qlimaxonly Napisano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2016 Panowie, sił brak.Cento po swapie, wymieniłem dzisiaj akumulator na nowy bo myślałem, że problem z IMO przez słaby. Wymieniłem przekaźniki pod kierownicą. Zalałem z 15l benzyny. Wczoraj auto prawie odpaliło, po zamianie kostek od cewek działał na dwa gary. Dzisiaj przy próbie odpalenia totalnie nic, żadnego syk czy strzału. Pojechałem po nowy akumulator, kręciłem kręciłem i nic. W końcu za którymś razem zaczął dawać znaki życia przy odpalaniu, prawie zaskoczył, ale nie umiał odpalić. Teraz znów nie ma żadnego znaku odpalania, mimo że kręci jak szalony.Wyłącznik uderzeniowy odkliknięty, rozrząd sprawdzany narzędziami, wiązka przerabiana z 1.1 SPI przedzwoniona kilka razy. Podmieniany CPW, mimo tego, że był zakupiony nowy.Po odkręceniu świec są czarne i zalane, mimo tego że jest iskra i dostaje paliwo. Klin na kole pasowym? Jest możliwość sprawdzenia błędów bez interfejsu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rychter Napisano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2016 CPW dolega jak najbliżej koła fonicznego ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ar2rek Napisano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2016 Osprzęt Marelli? Jaki dokładnie masz komputer? Błędów bez softu i kabla nie sprawdzisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qlimaxonly Napisano 20 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2016 CPW myślę że najbliżej, choć z drugiej strony jest około 1mm przerwy, jest mi ktoś w stanie podać nominalną odległość?Zębate koło całe, dobrze zamontowane na bolcu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qlimaxonly Napisano 20 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2016 Osprzęt Marelli? Jaki dokładnie masz komputer? Błędów bez softu i kabla nie sprawdzisz Tak, wszystko z Punto1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2016 Odpal na plaka albo jakis inny samostart. Wiazke przerabiales, jestes prwien, ze kabelki do wtryskow dobrze zrobiles? Rozdzielenie z jednego wteuskiwacza na cztery. Tego nie mozna sobie tak dowolnie podlaczyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2016 Po zamianie kostek od cewek .... A nie wróciłeś przypadkiem później do punktu wyjścia? Posprawdzaj kolejność kabelków (niby banał ale ...). Iskra na każdej parze cylindrów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.