Pyciek Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 mają 1.1 turbo i 1.2 8v turbo ?? Chodzi mi o takie normalne wartości a nie o moce silników żyjących przez pare tys. km ... i jeszcze mniej więcej jaki moment .... a gdyby mi ktos podał jeszcze ile by to miało do setki, to było by całkiem super Z góry dziękuje za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil5 Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > mają 1.1 turbo i 1.2 8v turbo ?? Chodzi mi o takie normalne wartości > a nie o moce silników żyjących przez pare tys. km ... i > jeszcze mniej więcej jaki moment .... a gdyby mi ktos podał moc to pojęcie względne jak sobie robisz turbinke to mozesz miec tyle ile silnik wytrzyma. przy 1 bar w 1,2 l jest około 140 km ale moizna więc ej ale trzeba sobie załozyć hak kupic przyczepke i wozic za sobą drugi silniczek na zmiane > jeszcze ile by to miało do setki, to było by całkiem super > Z góry dziękuje za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepo78 Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > mają 1.1 turbo i 1.2 8v turbo ?? Chodzi mi o takie normalne wartości > a nie o moce silników żyjących przez pare tys. km ... i > jeszcze mniej więcej jaki moment .... a gdyby mi ktos podał > jeszcze ile by to miało do setki, to było by całkiem super > Z góry dziękuje za odpowiedzi 100-150KM, 0d 8 do 6 do paczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > moc to pojęcie względne jak sobie robisz turbinke to mozesz miec tyle > ile silnik wytrzyma. przy 1 bar w 1,2 l jest około 140 km ale > moizna więc ej ale trzeba sobie załozyć hak kupic przyczepke i > wozic za sobą drugi silniczek na zmiane > > Z góry dziękuje za odpowiedzi etam przy 150KM możesz spokojnie jechać na wakacja w trase Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > mają 1.1 turbo i 1.2 8v turbo ?? Chodzi mi o takie normalne wartości > a nie o moce silników żyjących przez pare tys. km ... i > jeszcze mniej więcej jaki moment .... a gdyby mi ktos podał > jeszcze ile by to miało do setki, to było by całkiem super > Z góry dziękuje za odpowiedzi od 100KM do 200KM daje rade zrobić na seryjnych gratach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 Za duże żeby tym jezdzic na codzien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > moc to pojęcie względne jak sobie robisz turbinke to mozesz miec tyle > ile silnik wytrzyma. przy 1 bar w 1,2 l jest około 140 km ale > moizna więc ej ale trzeba sobie załozyć hak kupic przyczepke i > wozic za sobą drugi silniczek na zmiane Przecież Roninek miał ponad 140 km przy doładowaniu0.6 bara a 120 przy 0.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pyciek Napisano 24 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > Za duże żeby tym jezdzic na codzien To co się bardziej opłaca zrobic żeby jeździc sie dało tez na codzień ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pyciek Napisano 24 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > 100-150KM, 0d 8 do 6 do paczki rozumiem, że 100KM, to z 1.1 a 150KM z 1.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > To co się bardziej opłaca zrobic żeby jeździc sie dało tez na codzień > ?? swapa na 1.2 16V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > To co się bardziej opłaca zrobic żeby jeździc sie dało tez na codzień > ?? Na codzien jezdze fabia 1.4 60 km, od swieta sejem turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > rozumiem, że 100KM, to z 1.1 a 150KM z 1.2 Szary miał kiedyś 110 km z 1.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pyciek Napisano 24 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > od 100KM do 200KM daje rade zrobić na seryjnych gratach a gdybym wsadził do 1.1 z seryjnymi gratami turbo i chciał z tego np. 120KM wyciągnąć, to bardzo by silnik był wysilony .... znaczy sie ile to pojeździ ?? No i czy sie da oraz opłaca robic coś takiego na 1.1 czy lepiej na 1.2 ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > Na codzien jezdze fabia 1.4 60 km, od swieta sejem turbo i nie denerwuje Cie ten muł , nie masz ochoty cos porobic w fabii?... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > a gdybym wsadził do 1.1 z seryjnymi gratami turbo i chciał z tego np. > 120KM wyciągnąć, to bardzo by silnik był wysilony .... znaczy > sie ile to pojeździ ?? No i czy sie da oraz opłaca robic coś > takiego na 1.1 czy lepiej na 1.2 ?? dać to się da i spokojnie się zrobi 120KM jak będzie dobrze wystrojony to pojeździ sporo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pyciek Napisano 24 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > swapa na 1.2 16V a dużo jest z tym roboty ... więcej niz wsadzenie do 1.1. turbiny ?? I jak się mają do tego koszty ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > i nie denerwuje Cie ten muł , nie masz ochoty cos porobic w fabii?... Nic mnie nie denerwuje, jezdze sobie spokojnie jak dziadek, zgodnie z przepisami Pozatym cicho jest, nie trzęsie, nie smierdzi benzyną, mam radio nawet, nie trzeba czekac 3 minuty zanim sie auto zgasi itp, itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > Szary miał kiedyś 110 km z 1.1 Dobrze to określiłes - "kiedyś" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pyciek Napisano 24 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > dać