strawberry Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 Jutro przymierzam się do podłaczenia deseczki od SX czytałem trochę na temat podłączenia obrotka ale nie za bardzo to kumam wiem że w moim przypadku muszę podciągnąć kabelek od cewki zapłonowej do edski tylko nie wiem dokładnie od którego przewodu i gdzie ulokować kabelek w desce. Pstryknąłem zdjątka i jakby ktoś mógł pomóc i napisać pare słów w temacie oraz zaznaczyć na zdjęciach gdzie trzeba podpiąć. Cewka Deseczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leski Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > Jutro przymierzam się do podłaczenia deseczki od SX czytałem trochę > na temat podłączenia obrotka ale nie za bardzo to kumam wiem że > w moim przypadku muszę podciągnąć kabelek od cewki zapłonowej do > edski tylko nie wiem dokładnie od którego przewodu i gdzie > ulokować kabelek w desce. Pstryknąłem zdjątka i jakby ktoś mógł > pomóc i napisać pare słów w temacie oraz zaznaczyć na zdjęciach > gdzie trzeba podpiąć. > Cewka > Deseczka zdjęcie nr 1 nie przedstawia cewki a kopułke rozdzielacza ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bno Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 Dokladnie z cewki i to jest chyba pierwszy albo drugi kabelek liczac od lewej. Problem tylko w tym ze zdjecie przedstawia rozdzielacza a nie ceweczke. Cewka to jest to ustrojstwo z ktorego wychodzi jeden kabelek i idzie do rozdzielacza (to na zdjeciu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
strawberry Napisano 24 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > zdjęcie nr 1 nie przedstawia cewki a kopułke rozdzielacza ... Mi kumpel powiedział że z kopułki. A ma może ktoś zdjęcie cewki bo nie wiem gdzie tego ustrojostwa szukać. Albo niech ktoś powie gdzie się to znajduje. Chociaż zaraz pójde do autka oblukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepej Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > zdjęcie nr 1 nie przedstawia cewki a kopułke rozdzielacza ... ale mozna sie włączyć w ten zielony kabelek co z modułu wychodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > Mi kumpel powiedział że z kopułki. A ma może ktoś zdjęcie cewki bo > nie wiem gdzie tego ustrojostwa szukać. Albo niech ktoś powie > gdzie się to znajduje. Chociaż zaraz pójde do autka oblukać. po prawej stronie obok aku.. - taki kwadracik do którego wchodzi wtyczka z 4 przewodami i kablem WN do rozdzielacza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
strawberry Napisano 24 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > po prawej stronie obok aku.. - taki kwadracik do którego wchodzi wtyczka z 4 przewodami i kablem WN do rozdzielacza Znalazłem zara będzie fota Już jest. Czyli teraz proszę o podpowiedz który kabelek w cewce i gdzie w desce może ktoś zaznaczy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leski Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > ale mozna sie włączyć w ten zielony kabelek co z modułu wychodzi wygodniej przy cewce ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leski Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > Znalazłem zara będzie fota > Już jest. > Czyli teraz proszę o podpowiedz który kabelek w cewce i gdzie w desce > może ktoś zaznaczy?? w cewce wpinasz tam gdzie jest wolny pin ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
strawberry Napisano 24 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > w cewce wpinasz tam gdzie jest wolny pin ... A w desce?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > A w desce?? w desce to jest górna lewa wtyczka i zielony kabelek (patrząc tak jak na zdjęciu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > Znalazłem zara będzie fota > Już jest. > Czyli teraz proszę o podpowiedz który kabelek w cewce i gdzie w desce > może ktoś zaznaczy?? w cewce to powinien być ten zielony po prawej stronie, przy liczniku też powinien być zielony jeśli został fabrycznie doprowadzony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leski Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > A w desce?? w desce tam gdzie czerwona strzałką zaznaczone ... ja u siebie podlutowałem w miejscu gdzie niebieska strzałka wskazuje , jest tam możliwość podlutowania przewodu ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
