Skocz do zawartości

Jaka krzynka do 1.2


rafi278

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam pytanie, jaką skrzynkę proponujecie do sejka z silnikiem 1.2 75 (seryjny bez modów), samochód używany na codzień?

Mam zamiar wkładać taki silnik do swojego, ale jest to abarth i wydaje mi się że do tego silnika skrzynia jest trochę za krótka.

Ma ktoś z Was taki zestaw, jak się tym jeździ?

Czy może podczas swapa odrazu wymienić koła 5 biegu na s-kowe?

Co radzicie w tej sprawie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Mam pytanie, jaką skrzynkę proponujecie do sejka z silnikiem 1.2 75

> (seryjny bez modów), samochód używany na codzień?

> Mam zamiar wkładać taki silnik do swojego, ale jest to abarth i

> wydaje mi się że do tego silnika skrzynia jest trochę za krótka.

> Ma ktoś z Was taki zestaw, jak się tym jeździ?

> Czy może podczas swapa odrazu wymienić koła 5 biegu na s-kowe?

> Co radzicie w tej sprawie?

Skrzynie od sportinga lub od punto 1 1.2 75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Mam pytanie, jaką skrzynkę proponujecie do sejka z silnikiem 1.2 75

> (seryjny bez modów), samochód używany na codzień?

> Mam zamiar wkładać taki silnik do swojego, ale jest to abarth i

> wydaje mi się że do tego silnika skrzynia jest trochę za krótka.

> Ma ktoś z Was taki zestaw, jak się tym jeździ?

> Czy może podczas swapa odrazu wymienić koła 5 biegu na s-kowe?

> Co radzicie w tej sprawie?

z abarthem jest fajnie

ewentualnie wstawisz 5 od eski i bedzie waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Mam pytanie, jaką skrzynkę proponujecie do sejka z silnikiem 1.2 75

> (seryjny bez modów), samochód używany na codzień?

> Mam zamiar wkładać taki silnik do swojego, ale jest to abarth i

> wydaje mi się że do tego silnika skrzynia jest trochę za krótka.

> Ma ktoś z Was taki zestaw, jak się tym jeździ?

> Czy może podczas swapa odrazu wymienić koła 5 biegu na s-kowe?

> Co radzicie w tej sprawie?

IMO do 8v lapsza abarth a do 16v sportingowa ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Mam pytanie, jaką skrzynkę proponujecie do sejka z silnikiem 1.2 75

> (seryjny bez modów), samochód używany na codzień?

> Mam zamiar wkładać taki silnik do swojego, ale jest to abarth i

> wydaje mi się że do tego silnika skrzynia jest trochę za krótka.

> Ma ktoś z Was taki zestaw, jak się tym jeździ?

> Czy może podczas swapa odrazu wymienić koła 5 biegu na s-kowe?

> Co radzicie w tej sprawie?

Ja jezdze na takiej i nie narzekam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam

> Mam pytanie, jaką skrzynkę proponujecie do sejka z silnikiem 1.2 75

> (seryjny bez modów), samochód używany na codzień?

> Mam zamiar wkładać taki silnik do swojego, ale jest to abarth i

> wydaje mi się że do tego silnika skrzynia jest trochę za krótka.

> Ma ktoś z Was taki zestaw, jak się tym jeździ?

> Czy może podczas swapa odrazu wymienić koła 5 biegu na s-kowe?

> Co radzicie w tej sprawie?

najlepsza jest z punto biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co radzicie w tej sprawie?

daj zesz spokoj z ta abarthowska, mam i troche mnie wkurza. po miescie - no pikus, le amor, tutti frutti..

ale duzo w trasie bywam i tam z kolei mordega. kroje sie na wymiane 5-tki - wlasnie, co lepiej - S-kowa czy Sportingowa brac?

i jeszcze jedno: czy po takiej wymianie zachowanie skrzyni jest ok? czy nie wyje, czy sie szybciej nie zuzywa? (przecie nominalnie tryby pod siebie nie byly robione)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> daj zesz spokoj z ta abarthowska, mam i troche mnie wkurza. po

> miescie - no pikus, le amor, tutti frutti..

> ale duzo w trasie bywam i tam z kolei mordega. kroje sie na wymiane

> 5-tki - wlasnie, co lepiej - S-kowa czy Sportingowa brac?

> i jeszcze jedno: czy po takiej wymianie zachowanie skrzyni jest ok?

> czy nie wyje, czy sie szybciej nie zuzywa? (przecie nominalnie

> tryby pod siebie nie byly robione)

z s-kowej - i tak przelozenie 5 bedziesz miał krotsze niz w skowej

ja nie widze powodu dla ktorej mialaby sie szybciej niz normalnei zuzywac

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z s-kowej - i tak przelozenie 5 bedziesz miał krotsze niz w skowej

dobra, a jak w takim razie jest z zmiana biegu majac ta S-kowa: wrzucam 5-tke na normalnych obrotach czy musze na 4-ce pociagnac troche wyzej? ile bede mial obrotow na 5-ce przy 110km/h?

no i na koniec: ile taka przyjemnosc podmiany zebatki w calosci (czesci + robota) moze kosztowac?

wyplata idzie i swierzbi juz, swierzbi...

biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dobra, a jak w takim razie jest z zmiana biegu majac ta S-kowa:

> wrzucam 5-tke na normalnych obrotach czy musze na 4-ce pociagnac

> troche wyzej?

mozesz i przy 60km/h wrzucic 5-bieg (realnie i bezpiecznie przy 80km/h) - nie wiem ilu obrotom to odpowiada na 4 biegu w abarthcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mozesz i przy 60km/h wrzucic 5-bieg (realnie i bezpiecznie przy

> 80km/h) - nie wiem ilu obrotom to odpowiada na 4 biegu w

> abarthcie

80km/h przy kolach 165/55 r13 wypada okolo 3509obr/min

60km/h przy kolach 165/55 r13 wypada okolo 2632obr/min

(w skrzyni abarth na IV biegu)

w/g mnie nie ma co kombinowac skrzynki wymienilem juz wczesniej.. jesli jezdzisz w trasie beda w sam raz i do miasta tez...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dobra, a jak w takim razie jest z zmiana biegu majac ta S-kowa:

> wrzucam 5-tke na normalnych obrotach czy musze na 4-ce pociagnac

> troche wyzej? ile bede mial obrotow na 5-ce przy 110km/h?

> no i na koniec: ile taka przyjemnosc podmiany zebatki w calosci

> (czesci + robota) moze kosztowac?

> wyplata idzie i swierzbi juz, swierzbi...

Jeżeli podmienisz 5 na eskową to na kołach 14" przy 120km/h obroty spadną do 3750 , a na abarcie by było 4380, przy 160 z 5800 na 5000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeżeli podmienisz 5 na eskową to na kołach 14" przy 120km/h obroty

> spadną do 3750 , a na abarcie by było 4380, przy 160 z 5800 na

> 5000.

>a mozesz obliczyc obroty po zmianie 6 biegu (punto 1) na 5 z S-ki, jesli wogole taka zmiana jest mozliwa??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> >a mozesz obliczyc obroty po zmianie 6 biegu (punto 1) na 5 z S-ki,

> jesli wogole taka zmiana jest mozliwa??

Taka operacja jest na 99,9% niemożliwa, a gdyby nawet to nieopłacalna i niezauważalna, przełożenie 6 to 0,744 a 5 z eski to 0,766. Po zmianie przy 3000 obr zamiast 105,6 km/h na 6 miałbyś 102,6 km/h, oczywiście na kołach 175/50/14

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.