to się da i spokojnie się zrobi 120KM jak będzie dobrze > wystrojony to pojeździ sporo a tak np. 100KM, to chyba nie jest duży problem do wyciągnięcia z 1.1 turbo i dość bezpieczna wartość nie zagrażająca zbytnio żywotności silnika no i ile by to miało do setki w takiej konfiguracji ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pyciek Napisano 24 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > Nic mnie nie denerwuje, jezdze sobie spokojnie jak dziadek, zgodnie z > przepisami > Pozatym cicho jest, nie trzęsie, nie smierdzi benzyną, mam radio > nawet, nie trzeba czekac 3 minuty zanim sie auto zgasi itp, itd. Ty miałes tam turbine ?? I aż takie pieprzenie się z tym jest ?? A nie dało by się zrobic takiej cichej wersji bez aromatu benzyny zamiast odświażacza powietrza ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > a tak np. 100KM, to chyba nie jest duży problem do wyciągnięcia z 1.1 > turbo i dość bezpieczna wartość nie zagrażająca zbytnio > żywotności silnika no i ile by to miało do setki w takiej > konfiguracji ?? 100KM to jest 100% więcej.... wiadomo że kilka rzeczy przy takim podnoszeniu mocy może "puścić" ale jak masz dobry motor i dobrze go wystroisz to można się długo nim cieszyć do setki miało by 7-8s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > Dobrze to określiłes - "kiedyś" W zależności od pozycji śrubki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > Ty miałes tam turbine ?? I aż takie pieprzenie się z tym jest ?? A > nie dało by się zrobic takiej cichej wersji bez aromatu benzyny > zamiast odświażacza powietrza ??? w czym miał turbine?? i z czym piepszenie?? bez wachy da się zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pyciek Napisano 24 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > 100KM to jest 100% więcej.... wiadomo że kilka rzeczy przy takim > podnoszeniu mocy może "puścić" ale jak masz dobry motor i dobrze > go wystroisz to można się długo nim cieszyć do setki miało by > 7-8s a tak mniej więcej "długo" to ile tys ?? silnik jest bardzo dobry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pyciek Napisano 24 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > w czym miał turbine?? i z czym piepszenie?? > bez wachy da się zrobić w 1.1 .... i chodzi mi o to gaszenie ... to chyba tylko po konkretnym katowaniu auta trzeba aż tyle czekać a z głośnościa da sie zjechać w dół ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > Dobrze to określiłes - "kiedyś" No wiem,że jest więcej teraz ale nie chciałem pisać bzdur bo nie pamietam ile dokładnie,coś koło 130km jak mnie pamięć nie myli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > w 1.1 .... i chodzi mi o to gaszenie ... to chyba tylko po konkretnym > katowaniu auta trzeba aż tyle czekać a z głośnościa da sie > zjechać w dół ?? o stary... ale błądzisz....... szary MA turbine w 1.1 (to znaczy "w" to trochę za dużo powiedziane ale ma ) gaszenie.... zawsze trzeba odczekać chwile zanim turbina nie ostygnie..... możesz wyłączyć odrazu ale będziesz bardzo często wymieniał turbiny..... głośność....... jak problem..... przeciesz nikt CI nie zabroni dać tłumika albo dwóch.... możesz nawet kata zapodać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > a tak mniej więcej "długo" to ile tys ?? silnik jest bardzo dobry mniej więcej to się nawet zejsrać niemożna...... możesz pojeździć 1tyś a możesz i 100tyś...... wszystko zależy od jego wystrojenia i użytkowania..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > a tak mniej więcej "długo" to ile tys ?? silnik jest bardzo dobry Jak dobrze użytkowany i wystrojony to 100kkm zrobi luzem. 1.1/1.2 to bardzo wytrzymałe motorki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > o stary... ale błądzisz....... > szary MA turbine w 1.1 (to znaczy "w" to trochę za dużo powiedziane > ale ma ) > gaszenie.... zawsze trzeba odczekać chwile zanim turbina nie > ostygnie..... możesz wyłączyć odrazu ale będziesz bardzo często > wymieniał turbiny..... > głośność....... jak problem..... przeciesz nikt CI nie zabroni dać > tłumika albo dwóch.... możesz nawet kata zapodać U mnie na 2" przelocie jest troche glodniej niz na serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > U mnie na 2" przelocie jest troche glodniej niz na serii to zupełnie tak jak u mnie a z zatyczką to wygrał bym konkurs na najcichszy wydech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pio84 Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > to zupełnie tak jak u mnie a co Wy wiecie o glosnych wydechach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > a co Wy wiecie o glosnych wydechach nic bo my ciche wydechy mamy nie tak jak ten tfuj wurc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pio84 Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > nic bo my ciche wydechy mamy nie tak jak ten tfuj wurc moj jest przeciez cichy wiec niewiem o czym mowisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dan54 Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 http://shophost.net/shop_n/catalog/turboinfo.