Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[DZO] Corolla verso do oceny

Featured Replies

Napisano

Znajomy chce kupić koniecznie Corollę Verso w benzynie . Ma do wydania max 23kPLN

Chodzi mu po głowie ten egzemplarz . na toyotach nie znam się wcale dlatego pytanie do Was co o niej sądzicie

Napisano
3 godziny temu, franki napisał:

Znajomy chce kupić koniecznie Corollę Verso w benzynie . Ma do wydania max 23kPLN

Chodzi mu po głowie ten egzemplarz . na toyotach nie znam się wcale dlatego pytanie do Was co o niej sądzicie

Zastanawia mnie drążek. Miałem Corollę, mam Avensis obie około 160 tys przebiegu i drążek wyglądał normalnie. Kierownica też jakaś taka styrana.

Napisano

Niestety wnętrze tych Corolli do najtrwalszych nie należy.

Po 2005 roku była faktycznie zmiana i już takiego apetytu na olej nie miały.

Napisano

Dawaj VIN sprawdzimy do kiedy i co było robione :oki:

Napisano
16 godzin temu, tomy napisał:

Ale to chyba też zależało od samochodu bo moja Corolla z 2002 r. nie brała oleju więcej niż inne auta.

Napisano
  • Autor
12 godzin temu, Przemas napisał:

Poszedł priv

Napisano
22 godziny temu, dobromir napisał:

Zastanawia mnie drążek. Miałem Corollę, mam Avensis obie około 160 tys przebiegu i drążek wyglądał normalnie. Kierownica też jakaś taka styrana.

Bo bedzie spora roznica w zuzyciu jesli to 160kkm auto zrobilo na trasach, a nie w ruchu wielkomiejskim ;]

Edytowane przez Maciej__

Napisano
22 godziny temu, dobromir napisał: