BigMaxX Napisano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2006 A mianowicie zalezy mi zeby sie dowiedziec jak to bylo z glowicami? bo tyle co zdazylem wyczytac to w sejach byla glowica jedna bo byl jeden silnik 899 SPI A w CC byly jakies 903 i tez te 899 tyle ze byly na gazniku i na wtrysku i teraz chce kupic glowice... jest to chyba z 93 rocznika tyle ze niewiem czy podejdzie pod wtrysk... bo jest ona z CC. do tego podobno wlasnie w glowicach z gaznikami byl otwor na aparat zaplonowy... dam zdjecia jakie dostalem moze ktos pomoze mi i powie czy ta glowica podejdzie do mojego a dwa to kolo zamachowe... czy we wszystkich bylo takie samo?? bo z tego co patrzalem w ePER'a to tam jest jedno kolo zamachowe do wszystkich silnikow. wiec chyba bedzie spokojnie pasowac I na koniec, bo nie moge doszukac sie watku ktory kiedys tu widzialem o kole zamachowym... Ile Kilo mozna z niego zdjac zeby bylo bardzo pozytywnie a dwa co mozna porobic z glowicą? poza tym ze splanowac... tyle to sie doczytalem... ze splanowac, albo dac do jakiegos fachura i on wszystko zrobi Pozdrowka i z góry dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2006 mam dobrą głowice tylk odac nowe uszczelniacze bo puszczaja ... Zamach max 40 % toczyc a głowica 1 mm w dól i bedzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart322 Napisano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2006 Fiat 127 mial otwor na aparat zaplonowy i z niego glowica ci nie podejdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maniek W-wa Napisano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2006 Dobra jest. Możesz sobie jeszcze kanały dolotowe i wydechowe odrobine powiekszyć (przepolerować). Jak juz masz na wierzchu to uszczelniacze wymienić i dotrzeć gniazda zaworowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BigMaxX Napisano 1 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2006 Quote: Czuczu Code: mam dobrą głowice tylk odac nowe uszczelniacze bo puszczaja ... Zamach max 40 % toczyc a głowica 1 mm w dól i bedzie ok. yyy... a 40% to ile to tak bedzie?? 3 kilo?? czy styknie ze powiem tokarzowi zeby ztoczyl max 40% i on bedzie wiedzial ? i co znaczy 1mm w dół? splanowac glowice 1mm?? czy jakos cala glowice obnizyc o 1 mm... (ale to musialbys napisac mi jak) Quote: bart322 Code: Fiat 127 mial otwor na aparat zaplonowy i z niego glowica ci nie podejdzie. Quote: Maniek W-wa Code: Dobra jest. Możesz sobie jeszcze kanały dolotowe i wydechowe odrobine powiekszyć (przepolerować). Jak juz masz na wierzchu to uszczelniacze wymienić i dotrzeć gniazda zaworowe. czyli spokojnie widze ze moze byc ta glowica a Te kanaly zrobic na lustro? i czy nie bylo czegos takiego zeby kanal dolotowy mial jakies lekkie ryski? A te gniazda to moze lepiej dac komus do zrobienia na jakiejs maszynie...?? bo sam to bede sie z tym papral i papral... znaczy wiem ze nie zrobie wszystkiego w 5 minut... ale komus kto ma maszyne do tego to powinno pojsc szybciej i przedewszystkim dokladniej no i na koniec czy kombinowal cos ktos kiedys z wtryskiem? znaczy zeby dac wydajniejszy wtrysk, pewnie i pompe paliwa by trzeba inna ktora by tyle paliwa co trzeba pompowala no i na koniec... ktos kiedys pisal o jakiejs przepustnicy... 38mm czy jakos tak? o co w tym chodzi?? moze znacie jakies strony gdzie da sie cos poczytac o tuningu tego silniczka?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2006 > moze znacie jakies strony gdzie da sie cos poczytac o tuningu tego > silniczka?? Najlepszym tiunem tego silnika jest swap na 1242 Uwierz nam, nie warto się za duzo bawić w 899, zaraz Hans przyjdzie i Ci wytłumaczy :d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2006 ALe fajnie tez miec 900 która objezdza 1100 a na kjsie jest maszynka do czolowych miejsc w klasie. Ps. teraz mam około 12,5 do setki ale daje nowy wydech , zamach i głowice bardziej splanowaną... a w zimie swap albo na inne auto albo inny silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2006 ... > no i na koniec czy kombinowal cos ktos kiedys z wtryskiem? znaczy > zeby dac wydajniejszy wtrysk, pewnie i pompe paliwa by trzeba > inna ktora by tyle paliwa co trzeba pompowala > no i na koniec... ktos kiedys pisal o jakiejs przepustnicy... 