CZUCZU Napisano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 > ale niektórym jak naszym małym rajdowcom zalezy coby ich 900 > zapitlały jak najszybciej amen. Dokłądnie tak jest niewazne ze 900 wazne ze obejzdza ccsa 1100 z palcem w 4 literach - dzisiajsprawdzone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donelvis Napisano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 > a po co je chcesz wyjmowac?? do mech klawki?? o ile dobrze pamietam > to sie je wyciska ok juz wszystko wiem, zle cos zrozumialem ale juz kapuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 > a no chyba ze tak!! > a juz 1,2 siedzi czy jeszcze zbierasz?? narazie siedzi w piwnicy ale juz niedlugo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 > stwierdzam ze kasa poszla psu w pupe, auto niby lepiej > ja wsadzilem w silnik z 3 - 3,5 tysiaca ale najpierw w maluchu a > potem w cc. > moglem robic swap na 1,2 bo kasa to nei problem ale po prostu chce > przedluzyc sobie tytuł w swojej klasie drugi rok z rzedu. rozumiem ze tobie chodzi glownie otot aby pozostac w klasie 1, mowie tylko zwyklym smiertelnikom ze niewarto wtym dlubac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek_lbn Napisano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 > tak jak ja teraz nie wiem ale czuc ze autko lepiej góra idzie trza > by sie shamowac. a główka obrobiona dosc lajtowo plan o 0,7mm > wygładzone, na moje mozliwosci spolerowane i spasowane kolektory > i całkiem całkiem sie teraz jezdzi to ja mam bardziej lajtowo-0,4 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2006 > jak 50pln to spoko, wymienic to dla mnie nie problem, ale jak wyjąć > kasatory hydrauliczne? jak zajrzysz tam to bedziesz wiedzial, nie da sie wytlumaczyc czegos co jest oczywiste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2006 > narazie siedzi w piwnicy ale juz niedlugo pogratulowac i pozazdroscic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2006 > to ja mam bardziej lajtowo-0,4 mm az mi głupio bo mialem 1,4 a spalnowałem jeszcze o 0,4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2006 > az mi głupio bo mialem 1,4 a spalnowałem jeszcze o 0,4 i nie przegrzewa sie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2006 > i nie przegrzewa sie?? nie wiem bo głowica jeszcze nie w aucie. podobnei jak zamach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2006 > nie wiem bo głowica jeszcze nie w aucie. > podobnei jak zamach aha a na tych 1,4 mm nie przegrzewała sie?? i czy jezdzisz padaka w normalnym ruchu ulicznym(korki i tp) czy ino rajdy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2006 > aha > a na tych 1,4 mm nie przegrzewała sie?? i czy jezdzisz padaka w > normalnym ruchu ulicznym(korki i tp) czy ino rajdy?? zrobiłem 3000 km dzien w dzien jezdzac do pracy. nowa chłodnica termostat , dobry płyn , nowy wentylator iwłacznik manualnychłodnicy i da rade jechać w korku ps. moja współpracownica w robocie ma 42 lata i jakos w kuble jeździła a ze starsza jezdziłem cc na zakupy. ludzie patrzyli sie jak na głupiego gdy odpinałem tylną klapę by schowac zakupy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2006 > zrobiłem 3000 km dzien w dzien jezdzac do pracy. > nowa chłodnica termostat , dobry płyn , nowy wentylator iwłacznik > manualnychłodnicy i da rade jechać w korku > ps. moja współpracownica w robocie ma 42 lata i jakos w kuble > jeździła a ze starsza jezdziłem cc na zakupy. > ludzie patrzyli sie jak na głupiego gdy odpinałem tylną klapę by > schowac zakupy fajnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek_lbn Napisano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2006 > dolicz wszystkie uszczeliki, jakies srubki, planowanie, sruby do > glowicy opaski dupereliki i 800zl peknie > lepiej te pieniadze odlozyc, robilem rok temu usiebie tosamo co ty > teraz i stwierdzam ze kasa poszla psu w pupe, auto niby lepiej > jedzie ale to itak kupa > i trza zmieniac silnik To wszystko kosztuje,ale ja mam 30% znizke w sklepie z czesciami do fiata.Planowanie gratis-robil mi znajomy.Dlatego ja