Skocz do zawartości

DeviLLL

użytkownik
  • Zawartość

    2853
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

6 obserwujących

O DeviLLL

  • Tytuł
    mistrz kierownicy

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Zainteresowania
    tuning,mechanika,audio,hifi,rpg,itp :)
  • Samochód
    AGP 209KM / 289Nm

Ostatnie wizyty

393 wyświetleń profilu
  1. DeviLLL

    Chłopaki może pomożecie ...

    Ale jaki bimbacz bimba ? Może alternator pada i brakuje ładowania stąd wyskakuje błąd ?
  2. Niedawno miałem ten błąd jak dynamicznie zmieniłem pas ruchu ;) po kasacji nie świecił , ale czujnik zmieniłem bo nie był drogi. Na paru forach były sytuacje iż po zmianie czujnika nie zgasł , bo tam coś innego powodowało zapalanie błędu.
  3. DeviLLL

    Jakie amortyzatory na przód

    KYB w katalogu stwierdza iż sprężyny trzeba wymieniać co 80000km lub 4 lata Dziwne ,ale tak mają napisane
  4. DeviLLL

    Jakie amortyzatory na przód

    Jak miałem stilona to nie było problemu ze sprężynami , amorkami kyb , chociaż auto poszło mocniej do góry i temat tarcia spodem zniknął. w AGP mam springi eibacha + amortyzatory kayaba i śmiga jak ori. Drgania podczas ruszania to raczej dwumas , półoś , poduszka silnik/skrzynia, ew. jak amorki nie sprawne to może "podskakuje" auto ,ale nie spotkałem się z tym.
  5. Fajnie te lampy wyglądają , widywałem gorsze
  6. DeviLLL

    Spalanie 1.4 t-jet w wersji z fabrycznym LPG

    AGP 155km jechało od dołu jak mój old stilo 1,9jtd , na większym turbo nadal spokojnie się wkręca i nie trzeba kręcić powyżej 4tyś obr . Spalanie serii w mieście 12,5L , po modzie na 175km 10,5-11,5L , na garrettcie ~12L - miasto Krk zakorkowane trasy 3-4km , jak jest dłuższa 10km spalanie szybko spada - dla auta ponad 200km spalanie 9-12L w mieście i ~6L na trasie jest śmieszną wartością na LPG też pewnie niewiele więcej , by spadło warto dorzucić koksu by te ~145km pękło a co ważniejsze podbić do 250-260Nm
  7. Dajcie fotkę tej druciarni bo nic nie widzę
  8. DeviLLL

    Sprzedałem auto, kupujące chce abym je naprawił...

    Kiedyś klient (komis niemiecki) brał tłoki do 1,8tfsi ,gdyż po pół roku od sprzedaży auta Niemcowi , ów człowiek zgłosił się iż silnik padł. Musieli zrobić na swój koszt , w Niemcach nie ma dyskusji Czy to wada ukryta skoro vag wie iż wypuścił kiedyś pro-ekologiczne silniki z za cienkim pierścieniem tłokowym który ów awarie powodował ? Nie czytałem całego wątku po za 1 stroną , autor nie ma się co przejmować - niech sąd zajmie się sprawą , zapieczętuje rzeczony pojazd na parkingu i nowy właściciel będzie 2-3 lata się bujać bez auta
  9. DeviLLL

    JTD 16V turbo dmucha od 2,5 k

    Może przestawiła Ci się zmienna geometria , niekiedy zdarzało się jak klient brał turbo ,że tak samo mu dmuchało 1000obr wyżej , wyregulował śrubę i miał elegancko
  10. DeviLLL

    Awaria turbosprężarki

    To jest rdzeń skręca się obudowy i śmiga łożyska , uszczelki i wirniki to tzw. zestawy naprawcze , chociaż powiem ,że miałem 1 klienta który paręnaście takich złożył bez wyważania i mówił ,że tylko z 1 była lipa a reszta śmiga dziwne ...
  11. DeviLLL

    Awaria turbosprężarki

    Gborowik nie wiem o jakim wyważeniu piszesz , ale skoro garrett daje rdzenie bez obudowy to chyba mają pojęcie w temacie (u kolegi w abarthcie elegancko taki śmiga). Rozumiem iż w zakładzie regenerującym takie bajki Ci naopowiadali by zniechęcać do rdzeni i własnej przekładki ? Oki PS: rdzeń nie jest rozmontowywany przed złożeniem muszli , lel wtf ?
  12. DeviLLL

    Awaria turbosprężarki

    Mellett jak sam się chwali http://www.melett.pl/literature/newsletters/Newsletter4.pdf , też ma fabrykę w Chinach , jedynie pierdzielą o składzie stopowym , gdzie i tak 10% daje takie same własności co te 70% Garrett , KKK itp. robią też rdzenie oczywiście nie są tanie , średnio 50% wartości nowego turbo , nie dają natomiast zestawów do regeneracji by sobie nie psuć reputacji. Tańsze rdzenie jeśli silnik 100% sprawny , przewody sprawne , wymiana zgodnie z instrukcją działają tak samo jak nowe turbo. Mam mechaników którzy biorą od 3 lat i 0 reklamacji , a są "spece" którzy odpalą auto bez podpięcia przewodów (brak ograniczenia doładowania przez zawór) i zdziwienie ,że tylko się przejechał i wybuchło , o innych failach nie wspominając. Firmy regenerujące jak nie ma części (chińskich bo 99% na tym składa i nie ma co narzekać bo jedynie elektryka chińska jest gówniana a odlewy profi) to biorą takie gotowce i liczą klientowi x2 za skręcenie PS: przy takim rdzeniu macie 100% gwarancji , produkt jest słany do producenta i sprawdzają dokładnie dlaczego padło , a regenerator powie ,że źle złożone i żegnam.
  13. DeviLLL

    Awaria turbosprężarki

    Ja polecam rdzenie turbo i samemu sobie zmienić Firmy regenerujące często używają tych rdzeni doliczając sobie x2 za skręcenie 8 śrubek
  14. DeviLLL

    silniki vw 1,4 TSI 125 i 150KM

    E nie koniecznie , był klient fabia rs 2014r , 2gi komplet tłoków , co roku przy zmianie oleju zmienia się tłoki Wczoraj klient pytał o tłoki do 1,4 fsi 86km bo już 4ty raz silnik leci Kuzyn ma 2,0fsi , blok pękł bo przytarło tłokiem Sprowadzany touran 1,4tsi 140km 50tyś przelotu na gwarancji zmieniali rozrząd i tłoki w Niemcach itd. itp. Dużo części sprzedaję do tych silników to jakieś rozeznanie mam ,ale rozumiem ,że forumowicze wiedzą lepiej (jak to z forumowiczami bywa)
  15. DeviLLL

    silniki vw 1,4 TSI 125 i 150KM

    Na pewno mają inne tłoki i chyba rozrządy W razie czego polecam się z częściami bo wszystkie tsi/tfsi 1,4/1,8/2,0 to ładne skarbonki jeśli chodzi o pady silnika... Pękają tłoki , bloki silnika itd. zależnie jak długo kto jeździł na przyblokowanych pierścieniach
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.