bazyl Napisano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2006 No takie mnie siem pytanko nasuwa: ile kosztowałoby zeswapowanie Seja 900 na 1.2 8v? No i jakie części są do wymiany- krzynka to chyba na 100% ale jeszcze komp, chyba cały układ wydechowy, stabilizator??? Znawcy douczyć mnie zbłąkanego POZDRO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2006 ja to sie nie znam ale chyba jeszcze nikt czegos takiego tutaj nie robil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
empe85 Napisano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2006 > No takie mnie siem pytanko nasuwa: ile kosztowałoby zeswapowanie Seja > 900 na 1.2 8v? No i jakie części są do wymiany- > krzynka to chyba na 100% ale jeszcze komp, chyba cały układ > wydechowy, stabilizator??? > Znawcy douczyć mnie zbłąkanego > POZDRO 5 tysi musisz liczyc w FAQ masz wszystko napisane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ociec Napisano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2006 Taki stary user i takie pytanie? Wstyd bo to było już w tym miesiącu xx razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puchaty Napisano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2006 > w FAQ masz wszystko napisane w FAQ raczej tego nie znajdzie tylko to: Dlaczego mam się rejestrować i ile czasu trwa rejestracja Dlaczego mam podać 2 adresy email? Czy muszę akceptowac ciasteczka (cookies)? Jak mam się zalogować ? Mam problemy z logowaniem lub pisaniem na forum Co za napis pojawia się pod moim nickiem Tytuły pod nickami, różne kolory nicków, licznik wiadomości - czyli o co chodzi z tytułami kolorkami licznikami Zapomniałem hasła, o rany! Jak zmienić hasło? Jak wklejać obrazki do moich wiadomości (postów) na forum? Czy są jakieś limity obrazków w moim profilu sygnaturze i wiadomościach? Jak mogę dodać inny załącznik do swojej wiadomości (niekoniecznie obrazek) ? Jakie mamy zasady i co to ten regulamin i netykieta Jak mogę edytować swój profil Jak mogę zmienić moje ustawienia wyświetlania forum ? Dlaczego tytuł wiadomości jest tak ważny ? Jak mam odnaleźć wiadomości które być może stanowią odpowiedź na dręczące mnie pytania? Co oznacza migająca koperta w górnej części ekranu? Jak czytać wiadomości prywatne gdy u góry ekranu nie mruga koperta i co to za literki w liście privów? Mam problem - klikam na link i nie działa Jak mam wstawiać np puste linie w tekście własnej wiadomości ? Czy jest dostępne sprawdzanie gramatyki/stylistyki? Zrobiłem błąd w tekście wiadomości i/lub co zrobić gdy chcę zmienić (wyedytować) swoją wiadomość? Napisałem wiadomość na jakimś kąciku a chciałbym ją przenieść na inny? Czy w wiadomościach mogę używac HTML lub UBBCode i co to jest Czy i jak mogę dołączyć ankietę do wysyłanej wiadomości? Chcę widzieć większą/mniejszą liczbę wątków/postów na forum. Co z tymi wszystkimi guzikami i ikonkami? Dlaczego można kliknąć Temat, Nick użytkownika i ostatnią wiadomość w wątku? Mogę mieć własne forum? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazyl Napisano 14 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2006 > Taki stary user i takie pytanie? Wstyd bo to było już w tym miesiącu > xx razy. To wklej mi linka gdzie jest konkret odpowiedź na moje pytanie...wiele jest postów na temat SWAPa ale nawet w FAQ tego nie ma (tego o co pytam)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
empe85 Napisano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2006 > To wklej mi linka gdzie jest konkret odpowiedź na moje > pytanie...wiele jest postów na temat SWAPa ale nawet w FAQ tego > nie ma (tego o co pytam)... jest wszystko w FAQ ale w tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazyl Napisano 14 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2006 > jest wszystko w FAQ ale w tym no a wydech??? w FAQ jest napisane, że kolektor jakiś tam.. przecież w 900 nie ma środkowego tłumika jak to jest (chyba) w 1.1 i jak 1.2 będzie się przy takim zestawieniu zachowywał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