sie zdecydowalem dlubac 900,bo koszt maly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek_lbn Napisano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2006 > az mi głupio bo mialem 1,4 a spalnowałem jeszcze o 0,4 Duzo,jak zalozysz i sprawdzisz to daj znac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2006 > To wszystko kosztuje,ale ja mam 30% znizke w sklepie z czesciami do > fiata.Planowanie gratis-robil mi znajomy.Dlatego ja sie > zdecydowalem dlubac 900,bo koszt maly. jak to porobisz to pierwsza mysla bedzie ze itak trzeba na 1,2 skladac kase Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2006 > Duzo,jak zalozysz i sprawdzisz to daj znac napewno siem pochwale. Ale poki co to auto bedzie ejzdzic na tej najblizsze 3 tygodnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek_lbn Napisano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2006 > jak to porobisz to pierwsza mysla bedzie ze itak trzeba na 1,2 > skladac kase ja juz mam wszystko zrobione,a jakbym mial robic przekladke to do nowszego samochodu,np sc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2006 > ja juz mam wszystko zrobione,a jakbym mial robic przekladke to do > nowszego samochodu,np sc. jakbym miał dawac silnik np 120 - 130 koni do małego cc czy sc to dziekuje - widziałem pare wypadków,a po ostatnim wypadku w rajdzie górskim stwierdziłem ze sc jest zbyt niebezpieczne. po sezonie chyba jednak bedzie cos japonskiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek_lbn Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > jakbym miał dawac silnik np 120 - 130 koni do małego cc czy sc to > dziekuje - widziałem pare wypadków,a po ostatnim wypadku w > rajdzie górskim stwierdziłem ze sc jest zbyt niebezpieczne. > po sezonie chyba jednak bedzie cos japonskiego. Tyle to ja tez bym nie dal do CC czy SC,ale te 70-80 KM to czemu nie. Jak sobie kupie 2-3 letnie SC to nad swapem sie pomysli lub dlubniecie 1,1,bo tylko z takim silnikiem kupie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BigMaxX Napisano 7 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > Tyle to ja tez bym nie dal do CC czy SC,ale te 70-80 KM to czemu nie. > Jak sobie kupie 2-3 letnie SC to nad swapem sie pomysli lub > dlubniecie 1,1,bo tylko z takim silnikiem kupie. ej chlopaki a z którego roku mogą byc te mechaniczne klawiaturki?? z tego fiata 127?? chyba dosc stare?? czy jak?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart322 Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > ej chlopaki > a z którego roku mogą byc te mechaniczne klawiaturki?? z tego fiata > 127?? > chyba dosc stare?? czy jak?? ~30 lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BigMaxX Napisano 7 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > ~30 lat a jak to jest z ich zuzyciem?? bo znajomy sie okazalo ze byc moze bedzie mial takie cos dla mnie... ale mowil ze to z okolo 1974 roku jest?? wiec to czasem nie zuzyje sie juz?? a dwa jak to jest z tymi waleczkami?? Halczyńskiego tylko do 899 są?? czy mozna dorwac jakies inne?? i w jakich cenach to chodzi i na koniec... głowica planowanie zostawi fachowcą ale jak zrobic i czym kanały dolotowe i wylotowe?? Macie jakies moze manualiki?? co i jak i czym... bo gniazda zaworów to juz ktos mi tu pisal jak porobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > ej chlopaki > a z którego roku mogą byc te mechaniczne klawiaturki?? z tego fiata > 127?? > chyba dosc stare?? czy jak?? w 903 cinuecento tez sie trafiały ale moze sprawdze jeszcze inny patent bo to dosc deficytowy towar sie staje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > a jak to jest z ich zuzyciem?? bo znajomy sie okazalo ze byc moze > bedzie mial takie cos dla mnie... ale mowil ze to z okolo 1974 > roku jest?? > wiec to czasem nie zuzyje sie juz?? > a dwa jak to jest z tymi waleczkami?? Halczyńskiego tylko do 899 są?? > czy mozna dorwac jakies inne?? i w jakich cenach to chodzi > i na koniec... głowica > planowanie zostawi fachowcą ale jak zrobic i czym kanały dolotowe i > wylotowe?? > Macie jakies moze manualiki?? > co i jak i czym... bo gniazda zaworów to juz ktos mi tu pisal jak > porobic wydechowe kanały pasujesz z uszczelka najlepiej zaopatrzyc sie w dremelka jak juz zrobisz to to papierek scierny o roznych grubosciach ziarna i polerujemy na lusterko z kanałem ssacym moze byc gozej, bo niewygodny i niewdzieczny skubaniec do obróbki jest ale w ten sam sposób co wydechowe, z tym ze na sam koniec zrobic delikatne rysy coby mieszanka dobrze zawirowała splanowac mniej wiecej o 0,7 mmm i cieszyc sie ze gora mocniejsza moze kolega chce kolektorek serie zanabyc w sam raz do dłubanka?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > w 903 cinuecento tez sie trafiały ale moze sprawdze jeszcze inny > patent bo to dosc deficytowy towar sie staje nie ma znaczenie czy 903 czy 899 bo napewno we wszystkich cc 900 do 95r byly klawiatury ze wstepna regulacja, nigdy nie bylo zwyklej mechanicznej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > nie ma znaczenie czy 903 czy 899 bo napewno we wszystkich cc 900 do > 95r byly klawiatury ze wstepna regulacja, nigdy nie bylo zwyklej > mechanicznej hmmmmmmmmmm jestes pewien?? bo cos mi sie wydaje ze moja wlasnie z cc jest, ale moge sie mylic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > w 903 cinuecento tez sie trafiały niestety nie masz racji te z cc sa całkowicie inne niestety. ta z cc niepodejdzie tak jak ze starego fiata 127. btw tą mechaniczną tez sie tuninguje - polerka odelzanie koników itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > wydechowe kanały pasujesz z uszczelka najlepiej zaopatrzyc sie w > dremelka > jak juz zrobisz to to papierek scierny o roznych grubosciach ziarna i > polerujemy na lusterko > z kanałem ssacym moze byc gozej, bo niewygodny i niewdzieczny > skubaniec do obróbki jest ale w ten sam sposób co wydechowe, z > tym ze na sam koniec zrobic delikatne rysy coby mieszanka dobrze > zawirowała > splanowac mniej wiecej o 0,7 mmm i cieszyc sie ze gora mocniejsza > moze kolega chce kolektorek serie zanabyc w sam raz do dłubanka?? polecam małego dremelka dobry frez kamienie ale markowe po 2 - 3 zł sztuka a nie 3,50 komplet toyi. papiery 500 , 800 , 1500,2000,2500 i pasta tempo na błysk do polerki no i filc na wiertarke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > nie ma znaczenie czy 903 czy 899 bo napewno we wszystkich cc 900 do > 95r byly klawiatury ze wstepna regulacja, nigdy nie bylo zwyklej > mechanicznej Niestety masz racje - próbowalem podpasowac isa róznice dlatego moja jest z fiata 127 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > hmmmmmmmmmm jestes pewien?? bo cos mi sie wydaje ze moja wlasnie z cc > jest, ale moge sie mylic Mylisz się. jak coś szukaj seata , pandy , sporo tych silników wyszło w tamtych latach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > niestety nie masz racji te z cc sa całkowicie inne niestety. > ta z cc niepodejdzie tak jak ze starego fiata 127. > btw tą mechaniczną tez sie tuninguje - polerka odelzanie koników itp. hmmmmmmmmm nie wiedziałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > Mylisz się. > jak coś szukaj seata , pandy , sporo tych silników wyszło w tamtych > latach ja juz mam i nawet załozyłem tylko po załozeniu silnik jakby lepiej sie wkreca czy to mozliwe?? na Lpg wkreca sie ponad 7,5kprm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > hmmmmmmmmm nie wiedziałem Rozbierasz na czesci pierwsze.polerka wyrownanie mas koników - tu dziura tam dziura i auto lepiej hula. Nie robiłem w tej klawiaturze dziu bo to towar deficytowy ale w maluchu to normalka była tu tylko odelzanie i wyrówannie mas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > Rozbierasz na czesci pierwsze.polerka wyrownanie mas koników - tu > dziura tam dziura i auto lepiej hula. dobry tekst > Nie robiłem w tej klawiaturze dziu bo to towar deficytowy ale w > maluchu to normalka była tu tylko odelzanie i wyrówannie mas a dokładniej jak to zrobic?? samemu dałbym rade?