strawberry Napisano 24 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > w desce to jest górna lewa wtyczka i zielony kabelek (patrząc tak jak na zdjęciu) CZyli jeszcze muszę tą wtyczkę kupić czy ona jest w autku?? To już sam nie wiem leski pisze że tam gdzie jest wolne miejsce aty że zielony kabelek. To jak z tym jest?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leski Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > CZyli jeszcze muszę tą wtyczkę kupić czy ona jest w autku?? > To już sam nie wiem leski pisze że tam gdzie jest wolne miejsce aty > że zielony kabelek. To jak z tym jest?? różnie może być ... jeśli jest , to dobrze ... jeśli nie ma , trzeba go doprowadzić ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > CZyli jeszcze muszę tą wtyczkę kupić czy ona jest w autku?? > To już sam nie wiem leski pisze że tam gdzie jest wolne miejsce aty > że zielony kabelek. To jak z tym jest?? Leski dobrze zaznaczył o to mi chodziło i jeśli jest we wtyczce doprowadzony kabelek fabrycznie to musi być on w tej wtyczce co Leski zaznaczył czerwoną strzałką (prawa strona kostki) a co do cewki to możesz spróbować metodą prób i błędów - nic się nie stanie - ewentualnie nie zadziała to zmienisz na inny kabelek - poprostu każdy rodzaj silnika ma inną lokalizację i trudno to stwierdzić na 100% - ja u siebie mam albo pod tym zielonym albo zaraz obok po lewej stronie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
strawberry Napisano 24 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > różnie może być ... jeśli jest , to dobrze ... jeśli nie ma , trzeba go doprowadzić ... Czyli jak nie ma kostki to przylutować tam gdzie niebieska strzałeczka. A ty gdzie podłączyłeś w wolne miejsce na cewce?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > CZyli jeszcze muszę tą wtyczkę kupić czy ona jest w autku?? tej wtyczki nie musisz kupować ona jest fabrycznie tylko nie wiadomo czy masz doprowadzony do niej przewód - w tej wtyczce są jeszcze inne kabelki (chyba dwa - nie pamiętam dokładnie) więc wtyczke masz na 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leski Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > Czyli jak nie ma kostki to przylutować tam gdzie niebieska zgadza się ... > strzałeczka. > A ty gdzie podłączyłeś w wolne miejsce na cewce?? tak ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
strawberry Napisano 24 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > tak ... A ma idzie jakaś zaślepka, wcisk albo coś takiego czy tylko goły kabelek. Poszedłbym sprawdzić ale nie chce mi się na dół lecieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leski Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > A ma idzie jakaś zaślepka, wcisk albo coś takiego czy tylko goły > kabelek. Poszedłbym sprawdzić ale nie chce mi się na dół lecieć. przeciągasz kabelek przez tą gumkę którą wcześniej wyciągniesz i masz dostęp do złącza ... odizolujesz przewód i wciśniesz go w wolny pin ... trzeba go jakos zablokować , aby nie wypadł ... już nie pamiętam jak to zrobiłem ... potem wciskasz gumkę i podłączone ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
strawberry Napisano 24 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > przeciągasz kabelek przez tą gumkę którą wcześniej wyciągniesz i > masz dostęp do złącza ... odizolujesz przewód i wciśniesz go w > wolny pin ... trzeba go jakos zablokować , aby nie wypadł ... > już nie pamiętam jak to zrobiłem ... potem wciskasz gumkę i > podłączone ... A co do tej kostki to jeżeli nie ma kabelka podciągniętego to można chyba samemu podpiąć do kostki (pisze teoretycznie bo jeszcze tego nie rozbierałem i nie wiem jak to wygląda) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leski Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > A co do tej kostki to jeżeli nie ma kabelka podciągniętego to można > chyba samemu podpiąć do kostki (pisze teoretycznie bo jeszcze > tego nie rozbierałem i nie wiem jak to wygląda) tego sie nie da spartolić ... z tymi informacjami co masz , dasz sobie radę ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
