Skocz do zawartości

Witam!Co 3eba przerobić do CC 1.4 Turbo?Konkrety!


Gość SYSTEM

Rekomendowane odpowiedzi

Gość SYSTEM

Najpierw się przywitam bo jestem tu nowy. Mam na imie Kajetan, jestem z Krakowa, mam 20 lat, itp. itd. Witam wszystkich posiadaczy CC i SC. Mam bajeczną niebieską kosiarkę 700 i chciałbym coś z nią zrobić. Co do silnika 1.2 mam już całkowitą jasność jeśli chodzi o przeróbki, ale nigdzie nie udało mi się znaleźć zakresu przerobek przy wkładaniu 1.4 turbo od Uno.

Teraz kilka pytań (szczegolnie proszę o odpowiedz kolegę Yanynnye i Jamiro )

Czy silnik 1.3 t i 1.4 t od uno różnią sie z zewnątrz wymiarami i sposobem montarzu??

Czy konieczne jest przerabianie podłużnic, nadkoli, pasa przedniego??

Jeśli tak to jaki jest zakres przeróbek??

Czy w tym przypadku montuje się cały układ napędowy od uno (skrzynia itd) czy łączy się silnik z resztą od CC Sportinga??

Jakie części trzeba dorabiać, a jakie dołożyć od uno

(ew punto lub CC S)??

O ile ten silnik jest cięższy od 1.1??

Co trzeba zmieniać w zawieszeniu, układzie kierowniczym itd??

Czy na pewno 3eba przerabiać maskę tak jak w tym bordowym??

I na koniec jaki jest orientacyjny koszt zrobienia czegoś takiego (bez zakupu silnika)??

Z gory dziękuję za odpowiedzi smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość SYSTEM

Panowie....... co tak skromnie w tym temacie?

Mam jeszcze pytanko odnośnie hamulców od uno turbo i hamulca ręcznego hydraulicznego...

ile 3eba przerobić zeby zamontować hamulce od uniaka turbo

(przod, tył) i jak do tego podchodzi hydraulika do łapy i jak to zamontować i z czego zrobić? Piszcie prosze bo nie wiem czy brać silniczek czy polować jednak na 1.2...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panowie....... co tak skromnie w tym temacie?

> Mam jeszcze pytanko odnośnie hamulców od uno turbo i hamulca

> ręcznego hydraulicznego...

> ile 3eba przerobić zeby zamontować hamulce od uniaka turbo

> (przod, tył) i jak do tego podchodzi hydraulika do łapy i jak to

> zamontować i z czego zrobić? Piszcie prosze bo nie wiem czy

> brać silniczek czy polować jednak na 1.2...

juz tyle bylo watkow na temat 1.4 i tarcz z tylu, ze pewnie ludzi co cos wiedza na ten temat omijaja takie watki - najszybciej bedzie jak wpiszesz w szukaj (w archiwum) "1.4" lub "tarcze z tylu" - tylko przygotuj sie na calonocne czytanie

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość SYSTEM

Widzę tylko taki jeden mały problemik... Tematy silnika 1.3/1.4 Turbo były wałkowane, ale nie ma żadnych konkretów!!! Z hamulcami to tak przy okazji, a głównie to chodzi o SILNIK. Potrzebuję konkrety takie jak napisałem w głownym poście. Panowie Jamiro i Yaninnya HELP!!!

Bo jeśli jest to przeróbka ktora wymaga strasznego zakresu przeróbek nadwozia i zawieszenia i pogorszy w znacznym stopniu zachowanie auta to zrezygnuje, ale jeśli nie jest to jakiś kosmos to zrobie to.

Proszę!!! KONKRETY, KONKRETY i jeszcze raz KONKRETY!!!

Jestem zdesperowany!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy później...

> starych kotletow sie nie odgrzewa i nie odpisuje sie userowi ktory

> zostal wykasowany

A licznik siedzi i zawija je w te sreberka

Bosh, czego się nie robi dla spam.gifniewiem.gif

PS. Sorry, jestem palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli chodzi o silnik z uno to on jest strasznie wysoki i nie mieści się w komorze silnika,trzeba wtedy przerabiać maske a uto wygląda tragicznie z takim garbem z przodu sick.gifpo drógie ten silnik jest cięzki i i nie ma wcale takich dobrych parametrów,jezeli go włożysz i bedziesz chciał wymienić pasek rozrządu to bedziesz musiał wymontować silnik bo rąk nie włożysz biglaugh.gifpo następne biglaugh.giflepiej włóz dobry 1.2 i złóż turbo to efekt bedzie lepszy a i mniej wyrzucisz póżniej na naprawy niż na ten stary silnik biglaugh.giftakie jest moje zdanie palacz.gifrotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jezeli chodzi o silnik z uno to on jest strasznie wysoki i nie mieści

> się w komorze silnika,trzeba wtedy przerabiać maske a uto

> wygląda tragicznie z takim garbem z przodu po drógie ten silnik

> jest cięzki i i nie ma wcale takich dobrych parametrów,jezeli go

> włożysz i bedziesz chciał wymienić pasek rozrządu to bedziesz

> musiał wymontować silnik bo rąk nie włożysz po następne lepiej

> włóz dobry 1.2 i złóż turbo to efekt bedzie lepszy a i mniej

> wyrzucisz póżniej na naprawy niż na ten stary silnik takie jest

> moje zdanie

A widziales kiedys silnik od uno T ? Wcale nie jesty wysoki tylko ma do dupy rozwiazane mocowania. Jesli troche sie pomysli to da sie tak zamontowac zeby nie trzeba bylo maski wycinac.

