Rado_ Napisano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2006 > Cos ci sie przewidzialo Nie kłóć sie bo on ma rację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2006 > Bzdury? > Powtorka ze 164 i 166. > Auto niby klasy wyzszej o atrakcyjnym wygladzie, a pod spodem przedni > naped i wiekszosc bebechow z tanich modeli. Przynajmniej wyglad ma atrakcyjny, a co do reszty to co ma być inaczej niz wszyscy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzychuk Napisano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2006 > Ale wiekszosc modeli bedzie przednionapedowa, z poprzecznie > zamontowanym motorem. Tak, jak wczesniej, bedzie to po prostu > nadmuchane auto klasy sredniej - a la P607. nie koniecznie. Będzie to sporych rozmiarów limuzyna więc najsłabszy motor jaki tam pewno włożą to będzie 2,2 JTS 4-ro cylindrowy o mocy 185KM i drugi w kolejności 2.4JTD 5-cio cylindrowy 200KM. O ile ten pierwszy będzie raczej na 100% przednionapędowy to już do dyszla będzie pewno tak jak w przypadku Brery i 159 mozliwość domowienia napędu na wszystkie koła, kolejnym motorem z obecnej palety jest wspomniany 3.2 JTS v6 już obecnie sprzęgnięty z napędem na wszytskie koła. Pojawia się tez pewno większe motory a obecna polityka koncernu jest taka, że graniczna jest wartość 200KM, poniżej masz napęd na jedną, przednią oś, powyżej masz na wszystkie. W związku z powyższym 169 wcale nie musi sie wstydzić swojego napędu > Nigdy nie bedzie to konkurent dla E-Klasse, 5er, GS czy S-type. pewno będzie z tym problem bo jednak tamci producenci od dawien dawna cieszą sie spora renomą, no moze poza Lexusem, ktory jest stosunkowo młoda marką i tu niestey będzie ciążyło "złe" imię Alfy Romeo, a szkoda > Szkoda, ze Fiat nie pojdzie po rozum do glowy i w przypadku > drozszych aut nie podejmie proby stworzenia aut z napedem na > wlasciwa pare kol (niektorzy to powoli robia - vide Cadillac). IMO lepsze będzie to co juz zostało zapoczątkowane czyli napęd na 4 łapy, który jest zdecydowanie bezpieczniejszy od tylnego > Wtedy AR bylaby czyms wiecej niz tylko przestylizowanym fiatem. > Zmierzam do tego, ze potencjal tej marki, jako marki, jest IMO > niewykorzystany. Tu sie zgodzę, bo ma wspanialą historię i swój styl ale kuleje troche image i ciągle jest postrzegana jako ta gorsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2006 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1312221 taaaaka mi sie podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2006 > Co do dyskisji o napędzie, to jeździłem AR 147 GTA (taka słabizna bez > polotu 3.2l, 250KM i napęd na przód) i powiem że to autko > jeździ rewelacyjnie Nie wypowiadam się nt. ww., bo nie znam, ale jeździłem corrado vr6 (chyba 190 KM) i wg mnie przy przednim napedzie spora część mocy jest niewykorzystana. Przy takich mocach silników niestety fizyki nie przeskoczysz.... Albo tylny napęd, albo 4x4. Pzdr. P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2006 > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1312221 > taaaaka mi sie podoba i mało jezdzona ktos z 2 zrobił 1 na poczatku przebiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2006 > i mało jezdzona ktos z 2 zrobił 1 na poczatku przebiegu nie koniecznie mowie o tym egzemplazu moj kolega ma juz druga taką, pierwsza 2.0 a pozniej kupil 3.0 v6 ta 3 litrowka zamyka budzik bez problemu i ten dzwiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2006 > nie koniecznie mowie o tym egzemplazu > moj kolega ma juz druga taką, pierwsza > 2.0 > a pozniej kupil > 3.0 v6 > ta 3 litrowka zamyka budzik bez problemu i ten dzwiek pamietam jakie wrazenie robiła kiedys taka alfa, siermiezna maszyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2006 > pamietam jakie wrazenie robiła kiedys taka alfa, siermiezna maszyna nadal robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ania81 Napisano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2006 > Alfa Romeo 169 Bardzo ładna sylwetka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarekSz Napisano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2006 > Np. 159. No ta to jest wyjątkowo tania Golas już za 97tys. zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psinthos