empe85 Napisano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2006 > no a wydech??? w FAQ jest napisane, że kolektor jakiś tam.. > przecież w 900 nie ma środkowego tłumika jak to jest (chyba) w 1.1 i > jak 1.2 będzie się przy takim zestawieniu zachowywał? wydech wstawiasz fi 45-50, wedle uznania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2006 > No takie mnie siem pytanko nasuwa: ile kosztowałoby zeswapowanie Seja > 900 na 1.2 8v? No i jakie części są do wymiany- > krzynka to chyba na 100% ale jeszcze komp, chyba cały układ > wydechowy, stabilizator??? > Znawcy douczyć mnie zbłąkanego > POZDRO 5tysiecy musisz liczyc, mnie kolo 4,5 wyszlo ale duza ilosc czesci byla zalatwionych naprawde po taniosci 4,5 wyszlo za wszystkie graty ktore trzeba kupic plus komplet nowych uszczelek, planowanie glowicy, nowe przewody, swiece, rozrzad, pompa wody, linki, sprzeglo, plyny ustrojowe i masa innych pierdolek do zrobienia zostal wydech bo narazie jest z 900, czyli dojdzie jeszcze okolo 500zl i wtedy bedzie jak w morde strzelil 5tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazyl Napisano 14 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2006 > 5tysiecy musisz liczyc, mnie kolo 4,5 wyszlo ale duza ilosc czesci > byla zalatwionych naprawde po taniosci > 4,5 wyszlo za wszystkie graty ktore trzeba kupic plus komplet nowych > uszczelek, planowanie glowicy, nowe przewody, swiece, rozrzad, > pompa wody, linki, sprzeglo, plyny ustrojowe i masa innych > pierdolek > do zrobienia zostal wydech bo narazie jest z 900, czyli dojdzie > jeszcze okolo 500zl i wtedy bedzie jak w morde strzelil 5tys no i konkret odpowiedź w końcu.. Wielkie Dzięki Teraz trza dusić Mikołaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2006 > no i konkret odpowiedź w końcu.. > Wielkie Dzięki > Teraz trza dusić Mikołaja graty zbieralem sobie powoli, od maja do wrzesnia, jak juz bylo wsio to wlozylem dobry sposob, powoli sie szuka i jak sie co s trafi za dobre pieniadze to sie kupuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazyl Napisano 14 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2006 > graty zbieralem sobie powoli, od maja do wrzesnia, jak juz bylo wsio > to wlozylem dobry sposob, powoli sie szuka i jak sie co s trafi > za dobre pieniadze to sie kupuje ja to sie zbieram jakiś czas a jak już nadaża sie okazja co by coś kupić to siano wypływa na masę innych rzeczy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2006 A ja od siebie powiem, ze mi coś koło 3,0 - 3,5 tys wyszło ze WSZYSTKIM (włącznie z opłatami i przerejestrowaniem - gdzie sam przegląd rozszerzony + gaz to 150 zł ) jak sprzedałem pozostałości. (plus jakieś tam koszty drobiazgów - nie takie małe jak się wydaje ) Silnik kompletny z osprzętem skrzynią z punto II 1.2 60 , all - 1700, rok 2000, przebieg 50 pare kkm. Wieć w moim przypadku - kompletny układ wtryskowy i ssący z 75'tki i komp, (ew. wałek 866 - ale jeżdżę na 60tkowym do czasu zakupu czegoś ciekawszego - fajny doł ) półosie z 1.1, 2 łapy i poduszki z 1.1(do prawej podłużnicy i do podwozia-tył skrzyni) i łapa od CC 1.1do przodu skrzyni (bo wszystko dzieje się w CC) a ten chwyt skrzyni z sc nie podejdzie, bo przesuniety jest otwór w podłużnicy, bo cc inaczej zaprojektowano ciut, ale poduszka z 900tki zostaje - jak niejasne pytać - ale tyle razy było i manuale itd. Zbiorniczek wyrównawczy i koszyk z linkami oraz wybierak - z 1.1, kolektor z 1.1 (chociaż) i rura z dziura na sondę, leci np. do siatki elastycznej i dalej już wydech z 900 (niei jest to jakiś wypas ale da się jeździć). Trochę lutowania - wtryski, wtyczka do czujnika w kolektorze ssącym, no i trzeba sobie wymyślić jakiś czujnik temp. wody, jeżeli mówimy o silnikach z P II bo akurat w części nie ma takowego czujnika w bloku - wiec trza sobie wymodzić - ja mam spreparowany tronik, i wkręcony czujnik na wskazówkę z 900tki z bloku w uszczelnionym gwincie - wszystko działa Obrotek sobie trza podłączyć - chyba, żę