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > dobry tekst > a dokładniej jak to zrobic?? samemu dałbym rade?? moja mama ma wage z dokładnoscia 0,01kg wiec dosyc dokładną to ja dałem rade Generalnie to cały tuning 899 poza planowaniem głowicy zrobilem diaxem , papierami itp i skarpetką - idealna do polerowania pastami polerskimi. i wszystko na biurku koło komputera po pracy ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BigMaxX Napisano 7 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > polecam małego dremelka dobry frez kamienie ale markowe po 2 - 3 zł > sztuka a nie 3,50 komplet toyi. > papiery 500 , 800 , 1500,2000,2500 i pasta tempo na błysk do polerki > no i filc na wiertarke. no to na poczatek chlopaki co to jest ten dremelek?? jak powiem w sklepie ze chce takie cos to mi dadzą czy to jakas potoczna nazwa? moze macie jakies zdjecia jak to wyglada?? kanaly to sie domyslalem ze jednak wiertarka sie tam przyda... bo jakbym mial to jakos sam polerowac palcem z szmata... to by byla tragedia Tak wiec filc albo skarpeta hehe, potem glowca w imadlo i jazda macie jakis patent zeby dac papier scierny na wiertarke?? czy tylko filc dawac na wiertarke a papier scierny to recznie?? bo u mnie to sie zacznie chyba zaniedlugo tak ze po pracy po pare godzin sie pomeczyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > no to na poczatek chlopaki co to jest ten dremelek?? jak powiem w > sklepie ze chce takie cos to mi dadzą czy to jakas potoczna > nazwa? moze macie jakies zdjecia jak to wyglada?? http://www.allegro.pl/search.php?string=dremel&country=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 > no to na poczatek chlopaki co to jest ten dremelek?? jak powiem w > sklepie ze chce takie cos to mi dadzą czy to jakas potoczna > nazwa? moze macie jakies zdjecia jak to wyglada?? > kanaly to sie domyslalem ze jednak wiertarka sie tam przyda... bo > jakbym mial to jakos sam polerowac palcem z szmata... to by > byla tragedia > Tak wiec filc albo skarpeta hehe, potem glowca w imadlo i jazda > macie jakis patent zeby dac papier scierny na wiertarke?? > czy tylko filc dawac na wiertarke a papier scierny to recznie?? > bo u mnie to sie zacznie chyba zaniedlugo tak ze po pracy po pare > godzin sie pomeczyc dremelek to wysokoobrotowa szlifiereczka mozna tez powiedziec multitool Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart322 Napisano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 > Niestety masz racje - próbowalem podpasowac isa róznice dlatego moja > jest z fiata 127 Nieprawda masz z seata 850 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 > Nieprawda masz z seata 850 ooodobrze wiedziec - tym lepiej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BigMaxX Napisano 8 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 > dremelek to wysokoobrotowa szlifiereczka mozna tez powiedziec > multitool hmmm... ale mozna te wszystkie bajery na normalna wiertarke zakladac? czy lepiej miec takie urzadzenie? no i jak to zaczac?? normalnie mamy kanal wylotowy i bierzemy taki kamien i jedziemy az sie spasuje z uszczelka? a potem juz papiery scierne na to okragle cos i polerujemy?? ile moze trwac zrobienie jednego kanalu? aaa i planowac glowice przed czy po?? i do tego czy zawory wyciagnac zeby ich czasem nie spilowac?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 > hmmm... ale mozna te wszystkie bajery na normalna wiertarke zakladac? > czy lepiej miec takie urzadzenie? > no i jak to zaczac?? > normalnie mamy kanal wylotowy i bierzemy taki kamien i jedziemy az > sie spasuje z uszczelka? a potem juz papiery scierne na to > okragle cos i polerujemy?? > ile moze trwac zrobienie jednego kanalu? > aaa i planowac glowice przed czy po?? > i do tego czy zawory wyciagnac zeby ich czasem nie spilowac?? Przydałby sie elastyczny wałek do wiertarki malutki taki za 80 - 90 zł lepsze od dremera bo wytrzymalsze chyba ze dremel za 500 zł Jeden kanał profi to 1,5 dnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BigMaxX Napisano 8 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 > Przydałby sie elastyczny wałek do wiertarki malutki taki za 80 - 90 > zł lepsze od