Ralph78 Napisano 20 Października 2018 Udostępnij Napisano 20 Października 2018 Jako,że na przeglądzie wyszło że jedna jest pęknieta to wczoraj wymieniłem komplet. I teraz stuka przy przejeżdzaniu po hopkach i większych nierównościach. Najwięcej słychać jak auto podskakuje na hopce i opada. Wcześniej, nawet na pęknietej sprężynie, nie było nic słychać. Jadę po weekendzie z powrotem do mechanika żeby zerknął. Zły montaż czy coś nie halo z nowymi sprężynami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gandw Napisano 20 Października 2018 Udostępnij Napisano 20 Października 2018 Jakiej marki sprężyny? Gumy/poduszki na sprężynach wymienione? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralph78 Napisano 20 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2018 Jakiej marki sprężyny? Gumy/poduszki na sprężynach wymienione?Nie wiem,ale wątpię. Przebieg 31kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 20 Października 2018 Udostępnij Napisano 20 Października 2018 6 godzin temu, Ralph78 napisał: Jako,że na przeglądzie wyszło że jedna jest pęknieta to wczoraj wymieniłem komplet. I teraz stuka przy przejeżdzaniu po hopkach i większych nierównościach. Najwięcej słychać jak auto podskakuje na hopce i opada. Wcześniej, nawet na pęknietej sprężynie, nie było nic słychać. Jadę po weekendzie z powrotem do mechanika żeby zerknął. Zły montaż czy coś nie halo z nowymi sprężynami ? Założył do góry nogami (da się - ze dwa miesiące temu testowałem taką Astrę) albo czegoś nie przykręcił . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralph78 Napisano 21 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2018 Założył do góry nogami (da się - ze dwa miesiące temu testowałem taką Astrę) albo czegoś nie przykręcił .Doświadczony i ogarnięty mechanik, jestem u niego klientem od ponad 10 lat. No nic wrócę do niego po weekendzie i będziemy szukać przyczyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 21 Października 2018 Udostępnij Napisano 21 Października 2018 może miekka sprężyna i amor dobija? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 21 Października 2018 Udostępnij Napisano 21 Października 2018 20 godzin temu, Ralph78 napisał: Jako,że na przeglądzie wyszło że jedna jest pęknieta to wczoraj wymieniłem komplet. I teraz stuka przy przejeżdzaniu po hopkach i większych nierównościach. Najwięcej słychać jak auto podskakuje na hopce i opada. Wcześniej, nawet na pęknietej sprężynie, nie było nic słychać. Jadę po weekendzie z powrotem do mechanika żeby zerknął. Zły montaż czy coś nie halo z nowymi sprężynami ? Takie rzeczy dzieją się, jak sprężyna jest zbyt twarda, lub za długa. W momencie odbicia koła od podwozia, czyli zjazd z krawężnika, zeskok z hopki itp, dłuższa sprężyna powoduje mocne wysunięcie tłoka amortyzatora i to on wali w skrajnym położeniu. Auto nie stoi za wysoko czasem? Do Merivy A tylne sprężyny są od 292 mm do 310 mm, do Merivy B wielkiego wyboru nie ma, ale różnice od 300 mm do 305 mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ralph78 Napisano 21 Października 2018 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2018 Takie rzeczy dzieją się, jak sprężyna jest zbyt twarda, lub za długa. W momencie odbicia koła od podwozia, czyli zjazd z krawężnika, zeskok z hopki itp, dłuższa sprężyna powoduje mocne wysunięcie tłoka amortyzatora i to on wali w skrajnym położeniu. Auto nie stoi za wysoko czasem? Do Merivy A tylne sprężyny są od 292 mm do 310 mm, do Merivy B wielkiego wyboru nie ma, ale różnice od 300 mm do 305 mm.Wizualnie auto wygląda, że stoi tak samo. Meriva B tak nawiasem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 21 Października 2018 Udostępnij Napisano 21 Października 2018 51 minut temu, Ralph78 napisał: 1 godzinę temu, kaczorek79 napisał: Takie rzeczy dzieją się, jak sprężyna jest zbyt twarda, lub za długa. W momencie odbicia koła od podwozia, czyli zjazd z krawężnika, zeskok z hopki itp, dłuższa sprężyna powoduje mocne wysunięcie tłoka amortyzatora i to on wali w skrajnym położeniu. Auto nie stoi za wysoko czasem? Do Merivy A tylne sprężyny są od 292 mm do 310 mm, do Merivy B wielkiego wyboru nie ma, ale różnice od 300 mm do 305 mm. Wizualnie auto wygląda, że stoi tak samo. Meriva B tak nawiasem. To raczej coś innego, bo różnice 5 mm nie mają takiego wpływu na amorki. Musi to mechanik oblukać ponownie, czasami pierdoła do poprawki i będzie OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.