chcesz bez. (pin z kompa i sygnał z przekaźnika pompy paliwa) Tak to mniej więcej wygląda ... no i jakieś tam konsumpcyjne sprawy, oleje, płyny, filtry wiadomo, standard w tych sprawach. No i dolot jeszcze - tu jest duże pole do popisu, jest w czym wyboerac - dużo koncepcji - bo seryjan pucha z 1.1 - za ciasno. Pewnie i tak o czymś zapomniałem albo ktoś uzna, że źle, albo bez sensu. No ale tak ja to widze - uroki instalki typu SPI. Tyle, miłej zabawy, jak masz wszystko - 2 dni bez wygłupów. Pozdro. P.S. A no i pompa jeszcze paliwa mocniejsza - 1.2 - do koszyka zamiana p'n'p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
osgood Napisano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2006 > 5tysiecy musisz liczyc, mnie kolo 4,5 wyszlo ale duza ilosc czesci > byla zalatwionych naprawde po taniosci > 4,5 wyszlo za wszystkie graty ktore trzeba kupic plus komplet nowych > uszczelek, planowanie glowicy, nowe przewody, swiece, rozrzad, > pompa wody, linki, sprzeglo, plyny ustrojowe i masa innych > pierdolek > do zrobienia zostal wydech bo narazie jest z 900, czyli dojdzie > jeszcze okolo 500zl i wtedy bedzie jak w morde strzelil 5tys strasznie drogo was te swap-y wyszły :| mnie 2,6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
empe85 Napisano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2006 > strasznie drogo was te swap-y wyszły :| > mnie 2,6 jezeli zrobiles swapa z 899 na 1242 za 2600zl to gratuluje oczywiscie wliczyles wszystkie plyny, uszczelki, papierki, wydechy i inne pierdoly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2006 NIE TO FAQ > w FAQ raczej tego nie znajdzie tylko to: > Dlaczego mam się rejestrować i ile czasu trwa rejestracja > Dlaczego mam podać 2 adresy email? > Czy muszę akceptowac ciasteczka (cookies)? > Jak mam się zalogować ? > Mam problemy z logowaniem lub pisaniem na forum > Co za napis pojawia się pod moim nickiem > Tytuły pod nickami, różne kolory nicków, licznik wiadomości - czyli o > co chodzi z tytułami kolorkami licznikami > Zapomniałem hasła, o rany! > Jak zmienić hasło? > Jak wklejać obrazki do moich wiadomości (postów) na forum? > Czy są jakieś limity obrazków w moim profilu sygnaturze i > wiadomościach? > Jak mogę dodać inny załącznik do swojej wiadomości (niekoniecznie > obrazek) ? > Jakie mamy zasady i co to ten regulamin i netykieta > Jak mogę edytować swój profil > Jak mogę zmienić moje ustawienia wyświetlania forum ? > Dlaczego tytuł wiadomości jest tak ważny ? > Jak mam odnaleźć wiadomości które być może stanowią odpowiedź na > dręczące mnie pytania? > Co oznacza migająca koperta w górnej części ekranu? > Jak czytać wiadomości prywatne gdy u góry ekranu nie mruga koperta i > co to za literki w liście privów? > Mam problem - klikam na link i nie działa > Jak mam wstawiać np puste linie w tekście własnej wiadomości ? > Czy jest dostępne sprawdzanie gramatyki/stylistyki? > Zrobiłem błąd w tekście wiadomości i/lub co zrobić gdy chcę zmienić > (wyedytować) swoją wiadomość? > Napisałem wiadomość na jakimś kąciku a chciałbym ją przenieść na > inny? > Czy w wiadomościach mogę używac HTML lub UBBCode i co to jest > Czy i jak mogę dołączyć ankietę do wysyłanej wiadomości? > Chcę widzieć większą/mniejszą liczbę wątków/postów na forum. > Co z tymi wszystkimi guzikami i ikonkami? > Dlaczego można kliknąć Temat, Nick użytkownika i ostatnią wiadomość w > wątku? > Mogę mieć własne forum? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2006 Panie przyjedźna spota to Ci OLO lub ja powiedza co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2006 Co by potem nie było męczyswap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazyl Napisano 15 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2006 > Co by potem nie było męczyswap Nie no Hans tytułu Ci nie odbiorę Te spoty to nadal na tym placu na Mickiewicza? Bo ostatnio tam sobie jechałem o w oklicach 19 w czwarteczek i zwieszkę przyłapałem...czekałem ze dwadzieścia minut i nikogo nie było... Odnośnie SWAPa to cena za całość (krzynka, układ wydechowy no i wsio co tam trzeba bez płynów) 2500 będzie dobra?...montaż i wszystko free Nie wspomnę że graty z 900 idą na handel- ile za te śmiecioszki można wziąść?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2006 > strasznie drogo was te swap-y wyszły :| > mnie 2,6 dokładnie max to 3tyś a jak ma być po taniości tak jak Oskar pisze to i w 2tyś sie da rade zmieścić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2006 A kto bedzie na zimie stał , teraz odrazu tawerna 2500 dobra cena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