dremera bo wytrzymalsze chyba ze dremel za 500 zł > Jeden kanał profi to 1,5 dnia hmmm.... no dobra, to bede sie teraz kombinowal... i probowal co pojdzie lepiej hihi no i zobaczymy co z tego bedzie:D jak bedzie mi to fajnie szlo to sie na porzadnie wezme za tą glowice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 > hmmm... ale mozna te wszystkie bajery na normalna wiertarke zakladac? nie bardzo bo wiertarka kreci ino 3000 obr to gówno nie szlifowanie > czy lepiej miec takie urzadzenie? lepiej miec dremelka najtansze kosztuja ok 50 pln aha najlepiej miec z tzw wałkiem gietkim > no i jak to zaczac?? > normalnie mamy kanal wylotowy i bierzemy taki kamien i jedziemy az > sie spasuje z uszczelka? powiedzmy ze tak mozesz tez wyrównac nierównosci kamieniem, albo tymi papuerkami z zestawu. ja tak robiłem. a potem juz papiery scierne na to > okragle cos i polerujemy?? do papierków lepiej uzyc paluszków bo dalej siegna niz koncówka dremelka > ile moze trwac zrobienie jednego kanalu? to zalezy jesli chcesz naprawde go wychuchac to dosc długo ja swoja głowice robiłem 2 tyg wiec trudno mi powiedziec ile czasu na kanał. to samo zrób z kolektorem wydechowym > aaa i planowac glowice przed czy po?? oczywiscie planowanie na koncu > i do tego czy zawory wyciagnac zeby ich czasem nie spilowac?? nie bój zaby zaworów napewno nie spiłujesz przy planowaniu. ale do obróbki kanałow proponuje wyjac pozdro i powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 > Przydałby sie elastyczny wałek do wiertarki malutki taki za 80 - 90 > zł lepsze od dremera bo wytrzymalsze chyba ze dremel za 500 zł > Jeden kanał profi to 1,5 dnia ale wiertarka za słabo kreci i trwac to bedzie duzo dłuzej. lepszy najtanszy dremelek bo kreci ok 35000obr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BigMaxX Napisano 8 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 > ale wiertarka za słabo kreci i trwac to bedzie duzo dłuzej. lepszy > najtanszy dremelek bo kreci ok 35000obr łooo to bedziemy sie teraz zastanawiac czy czegos takiego nie kupic, albo pozyczyc bo wydaje mi sie ze bedzie to ciekawe mam pytanie co do kanalu dolotowego... znaczy od gory glowicy sie zaczyna i potem ten kanal biegnie do zaworów... i w sumie to tam ciezko bedzie sie dostac... chyba ze palcem tylko... Macie moze jakies zdjecia jak ma to wygladac?? znaczy koncowy efekt czy jakos?? bo bardzo bym chcial wiedziec co i jak Pozdrowka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2006 > łooo to bedziemy sie teraz zastanawiac czy czegos takiego nie kupic, > albo pozyczyc bo wydaje mi sie ze bedzie to ciekawe > mam pytanie co do kanalu dolotowego... znaczy od gory glowicy sie > zaczyna i potem ten kanal biegnie do zaworów... i w sumie to > tam ciezko bedzie sie dostac... chyba ze palcem tylko... > Macie moze jakies zdjecia jak ma to wygladac?? znaczy koncowy efekt > czy jakos?? bo bardzo bym chcial wiedziec co i jak Pozdrowka głównie chodzi o to aby wyrównav wszystkie nierównosci i w miare mozliwosci wypolerowac. only paluszek i papierek troche browarku cierpliwosci i dasz rade!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BigMaxX Napisano 10 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 > głównie chodzi o to aby wyrównav wszystkie nierównosci i w miare > mozliwosci wypolerowac. only paluszek i papierek troche browarku > cierpliwosci i dasz rade!! No to teraz to chyba sobie poczekam na gotowke bo tragedia sie okazuje jest z silnikiem dzisiaj w iNTER Garage robione bylo z moją dolną czescia silnika, a mianowicie, olej, filtr oleju i uszczelka pod miske. I juz sie dowiedzialem ze uszczelniacze na skrzyni biegow wymienic trzeba i takie cos jak panewki nio i oczywiscie komplet uszczelek na wtrysk. uszczelka pod pokrywe klawiatury nio i uszelka pod glowica tak wiec kupa rzeczy sie mi kroi a kaski srednio do tego miska se juz rdzewieje nieźle i chlodnica cos chyba robi kap kap ehhh bedzie sie dzialo z moim autkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2006 a panewki dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.