rafi278 Napisano 24 Września 2006 Udostępnij Napisano 24 Września 2006 Witam Mam pytanie, jaką skrzynkę proponujecie do sejka z silnikiem 1.2 75 (seryjny bez modów), samochód używany na codzień? Mam zamiar wkładać taki silnik do swojego, ale jest to abarth i wydaje mi się że do tego silnika skrzynia jest trochę za krótka. Ma ktoś z Was taki zestaw, jak się tym jeździ? Czy może podczas swapa odrazu wymienić koła 5 biegu na s-kowe? Co radzicie w tej sprawie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nath Napisano 24 Września 2006 Udostępnij Napisano 24 Września 2006 > Witam > Mam pytanie, jaką skrzynkę proponujecie do sejka z silnikiem 1.2 75 > (seryjny bez modów), samochód używany na codzień? > Mam zamiar wkładać taki silnik do swojego, ale jest to abarth i > wydaje mi się że do tego silnika skrzynia jest trochę za krótka. > Ma ktoś z Was taki zestaw, jak się tym jeździ? > Czy może podczas swapa odrazu wymienić koła 5 biegu na s-kowe? > Co radzicie w tej sprawie? Skrzynie od sportinga lub od punto 1 1.2 75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
empe85 Napisano 24 Września 2006 Udostępnij Napisano 24 Września 2006 > Witam > Mam pytanie, jaką skrzynkę proponujecie do sejka z silnikiem 1.2 75 > (seryjny bez modów), samochód używany na codzień? > Mam zamiar wkładać taki silnik do swojego, ale jest to abarth i > wydaje mi się że do tego silnika skrzynia jest trochę za krótka. > Ma ktoś z Was taki zestaw, jak się tym jeździ? > Czy może podczas swapa odrazu wymienić koła 5 biegu na s-kowe? > Co radzicie w tej sprawie? z abarthem jest fajnie ewentualnie wstawisz 5 od eski i bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melonic1242 Napisano 24 Września 2006 Udostępnij Napisano 24 Września 2006 > Witam > Mam pytanie, jaką skrzynkę proponujecie do sejka z silnikiem 1.2 75 > (seryjny bez modów), samochód używany na codzień? > Mam zamiar wkładać taki silnik do swojego, ale jest to abarth i > wydaje mi się że do tego silnika skrzynia jest trochę za krótka. > Ma ktoś z Was taki zestaw, jak się tym jeździ? > Czy może podczas swapa odrazu wymienić koła 5 biegu na s-kowe? > Co radzicie w tej sprawie? IMO do 8v lapsza abarth a do 16v sportingowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jbl Napisano 24 Września 2006 Udostępnij Napisano 24 Września 2006 > Witam > Mam pytanie, jaką skrzynkę proponujecie do sejka z silnikiem 1.2 75 > (seryjny bez modów), samochód używany na codzień? > Mam zamiar wkładać taki silnik do swojego, ale jest to abarth i > wydaje mi się że do tego silnika skrzynia jest trochę za krótka. > Ma ktoś z Was taki zestaw, jak się tym jeździ? > Czy może podczas swapa odrazu wymienić koła 5 biegu na s-kowe? > Co radzicie w tej sprawie? Ja jezdze na takiej i nie narzekam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 24 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2006 > Skrzynie od sportinga lub od punto 1 1.2 75 Dzięki , a nie wiecie może jaka skrzynia była w sienach 1.2 z 99 roku, czy to taka sama jak w punto I ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 24 Września 2006 Udostępnij Napisano 24 Września 2006 > Witam > Mam pytanie, jaką skrzynkę proponujecie do sejka z silnikiem 1.2 75 > (seryjny bez modów), samochód używany na codzień? > Mam zamiar wkładać taki silnik do swojego, ale jest to abarth i > wydaje mi się że do tego silnika skrzynia jest trochę za krótka. > Ma ktoś z Was taki zestaw, jak się tym jeździ? > Czy może podczas swapa odrazu wymienić koła 5 biegu na s-kowe? > Co radzicie w tej sprawie? najlepsza jest z punto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 24 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2006 > najlepsza jest z punto A nie wiesz jakie były w sienach 1.2 z 99 roku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 25 Września 2006 Udostępnij Napisano 25 Września 2006 > z abarthem jest fajnie > ewentualnie wstawisz 5 od eski i bedzie 5 od eski może strasznie zamulić i autko nie będzie miało mocy by się rozpędzać dalej 5 od sportka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 25 Września 2006 Udostępnij Napisano 25 Września 2006 Jeśli nie zalezy Ci na Vmax to ABARTH Przy oponach 175/50R13 Vmax to 180km/h , przy przesuniętej odcince do 7600RPM ok 195km/h Dla mnie jest , mialem skrzynie ekse i porażka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 25 Września 2006 Udostępnij Napisano 25 Września 2006 > A nie wiesz jakie były w sienach 1.2 z 99 roku? w sienach były te co w palio czyli krótkie ale... były 2 rodzaje 80% to te krotkie abarth a 20% na grubym wałku i ni h nie podejdzie do cento-kiedys mi sie trafiła taka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zagór Napisano 25 Września 2006 Udostępnij Napisano 25 Września 2006 a możecie wkleić zdjęcie skrzynki c514 i tej z grubym wałkiem czym się różnią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karp Napisano 25 Września 2006 Udostępnij Napisano 25 Września 2006 > Co radzicie w tej sprawie? daj zesz spokoj z ta abarthowska, mam i troche