angrius Napisano 11 Października 2017 Udostępnij Napisano 11 Października 2017 Jakie są objawy nie działającej pompy powietrza? Poza checkiem na desce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 11 Października 2017 Udostępnij Napisano 11 Października 2017 Odczuwalne dla kierowcy żadne. Dla ekologii jakieś tam znaczenie ma. U mnie taka pompa jest, bo mam normę EU4, natomiast BMW z roczników 2001 nie miało pompy, a silnik identyczny i norma była jeszcze EU3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotrus Napisano 11 Października 2017 Udostępnij Napisano 11 Października 2017 Chodzi o dopalenie bogatej mieszanki zaraz po rozruchu i szybsze nagrzanie katalizatora. Jak nie sypie błędami to tak jak Ci napisał kaczorek79 nie ma to większego znaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 11 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2017 a brak pracy pompy zaraz po uruchomieniu na zimno może powodować przyduszenie silnika ze względu na mniejszą ilość powietrza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krisker Napisano 12 Października 2017 Udostępnij Napisano 12 Października 2017 Nie, bo powietrze nie trafia do komory spalania, a do katalizatorów (za silnik). Często sterowanie zaworami, które wpuszczają powietrze w wydech wykonane jest na podciśnieniach i te w razie nieszczelności faktycznie mogą wpływać na pracę silnika, ale to już łatwo wyłapać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 12 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2017 Godzinę temu, Krisker napisał: Nie, bo powietrze nie trafia do komory spalania, a do katalizatorów (za silnik). Często sterowanie zaworami, które wpuszczają powietrze w wydech wykonane jest na podciśnieniach i te w razie nieszczelności faktycznie mogą wpływać na pracę silnika, ale to już łatwo wyłapać. w jaki sposób to wylapac? Bo objaw mam taki, ze jak jest silnik zimny to pierwsze dwa trzy depniecia w gaz to auto sie dusi. Potem juz jest normalnie... Widocznie przyczyna bedzie gdzieś indziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krisker Napisano 12 Października 2017 Udostępnij Napisano 12 Października 2017 To benzyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
angrius Napisano 12 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2017 2 minuty temu, Krisker napisał: To benzyna? benzyna 2.0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krisker Napisano 12 Października 2017 Udostępnij Napisano 12 Października 2017 Po prostu trzeba sprawdzić szczelność całego dolotu. Wszystkie rurki i wężyki, układ oparów paliwa itp. i to nie tylko w kontekście SAS, ale w ogóle. Szczegółów nie podam, bo nie znam tego silnika/modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.