Jump to content

DeviLLL

użytkownik
  • Content Count

    2854
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    1m 38s

6 Followers

About DeviLLL

  • Rank
    mistrz kierownicy

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Zainteresowania
    tuning,mechanika,audio,hifi,rpg,itp :)
  • Car
    AGP 209KM / 289Nm

Recent Profile Visitors

453 profile views
  1. Ale jaki bimbacz bimba ? Może alternator pada i brakuje ładowania stąd wyskakuje błąd ?
  2. Niedawno miałem ten błąd jak dynamicznie zmieniłem pas ruchu ;) po kasacji nie świecił , ale czujnik zmieniłem bo nie był drogi. Na paru forach były sytuacje iż po zmianie czujnika nie zgasł , bo tam coś innego powodowało zapalanie błędu.
  3. KYB w katalogu stwierdza iż sprężyny trzeba wymieniać co 80000km lub 4 lata Dziwne ,ale tak mają napisane
  4. Jak miałem stilona to nie było problemu ze sprężynami , amorkami kyb , chociaż auto poszło mocniej do góry i temat tarcia spodem zniknął. w AGP mam springi eibacha + amortyzatory kayaba i śmiga jak ori. Drgania podczas ruszania to raczej dwumas , półoś , poduszka silnik/skrzynia, ew. jak amorki nie sprawne to może "podskakuje" auto ,ale nie spotkałem się z tym.
  5. AGP 155km jechało od dołu jak mój old stilo 1,9jtd , na większym turbo nadal spokojnie się wkręca i nie trzeba kręcić powyżej 4tyś obr . Spalanie serii w mieście 12,5L , po modzie na 175km 10,5-11,5L , na garrettcie ~12L - miasto Krk zakorkowane trasy 3-4km , jak jest dłuższa 10km spalanie szybko spada - dla auta ponad 200km spalanie 9-12L w mieście i ~6L na trasie jest śmieszną wartością na LPG też pewnie niewiele więcej , by spadło warto dorzucić koksu by te ~145km pękło a co ważniejsze podbić do 250-260Nm
  6. Kiedyś klient (komis niemiecki) brał tłoki do 1,8tfsi ,gdyż po pół roku od sprzedaży auta Niemcowi , ów człowiek zgłosił się iż silnik padł. Musieli zrobić na swój koszt , w Niemcach nie ma dyskusji Czy to wada ukryta skoro vag wie iż wypuścił kiedyś pro-ekologiczne silniki z za cienkim pierścieniem tłokowym który ów awarie powodował ? Nie czytałem całego wątku po za 1 stroną , autor nie ma się co przejmować - niech sąd zajmie się sprawą , zapieczętuje rzeczony pojazd na parkingu i nowy właściciel będzie 2-3 lata się bujać bez auta
  7. Może przestawiła Ci się zmienna geometria , niekiedy zdarzało się jak klient brał turbo ,że tak samo mu dmuchało 1000obr wyżej , wyregulował śrubę i miał elegancko
  8. To jest rdzeń skręca się obudowy i śmiga łożyska , uszczelki i wirniki to tzw. zestawy naprawcze , chociaż powiem ,że miałem 1 klienta który paręnaście takich złożył bez wyważania i mówił ,że tylko z 1 była lipa a reszta śmiga dziwne ...
  9. Gborowik nie wiem o jakim wyważeniu piszesz , ale skoro garrett daje rdzenie bez obudowy to chyba mają pojęcie w temacie (u kolegi w abarthcie elegancko taki śmiga). Rozumiem iż w zakładzie regenerującym takie bajki Ci naopowiadali by zniechęcać do rdzeni i własnej przekładki ? Oki PS: rdzeń nie jest rozmontowywany przed złożeniem muszli , lel wtf ?
  10. Mellett jak sam się chwali http://www.melett.pl/literature/newsletters/Newsletter4.pdf , też ma fabrykę w Chinach , jedynie pierdzielą o składzie stopowym , gdzie i tak 10% daje takie same własności co te 70% Garrett , KKK itp. robią też rdzenie oczywiście nie są tanie , średnio 50% wartości nowego turbo , nie dają natomiast zestawów do regeneracji by sobie nie psuć reputacji. Tańsze rdzenie jeśli silnik 100% sprawny , przewody sprawne , wymiana zgodnie z instrukcją działają tak samo jak nowe turbo. Mam mechaników którzy biorą od 3 lat i 0 reklamacji , a są "spece" którzy odpalą auto bez podpięcia przewodów (brak ograniczenia doładowania przez zawór) i zdziwienie ,że tylko się przejechał i wybuchło , o innych failach nie wspominając. Firmy regenerujące jak nie ma części (chińskich bo 99% na tym składa i nie ma co narzekać bo jedynie elektryka chińska jest gówniana a odlewy profi) to biorą takie gotowce i liczą klientowi x2 za skręcenie PS: przy takim rdzeniu macie 100% gwarancji , produkt jest słany do producenta i sprawdzają dokładnie dlaczego padło , a regenerator powie ,że źle złożone i żegnam.
  11. Ja polecam rdzenie turbo i samemu sobie zmienić Firmy regenerujące często używają tych rdzeni doliczając sobie x2 za skręcenie 8 śrubek
  12. E nie koniecznie , był klient fabia rs 2014r , 2gi komplet tłoków , co roku przy zmianie oleju zmienia się tłoki Wczoraj klient pytał o tłoki do 1,4 fsi 86km bo już 4ty raz silnik leci Kuzyn ma 2,0fsi , blok pękł bo przytarło tłokiem Sprowadzany touran 1,4tsi 140km 50tyś przelotu na gwarancji zmieniali rozrząd i tłoki w Niemcach itd. itp. Dużo części sprzedaję do tych silników to jakieś rozeznanie mam ,ale rozumiem ,że forumowicze wiedzą lepiej (jak to z forumowiczami bywa)
  13. Na pewno mają inne tłoki i chyba rozrządy W razie czego polecam się z częściami bo wszystkie tsi/tfsi 1,4/1,8/2,0 to ładne skarbonki jeśli chodzi o pady silnika... Pękają tłoki , bloki silnika itd. zależnie jak długo kto jeździł na przyblokowanych pierścieniach
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.