franas85 Napisano 29 Września 2016 Udostępnij Napisano 29 Września 2016 http://gazeo.pl/wiadomosci/Bezposredni-wtrysk-LPG-bedzie-taniej,wiadomosc,8837.html ktoś coś wie więcej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 29 Września 2016 Udostępnij Napisano 29 Września 2016 Co chwila gdzies się ukazują takie rewelacje, a efektów nie widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 29 Września 2016 Udostępnij Napisano 29 Września 2016 Nie ma sterownika LPG, nie jest konieczne stosowanie specjalnego oprogramowania przeliczającego dawkę paliwa dla LPG. Wszystkim zarządza oryginalny, montowany w samochodzie, sterownik benzynowy, który w ramach autoadaptacji dostosowuje dawkowanie LPG w taki sposób, aby zapewnić odpowiednie parametry silnika i zgodność składu spalin z obowiązującymi wymaganiami emisyjnymi. jakoś tego nie widzę albo coś pokręcili, bo niby jak ECU programowany do benzyny będzie tak bezproblemowo przeliczał parametry dla LPG ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 29 Września 2016 Udostępnij Napisano 29 Września 2016 jakoś tego nie widzę albo coś pokręcili, bo niby jak ECU programowany do benzyny będzie tak bezproblemowo przeliczał parametry dla LPG ? Ja też. Szczególnie to spalanie - tyle samo gazu co benzyny. To raczej niemożliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koonrad Napisano 29 Września 2016 Udostępnij Napisano 29 Września 2016 Ja też. Szczególnie to spalanie - tyle samo gazu co benzyny. To raczej niemożliwe. nic się też nie mówi o trwałości wtryskiwaczy noPB pracujących na LPG swoją drogą, kwestia czasu jak instalacje tego typu spadną do realnych cen tak było z każdą generacją, pamiętam jak w 2000r płaciliśmy za IIgen 2.5kzł dziś za tyle zakłada się sensowną sekwencję, a za 5-10lat założy VIgen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 29 Września 2016 Udostępnij Napisano 29 Września 2016 jakoś tego nie widzę albo coś pokręcili, bo niby jak ECU programowany do benzyny będzie tak bezproblemowo przeliczał parametry dla LPG ? To ja zapytam inaczej: co się stanie kiedy zalejesz lepszej lub gorszej benzyny? Od razu wywali check'a czy się zaadaptuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacek76 Napisano 29 Września 2016 Udostępnij Napisano 29 Września 2016 nic się też nie mówi o trwałości wtryskiwaczy noPB pracujących na LPG A co ma się mówić? Tak jedno jak i drugie to płyn , więc co ma się stać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franas85 Napisano 29 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 29 Września 2016 swoją drogą dlaczego nie robią wtryskiwaczy lpg które można by zamontować w miejscu pb?? to by było chyba najprostsze rozwiązanie problemów z lpg we wtrysku bezpośrednim?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 8 Października 2016 Udostępnij Napisano 8 Października 2016 (edytowane) A co ma się mówić? Tak jedno jak i drugie to płyn , więc co ma się stać? Może to, że LPG ma zdecydowanie gorsze właściwości smarne od benzyny. Dlatego takim wyzwaniem jest konstrukcja trwałej pompy. Chyba nie martwiłbym się tak wtryskiwaczami bo z przeprowadzonych testów zapewne wynika że dają radę. Natomiast właśnie trwałość tej specjalnej pompy wysokiego ciśnienia może być krótka. W artykule chwalą łatwość wymiany. Możliwe, że ten parametr jest kluczowy bo wymieniać się ją będzie razem z filtrami. Edytowane 8 Października 2016 przez wszim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.