Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[Blotnik] - 600zl za jego naprawe ? (foto)

Featured Replies

Napisano

Miesiąc temu ktoś "załatwił" mi błotnik pod szkołą (opisałem swoje wrażenia w jednym z tematów) i teraz postanowiłem go naprawić. Podjechałem dziś do lakiernika i prawie zasłabłem jak mi rzucił cene a mianowicie 600zl sciana.gif Nie znam się na tych sprawach więc pytam Was czy to rozsadna cena czy tylko chcą zarobić na mnie widząc młodą osobe. Trzeba pomalować cały element + troszke go wyciągnąć (na fotkach może tego nie widać wgniecenia). Musze to teraz zrobic bo po zimie ruda tam będzie na 100%. Samochód wygląda nieżle tylko go szpeci niespodzianka po jakiejś wrednej ku&%^E wrrr.gif

43d8c253c16f2137m.jpg 03281bf1277f343em.jpg 86afd61e7919733dm.jpg e2738d15859be769m.jpg

Napisano

drogo, ja robiłem dwie strony za 400 zł jak miałem asterke classic

wspawywanie reperaturek i malowanie

Napisano

> Miesiąc temu ktoś "załatwił" mi błotnik pod szkołą (opisałem swoje

> wrażenia w jednym z tematów) i teraz postanowiłem go naprawić.

> Podjechałem dziś do lakiernika i prawie zasłabłem jak mi rzucił

> cene a mianowicie 600zl Nie znam się na tych sprawach więc

> pytam Was czy to rozsadna cena czy tylko chcą zarobić na mnie

> widząc młodą osobe. Trzeba pomalować cały element + troszke go

> wyciągnąć (na fotkach może tego nie widać wgniecenia). Musze to

> teraz zrobic bo po zimie ruda tam będzie na 100%. Samochód

> wygląda nieżle tylko go szpeci niespodzianka po jakiejś wrednej

> ku&%^E