Gość SYSTEM Napisano 27 Września 2006 Udostępnij Napisano 27 Września 2006 No wlasnie, czy ktos z was juz odbyl pierwszy, drugi, a moze trzeci przeglad ? Jak wygladaly koszty takiej uslugi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 27 Września 2006 Udostępnij Napisano 27 Września 2006 > No wlasnie, czy ktos z was juz odbyl pierwszy, drugi, a moze trzeci > przeglad ? Jak wygladaly koszty takiej uslugi ? pierwszy to jest zdaje się olej, filtr oleju i filtr kabinowy i za coś takiego mówili że coś kole 400 sobie życzą jak dojdą inne filtry to podejrzewam że moze być i 600 najlepiej zadzwoń do ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leniooo Napisano 27 Września 2006 Udostępnij Napisano 27 Września 2006 > No wlasnie, czy ktos z was juz odbyl pierwszy, drugi, a moze trzeci > przeglad ? Jak wygladaly koszty takiej uslugi ? pierwszy przeglad w promocyjnej cenie - cos kolo 420 PLN drugi przeglad cena juz nie promocyjna - 560 PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
newposen Napisano 27 Września 2006 Udostępnij Napisano 27 Września 2006 Pogratulować koledze taniego serwisu. Ja płacilem zdecydowanie więcej i nie tłumaczy tego ani większy silnik ani gaz. Przegląd po 15 kkm to było 680 złotych z czego około 50 extra za odgrzybianie klimy. Po niespełna 30 kkm za przegląd połączony z gazowym zapłąciłem w zaokrągleniu 1 tys pln . Z tego 200 zł to gaz. Nadprogramowo doszły też świece - normalnie w silniku 1,8 są wymieniane co 60 kkm ale o przy gazie robią to przy każdym przeglądzie Ceny z ASO w Swarzędzu pod Poznaniem, z tego co się oreintowałem pozaostałe 2 ASO nie są tańsze Krótko mówiąc byle do końca gwarancji Aha na ceny może wplywać trochę olej ja zalewałem Mobilem 0W40-chyba najdroższy z oferty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 27 Września 2006 Udostępnij Napisano 27 Września 2006 > Krótko mówiąc byle do końca gwarancji 3 lata na dobre i na złe > Aha na ceny może wplywać trochę olej ja zalewałem Mobilem 0W40-chyba > najdroższy z oferty. 0W40 w książce piszą 5W30 albo 10W30 ... czy i się wydaje ... będę musiał pomyślec przy wymianie ... pewnie standardowo zalewają oplowski 5W30 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
newposen Napisano 27 Września 2006 Udostępnij Napisano 27 Września 2006 Nie wiem co zalewają ale taki jak leje mi zaproponowali-na mrozy wydawał mi się dobry. Teraz zmienie chyab na Mobile 5W50 - trochę tańszy i bardziej gęsty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 27 Września 2006 Udostępnij Napisano 27 Września 2006 > Nie wiem co zalewają ale taki jak leje mi zaproponowali-na mrozy > wydawał mi się dobry. Teraz zmienie chyab na Mobile 5W50 - > trochę tańszy i bardziej gęsty. poczytaj co piszą w instrukcji 5W50 nie wiem czy byłby odpowiedni ... muszę też u siebie zajrzeć co zalecają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondziek Napisano 27 Września 2006 Udostępnij Napisano 27 Września 2006 > poczytaj co piszą w instrukcji > 5W50 nie wiem czy byłby odpowiedni ... > muszę też u siebie zajrzeć co zalecają nie wiem jak w tych silnikach w chevy ale do matiza od poczatku lalem 5W50 i wszystko bylo w porzadku, nawet ostatnia wymiane przy 110tys km zalalem tym samym olejem i brat mowi ze nie ma zadnych ubytkow tak wiec mysle ze i do laczkow powinien byc dobry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 27 Września 2006 Udostępnij Napisano 27 Września 2006 odnośnie gazu i świec to naprawde warto zmieniać co przegląd czy można swoje materiały na przegląd przynieść , przynajmniej olej bo reszta pewnie nie dostępna i czy u was nie wolno wchodzić na halę napraw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 28 Września 2006 Udostępnij Napisano 28 Września 2006 > odnośnie gazu i świec to naprawde warto zmieniać co przegląd > czy można swoje materiały na przegląd przynieść , przynajmniej olej > bo reszta pewnie nie dostępna i czy u was nie wolno wchodzić na > halę napraw zależy od ASO - u mnie w