Skocz do zawartości

Kia XCeed - dlaczego nie?


FrugOs

Rekomendowane odpowiedzi

11 minut temu, zinger napisał(a):

Nie wiem jak z xceed ale na Sportage dostalem 8.5%, 2 kpl dywanikow i mate bagaznika :palacz:

 

Ale chyba brales najwyzsza specyfikacje z cennika ;) Na wersje M czy L tyle bys raczej nie wyciagnal...

Wiec takie porownania sa czesto niezbyt miarodajne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Maciej__ napisał(a):

 

Ale chyba brales najwyzsza specyfikacje z cennika ;) Na wersje M czy L tyle bys raczej nie wyciagnal...

Wiec takie porownania sa czesto niezbyt miarodajne.

 

W sumie nie wiem, nie pytalem. Ale w innym salonie dawali tylko 4%.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, FrugOs napisał(a):

 

Dawno? 

W zeszlym tygodniu :phi: Widze zes z Krakowa, to polecam p.Irka od Pateckiego na 29listopada. Powolaj sie na Tomka od niebieskiego Sportage, co go ostatnio u niego zamawial. Na pewno skojarzym bo to pierwszy niebieski Sportage jaki tam sprzedali i to kilka razy podkreslal :)

Edytowane przez zinger
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, zinger napisał(a):

W zeszlym tygodniu :phi: Widze zes z Krakowa, to polecam p.Irka od Pateckiego na 29listopada. Powolaj sie na Tomka od niebieskiego Sportage, co go ostatnio u niego zamawial. Na pewno skojarzym bo to pierwszy niebieski Sportage jaki tam sprzedali i to kilka razy podkreslal :)


Dzięki 👋

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, wujek napisał(a):

Wczoraj sobie skonfigurowalem LR za 210k i ma wszystko co trzeba. Minus dotajcja i git :yay: 

Obecnie T3 raczej nie ma konkurencji w swojej klasie. Natomiast to volvo jest jednak 40tys tansze, bo przeciez tez lapie sie na dotacje, wiec jak ktos typowo do miast potrzebuje, to imo, swietna opcja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.06.2023 o 11:01, cinas_sz napisał(a):

Może jakieś drobnostki typu brak pamięci autohold (musisz wciskać guzik po każdym uruchomieniu), brak pamięci komputera pokładowego (zeruje się po każdym zgaszeniu silnika), bezkluczykowy dostęp tylko w przednich drzwiach, małe możliwości konfiguracji cyfrowych zegarów.

 

 

Nie rozumiem, jak można taką głupotę zrobić, przecież nic kosztuje zrobienia podtrzymania pamięci autoholda, czy komputera pokładowego. W VAGu komputer pokładowy ma 3 osobne poziomy, "od uruchomienia" kasuje się po dwóch godzinach z wyłączonym zapłonem, "od tankowania" kasuje po zatankowaniu  co najmniej 10 litrów paliwa, "długoterminowo" kasuje po 5 kkm przebiegu, albo 100 godz. jazdy. 

Rozważałem Xceeda, jako następcę Golfa, ale jednak się wstrzymałem, wygląd i techniczne aspekty mi pasują, gorzej właśnie z telematyką, czy takimi niuansami, o jakich piszesz.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, kaczorek79 napisał(a):

Nie rozumiem, jak można taką głupotę zrobić, przecież nic kosztuje zrobienia podtrzymania pamięci autoholda, czy komputera pokładowego. W VAGu komputer pokładowy ma 3 osobne poziomy, "od uruchomienia" kasuje się po dwóch godzinach z wyłączonym zapłonem, "od tankowania" kasuje po zatankowaniu  co najmniej 10 litrów paliwa, "długoterminowo" kasuje po 5 kkm przebiegu, albo 100 godz. jazdy. 

Rozważałem Xceeda, jako następcę Golfa, ale jednak się wstrzymałem, wygląd i techniczne aspekty mi pasują, gorzej właśnie z telematyką, czy takimi niuansami, o jakich piszesz.

Ciekawe czy ostrzeżenie o spadku temperatury poprawili, w Kia/Hyundai alarm pika jak przechodzi przez 4C , nie zależnie czy temperatura rośnie czy spada.

 

VAG upośledzony bo tylko jak spada 😂

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, kaczorek79 napisał(a):

Nie rozumiem, jak można taką głupotę zrobić, przecież nic kosztuje zrobienia podtrzymania pamięci autoholda, czy komputera pokładowego.

 

Z autohold w Mazdzie jest identycznie... Za tym musi byc jakas pokretna, dalekowschodnia logika ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Maciej__ napisał(a):

 

Z autohold w Mazdzie jest identycznie... Za tym musi byc jakas pokretna, dalekowschodnia logika ;]

Taaa, o ile Azjaci mają dobre rozwiązania na tle europejskiej konkurencji, to niektóre pomysły są niedowyjaśnienia dla naszych głów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, kaczorek79 napisał(a):

Taaa, o ile Azjaci mają dobre rozwiązania na tle europejskiej konkurencji, to niektóre pomysły są niedowyjaśnienia dla naszych głów. 

