simek18 Napisano 23 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2006 Witam, Jezdze Asia juz kilka miesiecy, zdazylem sie do tego przyzwyczaic, ale jednak czuc pewnien dyskomfort podczas jazdy - otoz kierownica jest pod katem. Od strony blizej drzwi kierowcy jest blizej maski, natomiast ta od pasazera blizej tylu. Spotkalem sie w czyms takim w innej astrze, czy to tak ma byc? Czy da sie cos z tym fantem zrobic? Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macrainbow Napisano 23 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2006 > Witam, > Jezdze Asia juz kilka miesiecy, zdazylem sie do tego przyzwyczaic, > ale jednak czuc pewnien dyskomfort podczas jazdy - otoz > kierownica jest pod katem. Od strony blizej drzwi kierowcy jest > blizej maski, natomiast ta od pasazera blizej tylu. Spotkalem > sie w czyms takim w innej astrze, czy to tak ma byc? Czy da sie > cos z tym fantem zrobic? > Pozdrawiam! nie a nic nie zrozumiałem . . . o to chodzi? może ktoś źle poskręcał po dzwonie albo po reperacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 24 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2006 Jedź na sprawdzenie zbieżności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 24 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2006 > Jedź na sprawdzenie zbieżności. no, dodajmy tylko, że zbieżność może być w jak najlepszym porządku sam tak mam - nieco mniej i w drugą stronę zbieżność w normie, a kierownicy przekładać się nie chce no i nie chcę ruszać zbieżności tylko z tego powodu, żeby mieć tą kierownicę prosto przyzwyczaiłem się pozdr. Azja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tynium Napisano 24 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2006 TTTM - fabrycznie ------------------ Astra F X16SZ 95 lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lelek Napisano 24 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2006 > TTTM - fabrycznie Eeeee tam...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tynium Napisano 24 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2006 Jemu nie chodzi przestawienie na drążkach tylko ustawienie całego mechanizmu (kolumna kierownicza) w samochodzie. w Oplach zwłaszcza przy tych ciękich kierownicach (corsa A, Kadett, Astra) jest to widoczne przy wchodzeniu do samochodu. ----------------- Astra F X16SZ 95 lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin1979 Napisano 24 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2006 Ja mam coprawda corse ale jest to samo - zbierzność nie ma tutaj nic do rzeczy bo była robiona całkiem nie dawno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
azja Napisano 24 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2006 > Ja mam coprawda corse ale jest to samo - zbierzność nie ma tutaj nic > do rzeczy bo była robiona całkiem nie dawno. ma do rzeczy jak masz rozkręcone obie strony wystarczy przestawić kierę i zablokować w położeniu środkowym wtedy ustawić zbieżność i będzie gud jak kto woli - można w pozycji ustawionej zbieżności przełożyć sobie kierownicę na wielowypuście pozdr. Azja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FlexY Napisano 24 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2006 > ma do rzeczy > jak masz rozkręcone obie strony wystarczy przestawić kierę i > zablokować w położeniu środkowym > wtedy ustawić zbieżność i będzie gud > jak kto woli - można w pozycji ustawionej zbieżności > przełożyć sobie kierownicę na wielowypuście > pozdr. > Azja Azja ma racje... ja tak samo mam, jest kiera lekko skrzywiona jakieś 2/3* w praką stronę. Specjalnie mi to nie przeszkadza, ale może kiedyś tym się zajmę, zbierznośc mam dobrą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vaz2110 Napisano 24 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2006 > Azja ma racje... ja tak samo mam, jest kiera lekko skrzywiona jakieś > 2/3* w praką stronę. Specjalnie mi to nie przeszkadza, ale może > kiedyś tym się zajmę, zbierznośc mam dobrą. gościowi chodzi chyba o to , że płaszczyzna kierownicy nie jest prostopadła do długiej osi samochodu albo równoległa do płaszczyzny deski rozdzielczej a wtedy to TTTM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirekzaw Napisano 24 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2006 > gościowi chodzi chyba o to , że płaszczyzna kierownicy nie jest > prostopadła do długiej osi samochodu albo równoległa do > płaszczyzny deski rozdzielczej a wtedy to TTTM a jeśli koledze chodzi o przestawienie kiery na ząbkach zeby była prosto to polecam podjechać do mechaniora oplowskiego, który ma ściągacz do kiery. Ja się w sobotę mordowałem ze ściągnięciem jej z klinu przez 8 godzin Pomogło zrobienie ze śrub i kawałka blachy stalowej ściagacza domowej roboty - potrzebny jest bosh i wiertara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vaz2110 Napisano 24 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2006 > a jeśli koledze chodzi o przestawienie kiery na ząbkach zeby była > prosto to polecam podjechać do mechaniora oplowskiego, który ma > ściągacz do kiery. Ja się w sobotę mordowałem ze