Nexteamie nie można wchodzić - oddaje się auto do "czarnej dziury" olej pewnie można swój dać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lady_M Napisano 28 Września 2006 Udostępnij Napisano 28 Września 2006 > Pogratulować koledze taniego serwisu. Ja płacilem zdecydowanie więcej > i nie tłumaczy tego ani większy silnik ani gaz. > Przegląd po 15 kkm to było 680 złotych z czego około 50 extra za > odgrzybianie klimy. bo z klimą....ja za pierwszy płaciłam poniżej 400zł. + gratisowo oddali niesprawne auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondziek Napisano 28 Września 2006 Udostępnij Napisano 28 Września 2006 > 5W50 > i brat mowi ze nie ma zadnych ubytkow > tak wiec mysle ze i do laczkow powinien byc dobry Witam, O ubytki w przypadku 5W50 jest cokolwiek trudno, to jest bardzo gesty olej. Samo 5W50 niewiele mowi, ale znajdz lepkosc tego oleju w temp 100C i w nizszej temp. (afair to 30C jeszcze podaja), a potem porownaj z np. 0W40 Castrola, albo 0W30 - mocno sie zdziwisz. Wg. mnie zalewanie 5W50 to lekka przesada, 0W40 jest duzo bardziej optymalny chociaz akurat produkt Mobila tez jest gestszy niz Castrol. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 28 Września 2006 Udostępnij Napisano 28 Września 2006 > 0W40 w książce piszą 5W30 albo 10W30 ... czy i się wydaje ... To pisza to samo co w ksiazce do Lanosa, do DOHC zalecali 5W30, a w ASO byl lany polsyntetyk 5W30 firmowany przez Isutli (prawdopodobnie jakas mikstura z Mobila). Poniewaz 1.6 z Lacetti i z Lanosa to w zasadzie to samo (inna elektryka) to i zalecenia te same, ale osobiscie to bym raczej sam kupowal i wlewal pelen syntetyk cos z 0W30 / 0W40. A wiesz moze jaki olej masz w skrzyni biegow ? W Lanosach dawali 80W GL-4, a zdarzaja sie zalane olejem od automatow (Dexron III). Jezeli skrzynka jest ta sama to zima sie przekonasz - bedzie wyraznie ciezej zapiac II bieg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
newposen Napisano 28 Września 2006 Udostępnij Napisano 28 Września 2006 > Witam, > O ubytki w przypadku 5W50 jest cokolwiek trudno, to jest bardzo gesty > olej. Samo 5W50 niewiele mowi, ale znajdz lepkosc tego oleju w > temp 100C i w nizszej temp. (afair to 30C jeszcze podaja), a > potem porownaj z np. 0W40 Castrola, albo 0W30 - mocno sie > zdziwisz. Wg. mnie zalewanie 5W50 to lekka przesada, 0W40 jest > duzo bardziej optymalny chociaz akurat produkt Mobila tez jest > gestszy niz Castrol. JA mam akurat holdenowski 1,8 ale fakt faktem ze w instrukcji wśród kilku dopuszalnych klas aż tak rzadkiego oleum nie ma. Mam wrażenie że tego 0W40 trochę mi wziął, fakt dużo było autostrad i wysokich obrotów ale nie lubię dolewać oleju do nowego auta nawe jesli jest to pół litra na 10 kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 28 Września 2006 Udostępnij Napisano 28 Września 2006 > JA mam akurat holdenowski 1,8 ale fakt faktem ze w instrukcji wśród > kilku dopuszalnych klas aż tak rzadkiego oleum nie ma. > Mam wrażenie że tego 0W40 trochę mi wziął, fakt dużo było autostrad i > wysokich obrotów ale nie lubię dolewać oleju do nowego auta nawe > jesli jest to pół litra na 10 kkm tym bym się nie przejmował byle dobrze smarował, chłodził i syfu nie zostawiał a kontrolowac poziom trzeba a wracając do gestości, to mamy problem myślałem ze na przeglądzie po prostu zaleję oplowskiego 5W30 u już, a tu trza bedzie pomysleć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 28 Września 2006 Udostępnij Napisano 28 Września 2006 > bo z klimą....ja za pierwszy płaciłam poniżej 400zł. + gratisowo > oddali niesprawne auto co zepsuli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lady_M Napisano 28 Września 2006 Udostępnij Napisano 28 Września 2006 > co zepsuli palący się chec + brak mocy czyli jeździłam na jednym garnuszku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 28 Września 2006 Udostępnij Napisano 28 Września 2006 > zależy od ASO - u mnie w Nexteamie nie można wchodzić - oddaje się > auto do "czarnej