wesol Napisano 28 Marca 2017 Udostępnij Napisano 28 Marca 2017 Witam Mam przełożone 407 coupe z anglika. Czy awaria ESP ma coś wspólnego ze wspomaganiem kierownicy. Mam chyba źle założoną kierownicę i wywala błąd ESP a wspomaganie chodzi jak chce , najczęściej w ogóle a w dodatku przy skręćie nawet przy wyższej predkośći wyczuwam opór i to dość silny, a może to jednak wadliwa maglownica?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jedrocha Napisano 28 Marca 2017 Udostępnij Napisano 28 Marca 2017 Godzinę temu, wesol napisał: Witam Mam przełożone 407 coupe z anglika. Czy awaria ESP ma coś wspólnego ze wspomaganiem kierownicy. Mam chyba źle założoną kierownicę i wywala błąd ESP a wspomaganie chodzi jak chce , najczęściej w ogóle a w dodatku przy skręćie nawet przy wyższej predkośći wyczuwam opór i to dość silny, a może to jednak wadliwa maglownica?? czujnik kąta kierownicy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 28 Marca 2017 Udostępnij Napisano 28 Marca 2017 4 godziny temu, jedrocha napisał: czujnik kąta kierownicy ? Dokladnie trzeba wszystko poustawiac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 29 Marca 2017 Udostępnij Napisano 29 Marca 2017 Dnia 28.03.2017 o 14:05, wesol napisał: Witam Mam przełożone 407 coupe z anglika. Czy awaria ESP ma coś wspólnego ze wspomaganiem kierownicy. Mam chyba źle założoną kierownicę i wywala błąd ESP a wspomaganie chodzi jak chce , najczęściej w ogóle a w dodatku przy skręćie nawet przy wyższej predkośći wyczuwam opór i to dość silny, a może to jednak wadliwa maglownica?? Może mieć związek z czujnikiem kąta skrętu kierownicy - o ile jest taki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesol Napisano 30 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 Dnia 28.03.2017 o 19:13, szyman napisał: Dokladnie trzeba wszystko poustawiac Tzn. po ustawieniu czujnika skrętu wspomaganie powinno działać poprawnie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 podłącz PP2000 przejedź się po równej prostej drodze i odczytaj jaki jest kąt dla jazdy na wprost powinno być jak mnie pamięć nie myli w okolicach zera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 22 godziny temu, maras77 napisał: Może mieć związek z czujnikiem kąta skrętu kierownicy - o ile jest taki. Na bank taki jest. Bez niego ESP nie działa. W 307 nie działa również taki drobiazg jak progresywne wspomaganie, jeśli się podepnie niewłaściwy, pozbawiony tego czujnika przełącznik zespolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 10 minut temu, kenickie napisał: Na bank taki jest. Bez niego ESP nie działa. W 307 nie działa również taki drobiazg jak progresywne wspomaganie, jeśli się podepnie niewłaściwy, pozbawiony tego czujnika przełącznik zespolony. W Xsarze picasso nie było takiego czujnika przy ESP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 Jesteś pewien? ESP musi wiedzieć w jakim położeniu są koła skrętne, więc jakoś to musi być zrealizowane. Przełączniki zespolone chyba są zamienne z 307 (w którym przećwiczyłem temat samodzielnej wymiany przełącznika). Tu przełącznik bez czujnika skrętu: http://allegro.pl/przelacznik-zespolony-citroen-xsara-picasso-i6763437747.html#thumb/3 A ten z czujnikiem: http://allegro.pl/przelacznik-zespolony-citroen-xsara-picasso-lift-i6747797650.html#thumb/3 Różnicę w przyłączach widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 30 Marca 2017 Udostępnij Napisano 30 Marca 2017 Godzinę temu, kenickie napisał: Jesteś pewien? ESP musi wiedzieć w jakim położeniu są koła skrętne, więc jakoś to musi być zrealizowane. Przełączniki zespolone chyba są zamienne z 307 (w którym przećwiczyłem temat samodzielnej wymiany przełącznika). Tu przełącznik bez czujnika skrętu: http://allegro.pl/przelacznik-zespolony-citroen-xsara-picasso-i6763437747.html#thumb/3 A ten z czujnikiem: http://allegro.pl/przelacznik-zespolony-citroen-xsara-picasso-lift-i6747797650.html#thumb/3 Różnicę w przyłączach widać. W lexii nie widziałem takiego wskazania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adam_ Napisano 31 Marca 2017 Udostępnij Napisano 31 Marca 2017 Na bank jest, sprobuj Diagboxem. W autach z ESP powinien byc skalibrowany do jazdy na wprost. Bez ESP ale z elektrycznym wspomaganiem jest czujnik szybkosci skretu - przynajmniej u mnie w Expercie cos takiego widzialem w podgladzie parametrow wspomagania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.