angrius Napisano 28 Października 2016 Udostępnij Napisano 28 Października 2016 W ostatnim czasie gdy poranne temperatury zaczely oscylować poniżej 6 stopni to zaczely się problemy przy przelaczaniu na lpg. Przy odpowiedniej temperaturze przelacza sie ale od tego momentu traci moc, jedzie jakby na 3 cylindry, ogólnie zdycha. Musze szybko przelaczyc wtedy z powrotem na Pb i jedzie normalnie na Pb. Gdy pól minuty pozniej znów wlaczam lpg to jest szarpnięcie ale w końcu idzie na gazie. Dzis natomiast przy 1 stopniu wogole nie mial ochoty sie przelaczyc. Wywalilo mi bledy spalania przy przelaczeniu na lpg. Dopiero gdy przejechałem 15km na Pb i dalem na lpg to po przegazowce zaczął normalnie jechac na lpg. Problemu nie bylo przzy temperaturach powyżej 10 stopni. Jak juz się przelaczy na lpg to jedzie idealnie. Co moze byc przyczyna? Instalka to Lovato Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krisker Napisano 28 Października 2016 Udostępnij Napisano 28 Października 2016 Trzeba podejrzeć parametry podczas przełączania, zwłaszcza temperaturę i ciśnienie gazu. Może być tak, że reduktor puszcza za wysokie ciśnienie w układ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 28 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2016 Trzeba podejrzeć parametry podczas przełączania, zwłaszcza temperaturę i ciśnienie gazu. Może być tak, że reduktor puszcza za wysokie ciśnienie w układ. Ale byloby to zależne od temperatury zewnętrznej? Bo ewidentnie na to ma wpływ temperatura zewnętrzna. Im zimniej na zewnątrz tym gorzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 28 Października 2016 Udostępnij Napisano 28 Października 2016 Co moze byc przyczyna? listwa wtryskowa do czyszczenia, regeneracji lub wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krisker Napisano 28 Października 2016 Udostępnij Napisano 28 Października 2016 Teoretycznie tak, bo czujnik czujnikiem, ale rzeczywista temperatura reduktora w momencie przełączania jest inna zimą i latem. To nie ma zresztą w tej chwili znaczenia, bo podgląd parametrów przez interfejs od razu wyjaśni tę kwestię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 28 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2016 Teoretycznie tak, bo czujnik czujnikiem, ale rzeczywista temperatura reduktora w momencie przełączania jest inna zimą i latem. To nie ma zresztą w tej chwili znaczenia, bo podgląd parametrów przez interfejs od razu wyjaśni tę kwestię. Cóż... Wiec musze na noc auto do gazownika oddać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 28 Października 2016 Udostępnij Napisano 28 Października 2016 listwa wtryskowa do czyszczenia, regeneracji lub wymiany Ewentualnie można spróbować podgrzewacz wtryskiwaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 28 Października 2016 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2016 Swoja droga moze to byłby pretekst do kupienia interfejsu pod lpg. Czy do odczytania parametrów itp, wystarczy zwykly za 40zl na all? Jaki program do tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
resmiki Napisano 29 Października 2016 Udostępnij Napisano 29 Października 2016 Obstawiam brudne, klejące się i zużyte wtryskiwacze. Miałem podobnie. Myjka ultradzwiekowa pomogła częściowo. Skończyło się na wymianie i objaw ustał. Wklepane Tapatalkiem na Meizu M2 Note Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.