38mm > czy jakos tak? o co w tym chodzi?? > moze znacie jakies strony gdzie da sie cos poczytac o tuningu tego > silniczka?? wtrysk mam od jakiejs corsy a co do przpeustnicy to owszem 38 mm zpunto 1,2 75ps mam redukcje za 30 zł jak cos żeby bezproblemowo montowac przpeustnice na głowice bez rzeźbienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BigMaxX Napisano 1 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2006 > Najlepszym tiunem tego silnika jest swap na 1242 Uwierz nam, nie > warto się za duzo bawić w 899, zaraz Hans przyjdzie i Ci > wytłumaczy :d hehe zajebiscie tyle ze ja moge conieco czesci dorwac za mala kase i porobic to w wlasnym zakresie lub cos gdzies w ostatecznosci oddac do zrobinia tak czy siak chce lekko polepszyc mojego dziada bo na swapa to narazie mnie nie stac a 1.2.... to tutaj to z wielka checia bym do Mefista sie udal... ino daj mi 4,2 tys zl ale moze po zimie juz cos bedzie mnie stac... wiec sie zobaczy, a teraz przynajmniej chcialbym seryjne 900 objechac móc CzuCzu > ... > wtrysk mam od jakiejs corsy > a co do przpeustnicy to owszem 38 mm zpunto 1,2 75ps > mam redukcje za 30 zł jak cos żeby bezproblemowo montowac > przpeustnice na głowice bez rzeźbienia. hmmm... to by mnie ta redukcja interesila bo ciekawie sie zapowiada... ale to wtedy bylo by naprawde tak bez problemu ze biore przepustnice oryginalna wyciagam i wkladam ta z punto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2006 > hehe zajebiscie tyle ze ja moge conieco czesci dorwac za mala kase i > porobic to w wlasnym zakresie lub cos gdzies w ostatecznosci > oddac do zrobinia tak czy siak chce lekko polepszyc mojego > dziada bo na swapa to narazie mnie nie stac > a 1.2.... to tutaj to z wielka checia bym do Mefista sie udal... ino > daj mi 4,2 tys zl > ale moze po zimie juz cos bedzie mnie stac... wiec sie zobaczy, a > teraz przynajmniej chcialbym seryjne 900 objechac móc > CzuCzu > hmmm... to by mnie ta redukcja interesila bo ciekawie sie > zapowiada... > ale to wtedy bylo by naprawde tak bez problemu ze biore przepustnice > oryginalna wyciagam i wkladam ta z punto? plug & play normalnie kazdy amator to zrobi nawet ja. a swoja droga podobno nei dasie wymienic wydechu bez kanału - podobno a wczoraj wymienilem pod domem. da sie jakies 60 kucyków wycisagnac z 900ki za 1500 -2000zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BigMaxX Napisano 1 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2006 > plug & play normalnie kazdy amator to zrobi nawet ja. > a swoja droga podobno nei dasie wymienic wydechu bez kanału - podobno > a wczoraj wymienilem pod domem. > da sie jakies 60 kucyków wycisagnac z 900ki za 1500 -2000zł hehe nio ja tam 60 kuców nie chce... ja tam tylko troszke porobic, narazie widze ze plany... czyli glowica, kolo zamachowe, dolot doszla jeszcze przepustnica i musze pomyslec nad tym wtryskiem od corsy co Ty masz Ten wtrys to cos tekiego: http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=117792368 a jak wyglada sprawa wtryskiwaczy?? i to byl by mysle koniec na te wakacje chyba ze trafi sie jeszcze cos po taniości no i moze cos z programem sprobowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donelvis Napisano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2006 a jak wyglada sprawa zamontowania klawiatury ze zwykłą regulacją luzów w miejsce takiej z hydraulicznymi kasatorami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2006 wykrecasz stara wkrecasz