Skocz do zawartości

NOWOŚĆ: Seat Leon FR


bb_maciek

Rekomendowane odpowiedzi

Quote:

Podczas tegorocznych targów Madrid Show Seat zamierza pokazać światu swoją nową odsłonę eleganckiego oraz agresywnego modelu Leon FR. Poza modyfikacjami stylistycznymi auto otrzymało dwa nowe silniki o mocy 200 KM (benzynowy) i 170 KM (diesel).

Nowy Leon jest chyba najbardziej dynamicznie wyglądającym modelem w swoim segmencie. Ze swoją linią nadwoziową pokazuje on w bardzo prosty sposób swe możliwości. Pierwszą zmianą, która rzuca się w oczy jest wlot powietrza w kształcie plastra miodu, spotkany po raz pierwszy w modelu marki Seat. Pomysł ten zaczerpnięto z wyścigowych wersji samochodu, które startują w kategoriach BTCC oraz WTCC. Zerkając na tył auta, można odczuć tę samą moc płynąca z jego kształtów. Agresywnie wyglądająca czarna imitacja dyfuzatora jest także zainspirowana torem wyścigowym. Srebrne lusterka boczne oraz aluminiowe felgi dopełniają widoku. Czerwono-czarne logo FR przewija się nie tylko na klapie bagażnika, ale również wewnątrz w niektórych elementach sportowego wnętrza.

Przyszli nabywcy będą mieli do wyboru dwie jednostki napędowe. Debiutujący w samochodach marki Seat, turbodoładowany silnik TFSI o pojemności dwóch litrów zapewni moc 200 koni mechanicznych. Jego moment obrotowy wynosi 280 Nm przy 1.800 - 5.000 obr./min. Ta kombinacja zapewnia bardzo dobre oraz dobrą elastyczność przy niskich prędkościach. Rozkręcenie się do „setki” zajmuje mu tylko 7,3 sekundy, przy czym może on osiągnąć prędkość 228 km/h.

Poprzednia wersja samochodu była bardzo popularna w Wielkiej Brytanii, gdzie osiągnęła 40 procent ogólnej sprzedaży. Najbardziej popularną wersją był model wyposażony w 150 konny, wysokoprężny silnik, przez co wprowadzenie nowej, dwulitrowej jednostki tego typu może mieć również bardzo duży wpływ na jego popularność. Moc, którą osiąga to 170 koni mechanicznych, które mogą zapewnić wydajną jazdę przy zminimalizowaniu konsumpcji utrzymującej się na poziomie 6 l/100km. Jego prędkość maksymalna zostanie osiągnięta na poziomie 214 km/h.

Nowy Seat Leon FR pojawi się w salonach samochodowych już latem tego roku. Szczegółowe ceny oraz zestawienie wyposażenia będzie ujawnione podczas wystawy w Madrycie.


źródło

ehh marzenie... serduszka.gif

276838945-seatleonFR1_d.jpg276838945-seatleonFR2_d.jpg276838945-seatleonFR3_d.jpg

post-36837-1435247030669_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Quote:

> Podczas tegorocznych targów Madrid Show Seat zamierza pokazać światu

> swoją nową odsłonę eleganckiego oraz agresywnego modelu Leon FR.

> Poza modyfikacjami stylistycznymi auto otrzymało dwa nowe

> silniki o mocy 200 KM (benzynowy) i 170 KM (diesel).

> Nowy Leon jest chyba najbardziej dynamicznie wyglądającym modelem w

> swoim segmencie. Ze swoją linią nadwoziową pokazuje on w bardzo

> prosty sposób swe możliwości. Pierwszą zmianą, która rzuca się w

> oczy jest wlot powietrza w kształcie plastra miodu, spotkany po

> raz pierwszy w modelu marki Seat. Pomysł ten zaczerpnięto z

> wyścigowych wersji samochodu, które startują w kategoriach BTCC

> oraz WTCC. Zerkając na tył auta, można odczuć tę samą moc

> płynąca z jego kształtów. Agresywnie wyglądająca czarna imitacja

> dyfuzatora jest także zainspirowana torem wyścigowym. Srebrne

> lusterka boczne oraz aluminiowe felgi dopełniają widoku.

> Czerwono-czarne logo FR przewija się nie tylko na klapie

> bagażnika, ale również wewnątrz w niektórych elementach

> sportowego wnętrza.

> Przyszli nabywcy będą mieli do wyboru dwie jednostki napędowe.

> Debiutujący w samochodach marki Seat, turbodoładowany silnik

> TFSI o pojemności dwóch litrów zapewni moc 200 koni

> mechanicznych. Jego moment obrotowy wynosi 280 Nm przy 1.800 -

> 5.000 obr./min. Ta kombinacja zapewnia bardzo dobre oraz dobrą

> elastyczność przy niskich prędkościach. Rozkręcenie się do

> „setki” zajmuje mu tylko 7,3 sekundy, przy

> czym może on osiągnąć prędkość 228 km/h.