dziury" > olej pewnie można swój dać ja lubie patrzyć , jak nie widzę nto nie jestem przekonany do napray, wymiany itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 28 Września 2006 Udostępnij Napisano 28 Września 2006 > palący się chec + brak mocy czyli jeździłam na jednym garnuszku przeprosili przynajmniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 28 Września 2006 Udostępnij Napisano 28 Września 2006 > ja lubie patrzyć , jak nie widzę nto nie jestem przekonany do > napray, wymiany itp. też lubie patrzeć na ręce mechanikom, ale na gwarancji nie ma innego wyjścia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lady_M Napisano 28 Września 2006 Udostępnij Napisano 28 Września 2006 > przeprosili przynajmniej nie, wmawiali, że to moja wina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin77 Napisano 28 Września 2006 Udostępnij Napisano 28 Września 2006 > nie, wmawiali, że to moja wina , przypomniała mi się historia z fiatem uno, w uniaku płyn hamulcowy zmieniali i żona potem pojechała w trasę, jak dojechała do domu to ledwo hamowało auto,w aso przyznali się że maszyna im się zepsuła do odpowietrzania i tyle , przynajmniej mogli zadzwonić (tel. mieli bo 5 lat stołowałem się u nich) i poinformować bo groziło crash testem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Leniooo Napisano 28 Września 2006 Udostępnij Napisano 28 Września 2006 > nie, wmawiali, że to moja wina widac ze serwisy Chevroleta sa takie same w calej Polsce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lady_M Napisano 4 Października 2006 Udostępnij Napisano 4 Października 2006 olej + filtr oleju + filtr paliwa + świeczki + przegląd = 432,62 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
newposen Napisano 4 Października 2006 Udostępnij Napisano 4 Października 2006 A jakie oleum było lane jeśli można wiedzieć i w jakim miescie znajduje się takie tanie ASO ? Moze podjade bo zaraz kolejny przegląd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 4 Października 2006 Udostępnij Napisano 4 Października 2006 > To pisza to samo co w ksiazce do Lanosa, do DOHC zalecali 5W30, a w > ASO byl lany polsyntetyk 5W30 firmowany przez Isutli > (prawdopodobnie jakas mikstura z Mobila). Poniewaz 1.6 z Lacetti > i z Lanosa to w zasadzie to samo (inna elektryka) to i zalecenia > te same, ale osobiscie to bym raczej sam kupowal i wlewal pelen > syntetyk cos z 0W30 / 0W40. > A wiesz moze jaki olej masz w skrzyni biegow ? W Lanosach dawali 80W > GL-4, a zdarzaja sie zalane olejem od automatow (Dexron III). > Jezeli skrzynka jest ta sama to zima sie przekonasz - bedzie > wyraznie ciezej zapiac II bieg. zalecane oleje i płyny - dane z manuala lacetti z 2004 r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lady_M Napisano 4 Października 2006 Udostępnij Napisano 4 Października 2006 > A jakie oleum było lane jeśli można wiedzieć i w jakim miescie > znajduje się takie tanie ASO ? Moze podjade bo zaraz kolejny > przegląd nie wiem jakie oleum, bo nie patrzyłam na tabliczkę pod maską, a w serwisie to właściwie nie ma z kim rozmawiać, komu innemu "dajesz" auto i zgłaszasz usterki, kto inny "oddaje" auto i nic nie wie...prosisz o określenie ile by nowy pakiecik ubezp. kosztował, to dostajesz informację, że nie zrobią tego teraz bo to za dużo pracy i w ogóle, ale jutro wyliczą i oddzwonią.....jest już po 14 i jakoś telefonu nie ma....ale oni po prostu takimi luzakami są, z zakupem auta też jazdy były....wiesz może są tani, ale nie polecam ze względu na obsługę, która pozostawia wiele do życzenia...owszem są bardzo mili, ale na tym koniec, co do fachowości i rzetelności obsługi to beznadzieja; rok temu oddali mi po przeglądzie niesprawne auto i wmawiali, że to moja wina....wiesz czasami lepiej więcej zapłacić i mieć pewność co do fachowości obsługi, ale niestety w toruniu nie mam wyboru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondziek Napisano 4 Października 2006 Udostępnij Napisano 4 Października 2006 > zalecane