Maciej__ Napisano 15 Stycznia Udostępnij Napisano 15 Stycznia Moze komus sie przyda takie info, szczegolnie jesli posiada auto z lancuszkiem 7mm https://francuskie.pl/wazne-nowy-standard-oleju-dla-silnikow-1-5-bluehdi-5w30-zamiast-0w30-dla-samochodow-marek-citroen-peugeot-ds-automobiles/ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 15 Stycznia Udostępnij Napisano 15 Stycznia WidziałemRifter 1,5 130KM 2020r za miesiąc 3 przegląd bendziem slychowac czy nie grzechotka ;-))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 16 Stycznia Udostępnij Napisano 16 Stycznia Czy istnieje jakiś produkt motoryzacyjny, którego PSA nie s...(zepsuło) po 2010 r ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Citric Napisano 16 Stycznia Udostępnij Napisano 16 Stycznia 7 godzin temu, iwik napisał(a): Czy istnieje jakiś produkt motoryzacyjny, którego PSA nie s...(zepsuło) po 2010 r ? C-Elysée 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 17 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia (edytowane) 13 godzin temu, Citric napisał(a): C-Elysée Tam był stosowany silnik 1,2 VTI na mokrym pasku A 1,6noPB to konstrukcja z lat 80-ych. Edytowane 17 Stycznia przez Maciej__ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 17 Stycznia Udostępnij Napisano 17 Stycznia 5 godzin temu, Maciej__ napisał(a): A 1,6noPB to konstrukcja z lat 80-ych. W przypadku PSA to zaleta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Citric Napisano 17 Stycznia Udostępnij Napisano 17 Stycznia 9 godzin temu, Maciej__ napisał(a): Tam był stosowany silnik 1,2 VTI na mokrym pasku A 1,6noPB to konstrukcja z lat 80-ych. 1,2 PureTech, a nie VTi. Jak kupowałem to nawet nie było go w salonach w Białymstoku. Wszystkie egzemplarze na placu to były 1,6 VTi. Zapomniałeś dodać zmodernizowana konstrukcja z lat 80. To był ogromny atut. Rapid wtedy odpadł za brak silnika, który przeszedł beta testy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 17 Stycznia Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia (edytowane) 59 minut temu, Citric napisał(a): 1,2 PureTech, a nie VTi. Jak kupowałem to nawet nie było go w salonach w Białymstoku. Wszystkie egzemplarze na placu to były 1,6 VTi. Zapomniałeś dodać zmodernizowana konstrukcja z lat 80. To był ogromny atut. Rapid wtedy odpadł za brak silnika, który przeszedł beta testy. Z nazewnictwem byl balagan i ten 1,2 byl sprzedawany poczatkowo jako VTI (chyba do 2014r), a pozniej jako 1,2PT. Zeby bylo zabawnie ani 1,2 VTI (72-82KM), ani 1,6 VTI 115KM nie mialy w zasadzie nic wspolnego konstrukcyjnie z 1,4 VTI i 1,6VTI z rodziny Prince. Edytowane 17 Stycznia przez Maciej__ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Citric Napisano 17 Stycznia Udostępnij Napisano 17 Stycznia 40 minut temu, Maciej__ napisał(a): Zeby bylo zabawnie ani 1,2 VTI (72-82KM), ani 1,6 VTI 115KM nie mialy w zasadzie nic wspolnego konstrukcyjnie z 1,4 VTI i 1,6VTI z rodziny Prince. Dzięki 1,6 VTi 115 KM chcieli polepszyć wizerunek VTi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.