DeviLLL Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 350zl to super cena , po tyle chodza do regeneracji turbiny. Mozesz brac , luzy jak sa duze to wyczujesz biorac 2 palce i bujajac wirnikiem , jak sie bujnie znacznie tzn ,ze trzaby regenerowac , no i jeszcze po wirniku czy wyszczerbione lopatki widac co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misior Napisano 11 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 No tak na wyglad to nie najgorzej sie prezentuje tylko obudowa no to wygląda staro A czy te T2 niemialy chlodzenia wodą? Bo ta niema. Chce ją pojechac obejrzec osobiscie i bede wiedzial co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klonek78 Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 > o jakim sterowaniu mowisz? Cos jeszcze trzeba zmieniac? żeby zabierać się za takie przebudowy to musisz dokładnie wiedzieć jakie sterowanie wtryskiem/zapłonem ma twoje auto. przepływka czy mapsensor a może jedno i drugie, ile sond lambda, czy autko ma EOBD lub OBD2?? i do tego będzie dopiero można dobrać właściwe urządzenie do strojenia > parownik da sie przerobic na turbo. Z drugie strony wkrece tylko > króciec do kompensacji cisnienia, ale to nie do końca takie super rozwiązanie. parowniki od turbo mają trochę inną charakterystykę pracy przy nadciśnieniu w dolocie i przede wszystkim często mają "lepsze" membrany z bardziej olejoodpornych gum - bo w dolocie turbo zawsze znajdzie się jakaś kropla oleju..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misior Napisano 11 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 A powiedz mi poco to wszystko jak ja mam gaz na srubke i niczego nie trzeba bedzie kombinowac z zadnymi wtryskami itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misior Napisano 11 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 > A powiedz mi poco to wszystko jak ja mam gaz na srubke i niczego nie > trzeba bedzie kombinowac z zadnymi wtryskami itp. Tak sobie czytam i widzę że są szanse na tytuł Mega-Drut Roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misior Napisano 11 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 > Tak sobie czytam i widzę że są szanse na tytuł Mega-Drut Roku No moze Cie to smieszy ale powiedz mi jak to mozliwe ze kumpel ma passka 1,8T na gazie na srubke i chodzi normalnie i nic nie kombinowali z zadnym sterowaniem itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klonek78 Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 dlatego że założył emulator EOBD i miał seryjnie zmontowane turbo i seryjnie zestrojone pod to ecu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misior Napisano 11 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 > dlatego że założył emulator EOBD i miał seryjnie zmontowane turbo i > seryjnie zestrojone pod to ecu No to prosze mi powiedz, bo ja niewiem i sie pytam, co trzeba przestrajac w ecu po zalozeniu turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klonek78 Napisano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2006 > No to prosze mi powiedz, bo ja niewiem i sie pytam, co trzeba > przestrajac w ecu po zalozeniu turbo? oczywiście że ci powiem co z tym zrobić ale musisz mi podać konkretne dane doatyczące tego silnika - tzn cały ten osprzęt który wymieniłem wcześniej. mam dużo literatury o DU i Oplach ale nie o PUGach. podasz mi konkrety a ja ci powiem jak i czym to wystroić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misior Napisano 12 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2006 No wiec u mnie przeplywki niema czyli pewnie map sensor, sonda jedna a ostatniego niewiem. Ale sądzac po roczniku to chyba nie OBD2?? Pytalem kiedys kolesia v V-tec to powiedzial ze nie bedzie potrzebna zadna ingerencja w sterowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klonek78 Napisano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2006 albo podaj mi jeszcze symbol silnika i rocznik to se po swojemu poszukam info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2006 > No wiec u mnie przeplywki niema czyli pewnie map sensor, sonda jedna > a ostatniego niewiem. Ale sądzac po roczniku to chyba nie OBD2?? > Pytalem kiedys kolesia v V-tec to powiedzial ze nie bedzie potrzebna > zadna ingerencja w sterowanie. Gadaj z ludzmi z v-techu to daleko nie zajedziesz . W wiekszosci opowiadaja bajki bys im auto zostawil do robienia a potem lipa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misior Napisano 12 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2006 > albo podaj mi jeszcze symbol silnika i rocznik to se po swojemu > poszukam info Symbol silnika to TU3FJ2 jest to 1,4i 94KM 92 rok. Co do gadania z ludziem z v-techu to pytalem go czy przyjechac do nich po uturbieniu na przesterowanie, to kolo mi powiedzial ze jezeli gaziarz mi wyreguluje to oni niebeda mieli co robic. To mi sie wydaje ze niechcial na sile zebym przyjechal. I u mnie raczej napewno jest EOBD bo wtyczka do kompa jest 2-pinowa (ta serwisowa). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszcz Napisano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2006 > Symbol silnika to TU3FJ2 jest to 1,4i 94KM 92 rok. > Co do gadania z ludziem z v-techu to pytalem go czy przyjechac do > nich po uturbieniu na przesterowanie, to kolo mi powiedzial ze > jezeli gaziarz mi wyreguluje to oni niebeda mieli co robic. To > mi sie wydaje ze niechcial na sile zebym przyjechal. > I u mnie raczej napewno jest EOBD bo wtyczka do kompa jest 2-pinowa > (ta serwisowa). auto masz z 92 wiec to raczej na pewno nie EOBD, poza tym, w EOBD sa 2 lambdy pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misior Napisano 12 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2006 > Symbol silnika to TU3FJ2 jest to 1,4i 94KM 92 rok. > Co do gadania z ludziem z v-techu to pytalem go czy przyjechac do > nich po uturbieniu na przestrojenie, to kolo mi powiedzial ze > jezeli gaziarz mi wyreguluje to oni niebeda mieli co robic. To > mi sie wydaje ze niechcial na sile zebym przyjechal. > I u mnie raczej napewno jest EOBD bo wtyczka do kompa jest 2-pinowa > (ta serwisowa). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misior Napisano 14 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2006 I jak tam zyjecie? Co z tym sterowaniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klonek78 Napisano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2006 > I jak tam zyjecie? Co z tym sterowaniem? nie za bardzo mogę namierzyć te twoje sterowanie. w/g moich danych powinnieneś mieć sterownik Motronic MP3.1 z przepływomierzem, ale twierdzisz że przepływki nie masz więc powinieneś wtedy mieć sterownik MagnetiMirelli..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misior Napisano 15 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2006 Sterownik mam Boscha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klonek78 Napisano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2006 > Sterownik mam Boscha czyli masz przepływkę?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misior Napisano 15 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2006 > czyli masz przepływkę?? Komp napewno boscha a przeplywki ani widu ani slychu Silnik wyglada tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klonek78 Napisano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2006 dobra zakładając że mapsensor i NIGDY nie zamierzasz jeździć na noPb to można od biedy założyć zaworek zworotny przed mapsensorem - żeby nie widział nigdy nadciśnienia, natomiast i tak SMT6 będzie potrzebne żeby skorygować zapłon, bo Motronic 3.1 nie ma czujnika spalania stukowego. i na sam początek obowiązkowo zakładaj wskaźnik EGT, bo bez tego ani rusz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2006 CO to za auta i czy wcisniesz tam turbine ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misior Napisano 15 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2006 Turbine sie jakos wcisnie Co do jazdy na pb to poto mam gaz zebi nie jezdzic na benzynie Kurde dziwi mnie troche z tym sterowaniem bo pytalem kolesia w v-tech jak juz wczesniej pisalem i powiedzial ze nic takiego nie trzeba bedzie robic No ale skoro tak piszesz to sam niewiem. Po drugie moj kumpel z kraka zalozyl do micry turbo tez na gazie i nic z kompem tez nie robil. A jak wyglada ten mapsensor? Jak poznac czy to to czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2006 map sensor to taki tegesik do ktorego idzie kabel od ecu oraz przewod do dolotu (mierzy cisnienie w dolocie dzieki czemu ustawia mieszanke) Napisz co to za woz masz bodziwnie to wyglada , pezot 106 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misior Napisano 15 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2006 > map sensor to taki tegesik do ktorego idzie kabel od ecu oraz przewod > do dolotu (mierzy cisnienie w dolocie dzieki czemu ustawia > mieszanke) > Napisz co to za woz masz bodziwnie to wyglada , pezot 106 ? No pug 106, juz pisalem chyba wczesniej Takich tegesów co piszesz to tam pare jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2006 http://www.celkar.pl/Katalog/sosprzet/rysunki3.html tak w fiacie wyglada map sensor , masz pewnie podobne cos . To jest lepsze niz przeplywka jesli chodzi o turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misior Napisano 15 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2006 > http://www.celkar.pl/Katalog/sosprzet/rysunki3.html tak w fiacie > wyglada map sensor , masz pewnie podobne cos . To jest lepsze > niz przeplywka jesli chodzi o turbo Kurde niedam sobie glowy obciac ale z tego co pamietam to u mnie nawet jakis wezyk idzie do kompa. Ale niejestem pewien. A po czym poznac czy turbina ma zmienna geometrie lopatek (te kierownice) patrząc z zew? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2006 > Kurde niedam sobie glowy obciac ale z tego co pamietam to u mnie > nawet jakis wezyk idzie do kompa. Ale niejestem pewien. > A po czym poznac czy turbina ma zmienna geometrie lopatek (te > kierownice) patrząc z zew? Znow myslisz nad turbina z tdi ? Przestan myslec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klonek78 Napisano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2006 > Kurde niedam sobie glowy obciac ale z tego co pamietam to u mnie > nawet jakis wezyk idzie do kompa. Ale niejestem pewien. całkiem możliwe bo niektóre Motronic'i miały mapsensor na płycie ecu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misior Napisano 16 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2006 > całkiem możliwe bo niektóre Motronic'i miały mapsensor na płycie ecu I powiedz mi co teraz? Jestes 100% pewny ze bez ingerencji w elektronike to nie bedzie hulac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klonek78 Napisano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2006 jeśli chodzi o twój przypadek to napewno na noPb potrzebna by była ingerencja w płytkę ecu i nowy chip. jeśli masz zamiar używać TYLKO LPG to trzeba wstawić zaworek zwrotny aby mapsensor nie widział nadciśnienia bo będą błędy w ecu. natomiast z powodu braku obsługi czujnika spalania stukowego w/g mnie nie obędzie się bez np. SMT6 do wystrojenia zapłonu i jak pisałem obowiązkowo zakładaj wskaźnik EGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misior Napisano 16 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2006 > jeśli chodzi o twój przypadek to napewno na noPb potrzebna by była > ingerencja w płytkę ecu i nowy chip. jeśli masz zamiar używać > TYLKO LPG to trzeba wstawić zaworek zwrotny aby mapsensor nie > widział nadciśnienia bo będą błędy w ecu. natomiast z powodu > braku obsługi czujnika spalania stukowego w/g mnie nie obędzie > się bez np. SMT6 do wystrojenia zapłonu i jak pisałem > obowiązkowo zakładaj wskaźnik EGT No to ten zaworek zwrotny sie wsadzi. Auto napewno nie bedzie jezdzic na pb wiec niema problema. Co do EGT to wszystkie te wskazniki sa takie drogie? Widzialem to po 600zl chodza. A wogole jakie wartosci powinny sie pokazywac na wskazniku EGT podczas uzytkowania, tak zeby sie nic nie stalo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klonek78 Napisano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2006 wskaźniki EGT są niestety drogie - sam czujnik kosztuje min 250zł a temp. spalin na seryjnych tłokach nie powinna przekroczyć 900stC - powyżej toki spłyną do miski...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misior Napisano 17 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2006 Lepsze niz supercharger Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misior Napisano 18 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2006 > a temp. spalin na seryjnych tłokach nie powinna przekroczyć 900stC - > powyżej toki spłyną do miski...... a czy ciezko jest jezdzic zeby nie przekroczyc tej temp? Trzeba bardzo uwazaz czy to raczej trudno osiagnac ten pułap? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rosssssa Napisano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2006 > a czy ciezko jest jezdzic zeby nie przekroczyc tej temp? Trzeba > bardzo uwazaz czy to raczej trudno osiagnac ten pułap? To zależy od tego jak się ustawi i wystroi samochód. Przy kiepskim zestrojeniu to nie problem przekroczyć -A przy niedużym doładowaniu i dobrym zestrjeniu temp nie powinno przekraczać 800C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klonek78 Napisano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2006 > a czy ciezko jest jezdzic zeby nie przekroczyc tej temp? Trzeba > bardzo uwazaz czy to raczej trudno osiagnac ten pułap? ten pułap łatwo osiągnąć nawet na seryjnym silniku..... wszystko kwestja strojenia - przy doładowaniu (nadciśnieniu) musi być bogato - AFR około 12-12,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bregula0628 Napisano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2006 Witam wszystkich. Tak czytam sobie te posty i naprawę życzę Ci powodzenia. Z 1.4 -150 KM !! bez wymiany bebechów nie masz co marzyć. Ten silnik i tak jest już wysilony. Przy 92 KM denka tłoka nie są chłodzone olejem a bez tego stopisz tłoki. Takie tłoki stosuje się w silnikach 130 KM w górę. O mocniejszych korbowodach nie wspomnę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klonek78 Napisano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2006 > Witam wszystkich. Tak czytam sobie te posty i naprawę życzę Ci > powodzenia. Z 1.4 -150 KM !! bez wymiany bebechów nie masz co > marzyć. Spokojnie da radę. 100KM z litra pojemności to nie jest dużo. w moim aucie 2.0 mam grubo ponad 200KM na