nowa regulujesz zawory ;p skomplikowane toto nei jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2006 > a jak wyglada sprawa zamontowania klawiatury ze zwykłą regulacją > luzów w miejsce takiej z hydraulicznymi kasatorami? ja wlasnie taka sprzedalem Tommy'emu....mysle ze za psie pieniadze..ale pisal mi ze nie moze tego zainstalowac bo dlugosc lasek popychaczy sie nie zgadza [za sa krotkie chyba]...u mnie to jezdzilo w 899...ale ja mialem splanowana glowice..wiec moze stad to nieporozumienie..w kazdym razie zle na tym nie wyszedl bo ktos pisal ze kupowal taka klawiature za ponad 100pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maniek W-wa Napisano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2006 Gniazda zaworowe mozesz spokojnie zrobić sam o ile będziesz wiedział jak "rozpiąć" zaworki. Jak przytrzymasz zawor od strony komory spalania i przy pomocy rurki odpowiedniej średnicy (klucza nasadowego) wciśniesz spręzyne zaworu to wyjda Ci takie, jak by dwie połówki rurki (zapinki) i wtedy zaworek masz wolny. Ja najczęsciej rozpinalem to przy pomocy klucza i impulsatora ręcznego Kiedy bedziesz miał juz rozpięty zaworek to nakładasz pastę do docierania zaworów na gniazdo lub zaworek, wkładasz go na miejsce i kecisz nim w gnieździe az wszystko pieknie sie dotrze. Pamietaj który zawór z ktorego gniazda bo korzystniej ich nie zamieniac Składa sie lepiej w dwie osoby bo jedna ściska spreżynkę a druga wkłada zapinki. Sposoby na wykonanie powyższych czynności dowolne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart322 Napisano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2006 > ja wlasnie taka sprzedalem Tommy'emu....mysle ze za psie > pieniadze..ale pisal mi ze nie moze tego zainstalowac bo dlugosc > lasek popychaczy sie nie zgadza [za sa krotkie chyba]...u mnie > to jezdzilo w 899...ale ja mialem splanowana glowice..wiec moze > stad to nieporozumienie..w kazdym razie zle na tym nie wyszedl > bo ktos pisal ze kupowal taka klawiature za ponad 100pln Ja sprzedawalem swoja czuczu'owi razem z laskami popychaczy o ile dobrze kojarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2006 > Ja sprzedawalem swoja czuczu'owi razem z laskami popychaczy o ile > dobrze kojarze. no wlasnie ja tez wysylalem tommyemu cento chyba...nie pamietam nicku...razem z laskami bo prosil mnie o to...wiec nie wiem...moze ja w silniku z ktorym sprzedalem samochod mialem inne laski...nie mam pojecia w kazdym razie...nie bylem swiadom tego...tomi chyba tez nie...w kazdym razie mam nadzieje ze sobie poradzil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BigMaxX Napisano 1 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2006 > Gniazda zaworowe mozesz spokojnie zrobić sam o ile będziesz wiedział > jak "rozpiąć" zaworki. > Jak przytrzymasz zawor od strony komory spalania i przy pomocy rurki > odpowiedniej średnicy (klucza nasadowego) wciśniesz spręzyne > zaworu to wyjda Ci takie, jak by dwie połówki rurki (zapinki) i > wtedy zaworek masz wolny. > Ja najczęsciej rozpinalem to przy pomocy klucza i impulsatora > ręcznego > Kiedy bedziesz miał juz rozpięty zaworek to nakładasz pastę do > docierania zaworów na gniazdo lub zaworek, wkładasz go na > miejsce i kecisz nim w gnieździe az wszystko pieknie sie dotrze. > Pamietaj który zawór z ktorego gniazda bo korzystniej ich nie > zamieniac > Składa sie lepiej w dwie osoby bo jedna ściska spreżynkę a druga > wkłada zapinki. > Sposoby na wykonanie powyższych czynności dowolne hehe dokladnie taki sam sposob mi wlasnie ojciec podal... bo pamieta jak to sie z bratem bawil z duzym Fiatem jego ojca A co z ta klawiatura jest nie tak co jest ze trzeba dawac z fiata 127?? i na czym polega roznica?