Skocz do zawartości

Świece NGK V-line


major_601

Rekomendowane odpowiedzi

Może ktoś mi udzielić informacji czy jeździ na takowych świecach jak w temacie?

Jeśli tak to jakie wrażenia - nie mówię o mitycznym przyroście mocy lecz ogólnie w porówniu z np. Bosch

Zastanawiam się czy zastosować zwykłe NGK czy zachwalane V-line

Oczywiście do Uno 1,4

Dzięki za pomocne info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może ktoś mi udzielić informacji czy jeździ na takowych świecach jak

> w temacie?

> Jeśli tak to jakie wrażenia - nie mówię o mitycznym przyroście mocy

> lecz ogólnie w porówniu z np. Bosch

> Zastanawiam się czy zastosować zwykłe NGK czy zachwalane V-line

> Oczywiście do Uno 1,4

> Dzięki za pomocne info

Wiem że pytasz o ngk, ale nie mam doświadczenia z nimi. Wydaje mi sie że jak zakupisz Iskry to różnicy nie będzie a kasa mniejsza waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiem że pytasz o ngk, ale nie mam doświadczenia z nimi. Wydaje mi sie

> że jak zakupisz Iskry to różnicy nie będzie a kasa mniejsza

4zł różnicy na 4 sztukach...

Jeździłem na swiecach "Iskry" ale się popsuła jakość

2lata temu gdy kupiłem komplet to pojeździłem 1 tydzien - spadek mocy, rano zapalanie trwało 8-10 sekund.

Kupiłem wtedy Bosch i zaraz wróciło do normy, teraz bym spróbował NGK bo wiele osób zachwala, ale chce wiedzieć jak spisują się w Uno...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może ktoś mi udzielić informacji czy jeździ na takowych świecach jak

> w temacie?

> Jeśli tak to jakie wrażenia - nie mówię o mitycznym przyroście mocy

> lecz ogólnie w porówniu z np. Bosch

> Zastanawiam się czy zastosować zwykłe NGK czy zachwalane V-line

> Oczywiście do Uno 1,4

> Dzięki za pomocne info

Witam, posiadam takowe, do uniacza sprzedawca mi polecił V-line 2. Mam je jakieś 6 m-cy i nie mam żadnych problemów z odpalaniem. Wg mnie są waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach