Skocz do zawartości

Alfa Romeo 169


Slawcio

Rekomendowane odpowiedzi

> Bzdury?

> Powtorka ze 164 i 166.

> Auto niby klasy wyzszej o atrakcyjnym wygladzie, a pod spodem przedni

> naped i wiekszosc bebechow z tanich modeli.

Przynajmniej wyglad ma atrakcyjny, a co do reszty to co ma być inaczej niz wszyscy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale wiekszosc modeli bedzie przednionapedowa, z poprzecznie

> zamontowanym motorem. Tak, jak wczesniej, bedzie to po prostu

> nadmuchane auto klasy sredniej - a la P607.

nie koniecznie. Będzie to sporych rozmiarów limuzyna więc najsłabszy motor jaki tam pewno włożą to będzie 2,2 JTS 4-ro cylindrowy o mocy 185KM i drugi w kolejności 2.4JTD 5-cio cylindrowy 200KM. O ile ten pierwszy będzie raczej na 100% przednionapędowy to już do dyszla będzie pewno tak jak w przypadku Brery i 159 mozliwość domowienia napędu na wszystkie koła, kolejnym motorem z obecnej palety jest wspomniany 3.2 JTS v6 już obecnie sprzęgnięty z napędem na wszytskie koła. Pojawia się tez pewno większe motory a obecna polityka koncernu jest taka, że graniczna jest wartość 200KM, poniżej masz napęd na jedną, przednią oś, powyżej masz na wszystkie. W związku z powyższym 169 wcale nie musi sie wstydzić swojego napędu

> Nigdy nie bedzie to konkurent dla E-Klasse, 5er, GS czy S-type.

pewno będzie z tym problem bo jednak tamci producenci od dawien dawna cieszą sie spora renomą, no moze poza Lexusem, ktory jest stosunkowo młoda marką i tu niestey będzie ciążyło "złe" imię Alfy Romeo, a szkoda

> Szkoda, ze Fiat nie pojdzie po rozum do glowy i w przypadku

> drozszych aut nie podejmie proby stworzenia aut z napedem na

> wlasciwa pare kol (niektorzy to powoli robia - vide Cadillac).

IMO lepsze będzie to co juz zostało zapoczątkowane czyli napęd na 4 łapy, który jest zdecydowanie bezpieczniejszy od tylnego

> Wtedy AR bylaby czyms wiecej niz tylko przestylizowanym fiatem.

> Zmierzam do tego, ze potencjal tej marki, jako marki, jest IMO

> niewykorzystany.

Tu sie zgodzę, bo ma wspanialą historię i swój styl ale kuleje troche image i ciągle jest postrzegana jako ta gorsza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co do dyskisji o napędzie, to jeździłem AR 147 GTA (taka słabizna bez

> polotu 3.2l, 250KM i napęd na przód) i powiem że to autko

> jeździ rewelacyjnie

Nie wypowiadam się nt. ww., bo nie znam, ale jeździłem corrado vr6 (chyba 190 KM) i wg mnie przy przednim napedzie spora część mocy jest niewykorzystana. Przy takich mocach silników niestety fizyki nie przeskoczysz.... 270751858-jezyk.gif

Albo tylny napęd, albo 4x4. waytogo.gif

Pzdr. P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie koniecznie mowie o tym egzemplazu

> moj kolega ma juz druga taką, pierwsza

> 2.0

> a pozniej kupil

> 3.0 v6

> ta 3 litrowka zamyka budzik bez problemu i ten dzwiek

pamietam jakie wrazenie robiła kiedys taka alfa, siermiezna maszyna ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No ta to jest wyjątkowo tania Golas już za 97tys. zł

89. wink.gif

Chodzi o to, ze jest to 'zwykle' przednionapedowe auto rodzinne klasy sredniej. OK - jest sporo tansze od oferty marek 'premium'/prestizowych - ale (de facto) proste powiekszenie do stworzenia auta niby klasy wyzszej IMO na koniec dnia powoduje, ze w klasie wyzszej znaczkiem AR opatrzony jest samochod 'tani'.

A, badz co badz, wydaje mi sie, iz AR (wprawdzie nie ma moze prestizu MB, Jaga czy BMW) to jednak nie jest chyba marka 'plebsowa'. wink.gif

IMO ciekawa taktyke przyjal Cadillac (w Europie), marka w sumie quasi-prestizowa. 'Tanie' auto klasy sredniej to vectra c ze znaczkiem Cadillac (BLS). Ale juz klasa wyzsza (CTS) i luksusowa (STS) wykorzystuja zupelnie inna (oczywiscie tylnonapedowa) platforme. ok.gif Wreszcie GM zrozumial, ze tanim przednionapedowym szmelcem (vide poprzednie STS sick.gif etc.) wiele nie zawojuje na gornych polkach rynku motoryzacyjnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to nie przesada. końcowy tłumik 13 kpln (to nie żart). występuje

> WYŁACZNIE w orginale, bo to krótkoseryjne auto.

A nie da się podpasowac jakiegoś od poloneza - na pewno się da. Ja ostatnio widziałem podpasowany tłumik środkowy od poloneza w ZX'ie 2.0 jako końcowy - jak podejdzie do ZX'a to i do Alfy nawet krótkoseryjnej Henio z Kaziem dopasują grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Silnikiem, skrzynią biegów, zawieszeniem, itd.

juz wiem jaka ma dokladnie

3.0 V6 24V QV** 232 KM przy 6300 obr/min 274 Nm przy 5000 obr/min 7,4 s >240* km/h

a q4 ma takie dane

3.0 V6 24V Q4 236 KM przy 6300 obr/min 275 Nm przy 5000 obr/min 7,5 s 240* km/h

czyli ma ta najmocniejsza bez napedny na 4kolka

dane z

http://www.cuoresportivo.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.