Skocz do zawartości

207sw 1,6HDI 110KM opinia


chris_66

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, ochkarol napisał(a):

90 KM nie ma dwumasy, dpf i turbinę ma bez zmiennej geometrii. Mniej do naprawiania. 

Jeżdżę 308 z tym silnikiem i jest spoko - więc do 207 tym bardziej wystarczy.

Generalnie wszystkie HDI są spoko.

trafiło się 110KM więc za bardzo wyboru nie mam , kiedyś miałem 2,2hdi i miło wspominam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, chris_66 napisał(a):

Że 90KM lepsze

Miałem 90. Kolega z forum go kupił ode mnie żonie i ujeżdża.

 

Mówią, że 90 KM lepsze bo ma mniej rzeczy, które mogą ulec awarii albo są tańsze w naprawie.

 

Ogólnie 207 bardzo lubiłem. Wdzięczny pojazd, który przez kilka lat eksploatacji nie wywinął nam żadnego numeru. Poza rzeczami eksploatacyjnymi nie działo się nic.

Natomiast nie miał on 250 000 km przebiegu. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, chris_66 napisał(a):

trafiło się 110KM więc za bardzo wyboru nie mam...

Więc trzeba brać, jak auto jest w porządku i się podoba.

Myślę, że przebiegu nie ma się co tak bać. Dokładniej sprawdzić jedynie.

Edytowane przez ochkarol
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc trzeba brać, jak auto jest w porządku i się podoba.
Myślę, że przebiegu nie ma się co tak bać. Dokładniej sprawdzić jedynie.

W sumie ładne jest, były też brane pod uwagę 307 i 407 ale 207 było najbliżej
Kupione, trochę w oleju upaprane i wyciek płynu z okolic obudowy termostatu


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.11.2023 o 07:00, ochkarol napisał(a):

Jeżdżę 308 z tym silnikiem i jest spoko - więc do 207 tym bardziej wystarczy.

 

Z tym "tym bardziej", to bym jednak uważał. 207 to nie jego lekki i zwiewny poprzednik. To małe, ale dość ciężkie auto (nieco ponad 1200kg jako hatchback i prawie 1300kg jako SW).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U teścia jest C3 z tym silnikiem. O ile kojarzę to ten słabszy . Przez ostatnie pięć lat robione było sprzęgło i wahacze z przodu. Przebieg coś w okolicach 240000 km. Czasami nim pojadę, raz-dwa razy w roku. Bardzo miłe auto. Silnik nie żyje do około 2000 obr/min. Potem rwie jak szalony. Do tego stopnia, że znowu sprzęgło się ślizga. Więc sprzęgło to jego słabą stroną, lub uszczelniacze olejowe w jego obrębie.

Po za tym nic się nie dzieje. Odpala zawsze i nigdy nie zastrajkował. A nie ma lekko. Widzi wnuczki do wiejskiej szkoły i czasami widły i grabie na pole do siana. 

Ja oceniam wysoko ten napęd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

A co do 2.0HDI to w moje 308sw władowałem z 10tys. 2mas, pompa CR, wtryski, łańcuch wałków, a jeszcze sterowanie geometrią turbo niedomaga... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.