Skocz do zawartości

Chevrolet Captiva 2.4 LS 5os


Przemaz

Rekomendowane odpowiedzi

 

https://www.otomoto.pl/oferta/chevrolet-captiva-2-4-benzyna-136-km-niski-przebieg-132-000-km-igla-z-niemiec-ID6ES2Ak.html#gallery-open

Mój mechanik stanowcz odradził mi kupno teg samochdu .

Stwierdził :

-drogi  w utrzymaniu

-drogi w ekspatacji

-drogie i cieżko dostępne czesci

Sugestie wypowiedzi w temacie mile widziane

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Przemaz napisał(a):

 

https://www.otomoto.pl/oferta/chevrolet-captiva-2-4-benzyna-136-km-niski-przebieg-132-000-km-igla-z-niemiec-ID6ES2Ak.html#gallery-open

Mój mechanik stanowcz odradził mi kupno teg samochdu .

Stwierdził :

-drogi  w utrzymaniu

-drogi w ekspatacji

-drogie i cieżko dostępne czesci

Sugestie wypowiedzi w temacie mile widziane

 

 

Jak brać to auto to z oplowskim dieslem 163KM. To ten z insigni itp. i każdy mechanik go zna.  Części nie odbiegają ceną od innych SUV - sporo wspólnych z oplowskimi odpowiednikami. a na jakieś specyficzne blacharskie, czy z wnętrza czasami trzeba poszukać/poczekać. Ale mamy globalizację i wszystko można kupić choćby z korei. Ale ten silnik 2,4 to bym odpuścił.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, iwik napisał(a):

A to był na pewno diesel z insigni, a nie ten sam co w epice od VM motori?

Poczytałem i faktycznie to nie ten sam silnik co w insigni. Ale to konstrukcja GM a nie VMotori. Zaprojektowany przez w GM w Korei. 

Generalnie captiva to taki trochę orientalny pojazd w tej chwili.

Włoskie silniki to były 125 i 150KM

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg na 200% pewny, to całe 8250km rocznie, miesięcznie 690km. Igła!
Nie chciałbyś takiego? napewno ładniejszy.
https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-freemont-170km-lounge-awd-navi-dvd-skora-7-miejsc-ID6Fcdvc.html
Rozmawiałem kiedyś z użytkownikiem takiego, bardzo chwalił.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka



  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.01.2023 o 18:31, Przemaz napisał(a):

 

https://www.otomoto.pl/oferta/chevrolet-captiva-2-4-benzyna-136-km-niski-przebieg-132-000-km-igla-z-niemiec-ID6ES2Ak.html#gallery-open

Mój mechanik stanowcz odradził mi kupno teg samochdu .

Stwierdził :

-drogi  w utrzymaniu

-drogi w ekspatacji

-drogie i cieżko dostępne czesci

Sugestie wypowiedzi w temacie mile widziane

 

 

 

Co do ogłoszenia to nie wiem co autor miał na myśli pisząc o liftingu. Może się nie zna ;)

Ja miałem wersję po FL i tam jest 167KM z tego silnika. Fajnie jeździ ale dużo pali. Ten z ogłoszenia to pewnie FWD więc bardziej autobus niż SUV. I nie wygląda na deklarowany przebieg

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.01.2023 o 19:37, blue_impuls napisał(a):

 

Co do ogłoszenia to nie wiem co autor miał na myśli pisząc o liftingu. Może się nie zna ;)

Ja miałem wersję po FL i tam jest 167KM z tego silnika. Fajnie jeździ ale dużo pali. Ten z ogłoszenia to pewnie FWD więc bardziej autobus niż SUV. I nie wygląda na deklarowany przebieg

Dzięki za konstruktywną wypowiedz ale co oznacza FWD? i dalej

W dniu 18.01.2023 o 19:42, zzzz napisał(a):

 

I tu jest tak 50 na 50 % Jeden kumpel z pracy kupił forda  i okazała sie ulepepem po dachowaniu Inny kupił Lancia i okakzla sie ok

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

To ja coś może opowiem o Captivie, bo mam od 3 lat. Z rodziny 2+0, zrobiła mi się w szybkim tempie 2+2 (no wiecie, śliczna sporo młodsza żona i takie tam...) w związku z tym rozejrzelismy się za SUVem. Bałem się Captivy ze względu na opinie, ale żonie się spodobała i ..... okazała się moim jak dotąd najmniej kłopotliwym i najmniej awaryjnym autem. Mam wersję po drugim lifcie 2013+, do tego diesel 2.0 163KM znany m.in z Cruze, Orlando. Zrobiłem nim już prawie 60kkm od zakupu i nic się nie dzieje. Na dzień dobry wymieniłem 3 tuleje w zawieszeniu i 1 piastę oraz akumulator. Gdzieś tam w międzyczasie zauważyłem że tylny amorek lekko zapocony, więc wymieniłem za kwotę poniżej 400zl za parę i to wszystko. Captiva śmiga, wszystko działa, wymieniam tylko płyny i filtry. Pali sporo ale bez tragedii jak na 2tony. W mieście 9-10, w trasie 7-8. DPF wypala się systematycznie co ok. 700km, a w dbaniu o niego pomaga darmowa apka w telefonie. Zdecydowanie polecam, choć pewnie coraz trudniej znaleźć egzemplarz z salonu PL od 1 właściciela z niskim przebiegiem.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
W dniu 18.01.2023 o 21:32, Jaruga napisał(a):

Ale ten silnik 2,4 to bym odpuścił.

Bardzo dobry wolnossący silnik ale nie do Captivy, za ciężka. Miałem ten motor w Malibu i dobrze się sprawował.

Kupa jest tylko z AT GM6T40, wada fabryczna skrzyni i droga naprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.