Skocz do zawartości

Junak


Tre-Bor

Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, FrugOs napisał(a):

Zaraz będziesz chciał więcej. Pytanie czy łatwo sprzedasz za tyle ile masz dać. Jeśli tak, bierz. 

W zeszłym roku dał 5 i tyle samo chce.

W sumie jeśli mi się spodoba to chyba lepiej celować w trójkołowca z L5e

Brak ograniczenia mocy na kat b

Edytowane przez Tre-Bor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Tre-Bor napisał(a):

W zeszłym roku dał 5 i tyle samo chce.

W sumie jeśli mi się spodoba to chyba lepiej celować w trójkołowca z L5e

Brak ograniczenia mocy na kat b

 

Nawet nie wiedziałem, że tak jest z tym brakiem ograniczenia. Serio?

Anyway, to chyba jednak inna bajka niż normalne moto ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, FrugOs napisał(a):

 

Nawet nie wiedziałem, że tak jest z tym brakiem ograniczenia. Serio?

Anyway, to chyba jednak inna bajka niż normalne moto ;) 

Serio

Od 2018r 

https://autokult.pl/motocykle-trojkolowe-na-kat-b-dlaczego-homologacja-l5e-ma-znaczenie,6809189465179777a

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Tre-Bor napisał(a):

W zeszłym roku dał 5 i tyle samo chce.

W sumie jeśli mi się spodoba to chyba lepiej celować w trójkołowca z L5e

Brak ograniczenia mocy na kat b

Tylko co kupisz w tym budzecie z trojkolowcow ?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, FrugOs napisał(a):

Anyway, to chyba jednak inna bajka niż normalne moto ;) 

Nie jeździłem takim trójkołowcem z dwoma z przodu, ale z tego co widzę zachowują się podobnie do zwykłego moto. Jeździłem takim "klasycznym" z dwoma kołami z tyłu i to faktycznie zupełnie inna bajka niż moto. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, janusz napisał(a):

Nie jeździłem takim trójkołowcem z dwoma z przodu, ale z tego co widzę zachowują się podobnie do zwykłego moto. Jeździłem takim "klasycznym" z dwoma kołami z tyłu i to faktycznie zupełnie inna bajka niż moto. 


Ja też nie, ale różnica jest na pewno znaczna. 
Pewnie dlatego można jeździć na B większymi pojemnościami. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.08.2023 o 20:34, Tre-Bor napisał(a):

Dostałem do pojeżdżenia takie pierdzidełko, i zaczyna mi się podobać. Kumpel chce sprzedać i się waham. 

Trochę mnie drażni słaba moc.

Do rekreacyjnej pojeżdżawki przyjemnie się jedzie.

 

starguj gdzieś do 4,3-4,5 i bierz

Jak zrobisz więcej niż 2 tys km na rok i ten styl motocykla Ci odpowiada to sobie zrobisz kat A i kupisz coś mocniejszego a ten sprzedasz z małą stratą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, bielaPL napisał(a):

 

starguj gdzieś do 4,3-4,5 i bierz

Jak zrobisz więcej niż 2 tys km na rok i ten styl motocykla Ci odpowiada to sobie zrobisz kat A i kupisz coś mocniejszego a ten sprzedasz z małą stratą.

Wolę zapłacić 5 ale w 12 ratach, niskie obciążenie budżetu domowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Tre-Bor napisał(a):

Wolę zapłacić 5 ale w 12 ratach, niskie obciążenie budżetu domowego.

 

Hmm to pomyśl czy warto się w to ładować bo są dodatkowe koszta, dobrze by było kupić w miarę wygodny kask, kurtkę i rękawice ze dwa komplety, to tak z 1000zł minimum, oczywiście kupisz i taniej ale szybko to wyjdzie przy użytkowaniu że jest średnio wygodne, a nawet na 125 ciuchy się przydają motocyklowe, ja i druga osoba z AK miały przygody na 125ccm właśnie ;) i ciuchy się sprawdziły. Spodnie i buty też by się przydały... ;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bielaPL napisał(a):

 

Hmm to pomyśl czy warto się w to ładować bo są dodatkowe koszta, dobrze by było kupić w miarę wygodny kask, kurtkę i rękawice ze dwa komplety, to tak z 1000zł minimum, oczywiście kupisz i taniej ale szybko to wyjdzie przy użytkowaniu że jest średnio wygodne, a nawet na 125 ciuchy się przydają motocyklowe, ja i druga osoba z AK miały przygody na 125ccm właśnie ;) i ciuchy się sprawdziły. Spodnie i buty też by się przydały... ;] 

Tak jak piszesz dodatkowe koszta to ubiór i kask. Jak kupię inny moto to i tak ich nie uniknę.  Innych nie przewiduję. Wprawdzie Junak ma już nakulane ok 12tyś, nie wiem czy to dużo, czy mało na chiński motor?

W tym roku jest po przeglądzie i serwisie. Wg mnie lekko popiskuje przedni hamulec.

On i tak będzie tylko do jeżdżenia w ciepłe letnie dni, no i do roboty.

Muszę go jeszcze przetestować na ryby ze spiningiem. Wjadę nim nad rzekę tam gdzie nie mogę autem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Tre-Bor napisał(a):

Wprawdzie Junak ma już nakulane ok 12tyś, nie wiem czy to dużo, czy mało na chiński motor?

W tym roku jest po przeglądzie i serwisie. Wg mnie lekko popiskuje przedni hamulec.

nie dużo i nie mało, cena ok, jak zawory wyregulowane ostatnio to spoko, a że hampel piszczy to akurat mały problem powinien być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Junaka m12 Vintage (troszeczkę się różni od tego ze zdjęcia, ale bardzo niewiele). Fajne jeździdło, do 90 km/h (jakieś 80 wg GPS) licznikowych odpycha się całkiem fajnie, więcej to już gorzej...na jazdę wokół komina może być, do turystyki motocyklowej do 100km też da radę, ale to albo samemu albo w grupie takich samych - z szybszymi będzie ciężko. Wiele osób traktuje takie moto jako sprawdzenie -zajawkę czy warto robić A. Części w miarę tanie, 12kkm dla tego silnika to nie jest jakiś wyczyn, jak był dbany...Ja jakbym wcześniej wiedział o L5e, to celowałbym w Piaggio MP3 500ccm, bo A raczej robił nie będę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, KeyaR napisał(a):

Mam Junaka m12 Vintage (troszeczkę się różni od tego ze zdjęcia, ale bardzo niewiele). Fajne jeździdło, do 90 km/h (jakieś 80 wg GPS) licznikowych odpycha się całkiem fajnie, więcej to już gorzej...na jazdę wokół komina może być, do turystyki motocyklowej do 100km też da radę, ale to albo samemu albo w grupie takich samych - z szybszymi będzie ciężko. Wiele osób traktuje takie moto jako sprawdzenie -zajawkę czy warto robić A. Części w miarę tanie, 12kkm dla tego silnika to nie jest jakiś wyczyn, jak był dbany...Ja jakbym wcześniej wiedział o L5e, to celowałbym w Piaggio MP3 500ccm, bo A raczej robił nie będę...

 

A propo mp3 125 i braku A tutaj ciekawy video blog (gość latał na 125 potem mp3 a potem wrocił na 125)

 

I w sumie rozumiem jego podejście

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.