ściągnięciem > jej z klinu przez 8 godzin Pomogło zrobienie ze śrub i kawałka > blachy stalowej ściagacza domowej roboty - potrzebny jest bosh i > wiertara domyślam się , że ściągałeś ją bo nie była prosto . To się robi inaczej , ustawia się przekładnię kierowniczą jak do jazdy na wprost , wtedy kierownica jeśli nie była przekładana ustawia się na wprost a potem wystarczy zrobić zbieżność i koniec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folg Napisano 24 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2006 > Witam, > Jezdze Asia juz kilka miesiecy, zdazylem sie do tego przyzwyczaic, > ale jednak czuc pewnien dyskomfort podczas jazdy - otoz > kierownica jest pod katem. Od strony blizej drzwi kierowcy jest > blizej maski, natomiast ta od pasazera blizej tylu. Spotkalem > sie w czyms takim w innej astrze, czy to tak ma byc? Czy da sie > cos z tym fantem zrobic? > Pozdrawiam! cześć jak zbieżność jest Ok. można przestawić kierownicę bez większego problemu ja swoją przekładałem Krzy$ Rzeszów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folg Napisano 24 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2006 > cześć > jak zbieżność jest Ok. można przestawić kierownicę bez większego > problemu ja swoją przekładałem > Krzy$ Rzeszów dużo żeczy już robiłem bo mam warunki ... ale z gazem nie mogę sobie poradzić pozdro dla wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 24 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2006 Otoz to, chodzi mi wlasnie tak jak to ujete zostalo na zdjeciu. Niby nie jest to strasznie utrudniajaca zycie rzecz, ale gdy pojezdzilem troche samochodem ojca, znow musialem sie przestawiac do astry Zbieznosc na 100% ok, dzwonu nie bylo (odpukac). Tak wiec, czy da sie "naprostowac" kierownice bez narazania sie na utrate zbieznosci kol, tudziez innych prolemow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macrainbow Napisano 24 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2006 może poprostu źle przykręcona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 24 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2006 > może poprostu źle przykręcona No to jak dobrze przykrecic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eRd Napisano 24 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2006 zdejmujesz zaslepke od kaksonu, potem odkrecasz srube i nie zgub takiej podkladki w ktorej zagina sie odpowiednio blaszki zeby sie kiera nie odkrecila, potem jedna osoba daje jakis pobijak metalowy na wieloklin i stuka delikatnie mlotkiem a druga kolanami od dolu i rekami od gory ciagnie za kierownice, po chwili powinna zejsc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 24 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2006 Nie, nie, nie, nie zrozumielismy sie. Na fotografii dorysowano czerwone strzalki, ktore obrazuje jak to ktos trafnie ujal przesuniecie kierownicy w prostopadlej plaszczyznie do wzdluznej osi pojazu, czyli siadam i lewa reka wyprostowana a prawa przygieta (obie rownej dlugosci, skrzywienie kregoslupa nie gra tu roli ) Wiec, TTTM czy da sie to zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macrainbow Napisano 24 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2006 TTTNapewnoNiema my niewiemy jak to naprawic tylko podsuwamy Ci pomysły odkad jestem na forum nie było takiego tematu (yć może przeoczyłem) Wiec się domyślam ze jezeli oś kierownicy jest prosto to skrzywienie może pochodzić z samego zalożenia kierownicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djalternator Napisano 24 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2006 > Witam, > Jezdze Asia juz kilka miesiecy, zdazylem sie do tego przyzwyczaic, > ale jednak czuc pewnien dyskomfort podczas jazdy - otoz > kierownica jest pod katem. Od strony blizej drzwi kierowcy jest > blizej maski, natomiast ta od pasazera blizej tylu. Spotkalem > sie w czyms takim w innej astrze, czy to tak ma byc? Czy da sie > cos z tym fantem zrobic? > Pozdrawiam! jak sie wpier....... w strasznie duża dziure gdy uciekałem przed tirem cobym sie z nim nie spotkał mi się też skzywiła. Sciagać nie ściagało. Pojechałem na zbieznośc i ustawili jak miało być, a pozatym po takiej dziurze lepiej wszystko sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
simek18 Napisano 24 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2006 Jestem powaznie zaklopotany... Z ukladem kierowniczym nie mam zadnych problemow (jesli chodzi o jazde sama w sobie). Na parkingu przyuwazylem inna astre, spojrzalem przez szybke od strony kierowcy przy lusterku "celujac" po kole kierownicy, "strzal" wypadl w polowie szyby pasazera... Moja to 97 rocznik skladana w Niemczech, salonowa, polska. A Wy mowicie ze u Was ten problem nie wystepuje... O co tu chodzi? Ktos powie ze sie czepiam, ale troche to dziwne... Archiwum X? Aha, gdyby byla krzywo osadzona na kolumnie, wtedy po przekreceniu jej o 180* mialbym "dluzsza" prawa reke, a tak nie jest, wyglada na przesuniecie calej kolumny za przegubem (jest taki?) Moze cos w tym kierunku szukac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.