bochumil Napisano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2017 Witam Jakie amortyzatory polecacie zamontować do Stilo 1.9 na oś przednią? Wstępnie wybrałem Bilstein BLS 22-226556 lub Sachs SAC314 626. W komplecie odboje i osłony. Czy przy okazji wymienić łożyska kolumny McPersona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 13 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2017 Ja mam od 5 lat kyb excel g ale już ich nie kupię. Pomimo że 75/77% na przeglądzie mam niechęć do tej marki. Byli ludzie na forum którzy jeździli na Monroe i sobie chwalili . w necie wyczytalem ze bilstein lubi czasem puknac na np " policjancie" Co do łożyska to ja osobiście tam zagadalem ono jest rozbieralne - przesmarowalem smarem do łożysk i już 5 lat spokoju. Pamiętam że w jednym brakowało mi jednej kulki ( dołożyłem i jest ok) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 13 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2017 Coś powoduje drgania kierownicy podczas ruszania, wydaje mi się że to amortyzatory, które miały już dość wątpliwą sprawność podczas ostatniego przeglądu. Wyczytałem, że łożyska zmienia się po 100 tys. także jest okazja. Do KYB jakoś przekonania nie mam. Zniechęciły mnie opinie posiadaczy Stilo, którzy narzekali na słabe, szybko siadające sprężyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2017 Wiem przeszedłem przez temat sprężyn. Mam D&D i spokój od paru lat. Skoro dlubiesz przy amorach to warto jest też wymienić talerzyk amortyzatora, leży od strony komory silnika to taka duża podkładka oblana guma przykręcona nakrętka ...( mogę ci sprzedać za 20+8zl przesyłka 2 szt oryginalne) dodam że nowe mają gumę sprężysta i jak prxykrecisz je to usztywniaja połączenie Amora z karoseria... Link do talerzyka https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3035191518320-IMP29153-O17135-talerz-sprezyny.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2017 Jak miałem stilona to nie było problemu ze sprężynami , amorkami kyb , chociaż auto poszło mocniej do góry i temat tarcia spodem zniknął. w AGP mam springi eibacha + amortyzatory kayaba i śmiga jak ori. Drgania podczas ruszania to raczej dwumas , półoś , poduszka silnik/skrzynia, ew. jak amorki nie sprawne to może "podskakuje" auto ,ale nie spotkałem się z tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 14 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2017 4 godziny temu, HARDTECHNO napisał: Wiem przeszedłem przez temat sprężyn. Mam D&D i spokój od paru lat. Skoro dlubiesz przy amorach to warto jest też wymienić talerzyk amortyzatora, leży od strony komory silnika to taka duża podkładka oblana guma przykręcona nakrętka ...( mogę ci sprzedać za 20+8zl przesyłka 2 szt oryginalne) dodam że nowe mają gumę sprężysta i jak prxykrecisz je to usztywniaja połączenie Amora z karoseria... Link do talerzyka https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3035191518320-IMP29153-O17135-talerz-sprezyny.html Dzięki za ofertę, ale akurat te nakładki na kielichy mam w idealnym stanie więc zmieniać ich nie będę, chyba że coś wyjdzie podczas wymiany. DeviLLL, Co do drgań na kierownicy podczas ruszania, to dwumas niewykluczony. Trzeba będzie to ogarnąć. Znajomy robił regenerację. Jest bardzo zadowolony. Może na wiosnę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2017 Ja również nie polecam KYB, a sprężyny wręcz odradzam. Spręzyny mam teraz D&D i jest spokój od lat. Amorki Bilstein - nie mogę narzekać, są ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 14 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2017 Mam KYB Excel G u siebie w P2 FL, w sumie cały komplet na wszystkich kołach będzie miał ok 100kkm przejechane i mam wrażenie że już coś nie domagają zaczynają się stuki/puki raz za czas których nie mogę namierzyć na zawieszeniu. Poza tym chyba są twarde takie odniosłem wrażenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 15 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2017 17 godzin temu, steyr napisał: Mam KYB Excel G u siebie w P2 FL, w sumie cały komplet na wszystkich kołach będzie miał ok 100kkm przejechane i mam wrażenie że już coś nie domagają zaczynają się stuki/puki raz za czas których nie mogę namierzyć na zawieszeniu. Poza tym chyba są twarde takie odniosłem wrażenie. KYB w katalogu stwierdza iż sprężyny trzeba wymieniać co 80000km lub 4 lata Dziwne ,ale tak mają napisane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 15 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2017 KYB pod uwagę nie brałem. Trochę się naczytałem o sprężynach tego producenta przy okazji Stilo i z tego co pamiętam szybko traciły swoje właściwości. Być może z amortyzatorami jest podobnie. Nie chcę ryzykować. Jakiś czas temu na tył założyłem Sachs'y i jestem z nich raczej zadowolony. Także Bilestein albo Sachs. A przy okazji, czy pomiary sprawności amortyzatorów na OSKP są wiarygodne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2017 Absolutnie nie są. Jeden dzień, to samo auto i ten sam amortyzator, jedna stacja 46%, druga 73%. Do tego moje nowe Bilsteiny ( może 5000km nalotu) miały niecałe 60%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.