Skocz do zawartości

Zakup nowej przyczepki lekkiej


Shofer

Rekomendowane odpowiedzi

Z grubsza wiem już mniej więcej na co zwracać uwagę podczas wyboru nowej przyczepki, tzn. producent osi, profile zamknięte użyte do budowy, spawy zamiast połączeń śrubowych i zwróciła moją uwagę przyczepka Rydwan dwuosiowa. Mógłby ktoś wyrazić opinie o tym produkcie? Ewentualnie polecić coś innego godnego? A poza tym, czy przy sprzedaży nowych przyczepek obowiązuje taka sama zasada, jak przy sprzedaży samochodów: przy końcu roku obniżka cen przy wyprzedaży rocznika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z grubsza wiem już mniej więcej na co zwracać uwagę podczas wyboru nowej przyczepki, tzn. producent osi, profile zamknięte użyte do budowy, spawy zamiast połączeń śrubowych i zwróciła moją uwagę przyczepka Rydwan dwuosiowa. Mógłby ktoś wyrazić opinie o tym produkcie? Ewentualnie polecić coś innego godnego? A poza tym, czy przy sprzedaży nowych przyczepek obowiązuje taka sama zasada, jak przy sprzedaży samochodów: przy końcu roku obniżka cen przy wyprzedaży rocznika?

polecam, zakupiłem przyczepę firmy sidecar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli na posezonowe obniżki nie ma co liczyć :) . Przyczepka będzie wykorzystywana na potrzeby gospodarstwa domowego: transport materiałów wykończeniowych, węgla, drewna - wszystko w granicach rozsądku, jeśli chodzi o wagę i nie za często. Czy wspomniani wyżej producenci stosują połączenia spawane konstrukcji czy śruby?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko dopiszę jedną swoją uwagę, polecam przyczepkę na resorach/sprężynach śrubowych i amortyzatorach. Nie wiem czy takie przyczepki są dostępne i jak cenowo, bo w tych marketowych często jedynym elementem tłumiącym drgania są opony ;] Mam akurat taką samoróbkę przyczepkę na resorach i amortyzatorach. Na pusto czuć na samochodzie większe dziury jak koło przyczepki wpadne w koleine, po załadowaniu min 200kg praktycznie nie czuje że ciągne przyczepkę poza tym że brakuje mocy :ok:  Raz się pożyczyłem przyczepki z plandeką, oś zawieszona na tzw. "byczych jajach". Na aucie czułem najmniejszą nierówność drogi, tak drgania przechodziły na hak. To wszystko wpływa na trwałość zawieszenia w samochodzie i itp. No chyba że taką przyczepkę się ciągnie za busem i itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do ciężkich ładunków mam możliwość wynajmu dwuosiowej z hamulcem również firmy wiola. Między moją jednosiową bez hamulca a dwuosiową z hamulcem jest przepaść . Więc jak kolega ma możliwość to dwuosiowa z hamulcem bedzie dobrym wyborem .

a ze tak zapytam - jak dziala hamulec w takiej przyczepie?

na jakiej zasadzie w sensie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cięgno jest od postojowego, a najazdowy raczej hydrauliczny...

Cięgno jest od postojowego i najazdowego. nie ma hydraulicznych hamulców w przyczepach do 3,5tony.

rydwan to dobry producent przyczep ze spawaną konstrukcją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.