Napisano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2006 > No ta to jest wyjątkowo tania Golas już za 97tys. zł 89. Chodzi o to, ze jest to 'zwykle' przednionapedowe auto rodzinne klasy sredniej. OK - jest sporo tansze od oferty marek 'premium'/prestizowych - ale (de facto) proste powiekszenie do stworzenia auta niby klasy wyzszej IMO na koniec dnia powoduje, ze w klasie wyzszej znaczkiem AR opatrzony jest samochod 'tani'. A, badz co badz, wydaje mi sie, iz AR (wprawdzie nie ma moze prestizu MB, Jaga czy BMW) to jednak nie jest chyba marka 'plebsowa'. IMO ciekawa taktyke przyjal Cadillac (w Europie), marka w sumie quasi-prestizowa. 'Tanie' auto klasy sredniej to vectra c ze znaczkiem Cadillac (BLS). Ale juz klasa wyzsza (CTS) i luksusowa (STS) wykorzystuja zupelnie inna (oczywiscie tylnonapedowa) platforme. Wreszcie GM zrozumial, ze tanim przednionapedowym szmelcem (vide poprzednie STS etc.) wiele nie zawojuje na gornych polkach rynku motoryzacyjnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2006 > nadal robi ale mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 1 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2006 musial bys byc baaaaaaaaaaaaaardzo bogatym czlowiekiem. Częsci zamienne do tego auta kosztują takie pieniądze, że aż się słabo robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shados Napisano 1 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2006 > Alfa Romeo 169 > Pozdrawiam Pieknosci:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 1 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2006 > Alfa Romeo 169 > Pozdrawiam Po prostu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 1 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2006 > musial bys byc baaaaaaaaaaaaaardzo bogatym czlowiekiem. Częsci > zamienne do tego auta kosztują takie pieniądze, że aż się słabo > robi. nie przesadzaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 1 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2006 > nie przesadzaj to nie przesada. końcowy tłumik 13 kpln (to nie żart). występuje WYŁACZNIE w orginale, bo to krótkoseryjne auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 1 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2006 > to nie przesada. końcowy tłumik 13 kpln (to nie żart). występuje > WYŁACZNIE w orginale, bo to krótkoseryjne auto. chyba cos sie nie zrozumielismy ? chodzi ci o alfe 164 3.0 v6 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 2 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2006 > chyba cos sie nie zrozumielismy ? chodzi ci o alfe 164 3.0 v6 ? O 164 Q4 - to "trochę" co innego niż zwykła 3.0V6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 2 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2006 > to nie przesada. końcowy tłumik 13 kpln (to nie żart). występuje > WYŁACZNIE w orginale, bo to krótkoseryjne auto. A nie da się podpasowac jakiegoś od poloneza - na pewno się da. Ja ostatnio widziałem podpasowany tłumik środkowy od poloneza w ZX'ie 2.0 jako końcowy - jak podejdzie do ZX'a to i do Alfy nawet krótkoseryjnej Henio z Kaziem dopasują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 2 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2006 > O 164 Q4 - to "trochę" co innego niż zwykła 3.0V6. a czym poza napedem na 4 kola sie jeszcze rozni ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 2 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2006 > a czym poza napedem na 4 kola sie jeszcze rozni ? Silnikiem, skrzynią biegów, zawieszeniem, itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 2 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2006 > Silnikiem, skrzynią biegów, zawieszeniem, itd. juz wiem jaka ma dokladnie 3.0 V6 24V QV** 232 KM przy 6300 obr/min 274 Nm przy 5000 obr/min 7,4 s >240* km/h a q4 ma takie dane 3.0 V6 24V Q4 236 KM przy 6300 obr/min 275 Nm przy 5000 obr/min 7,5 s 240* km/h czyli ma ta najmocniejsza bez napedny na 4kolka dane z http://www.cuoresportivo.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 2 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2006 pewnie, ze sie da. gaz tez sie da włożyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.