Ale ze jest przestarzaly i guzik warty to sie zgadzam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no widziałem tylko w tym CC co kiedys pełno było filmików i muszę powiedzieć że nie ciekawie wygladało sick.gif ale szczególnie przez tą maske waytogo.gif pewnie masz racje że można by mocowanie przerobić ale czy jest sens oslabiony.gif a dużo się rózni ten 1.4 od tego nowego 16v z wielkości??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no widziałem tylko w tym CC co kiedys pełno było filmików i muszę

> powiedzieć że nie ciekawie wygladało ale szczególnie przez tą

> maske pewnie masz racje że można by mocowanie przerobić ale czy

> jest sens a dużo się rózni ten 1.4 od tego nowego 16v z

> wielkości??

Mniej wiecej to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a kiedyś słyszałem że ponoć ten 1.4 z uno jest duży ale

> przynajmniej teraz już nikogo nie wprowadze w błąd a większość

> osprzętu pasowała by z 1.4 uno do nowego .1.4???

NIestety nic nie bedzie pasowac do nowego 1.4 hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a kiedyś słyszałem że ponoć ten 1.4 z uno jest duży ale

> przynajmniej teraz już nikogo nie wprowadze w błąd a większość

> osprzętu pasowała by z 1.4 uno do nowego .1.4???

nowy 1.4 to masz na mysli 16v ? bo tu z 1.2 16v pewnie sporo by pasowało osprzetu smile.gif

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Najpierw się przywitam bo jestem tu nowy. Mam na imie Kajetan, jestem

> z Krakowa, mam 20 lat, itp. itd. Witam wszystkich posiadaczy CC

> i SC. Mam bajeczną niebieską kosiarkę 700 i chciałbym coś z nią

> zrobić. Co do silnika 1.2 mam już całkowitą jasność jeśli chodzi

> o przeróbki, ale nigdzie nie udało mi się znaleźć zakresu

> przerobek przy wkładaniu 1.4 turbo od Uno.

> Teraz kilka pytań (szczegolnie proszę o odpowiedz kolegę Yanynnye i

> Jamiro )

No dobra. Strasznie mi się nie chce po raz 123 897 odpowiadać, ale ponieważ jestem wzorowym Centomaniakiem to piszę. rotfl.gif

> Czy silnik 1.3 t i 1.4 t od uno różnią sie z zewnątrz wymiarami i

> sposobem montarzu??

1.4 ma wyższy kolektor, więcej i bardziej rozbudowany osprzęt, natomiast takie elementy jak blok, głowica, miska olejowa, itd, są tej samej wielkości (różnią się szczegółami konstrukcyjnymi).

> Czy konieczne jest przerabianie podłużnic, nadkoli, pasa przedniego??

Konieczne jest przerobienie podłużnicy prawej, mocowania lewego wahacza i półki na akumulator.

> Jeśli tak to jaki jest zakres przeróbek??

Najlepiej to widać na zdjęciach w wątku Tommiego o oględzinach mojego auta. Poproś Tommiego o jakiś link.

> Czy w tym przypadku montuje się cały układ napędowy od uno (skrzynia

> itd) czy łączy się silnik z resztą od CC Sportinga??

Komplet, skrzynia Sportinga nie wytrzyma takiego Nm.

> Jakie części trzeba dorabiać, a jakie dołożyć od uno

> (ew punto lub CC S)??

Dorobić trzeba wszystkie łapy, półosie, linki, sterowanie skrzynią biegów, przewody dolotowe, IC, wydech, przewody cieczy do chłodnicy, chłodnicę i jeszcze parę pierdół. Z UT bierzesz kompletny silnik, skrzynię, przeguby, wiązkę, komputery (dwa), przepływomierz, układ chłodzenia wtryskiwaczy, zewnętrzny mechanizm zmiany biegów, ew. przewody dolotowe, IC. Chyba o niczym nie zapomniałem.

> O ile ten silnik jest cięższy od 1.1??

Jest dużo cięższy. Moja 700 waży z tym silnikiem 768 kg, czyli 93 kg więcej od serii (mam jednak większe hamulce, koła, cięższe siedzenia, itp.).

> Co trzeba zmieniać w zawieszeniu, układzie kierowniczym itd??

Musisz mieć prawdziwe zawieszenie, bo na serii zginiesz. Układ kierowniczy mam seryjny, jedynie kierownicę MOMO.

> Czy na pewno 3eba przerabiać maskę tak jak w tym bordowym??

Nie.

> I na koniec jaki jest orientacyjny koszt zrobienia czegoś takiego

> (bez zakupu silnika)??

Jeśli robisz sam, to zapewne ok. 3000 - 4000 PLN. Jeśli ktoś będzie to dla Ciebie robił, to 10 000,- PLN to okazyjna cena.

> Z gory dziękuję za odpowiedzi

No proszę, proszę... uzbroj_zlo.gifmod.gifrotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.