mnie wkurza. po miescie - no pikus, le amor, tutti frutti.. ale duzo w trasie bywam i tam z kolei mordega. kroje sie na wymiane 5-tki - wlasnie, co lepiej - S-kowa czy Sportingowa brac? i jeszcze jedno: czy po takiej wymianie zachowanie skrzyni jest ok? czy nie wyje, czy sie szybciej nie zuzywa? (przecie nominalnie tryby pod siebie nie byly robione) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 25 Września 2006 Udostępnij Napisano 25 Września 2006 > daj zesz spokoj z ta abarthowska, mam i troche mnie wkurza. po > miescie - no pikus, le amor, tutti frutti.. > ale duzo w trasie bywam i tam z kolei mordega. kroje sie na wymiane > 5-tki - wlasnie, co lepiej - S-kowa czy Sportingowa brac? > i jeszcze jedno: czy po takiej wymianie zachowanie skrzyni jest ok? > czy nie wyje, czy sie szybciej nie zuzywa? (przecie nominalnie > tryby pod siebie nie byly robione) z s-kowej - i tak przelozenie 5 bedziesz miał krotsze niz w skowej ja nie widze powodu dla ktorej mialaby sie szybciej niz normalnei zuzywac pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karp Napisano 25 Września 2006 Udostępnij Napisano 25 Września 2006 > z s-kowej - i tak przelozenie 5 bedziesz miał krotsze niz w skowej dobra, a jak w takim razie jest z zmiana biegu majac ta S-kowa: wrzucam 5-tke na normalnych obrotach czy musze na 4-ce pociagnac troche wyzej? ile bede mial obrotow na 5-ce przy 110km/h? no i na koniec: ile taka przyjemnosc podmiany zebatki w calosci (czesci + robota) moze kosztowac? wyplata idzie i swierzbi juz, swierzbi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zagór Napisano 25 Września 2006 Udostępnij Napisano 25 Września 2006 jak wyglada ta "zła" i ta "dobra" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 25 Września 2006 Udostępnij Napisano 25 Września 2006 > dobra, a jak w takim razie jest z zmiana biegu majac ta S-kowa: > wrzucam 5-tke na normalnych obrotach czy musze na 4-ce pociagnac > troche wyzej? mozesz i przy 60km/h wrzucic 5-bieg (realnie i bezpiecznie przy 80km/h) - nie wiem ilu obrotom to odpowiada na 4 biegu w abarthcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karp Napisano 25 Września 2006 Udostępnij Napisano 25 Września 2006 > mozesz i przy 60km/h wrzucic 5-bieg (realnie i bezpiecznie przy > 80km/h) - nie wiem ilu obrotom to odpowiada na 4 biegu w > abarthcie a moze wiesz ile wynioslyby koszta takiej operacji podmiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Nath Napisano 25 Września 2006 Udostępnij Napisano 25 Września 2006 > mozesz i przy 60km/h wrzucic 5-bieg (realnie i bezpiecznie przy > 80km/h) - nie wiem ilu obrotom to odpowiada na 4 biegu w > abarthcie 80km/h przy kolach 165/55 r13 wypada okolo 3509obr/min 60km/h przy kolach 165/55 r13 wypada okolo 2632obr/min (w skrzyni abarth na IV biegu) w/g mnie nie ma co kombinowac skrzynki wymienilem juz wczesniej.. jesli jezdzisz w trasie beda w sam raz i do miasta tez... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 25 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2006 > dobra, a jak w takim razie jest z zmiana biegu majac ta S-kowa: > wrzucam 5-tke na normalnych obrotach czy musze na 4-ce pociagnac > troche wyzej? ile bede mial obrotow na 5-ce przy 110km/h? > no i na koniec: ile taka przyjemnosc podmiany zebatki w calosci > (czesci + robota) moze kosztowac? > wyplata idzie i swierzbi juz, swierzbi... Jeżeli podmienisz 5 na eskową to na kołach 14" przy 120km/h obroty spadną do 3750 , a na abarcie by było 4380, przy 160 z 5800 na 5000. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 25 Września 2006 Udostępnij Napisano 25 Września 2006 > a moze wiesz ile wynioslyby koszta takiej operacji podmiany? nie mam pojecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil Napisano 25 Września 2006 Udostępnij Napisano 25 Września 2006 > Jeżeli podmienisz 5 na eskową to na kołach 14" przy 120km/h obroty > spadną do 3750 , a na abarcie by było 4380, przy 160 z 5800 na > 5000. >a mozesz obliczyc obroty po zmianie 6 biegu (punto 1) na 5 z S-ki, jesli wogole taka zmiana jest mozliwa?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 25 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2006 > >a mozesz obliczyc obroty po zmianie 6 biegu (punto 1) na 5 z S-ki, > jesli wogole taka zmiana jest mozliwa?? Taka operacja jest na 99,9% niemożliwa, a gdyby nawet to nieopłacalna i niezauważalna, przełożenie 6 to 0,744 a 5 z eski to 0,766. Po zmianie przy 3000 obr zamiast 105,6 km/h na 6 miałbyś 102,6 km/h, oczywiście na kołach 175/50/14 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zagór Napisano 25 Września 2006 Udostępnij Napisano 25 Września 2006 a macie zdjęcie skrzyni na grubym wałku i tej od seicento, zeby zobaczyć różnice? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 25 Września 2006 Udostępnij Napisano 25 Września 2006 > a macie zdjęcie skrzyni na grubym wałku i tej od seicento, zeby > zobaczyć różnice? afaik tej skrzyni nie da sie pomylic z normalna skrzynia c514 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.