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marian87 Napisano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2006 > ... > wtrysk mam od jakiejs corsy > a co do przpeustnicy to owszem 38 mm zpunto 1,2 75ps > mam redukcje za 30 zł jak cos żeby bezproblemowo montowac > przpeustnice na głowice bez rzeźbienia. Jeśli moge podpiąć się pod to pytanie to o co chodzi z tą redukcją ? co gdzie jak za ile? czy tylko ty posiadasz taki wynalazek ? czy mozna go gdzies jeszcze zdobyć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donelvis Napisano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2006 > ja wlasnie taka sprzedalem Tommy'emu....mysle ze za psie > pieniadze..ale pisal mi ze nie moze tego zainstalowac bo dlugosc > lasek popychaczy sie nie zgadza [za sa krotkie chyba]...u mnie > to jezdzilo w 899...ale ja mialem splanowana glowice..wiec moze > stad to nieporozumienie..w kazdym razie zle na tym nie wyszedl > bo ktos pisal ze kupowal taka klawiature za ponad 100pln czyli sa rozne dlugosci lasek? tak by to wynikało z tego co piszesz... i przy zmianie z hydrauliki na mechanike wywala sie calkowicie te popychacze hydrauliczne? jak to wyglada od strony technicznej? pytam bo czasem (nawet w lecie) jak ostro jeżdżę to mi się zaczyna odzywać popychacz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2006 > czyli sa rozne dlugosci lasek? tak by to wynikało z tego co > piszesz... > i przy zmianie z hydrauliki na mechanike wywala sie calkowicie te > popychacze hydrauliczne? jak to wyglada od strony technicznej? > pytam bo czasem (nawet w lecie) jak ostro jeżdżę to mi się zaczyna > odzywać popychacz... wiesz co...ja zylem do tej pory w przeswiadczeniu ze tylko zmienia sie klawiature hydrauliczna na ta z regulacja mechaniczna i tyle..ale po mojej korespondencji z uzytkownikiem ktory kupil ode mnie takowa klawiaturke wynika ze rowniez trzeba miec laski popychaczy od takiej klawiatury...czy to jest pewne i czy tamten kolega sie nie pomylil nie wiem niestety... a wyzszosc mechanicznej nad hydrauliczna jest taka ze nie klepie jak sie ja wyreguluje co jest ponoc udreka hydrauliki w CC...i nie tylko w sumie...no ale trzeba co jakis czas tam zagladac i regulowac co w przypadku hydrauliki jest niemal zbedne [choc tez sie reguluje wiec tym ktorym zaczyna klepac polecam regulacje] a od strony technicznej wyglada to tak...zdejmujesz pokrywe zaworow, odkrecasz 4 nakretki bodaj trzymajace klawiature...sciagasz cala klawaitrue z hydraulika [sa caloscia polaczona ze soba], zakladasz mechanike, regulujesz...jedziesz...i ew. jesli to konieczne bo na razie nie wiemy przed zalozeniem mechanicznej wyjmujesz stare laski i wkladasz nowe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2006 no w firmie która mi ją robiła. Czli przezemnie ale to było p oznajomosci dwie sztuki jedna do mojegocc a druga lezy na stole przy kompie zaraz dam na towarzyskim fotki mojego cc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek_lbn Napisano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2006 > Najlepszym tiunem tego silnika jest swap na 1242 Uwierz nam, nie > warto się za duzo bawić w 899, zaraz Hans przyjdzie i Ci > wytłumaczy :d Nieprawda,jak kogos nie stac na swapa lub z innych wzgledow nie chce tego robic to 900 da sie fajnie zrobic.Fakt osiagi beda na poziomie serii 1,1,ale za to koszt niski. Ja u siebie prawie wszystko zrobilem sam,wynioslo mnie to ze 300 w sumie,a jest duzo lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maniek W-wa Napisano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2006 > A co z ta klawiatura jest nie tak co jest ze trzeba dawac z >fiata > 127?? i na czym polega roznica?? Chodzi o to, że po splanowaniu głowicy klawiatura razem z głowica znajduje sie niżej o tyle o ile byla planowana głowica, co moze spowodować to, że zawory będa sie nie domykać. Klawiatura z mechaniczna regulacją luzów pozwala uniknąć takiej sytuacji. Można by sie szarpnac na wykonanie podkładki pod klawiaturę tradycyjna i tez było