strawberry Napisano 25 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 > tego sie nie da spartolić ... z tymi informacjami co masz , dasz sobie radę ... I tu miałeś rację deska SX już podłączona wsio jest wszystkim za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 > A co do tej kostki to jeżeli nie ma kabelka podciągniętego to można chyba samemu podpiąć do kostki (pisze teoretycznie bo jeszcze tego nie rozbierałem i nie wiem jak to wygląda) No wlasnie nie do konca - przynajmniej u mnie. Jesli nie masz kabelka to miejsce we wtyczce jest wolne jednak jest ona pozbawiona blaszki. Zaznaczam - tak jest u mnie, moze inni maja wszystkie blaszki we wszystkich kostkach ja mam tylko tam gdzie sa podlaczone przewody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 Pepeju cos mi sie przypomina ze podlaczales kiedys obrotek do 899 i cos mi swita ze wpinales sie w kabelek przy przekazniku wtryskiwacza (bodajze kolor brazowy). Moglbys w telegraficznym skrocie opisac, albo zapodac fotke gdzie i pod jaki kabelek sie wpiales? Z gory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raf1al Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 > No wlasnie nie do konca - przynajmniej u mnie. Jesli nie masz kabelka > to miejsce we wtyczce jest wolne jednak jest ona pozbawiona > blaszki. Zaznaczam - tak jest u mnie, moze inni maja wszystkie > blaszki we wszystkich kostkach ja mam tylko tam gdzie sa > podlaczone przewody A masz wszystkie przewody uzywane ??? bo moze przewod od kontrolki ssania jest a nie masz uzywany lub złuzycie okładzin hamulca u nie te dwa przewody dochodza a nie sa uzywane i nie wiem po kiego ktos je tam wsadził a kabla od obrotka nie dal wiec moze je uciac i wykozystac o ile masz je i sa wolne! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepej Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 > Pepeju cos mi sie przypomina ze podlaczales kiedys obrotek do 899 i > cos mi swita ze wpinales sie w kabelek przy przekazniku > wtryskiwacza (bodajze kolor brazowy). Moglbys w telegraficznym > skrocie opisac, albo zapodac fotke gdzie i pod jaki kabelek sie > wpiales? Z gory nie niestety nie udalo sie podpiąć pod ten kabelek przy przekaźniku pompy paliwa, podłaczylismy sie pod jedną z cewek i przerobiliśmy obrotomierz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
strawberry Napisano 25 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 > No wlasnie nie do konca - przynajmniej u mnie. Jesli nie masz kabelka to miejsce we wtyczce jest wolne jednak jest ona pozbawiona blaszki. Zaznaczam - tak jest u mnie, moze inni maja wszystkie blaszki we wszystkich kostkach ja mam tylko tam gdzie sa podlaczone przewody Ja tymczasowo zamontowałem małego konektorka tylko go troszkę przerobiłem (niezły patent). Ale będe musiał to podpiąć w bardziej orginalnym stylu choć ten sposób też nie jest zły tylko lepiej pokombinować z większym konektorkiem. PS. Czy wam też obrotek płynnie nie chodzi. Chodzi mi o momęt spadania z obrotów jakoś ta wskazówka powoli idzie. U kumpla w lanim widziałem że schodzi płynnie a u mnie jakoś powoli. może w uniaku tak ma być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 > Ja tymczasowo zamontowałem małego konektorka tylko go troszkę > przerobiłem (niezły patent). Ale będe musiał to podpiąć w > bardziej orginalnym stylu choć ten sposób też nie jest zły tylko > lepiej pokombinować z większym konektorkiem. > PS. Czy wam też obrotek płynnie nie chodzi. Chodzi mi o momęt > spadania z obrotów jakoś ta wskazówka powoli idzie. U kumpla w > lanim widziałem że schodzi płynnie a u mnie jakoś powoli. może > w uniaku tak ma być coś w nie te miejsce podpięte i za słaby sygnał masz , ja miałem pod kostkr przekaźnika (ale pewnie inaczej u ciebie) i wszystko ładnie działało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.