mkm27 Napisano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2017 Czesc, przymierzam sie ale chcialbym dopytac znawcow i praktyków. 1.6 tdci to podobno konstrukcja peugeot ale cos podobno Ford przy tym modelu 'zmienial' pytanie czy prawda i jak za awaryjnoscia. wtryski itp. z gory dzieki za info pzdr mkm27 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2017 1 minutę temu, mkm27 napisał: Czesc, przymierzam sie ale chcialbym dopytac znawcow i praktyków. 1.6 tdci to podobno konstrukcja peugeot ale cos podobno Ford przy tym modelu 'zmienial' pytanie czy prawda i jak za awaryjnoscia. wtryski itp. z gory dzieki za info pzdr mkm27 ten silnik to jest francuskie HDI i nie słyszałem o jakichkolwiek zmianach konstrukcyjnych w stosunku do produktu PSA. Natomiast w 1.5 tdci Ford już grzebał i ten silnik to chyba jeszcze wielka niewiadoma. Co do 1.6 TDCI to w serwisie (GetCar) obsługującym flotę tych aut powiedziano mi, że w problematyczne są skrzynie biegów, ale szczegółów nie znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vtorek Napisano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2017 Dnia 24.01.2017 o 22:40, mkm27 napisał: Czesc, przymierzam sie ale chcialbym dopytac znawcow i praktyków. 1.6 tdci to podobno konstrukcja peugeot ale cos podobno Ford przy tym modelu 'zmienial' pytanie czy prawda i jak za awaryjnoscia. wtryski itp. z gory dzieki za info pzdr mkm27 Szwagier miał taki motor w swoim focusie ale II. Wersję 109KM. Największe problemy jakie miał to z dpf'em - był strasznie upierdliwy w mieście - potrafił się dopalać co 150 km. Z osprzętem żadnych problemów, wtryski trwałe (i można regenerować). Kłopot miał z pinami przy czujniku ciśnienia na listwie wtryskowej. Skutkowało to przerywaniem pracy silnika i przejściem w tryb awaryjny. Podobno dość powszechny problem. Poza tym nie kojarzę żeby miał jakieś dużo większe problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2017 Obecnie 1.6 95KM i 115KM są już wolne od tych problemów, mają suchy filtr, który starcza na dość długo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2017 Dnia 24/01/2017 o 22:45, Gregs0N napisał: ten silnik to jest francuskie HDI i nie słyszałem o jakichkolwiek zmianach konstrukcyjnych w stosunku do produktu PSA. Natomiast w 1.5 tdci Ford już grzebał i ten silnik to chyba jeszcze wielka niewiadoma. Co do 1.6 TDCI to w serwisie (GetCar) obsługującym flotę tych aut powiedziano mi, że w problematyczne są skrzynie biegów, ale szczegółów nie znam. Grzebal, grzebal niestety W Fordach potrafi sie przekrecic panewka, a w PSA nie slyszalem o tym problemie.. Ale to moze byc kwestia innego oleju lub interwalu wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2017 Dnia 28.01.2017 o 06:54, Maciej__ napisał: Grzebal, grzebal niestety W Fordach potrafi sie przekrecic panewka, a w PSA nie slyszalem o tym problemie.. Ale to moze byc kwestia innego oleju lub interwalu wymiany. właśnie pisali, że to wyniki gorszego oleju (Formula f vs. Total) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fixxxer Napisano 8 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2017 Dnia 29.01.2017 o 18:55, Gregs0N napisał: właśnie pisali, że to wyniki gorszego oleju (Formula f vs. Total) lac totala, zmieniac co 10 kkm i problemu nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.