by dobrze. Problem w tym, że popychacze hydrauliczne w naszych samochodach czesto szwankuja i stad tez powod zmiany na mechaniczna. Ja mam z popychaczami i wstepna regulacją. Tez lubią sie popychacze odezwać. Ostatnio jendak niechcacy wlało mi sie sporo wiecej oleju no i tak troche musialem przejechać. Wczoraj spuściłem olej i wlałem go juz tyle ile trzeba i w popychaczach cisza Nie wiem moze jakies ostre płukanko sie zrobiło i kanały olejowe sie przeczyściły czy co, nie mam pojecia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donelvis Napisano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 > Chodzi o to, że po splanowaniu głowicy klawiatura razem z głowica > znajduje sie niżej o tyle o ile byla planowana głowica, co moze > spowodować to, że zawory będa sie nie domykać. > Klawiatura z mechaniczna regulacją luzów pozwala uniknąć takiej > sytuacji. > Można by sie szarpnac na wykonanie podkładki pod klawiaturę > tradycyjna i tez było by dobrze. > Problem w tym, że popychacze hydrauliczne w naszych samochodach > czesto szwankuja i stad tez powod zmiany na mechaniczna. > Ja mam z popychaczami i wstepna regulacją. Tez lubią sie popychacze > odezwać. Ostatnio jendak niechcacy wlało mi sie sporo wiecej > oleju no i tak troche musialem przejechać. Wczoraj spuściłem > olej i wlałem go juz tyle ile trzeba i w popychaczach cisza Nie > wiem moze jakies ostre płukanko sie zrobiło i kanały olejowe sie > przeczyściły czy co, nie mam pojecia. a jaki jest szacunkowy koszt przekładki z hydrauliki na mechanike? i czy rzeczywiscie trzeba laski wymieniac? i co jeszcze? i jak często trzeba regulowac mechaniczną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 > ja wlasnie taka sprzedalem Tommy'emu....mysle ze za psie > pieniadze..ale pisal mi ze nie moze tego zainstalowac bo dlugosc > lasek popychaczy sie nie zgadza [za sa krotkie chyba]...u mnie > to jezdzilo w 899...ale ja mialem splanowana glowice..wiec moze > stad to nieporozumienie..w kazdym razie zle na tym nie wyszedl > bo ktos pisal ze kupowal taka klawiature za ponad 100pln juz daje rade wszystko pasuje tylko wtedy mala ja dokrecilem i miala luz jest ok i swapuje sie ja jak czuczu pisał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 > Jeśli moge podpiąć się pod to pytanie to o co > chodzi z tą redukcją ? co gdzie jak za ile? > czy tylko ty posiadasz taki wynalazek ? > czy mozna go gdzies jeszcze zdobyć ? mozna wystrugac samemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 > czyli sa rozne dlugosci lasek? tak by to wynikało z tego co > piszesz... > i przy zmianie z hydrauliki na mechanike wywala sie calkowicie te > popychacze hydrauliczne? jak to wyglada od strony technicznej? > pytam bo czasem (nawet w lecie) jak ostro jeżdżę to mi się zaczyna > odzywać popychacz... odkrecasz 4 nakretki trzymajace klawke i wyjmujesz ja podmieniasz laski na te z 903 zakladasz klawke mech i regulacja zaworow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 > Nieprawda,jak kogos nie stac na swapa lub z innych wzgledow nie chce > tego robic to 900 da sie fajnie zrobic.Fakt osiagi beda na poziomie > serii 1,1,ale za to koszt niski. > Ja u siebie prawie wszystko zrobilem sam,wynioslo mnie to ze 300 w > sumie,a jest duzo lepiej tez w tych granicach udalo mi sie wyrzezbic jeszcze na starej glowicy (serii ) 47 KM i 72 Nm moze niezbyt wynik, ale lepiej sie fura buja, nawet na LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 > a jaki jest szacunkowy koszt przekładki z hydrauliki na mechanike? i > czy rzeczywiscie trzeba laski wymieniac? i co jeszcze? i jak > często trzeba regulowac mechaniczną? ja kupilem z laskami od ulika za 50pln wiec mniej wiecej w takich granicach jest koszt samej klawki. jesli masz jakiej s pojecie o mechanice wymienisz sobie sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart322 