-
Zawartość
2854 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Czas online
1m 38s
-
Ale jaki bimbacz bimba ? Może alternator pada i brakuje ładowania stąd wyskakuje błąd ?
-
Idea/Punto 1.4 16V - błąd czujnika wałka rozrządu.
DeviLLL odpowiedział fred77 ⇒ temat w Fiat Punto i Grande Punto
Niedawno miałem ten błąd jak dynamicznie zmieniłem pas ruchu ;) po kasacji nie świecił , ale czujnik zmieniłem bo nie był drogi. Na paru forach były sytuacje iż po zmianie czujnika nie zgasł , bo tam coś innego powodowało zapalanie błędu. -
KYB w katalogu stwierdza iż sprężyny trzeba wymieniać co 80000km lub 4 lata Dziwne ,ale tak mają napisane
-
Jak miałem stilona to nie było problemu ze sprężynami , amorkami kyb , chociaż auto poszło mocniej do góry i temat tarcia spodem zniknął. w AGP mam springi eibacha + amortyzatory kayaba i śmiga jak ori. Drgania podczas ruszania to raczej dwumas , półoś , poduszka silnik/skrzynia, ew. jak amorki nie sprawne to może "podskakuje" auto ,ale nie spotkałem się z tym.
-
Właściciel Abarth Punto Evo poszukiwany :)
DeviLLL odpowiedział mati6630 ⇒ temat w Fiat Punto i Grande Punto
Fajnie te lampy wyglądają , widywałem gorsze -
AGP 155km jechało od dołu jak mój old stilo 1,9jtd , na większym turbo nadal spokojnie się wkręca i nie trzeba kręcić powyżej 4tyś obr . Spalanie serii w mieście 12,5L , po modzie na 175km 10,5-11,5L , na garrettcie ~12L - miasto Krk zakorkowane trasy 3-4km , jak jest dłuższa 10km spalanie szybko spada - dla auta ponad 200km spalanie 9-12L w mieście i ~6L na trasie jest śmieszną wartością na LPG też pewnie niewiele więcej , by spadło warto dorzucić koksu by te ~145km pękło a co ważniejsze podbić do 250-260Nm
-
Właściciel Abarth Punto Evo poszukiwany :)
DeviLLL odpowiedział mati6630 ⇒ temat w Fiat Punto i Grande Punto
Dajcie fotkę tej druciarni bo nic nie widzę -
Sprzedałem auto, kupujące chce abym je naprawił...
DeviLLL odpowiedział nizioleczek ⇒ temat w Motokącik
Kiedyś klient (komis niemiecki) brał tłoki do 1,8tfsi ,gdyż po pół roku od sprzedaży auta Niemcowi , ów człowiek zgłosił się iż silnik padł. Musieli zrobić na swój koszt , w Niemcach nie ma dyskusji Czy to wada ukryta skoro vag wie iż wypuścił kiedyś pro-ekologiczne silniki z za cienkim pierścieniem tłokowym który ów awarie powodował ? Nie czytałem całego wątku po za 1 stroną , autor nie ma się co przejmować - niech sąd zajmie się sprawą , zapieczętuje rzeczony pojazd na parkingu i nowy właściciel będzie 2-3 lata się bujać bez auta -
DeviLLL zmienił swoje zdjęcie profilowe
-
Może przestawiła Ci się zmienna geometria , niekiedy zdarzało się jak klient brał turbo ,że tak samo mu dmuchało 1000obr wyżej , wyregulował śrubę i miał elegancko
-
To jest rdzeń skręca się obudowy i śmiga łożyska , uszczelki i wirniki to tzw. zestawy naprawcze , chociaż powiem ,że miałem 1 klienta który paręnaście takich złożył bez wyważania i mówił ,że tylko z 1 była lipa a reszta śmiga dziwne ...
-
Gborowik nie wiem o jakim wyważeniu piszesz , ale skoro garrett daje rdzenie bez obudowy to chyba mają pojęcie w temacie (u kolegi w abarthcie elegancko taki śmiga). Rozumiem iż w zakładzie regenerującym takie bajki Ci naopowiadali by zniechęcać do rdzeni i własnej przekładki ? Oki PS: rdzeń nie jest rozmontowywany przed złożeniem muszli , lel wtf ?
-
Mellett jak sam się chwali http://www.melett.pl/literature/newsletters/Newsletter4.pdf , też ma fabrykę w Chinach , jedynie pierdzielą o składzie stopowym , gdzie i tak 10% daje takie same własności co te 70% Garrett , KKK itp. robią też rdzenie oczywiście nie są tanie , średnio 50% wartości nowego turbo , nie dają natomiast zestawów do regeneracji by sobie nie psuć reputacji. Tańsze rdzenie jeśli silnik 100% sprawny , przewody sprawne , wymiana zgodnie z instrukcją działają tak samo jak nowe turbo. Mam mechaników którzy biorą od 3 lat i 0 reklamacji , a są "spece" którzy odpalą auto bez podpięcia przewodów (brak ograniczenia doładowania przez zawór) i zdziwienie ,że tylko się przejechał i wybuchło , o innych failach nie wspominając. Firmy regenerujące jak nie ma części (chińskich bo 99% na tym składa i nie ma co narzekać bo jedynie elektryka chińska jest gówniana a odlewy profi) to biorą takie gotowce i liczą klientowi x2 za skręcenie PS: przy takim rdzeniu macie 100% gwarancji , produkt jest słany do producenta i sprawdzają dokładnie dlaczego padło , a regenerator powie ,że źle złożone i żegnam.
-
Ja polecam rdzenie turbo i samemu sobie zmienić Firmy regenerujące często używają tych rdzeni doliczając sobie x2 za skręcenie 8 śrubek
-
E nie koniecznie , był klient fabia rs 2014r , 2gi komplet tłoków , co roku przy zmianie oleju zmienia się tłoki Wczoraj klient pytał o tłoki do 1,4 fsi 86km bo już 4ty raz silnik leci Kuzyn ma 2,0fsi , blok pękł bo przytarło tłokiem Sprowadzany touran 1,4tsi 140km 50tyś przelotu na gwarancji zmieniali rozrząd i tłoki w Niemcach itd. itp. Dużo części sprzedaję do tych silników to jakieś rozeznanie mam ,ale rozumiem ,że forumowicze wiedzą lepiej (jak to z forumowiczami bywa)
-
Na pewno mają inne tłoki i chyba rozrządy W razie czego polecam się z częściami bo wszystkie tsi/tfsi 1,4/1,8/2,0 to ładne skarbonki jeśli chodzi o pady silnika... Pękają tłoki , bloki silnika itd. zależnie jak długo kto jeździł na przyblokowanych pierścieniach