Jump to content

Chevrolet Captiva 2.4 LS 5os


Przemaz
 Share

Recommended Posts

 

https://www.otomoto.pl/oferta/chevrolet-captiva-2-4-benzyna-136-km-niski-przebieg-132-000-km-igla-z-niemiec-ID6ES2Ak.html#gallery-open

Mój mechanik stanowcz odradził mi kupno teg samochdu .

Stwierdził :

-drogi  w utrzymaniu

-drogi w ekspatacji

-drogie i cieżko dostępne czesci

Sugestie wypowiedzi w temacie mile widziane

 

 

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Przemaz napisał(a):

 

https://www.otomoto.pl/oferta/chevrolet-captiva-2-4-benzyna-136-km-niski-przebieg-132-000-km-igla-z-niemiec-ID6ES2Ak.html#gallery-open

Mój mechanik stanowcz odradził mi kupno teg samochdu .

Stwierdził :

-drogi  w utrzymaniu

-drogi w ekspatacji

-drogie i cieżko dostępne czesci

Sugestie wypowiedzi w temacie mile widziane

 

 

Jak brać to auto to z oplowskim dieslem 163KM. To ten z insigni itp. i każdy mechanik go zna.  Części nie odbiegają ceną od innych SUV - sporo wspólnych z oplowskimi odpowiednikami. a na jakieś specyficzne blacharskie, czy z wnętrza czasami trzeba poszukać/poczekać. Ale mamy globalizację i wszystko można kupić choćby z korei. Ale ten silnik 2,4 to bym odpuścił.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

13 minut temu, Jaruga napisał(a):

Jak brać to auto to z oplowskim dieslem 163KM. To ten z insigni itp. i każdy mechanik go zna.

A to był na pewno diesel z insigni, a nie ten sam co w epice od VM motori?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

56 minut temu, iwik napisał(a):

A to był na pewno diesel z insigni, a nie ten sam co w epice od VM motori?

Poczytałem i faktycznie to nie ten sam silnik co w insigni. Ale to konstrukcja GM a nie VMotori. Zaprojektowany przez w GM w Korei. 

Generalnie captiva to taki trochę orientalny pojazd w tej chwili.

Włoskie silniki to były 125 i 150KM

 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 18.01.2023 o 18:31, Przemaz napisał(a):

 

https://www.otomoto.pl/oferta/chevrolet-captiva-2-4-benzyna-136-km-niski-przebieg-132-000-km-igla-z-niemiec-ID6ES2Ak.html#gallery-open

Mój mechanik stanowcz odradził mi kupno teg samochdu .

Stwierdził :

-drogi  w utrzymaniu

-drogi w ekspatacji

-drogie i cieżko dostępne czesci

Sugestie wypowiedzi w temacie mile widziane

 

 

 

Co do ogłoszenia to nie wiem co autor miał na myśli pisząc o liftingu. Może się nie zna ;)

Ja miałem wersję po FL i tam jest 167KM z tego silnika. Fajnie jeździ ale dużo pali. Ten z ogłoszenia to pewnie FWD więc bardziej autobus niż SUV. I nie wygląda na deklarowany przebieg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

W dniu 19.01.2023 o 19:37, blue_impuls napisał(a):

 

Co do ogłoszenia to nie wiem co autor miał na myśli pisząc o liftingu. Może się nie zna ;)

Ja miałem wersję po FL i tam jest 167KM z tego silnika. Fajnie jeździ ale dużo pali. Ten z ogłoszenia to pewnie FWD więc bardziej autobus niż SUV. I nie wygląda na deklarowany przebieg

Dzięki za konstruktywną wypowiedz ale co oznacza FWD? i dalej

W dniu 18.01.2023 o 19:42, zzzz napisał(a):

 

I tu jest tak 50 na 50 % Jeden kumpel z pracy kupił forda  i okazała sie ulepepem po dachowaniu Inny kupił Lancia i okakzla sie ok

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

To ja coś może opowiem o Captivie, bo mam od 3 lat. Z rodziny 2+0, zrobiła mi się w szybkim tempie 2+2 (no wiecie, śliczna sporo młodsza żona i takie tam...) w związku z tym rozejrzelismy się za SUVem. Bałem się Captivy ze względu na opinie, ale żonie się spodobała i ..... okazała się moim jak dotąd najmniej kłopotliwym i najmniej awaryjnym autem. Mam wersję po drugim lifcie 2013+, do tego diesel 2.0 163KM znany m.in z Cruze, Orlando. Zrobiłem nim już prawie 60kkm od zakupu i nic się nie dzieje. Na dzień dobry wymieniłem 3 tuleje w zawieszeniu i 1 piastę oraz akumulator. Gdzieś tam w międzyczasie zauważyłem że tylny amorek lekko zapocony, więc wymieniłem za kwotę poniżej 400zl za parę i to wszystko. Captiva śmiga, wszystko działa, wymieniam tylko płyny i filtry. Pali sporo ale bez tragedii jak na 2tony. W mieście 9-10, w trasie 7-8. DPF wypala się systematycznie co ok. 700km, a w dbaniu o niego pomaga darmowa apka w telefonie. Zdecydowanie polecam, choć pewnie coraz trudniej znaleźć egzemplarz z salonu PL od 1 właściciela z niskim przebiegiem.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.