 

Druga glupota, to czujnik deszczu dzialajacy niezaleznie od automatycznych swiatel...

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, kaczorek79 napisał(a):

Nie rozumiem, jak można taką głupotę zrobić, przecież nic kosztuje zrobienia podtrzymania pamięci autoholda, czy komputera pokładowego. W VAGu komputer pokładowy ma 3 osobne poziomy, "od uruchomienia" kasuje się po dwóch godzinach z wyłączonym zapłonem, "od tankowania" kasuje po zatankowaniu  co najmniej 10 litrów paliwa, "długoterminowo" kasuje po 5 kkm przebiegu, albo 100 godz. jazdy. 

Rozważałem Xceeda, jako następcę Golfa, ale jednak się wstrzymałem, wygląd i techniczne aspekty mi pasują, gorzej właśnie z telematyką, czy takimi niuansami, o jakich piszesz.

Na codzień jeżdżę octavia 4 więc wiem o czym piszesz i dlatego na te właśnie rzeczy zwróciłem uwagę.

 

Ale jak pisałem wyżej, dla mnie są to drobiazgi nie zmieniające ogólnej bardzo dobrej oceny XCeeda. 

 

Pozdro

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, kaczorek79 napisał(a):

Nie rozumiem, jak można taką głupotę zrobić, przecież nic kosztuje zrobienia podtrzymania pamięci autoholda, czy komputera pokładowego. W VAGu komputer pokładowy ma 3 osobne poziomy, "od uruchomienia" kasuje się po dwóch godzinach z wyłączonym zapłonem, "od tankowania" kasuje po zatankowaniu  co najmniej 10 litrów paliwa, "długoterminowo" kasuje po 5 kkm przebiegu, albo 100 godz. jazdy. 

Rozważałem Xceeda, jako następcę Golfa, ale jednak się wstrzymałem, wygląd i techniczne aspekty mi pasują, gorzej właśnie z telematyką, czy takimi niuansami, o jakich piszesz.

 

Mnie w Koreańczykach denerwuje:

- brak automatycznego hamulca postojowego po wyłączeniu silnika

- brak pamięci trybu jazdy (Eco/Normal/Sport)

- kompletnie nieergonomiczne rozwiązany tempomat. Pierwsze uruchomienie po uruchomieniu pojazdu jest innym przyciskiem, a ogranicznik jest jeszcze durniejszy.

 

Wszystko to możnaby poprawić poprzez upgrade software. Ale jakoś mi na to nie wygląda...

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, grogi napisał(a):

 

Mnie w Koreańczykach denerwuje:

- brak automatycznego hamulca postojowego po wyłączeniu silnika

- brak pamięci trybu jazdy (Eco/Normal/Sport)

- kompletnie nieergonomiczne rozwiązany tempomat. Pierwsze uruchomienie po uruchomieniu pojazdu jest innym przyciskiem, a ogranicznik jest jeszcze durniejszy.

 

Wszystko to możnaby poprawić poprzez upgrade software. Ale jakoś mi na to nie wygląda...

 

Jest to wszystko już poprawione ale w kia EV6 :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Mnie w Koreańczykach denerwuje:
- brak automatycznego hamulca postojowego po wyłączeniu silnika
- brak pamięci trybu jazdy (Eco/Normal/Sport)
- kompletnie nieergonomiczne rozwiązany tempomat. Pierwsze uruchomienie po uruchomieniu pojazdu jest innym przyciskiem, a ogranicznik jest jeszcze durniejszy.
 
Wszystko to możnaby poprawić poprzez upgrade software. Ale jakoś mi na to nie wygląda...
Mnie tylko denerwuje niemożliwość stałej dezaktywacji asystenta pasa. Na szczęście na start stop jest sposób.

Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto hold jak zgasze na włączonym to pamięta. Jak na wyłączonym to też. Ale tryb jazdy zawsze wraca do normalnego. Asystent pasa do przyzwyczajenia ale asystent utrzymania w srodku pasa na A i S bajka. Tempomat w VW działa bardziej intuicyjnie.

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, BOGUS napisał(a):

Auto hold jak zgasze na włączonym to pamięta. Jak na wyłączonym to też. Ale tryb jazdy zawsze wraca do normalnego. Asystent pasa do przyzwyczajenia ale asystent utrzymania w srodku pasa na A i S bajka. Tempomat w VW działa bardziej intuicyjnie.

Pozdrawiam 

 

Muszę sprawdzić, jak to po ostatnim serwisie wygląda.  

 

--

 

No nie wygląda .. nie pamięta...

Edytowane przez grogi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.