Skocz do zawartości

DeviLLL

użytkownik
  • Liczba zawartości

    2 476
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Zainteresowania
    tuning,mechanika,audio,hifi,rpg,itp :)
  • Samochód
    AGP 209KM / 289Nm

Ostatnie wizyty

3 885 wyświetleń profilu

DeviLLL's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/20)

0

Reputacja

  1. E nie koniecznie , był klient fabia rs 2014r , 2gi komplet tłoków , co roku przy zmianie oleju zmienia się tłoki Wczoraj klient pytał o tłoki do 1,4 fsi 86km bo już 4ty raz silnik leci Kuzyn ma 2,0fsi , blok pękł bo przytarło tłokiem Sprowadzany touran 1,4tsi 140km 50tyś przelotu na gwarancji zmieniali rozrząd i tłoki w Niemcach itd. itp. Dużo części sprzedaję do tych silników to jakieś rozeznanie mam ,ale rozumiem ,że forumowicze wiedzą lepiej (jak to z forumowiczami bywa)
  2. Na pewno mają inne tłoki i chyba rozrządy W razie czego polecam się z częściami bo wszystkie tsi/tfsi 1,4/1,8/2,0 to ładne skarbonki jeśli chodzi o pady silnika... Pękają tłoki , bloki silnika itd. zależnie jak długo kto jeździł na przyblokowanych pierścieniach
  3. Ja takie odcinki jeżdżę od paru lat i nie narzekam. Silnik się szybko nagrzewa więc można podeptać
  4. Jakbym miał kupować zwykłego punciaka to tylko 1,4t-jet , jak się jeździło długo na turbo i potem się wsiądzie w wolnossaka to nie czuć "gniotu"
  5. Ja u siebie dałem pasek conti , napinacz ori (w sumie ina) , pompa ruville , rozrząd w AGP taki sam jak w 1,2 16v Robione w ASO na moich częściach więc dostałem 1 rok gwarancji :D
  6. Jakbym dużo śmigał to bym właśnie takie bravo 2,0mjtd nabył , softnął na bezpieczne ~200km i by było :D O większej wygodzie w większym aucie nie wspominając , stilo miło wspominam
  7. Kiedyś robiłem test stilo 1,9jtd 158km/350nm vs bravo 1,4 tjet 150km (seria) - przyspieszały podobnie a prawie 130Nm różnicy momentu. Dlatego wątpie by normalnie softnięty GP 1,9jtd (zapewne koło 165km) miał jakiekolwiek szansę z softniętym 1,4 t-jet (170-175km)
  8. Nie kpij , bo często mnie ktoś pyta czy to ori abarth , ponieważ nie mam żadnych pasów , oczojebstwa itp. po prostu czarne AGP. 1,4t-jet ma krótsze przełożenia więc lekki bonus Nm na asfalcie + dłużej w obrotach go trzyma a wiadomo ,że liczy się pole powierzchni (całkowanie z fizyki) Nm dla obrotów. No i jtd-kiem nie postrzelasz z wydechu tak jak benzyniakiem :D
  9. Abarth na softcie też jest do objechania ?
  10. Mam abartha , ogólnie przygotuj sobie 8-10tysi na zapas jak cuś Łożyska skrzyni 2500zł , sprzęgło+dwumas+wysprzęglik 2500zł , opony 1500-2000zł (ew. drugie tyle zimówki) , hamulce ~1000zł , zawieszenie 2000+ zł zależnie co się chce , tłumik końcowy ~600zł (ultera) , niekiedy także inne tematy jak w normalnych puntach. Alternator też potrafi być do zrobienia od strzała (regenerka ~300zł , nowy chyba ~1000zł) , spalanie w trasie ~6L , w mieście jak się krótkie dystanse śmiga 11-12L , przy dłuższych ~9L. Taniej nie kupisz auta tak wyposażonego o takich osiągach i fun-ie.
  11. Królowa lawet jest przy silnikach 1,9dci
  12. Z tyłu zaciski lubią nie odbijać przez co klocki zużywają się niekiedy szybciej ,ale też 36tyś km ? Jak miałem stilo to co 20tyś wymieniałem tarcze z klockami Się jeździło się zużywało ... Teraz miałeś klocki ABE taki niby PL chinol ,ale długo pożyły przecież.
  13. Powinno być razem z wysprzęglikiem jako 1 element ;P
  14. 3. kolega miał w GP 1,3jtd , trzeba zmienić cały dynks , ori w ASO koszt chyba poniżej 400zł , wyrabia się.
  15. Jak miałem p2 1,2 60km to taki 40Ah wytrzymał mi 5-6lat , potem ciągnął 1,6turbo jakie wswapowałem i nie było problemów ,że za mały Te większe robiły problemy ,że szybciej traciły "moc"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.