Napisano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 > a jaki jest szacunkowy koszt przekładki z hydrauliki na mechanike? i > czy rzeczywiscie trzeba laski wymieniac? i co jeszcze? i jak > często trzeba regulowac mechaniczną? Nie pamietam co ile powinno sie regulowac, pewnie co 15tys, chyba, ze wczesniej zacznie stukac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donelvis Napisano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 > ja kupilem z laskami od ulika za 50pln wiec mniej wiecej w takich > granicach jest koszt samej klawki. jesli masz jakiej s pojecie o > mechanice wymienisz sobie sam jak 50pln to spoko, wymienic to dla mnie nie problem, ale jak wyjąć kasatory hydrauliczne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donelvis Napisano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 > Nie pamietam co ile powinno sie regulowac, pewnie co 15tys, chyba, ze > wczesniej zacznie stukac czyli w moim przypadku co rok taka regulacje bym przeprowadzal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek_lbn Napisano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 > tez w tych granicach udalo mi sie wyrzezbic jeszcze na starej glowicy > (serii ) 47 KM i 72 Nm > moze niezbyt wynik, ale lepiej sie fura buja, nawet na LPG Ja nie wiem ile mam km i nm,bo nie bylem na hamowni,ale jest duzo lepiej.Mam obrobiona glowice,zgrany kolektor wydechowy i usuniete wszystkie nierownosci w dolocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 > Ja nie wiem ile mam km i nm,bo nie bylem na hamowni,ale jest duzo > lepiej.Mam obrobiona glowice,zgrany kolektor wydechowy i > usuniete wszystkie nierownosci w dolocie. no ja mam ciutke wiecej i mysle ze te 50 koników mam. A tak apropo to dzisiaj odebrałem nowy zamach do 900 - taki lekki dosyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 > czyli w moim przypadku co rok taka regulacje bym przeprowadzal Taka teoria w praktyce to u mnie po 4 kjsach musze regulowac czyli 2 - 3 tys kilometrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maniek W-wa Napisano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 > ale jak wyjąć kasatory hydrauliczne? Jeszcze raz pomalutku Klawiatura z popychaczami (kasatorami) hydraulicznymi stanowi jedną integralną część. Zwyczajnie odkręcasz dekiel zaworów, odkręcasz 4 śruby 17-stki mocujące klawiaturę i zdejmujesz stara klawiaturę. Wyciągasz stare laski, wkładasz nowe, wsadzasz nową klawiaturę i dokręcasz. Robisz regulaję zaworów i jazda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 > jak 50pln to spoko, wymienic to dla mnie nie problem, ale jak wyjąć > kasatory hydrauliczne? hue hue...pisalem przecie wyzej ze one sa "jednoscia"...chyba nie miales okazji widziec hydro klawki w CC...jak zdejmiesz kape zaworow to obczaisz co i jak...ale jak sie postarac to tloczki wypadaja z konikow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 > hue hue...pisalem przecie wyzej ze one sa "jednoscia"...chyba nie > miales okazji widziec hydro klawki w CC...jak zdejmiesz kape > zaworow to obczaisz co i jak...ale jak sie postarac to tloczki > wypadaja z konikow gwarantuje ze łatwo dojsc co i jak po zdjeciu pokrywy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 daj se spokoj z rzezbnieniem w gownie, ja to robilem i nikomu niepolecam lepiej ta kase odlozyc na przekladke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 > jak 50pln to spoko, wymienic to dla mnie nie problem, ale jak wyjąć > kasatory hydrauliczne? a po co je chcesz wyjmowac?? do mech klawki?? o ile dobrze pamietam to sie je wyciska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 > Ja nie wiem ile mam km i nm,bo nie bylem na hamowni,ale jest duzo > lepiej.Mam obrobiona glowice,zgrany kolektor wydechowy i > usuniete wszystkie nierownosci w dolocie. tak jak ja teraz nie wiem ale czuc ze autko lepiej góra idzie trza by sie shamowac. a główka obrobiona dosc lajtowo plan o 0,7mm wygładzone, na moje mozliwosci spolerowane i spasowane kolektory i całkiem całkiem sie teraz jezdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 > no ja mam ciutke wiecej i mysle ze te 50 koników mam. > A tak apropo to dzisiaj odebrałem nowy zamach do 900 - taki lekki > dosyc ooo mysle ze masz sporo ponad 50 kucyków ! oby tak dalej!