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaninnya Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > Za duże żeby tym jezdzic na codzien A skądże! Sprawdza się znakomicie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > A skądże! Sprawdza się znakomicie! A masz juz na chodzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yaninnya Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > A masz juz na chodzie ? W trakcie składania. Powinienem zdążyć na Borki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > W trakcie składania. Powinienem zdążyć na Borki. Bardzo mnie to cieszy, ja na borki tez bardzo chce swoim jechac - w najgorszym wypadku pojade na zimówkach i bez intercoolera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > Bardzo mnie to cieszy, ja na borki tez bardzo chce swoim jechac - w > najgorszym wypadku pojade na zimówkach i bez intercoolera dopra jest najwyzej zrobimy klase bez IC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > dopra jest najwyzej zrobimy klase bez IC Mam rure od odkurzacza - owine ja folia alu i juz bedzie chlodzic wiec nie masz szans Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pyciek Napisano 25 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 > o stary... ale błądzisz....... > szary MA turbine w 1.1 (to znaczy "w" to trochę za dużo powiedziane > ale ma ) > gaszenie.... zawsze trzeba odczekać chwile zanim turbina nie > ostygnie..... możesz wyłączyć odrazu ale będziesz bardzo często > wymieniał turbiny..... > głośność....... jak problem..... przeciesz nikt CI nie zabroni dać > tłumika albo dwóch.... możesz nawet kata zapodać no tak ... wiem, że mozna z tłumikami ale jak się ma do tego wyciągnięcie z 1.1 100km ?? Jak bardzo to przytka wydech i czy np. mógł by zostać seryjny tłumik, czy raczej nie bardzo, bo ma zbyt małą średnice/przepustowość ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 > no tak ... wiem, że mozna z tłumikami ale jak się ma do tego > wyciągnięcie z 1.1 100km ?? Jak bardzo to przytka wydech i czy > np. mógł by zostać seryjny tłumik, czy raczej nie bardzo, bo ma > zbyt małą średnice/przepustowość ?? Ja mam seryjny - od fiata ducato (środkowy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pyciek Napisano 25 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 > Jak dobrze użytkowany i wystrojony to 100kkm zrobi luzem. 1.1/1.2 to > bardzo wytrzymałe motorki a jaka jest granica .... mocy jaką mozna wyciągnąć bezpiecznie z silnika z turbinką czyli tak żeby nie zmniejszyc jego trwałości w stosunku do serii albo przynajmniej minimalnie zmniejszyć ??? Pytanie troche śmieszne ale mam nadzieję, że wiadomo o co mi chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pyciek Napisano 25 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 > http://shophost.net/shop_n/catalog/turboinfo.htm a czy kolega sie orientuje mniej więcej jaka cena jest takiej modyfikacji ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pyciek Napisano 25 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 > Ja mam seryjny - od fiata ducato (środkowy) i jak z głośnością ?? zmieścił sie bez problemów ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil5 Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 > i jak z głośnością ?? zmieścił sie bez problemów ?? ojoj w czerwcu to zobaczy się jak to sięjeździ z turbo w CC a turbo będzie mocne bo planuje ponad 200KM ale zobaczymy iile to cacko wytrzyma i czy niebędzie za bardzo palić bumy z 2 biegu wszystko sie okaze w czerwcu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jataman Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 pyciek poczytaj najpierw troche a potem pytaj... Bez elementarnej wiedzy o turbinach silnikach itd nie ma co sie pytac. Uzyj funkcji szukaj tez duzo sie dowiesz. Pytanie czy jest glosniej albo ile wytrzyma silnik? nie sa na miejscu To jak gra w totolotka. Kazdy silnik jest inny i kazda instalacja jest inna bo wystarczy ze zastosujesz inny IC i juz masz inne charakterystyki silnika. wiec najpierw poczytaj poszukaj a potem z konkretnymi pytaniami na forum Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil5 Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 > pyciek poczytaj najpierw troche a potem pytaj... > Bez elementarnej wiedzy o turbinach silnikach itd nie ma co sie > pytac. Uzyj funkcji szukaj tez duzo sie dowiesz. Pytanie czy > jest glosniej albo ile wytrzyma silnik? nie sa na miejscu To > jak gra w totolotka. Kazdy silnik jest inny i kazda instalacja > jest inna bo wystarczy ze zastosujesz inny IC i juz masz inne > charakterystyki silnika. wiec najpierw poczytaj poszukaj a potem > z konkretnymi pytaniami na forum > Pozdro! popieram popieram popiera i jeszcze raz popieram przedmowce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sajmonGliwice Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 > pyciek poczytaj najpierw troche a potem pytaj... > Bez elementarnej wiedzy o turbinach silnikach itd nie ma co sie > pytac. Uzyj funkcji szukaj tez duzo sie dowiesz. Pytanie czy > jest glosniej albo ile wytrzyma silnik? nie sa na miejscu To > jak gra w totolotka. Kazdy silnik jest inny i kazda instalacja > jest inna bo wystarczy ze zastosujesz inny IC i juz masz inne > charakterystyki silnika. wiec najpierw poczytaj poszukaj a potem > z konkretnymi pytaniami na forum > Pozdro! hmm. gadka do władka a licznik bije taki temat powinien być dozwolony od swapu na 1.2 w górę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.