seryjnych gratach i już ponad 20kkm tak zrobiłem. jako ciekawostkę podam ci SC 1.2 uturbiony i na serynych gratach osiąga ponad 260KM Ten silnik i tak jest już wysilony. Przy 92 KM denka > tłoka nie są chłodzone olejem a bez tego stopisz tłoki. Takie > tłoki stosuje się w silnikach 130 KM w górę. O mocniejszych > korbowodach nie wspomnę. jeśli nie przekroczysz 900stC to seryjnym tłokom nic nie będzie - po to jest właśnie wskaźnik EGT. bardziej matrwiłbym się o korbowody - dlatego te 100KM z litra uważa się za bezpieczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2006 > Spokojnie da radę. 100KM z litra pojemności to nie jest dużo. w moim > aucie 2.0 mam grubo ponad 200KM na seryjnych gratach i już ponad > 20kkm tak zrobiłem. jako ciekawostkę podam ci SC 1.2 uturbiony i > na serynych gratach osiąga ponad 260KM > Ten silnik i tak jest już wysilony. Przy 92 KM denka > jeśli nie przekroczysz 900stC to seryjnym tłokom nic nie będzie - po > to jest właśnie wskaźnik EGT. bardziej matrwiłbym się o > korbowody - dlatego te 100KM z litra uważa się za bezpieczne Te 260km z 1.2 turbo to chyba jakas bajka ,albo tylko na pomiar bylo cisnienie ustawione Pozatym 1.2 ma natrysk na denko tloka . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klonek78 Napisano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2006 > Te 260km z 1.2 turbo to chyba jakas bajka ,albo tylko na pomiar bylo > cisnienie ustawione Pozatym 1.2 ma natrysk na denko tloka . o ile dobrze pamiętam to miał tyle Tommi (albo dla kogoś zrobił)z PowerTronic'a - chyba było 268KM dokładnie. pamiętam taką dyskusję na sr.pl i też twierdziłem że 120-140KM to maks dla tego silnika...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2006 > o ile dobrze pamiętam to miał tyle Tommi (albo dla kogoś zrobił)z > PowerTronic'a - chyba było 268KM dokładnie. pamiętam taką > dyskusję na sr.pl i też twierdziłem że 120-140KM to maks dla > tego silnika...... Temat 1.2 turbo jest mi bliski , valo ma ~140km z tego silnika . Viga miala 245km pare km i silnik sie rozpadl , wiec 260km bylo tylko na pomiar i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misior Napisano 18 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2006 tak a propo mocy itp to ja pisalem ze chce osiagnac okolo 130-150KM. Niemowie ze dokladnie chce miec tyle i tyle. Jesli osiagne 130 to bedzie mniej itak niz 100KM/litr wiec nie powinno sie nic stac a ja bede zadowolony. Tak piszac tu i gadajac z wami dochodze do roznych wnioskow. Miedzy innymi ze lepiej wlasnie odrazu przyskladac wiecej kasy i zalozyc tak jak ma byc, noi ten EGT tez skoro to tak wazny wskaznik, niemowiac o tym ze auto bedzie na gazie. A tak pozatym to na co jeszcze zwracac uwage przy montazu? Czy juz wsio wiem Bede polowal chyba na k03 z 1,8T jednak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2006 http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=34772 tutaj masz k03 za 400zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misior Napisano 18 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2006 > http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=34772 tutaj masz > k03 za 400zl Myslisz ze warto? A to nie jest razem z kolektorem? Taka wiesz co goraca czesc ma odrazu w kolektorze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rosssssa Napisano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2006 > http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=34772 tutaj masz > k03 za 400zl Te poszukiwacz to znajdź mi T25 za rozsądne pieniądze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2006 > Te poszukiwacz to znajdź mi T25 za rozsądne pieniądze Hmm chyba ktos kiedys chcial zamienic twinturbo na pojedyncza turbinke i mial dwie T25 czy cos , ale nie wiem Jak wyczaje to ci napisze gdzies Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Misior Napisano 18 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2006 > Te poszukiwacz to znajdź mi T25 za rozsądne pieniądze A prosze http://www.allegro.pl/item121640289_nissan_200sx_turbina_t25.html A co do tej k03 to styknie mi taka na to co ja chce osiagnac i zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2006 > A prosze > http://www.allegro.pl/item121640289_nissan_200sx_turbina_t25.html > A co do tej k03 to styknie mi taka na to co ja chce osiagnac i > zrobic? Taka k03 spokojnie Ci styknie , one sa w silnikach 1.8t przy mocy 150km i mozna je podkrecac do 180-200km spokojnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klonek78 Napisano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2006 > Temat 1.2 turbo jest mi bliski , valo ma ~140km z tego silnika . Viga > miala 245km pare km i silnik sie rozpadl , wiec 260km bylo tylko > na pomiar i tyle. spoko. ty ogarniasz fiaty a ja bardziej ople - każdy ma swojego konika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.