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 > daj se spokoj z rzezbnieniem w gownie, ja to robilem i nikomu > niepolecam > lepiej ta kase odlozyc na przekladke ale na 1,2 czy 1,1 potrzeba min 1500pln. a niestety swap z 900 jest dosc drogi ii jak sie nie ma kasiory to sie rzezbi w gównie. ja rzezbiłem tylko dlatego ze trafiała sie okazja 4-2-1 michasia placiłem 100 pln dolot Yanka ze stozkiem po malutkim przebiegu 120 + kopólka od palio głowke zawory frezowanie na 3 katy i planowanie to kolejna 100 a kanałami zajalem sie sam ( po konsultacjach z waflem ) wiec uwazam ze bylo warto zeby zloic serie. ale mialem ambitniejsze plany jesli chodzi o 899. ale masz racje to zezba w kale. bede zbieral na swap ale niektórym jak naszym małym rajdowcom zalezy coby ich 900 zapitlały jak najszybciej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 > ale na 1,2 czy 1,1 potrzeba min 1500pln. a niestety swap z 900 jest > dosc drogi ii jak sie nie ma kasiory to sie rzezbi w gównie. ja > rzezbiłem tylko dlatego ze trafiała sie okazja > 4-2-1 michasia placiłem 100 pln > dolot Yanka ze stozkiem po malutkim przebiegu 120 + kopólka od palio > głowke zawory frezowanie na 3 katy i planowanie to kolejna 100 a > kanałami zajalem sie sam ( po konsultacjach z waflem ) > wiec uwazam ze bylo warto zeby zloic serie. ale mialem ambitniejsze > plany jesli chodzi o 899. ale masz racje to zezba w kale. bede > zbieral na swap > ale niektórym jak naszym małym rajdowcom zalezy coby ich 900 > zapitlały jak najszybciej dolicz wszystkie uszczeliki, jakies srubki, planowanie, sruby do glowicy opaski dupereliki i 800zl peknie lepiej te pieniadze odlozyc, robilem rok temu usiebie tosamo co ty teraz i stwierdzam ze kasa poszla psu w pupe, auto niby lepiej jedzie ale to itak kupa i trza zmieniac silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 > dolicz wszystkie uszczeliki, jakies srubki, planowanie, sruby do > glowicy opaski dupereliki i 800zl peknie przesadzasz > lepiej te pieniadze odlozyc, robilem rok temu usiebie tosamo co ty > teraz i stwierdzam ze kasa poszla psu w pupe, auto niby lepiej > jedzie ale to itak kupa > i trza zmieniac silnik teraz tez tak mysle ale nie do konca uwazam ze warto było!! ale tera ino swapik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 > przesadzasz umnie tyle poszlo, wymienilem sobie przy okazji wszystkie pierdoly typu kable, swiece zeby bylo wsio dobrze i tak sie uzbieralo jak niew iecej > teraz tez tak mysle ale nie do konca uwazam ze warto było!! ale tera > ino swapik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 > umnie tyle poszlo, wymienilem sobie przy okazji wszystkie pierdoly > typu kable, swiece zeby bylo wsio dobrze i tak sie uzbieralo jak > niew iecej > > ino swapik a no chyba ze tak!! a juz 1,2 siedzi czy jeszcze zbierasz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 > ooo mysle ze masz sporo ponad 50 kucyków ! oby tak dalej!! muze zlaatwic jakis zderzaczek bo dzisiaj las zwiedzalem na wyjsciu z zakretu przy 90 bokiem opony 165 to za mało jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 stwierdzam ze kasa poszla psu w pupe, auto niby lepiej > jedzie ale to itak kupa > i trza zmieniac silnik ja wsadzilem w silnik z 3 - 3,5 tysiaca ale najpierw w maluchu a potem w cc. moglem robic swap na 1,2 bo kasa to nei problem ale po prostu chce przedluzyc sobie tytuł w swojej klasie drugi rok z rzedu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.