oleje i płyny tez to widzialem juz w serwisowce i potwierdza sie to co rafik pisal ze plyn chlodzacy jest na bazie glikolu a nie krzemianow tak jak w instrukcji obslugi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 4 Października 2006 Udostępnij Napisano 4 Października 2006 > tez to widzialem juz w serwisowce > i potwierdza sie to co rafik pisal ze plyn chlodzacy jest na bazie > glikolu a nie krzemianow tak jak w instrukcji obslugi to jest tabelka z manuala z 2004 r., więc mogło się zmienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafik11 Napisano 4 Października 2006 Udostępnij Napisano 4 Października 2006 niestety nic sie nie zmieniło dalej jest z tymi płyanami tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 5 Października 2006 Udostępnij Napisano 5 Października 2006 > niestety nic sie nie zmieniło dalej jest z tymi płyanami tak samo czemu niestety ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafik11 Napisano 5 Października 2006 Udostępnij Napisano 5 Października 2006 nie jestem specjalista w tej dziedzinie ale jak producent leje na bazie glikolu to po co wlewac na siłe na bazie krzemianu, jednak sie zmieniło w captivie która dzis dostarczyli zminili plyn na oplowski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peemi Napisano 6 Października 2006 Udostępnij Napisano 6 Października 2006 > No wlasnie, czy ktos z was juz odbyl pierwszy, drugi, a moze trzeci > przeglad ? Jak wygladaly koszty takiej uslugi ? nie wiem jak jest w innych miastach ale koszty przeglądów aveo 1,2 (te z podstawowego cennika) są równe cenie za przegląd movano. Nawet vectra ma niższą cenę za przegląd. Podstawowy przegląd aveo 1,2 kosztuje 560 zł (1,4 już połowę taniej). Do tego dochodzi wymiana oleju w skrzyni biegów przy pierwszym i potem co drugi przegląd. Za pierwszy zapłaciłem ok 780 za drugi ok 660 (w cenie przegląd LPG i jakiś rabat) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 12 Października 2006 Udostępnij Napisano 12 Października 2006 > tez to widzialem juz w serwisowce > i potwierdza sie to co rafik pisal ze plyn chlodzacy jest na bazie > glikolu a nie krzemianow tak jak w instrukcji obslugi właśnie czytam i w instrukcji rzeczwywiście jest zalecany płyn na bazie krzemianów ... a skąd wiadomo, że zalany jest na bazie glikolu ... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondziek Napisano 12 Października 2006 Udostępnij Napisano 12 Października 2006 > właśnie czytam i w instrukcji rzeczwywiście jest zalecany płyn na > bazie krzemianów ... > a skąd wiadomo, że zalany jest na bazie glikolu ... ? rafik tak pisal wczesniej a Ty wrzuciles z serwisowki tabele gdzie jest wyraznie napisane ze mieszanina wody i glikolu a na moje oko to odkrecilem korek i to wyglada i pachnie jak niebieski plyn chlodzacy z DU jaki kupowalem do matizka dla pewnosci jeszcze spytam przy okazji znajomego z salonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 13 Października 2006 Udostępnij Napisano 13 Października 2006 > rafik tak pisal wczesniej a Ty wrzuciles z serwisowki tabele gdzie > jest wyraznie napisane ze mieszanina wody i glikolu > a na moje oko to odkrecilem korek i to wyglada i pachnie jak > niebieski plyn chlodzacy z DU > jaki kupowalem do matizka > dla pewnosci jeszcze spytam przy okazji znajomego z salonu serwisówka z 2004 r. a teraz cytuję instrukcje obsługi mojego auta (auto z 2006 a ksiązka z 2005) gdzie jest napisane że na bazie krzemianów - tak piszą w tabeli płynów do zmiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondziek Napisano 13 Października 2006 Udostępnij Napisano 13 Października 2006 > serwisówka z 2004 r. > a teraz cytuję instrukcje obsługi mojego auta (auto z 2006 a ksiązka > z 2005) gdzie jest napisane że na bazie krzemianów - tak piszą w > tabeli płynów do zmiany wiem bo mam to samo w instrukcji z 2006 jak narazie nie mam potrzeby zeby dolewac ... a pozniej sie zobaczy co w serwisie powiedza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.