> Poprzednia wersja samochodu była bardzo popularna w Wielkiej

> Brytanii, gdzie osiągnęła 40 procent ogólnej sprzedaży.

> Najbardziej popularną wersją był model wyposażony w 150 konny,

> wysokoprężny silnik, przez co wprowadzenie nowej, dwulitrowej

> jednostki tego typu może mieć również bardzo duży wpływ na jego

> popularność. Moc, którą osiąga to 170 koni mechanicznych, które

> mogą zapewnić wydajną jazdę przy zminimalizowaniu konsumpcji

> utrzymującej się na poziomie 6 l/100km. Jego prędkość maksymalna

> zostanie osiągnięta na poziomie 214 km/h.

> Nowy Seat Leon FR pojawi się w salonach samochodowych już latem tego

> roku. Szczegółowe ceny oraz zestawienie wyposażenia będzie

> ujawnione podczas wystawy w Madrycie.

> źródło

> ehh marzenie...

Tylko kolor trochę mało sportowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to dalej da Silva projektuje Seaty?

Jeśli tak, to cierpi na katarktę, chorobę psychiczną albo jakieś inne schorzenie sick.gif

Poza tym, Seat i Skoda cierpią z powodu powiązań kapitałowych.

Nic nie może być lepsze od VW crazy.gif

Do takiej wielkiej budy powinno dać więcej niż 200 KM jeśli to ma być auto sportowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy to dalej da Silva projektuje Seaty?

> Jeśli tak, to cierpi na katarktę, chorobę psychiczną albo jakieś inne

> schorzenie

> Poza tym, Seat i Skoda cierpią z powodu powiązań kapitałowych.

> Nic nie może być lepsze od VW

> Do takiej wielkiej budy powinno dać więcej niż 200 KM jeśli to ma być

> auto sportowe.

Stał nowy Leon w Promenadzie w Warszawie i mimo, że na tych obrazkach wydaję się jak nadęty to w rzeczywistości wcale taki nie jest. Nie jest też wcale duży. Te obrazki chyba są źle przeskalowane.

Naprawdę nowy Leon jest dosyć niski i szeroki. No chyba, że ja jestem za wysoki. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Stał nowy Leon w Promenadzie w Warszawie i mimo, że na tych obrazkach

> wydaję się jak nadęty to w rzeczywistości wcale taki nie jest.

> Nie jest też wcale duży. Te obrazki chyba są źle przeskalowane.

> Naprawdę nowy Leon jest dosyć niski i szeroki. No chyba, że ja jestem

> za wysoki.

dokładnie ok.gif w rzeczywistości robi jeszcze lepsze wrażenie, widziałem go na fajnych 16 czy 17 calowych felgach i przy jego niskim zawieszeniu prezentuje się rewelacyjnie

893goodvibes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dokładnie w rzeczywistości robi jeszcze lepsze wrażenie, widziałem

> go na fajnych 16 czy 17 calowych felgach i przy jego niskim

> zawieszeniu prezentuje się rewelacyjnie

Znacznie mniej rewelacyjnie prezentują się trójkątne okienka przed przednimi drzwiami,

przez które z powodu grubości słupków NIC nie widać pad.gifscrewy.gif

Pisałem o tym tutaj crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Znacznie mniej rewelacyjnie prezentują się trójkątne okienka przed

> przednimi drzwiami,

> przez które z powodu grubości słupków NIC nie widać

> Pisałem o tym tutaj

Wiem, pamiętam jak o tym pisałeś i napewno masz sporo racji ok.gif nie było mi dane usiąść za kierownicą tego autka oslabiony.gif więc nie dostrzegłem problemu. Mimo to, to chyba jakaś nowa stała tendencja, która opanowała rynek motoryzacyjny, żeby dawać coraz szersze słupki, zasłaniające coraz więcej widoku no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nieee ty mi pokaż w klasie tego seata...

Nowa Honda Civic zdecydowanie. W seacie ostatnio siedzialem w Galerii Mokotow i sie zalamalem. Fotele wygodne i poreczna kierownica to jedyne co mi sie podobalo bo juz ustawienie tego fotela graniczy z cudem - albo obijam kolanami albo nie dostaje do deski, albo za nisko, albo niewygodnie. Widocznosc do przodu przez te slupki kiepska.

Plastiki jak na auto za ponad 90 tys. kiepskie.

Jak widzialem na zdjeciach podobal mi sie strasznie, ale jak zobaczylem organoleptycznie to zdecydowanie sie wyleczylem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.