siedząc z przodu wrażenie jest jakby hałas był z tyłu, siedzieć z tyłu hałas dochodzi i przodu. Drgania wyraźnie zmniejszają się przy prędkościach autostradowych. Koła wykluczamy - wg testu drogowego na Hunter'ze wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozi39 Napisano 9 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2016 Poduchy silnika posprawdzaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joki Napisano 9 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2016 Żaden test nie wykluczy krzywych kół... Według opisu krzywe koło z tyłu. Opona lub felga. Ponadto wał lub półoś w zależności jaki napęd ale przy FWD półoś byłoby raczej czuć trochę na kierownicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 9 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2016 (edytowane) Żaden test nie wykluczy krzywych kół... Według opisu krzywe koło z tyłu. Opona lub felga. Ponadto wał lub półoś w zależności jaki napęd ale przy FWD półoś byłoby raczej czuć trochę na kierownicy. W tzw międzyczasie koła zostały założone na inny samochód (nie było opcji w drugą stronę - felgi 15 nie chciały wejść na zaciski) i nic nie czuć. Auto FWD. Poduchy silnika posprawdzaj. Po wyłączeniu silnika i jeździe na luzie nie ma zmian. Edytowane 9 Lipca 2016 przez Mike_wwl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 10 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2016 (edytowane) opony,poduszki silnika lub skrzyni, przeguby wewnętrzne, nie wiem czy takich objawów drżenia nie daje też dwu masa? ps. kupiłem kiedyś nówki sztuki fuldy ecocontrol i biły przy pewnych prędkościach, wywarzanie u 3-4 wulkanizatorów nic nie poprawiło , tylko że wtedy bicie przenosiło się na kierownice Edytowane 10 Lipca 2016 przez waldek40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateusz086 Napisano 10 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2016 Koła wykluczamy - wg testu drogowego na Hunter'ze wszystko ok. Opony pod względem wybrzuszeń zostały sprawdzone? Czasami defekty na ściankach bocznych mogą być trudne do zauważenia, jak auto stoi na kołach. Dodatkowo warto sprawdzić, czy opona na pewno jest idealnie okrągła, bo jak pękną druty opasania, to powierzchnia bieżnika traci kształt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGUS Napisano 10 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2016 Co może być przyczyną drgań nadwozia powyżej 80 km/h. Większe podczas przyspieszania, podczas jazdy że stała prędkością i zwalniania trochę mniejsze, ale nadal mocno wyczuwalne. Na kierownicy nic nie czuć, za to słychać co jakiś czas jak gdzieś pojawia się rezonans. Siedząc z przodu wrażenie jest jakby hałas był z tyłu, siedzieć z tyłu hałas dochodzi i przodu. Drgania wyraźnie zmniejszają się przy prędkościach autostradowych. Koła wykluczamy - wg testu drogowego na Hunter'ze wszystko ok. Krzyżak na półosi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 10 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2016 opony,poduszki silnika lub skrzyni, przeguby wewnętrzne, nie wiem czy takich objawów drżenia nie daje też dwu masa?Nie ma dwumasy, chyba zostają te przeguby wewn. Opony pod względem wybrzuszeń zostały sprawdzone? Czasami defekty na ściankach bocznych mogą być trudne do zauważenia, jak auto stoi na kołach. Dodatkowo warto sprawdzić, czy opona na pewno jest idealnie okrągła, bo jak pękną druty opasania, to powierzchnia bieżnika traci kształt.Koła założone na inny samochód nie dają żadnych objawów. Krzyżak na półosi...Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob96 Napisano 10 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2016 Miałem kiedyś podobne objawy i powodem był wewnętrzny przegub z lewej strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 10 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2016 Miałem kiedyś podobne objawy i powodem był wewnętrzny przegub z lewej strony.Można to jakoś zdiagnozować bez wymiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 10 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2016 (edytowane) Można to jakoś zdiagnozować bez wymiany? wewnętrzny drżenie podczas przyśpieszania , zewnętrzny podczas skręcania Edytowane 10 Lipca 2016 przez waldek40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 10 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2016 Niby tak jednak nie jest to wcale taka 100% regula. Wewnetrzny moze dawac znac o sobie tez podczas stalej jazdy. Mialem taki przypadek, choc oczywiscie bardziej drgalo pod obciazeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 10 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2016 Niby tak jednak nie jest to wcale taka 100% regula. Wewnetrzny moze dawac znac o sobie tez podczas stalej jazdy. Mialem taki przypadek, choc oczywiscie bardziej drgalo pod obciazeniem.No i na to wychodzi, bardziej drży przy przyspieszaniu, przy hamowaniu silnikiem, na jeździe luzem i ze zgaszonym silnikiem drga trochę mniej ale ciągle wyraźnie wyczuwalnie. Przełożyłem koła przód tył - bez zmian. Na kierownicy nie czuć nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob96 Napisano 10 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2016 Jeśli masz możliwość skorzystania z kanału to poruszaj półosią i sprawdź jaki jest luz, u mnie był bardzo wyczuwalny.Coś jak na tych filmikach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGUS Napisano 11 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2016 Można to jakoś zdiagnozować bez wymiany?Wchodzisz pod auto i szarpiesz półosią góra dół przód tył. Minimalny luz będzie . Najlepiej magik jakiś niech Ci zdiagnozuje. Ewentualnie łożysko na dłuższej półosi może być walnięte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bez Napisano 14 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2016 półoś co może być przyczyną, ze półoś powoduje drgania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Waldek40 Napisano 14 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2016 krzywa lub coś z przegubami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.