osgood Napisano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2006 > jezeli zrobiles swapa z 899 na 1242 za 2600zl to gratuluje > oczywiscie wliczyles wszystkie plyny, uszczelki, papierki, wydechy i > inne pierdoly? robilem z 700 a o ile wiem to jest jeszcze wiecej przerobek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2006 > Nie no Hans tytułu Ci nie odbiorę > Te spoty to nadal na tym placu na Mickiewicza? Bo ostatnio tam sobie > jechałem o w oklicach 19 w czwartek i zwieszkę > przyłapałem...czekałem ze dwadzieścia minut i nikogo nie było... > Odnośnie SWAPa to cena za całość (krzynka, układ wydechowy no i wsio > co tam trzeba bez płynów) 2500 będzie dobra?...montaż i wszystko > free > Nie wspomnę że graty z 900 idą na handel- ile za te śmiecioszki można > wziąść?? Weźmiesz tyle za ile bedzie Ci sie chciało pilnować walczyć z aukcjami itd. No i sam wiesz ile wart jest Twoje 900 - ile go jeszcze "zostało". Ja tam za swoje dużo nei wziąłem, ale były inne graty które dostałem od sprzedajacego mi silnik, zresztą też koncikowicza z punciaka, (tu pozdro dla kolegi z Krakowa co ma teraz lancie turbo pod maską ! ) wieć jakeiś chłodnice z wentylem, kolektor z katem odrazu i inne, wiec poszło za troche. W kasie sie da zamknąc takeij, kwestia co jeszcze robisz "przy okazji". Bo nei da się ukryć, ze swap to dobra okazja to zrobienia wielu rzeczy - np. obspawanai komory sinika itd (czego niestety nie zrobiłem), wiec koszty zależne od wkładu w auto - szybko rosną ) Wbijaj w czwartek, i spróbujemy pomóc Ci podjąć decyzję.... pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazyl Napisano 15 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2006 > Weźmiesz tyle za ile bedzie Ci sie chciało pilnować walczyć z > aukcjami itd. > No i sam wiesz ile wart jest Twoje 900 - ile go jeszcze "zostało". > Ja tam za swoje dużo nei wziąłem, ale były inne graty które dostałem > od sprzedajacego mi silnik, zresztą też koncikowicza z punciaka, > (tu pozdro dla kolegi z Krakowa co ma teraz lancie turbo pod > maską ! ) wieć jakeiś chłodnice z wentylem, kolektor z katem > odrazu i inne, wiec poszło za troche. > W kasie sie da zamknąc takeij, kwestia co jeszcze robisz "przy > okazji". > Bo nei da się ukryć, ze swap to dobra okazja to zrobienia wielu > rzeczy - np. obspawanai komory sinika itd (czego niestety nie > zrobiłem), wiec koszty zależne od wkładu w auto - szybko rosną > ) > Wbijaj w czwartek, i spróbujemy pomóc Ci podjąć decyzję.... > pozdro Moja 900 toż to Panie żyleta jest Jak siem wyrobie w tygodniu to we czwarteczek wpadam do tawerny ale będzie trzeba do środy obgonić więkoszość planu co by na świętach jak karp nie zapierniczać... POZDRO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2006 > strasznie drogo was te swap-y wyszły :| > mnie 2,6 moze dlatego ze ja na niczym nieoszczedzalem wszystkie uszczelki i inne materialy eksploatacyjne sa najlepszej jakosci, pozatym silnik byl calkowicie rozebrany i skladany nanowo,masa nowych czesci, nawet caly kosz od wajchy zmiany biegow z linkami jest nowy, pozatym doszly koszty zwiazane z dlubaniem tak czy inaczej niezaluje wydanych pieniedzy i wiem ze przez jakis czas mam spokoj gdzybym kupil silnik i go wlozyl zalewajac najtanszym olejem tez pewnie wyslo by mnie 2,5tysiaca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zagór Napisano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2006 > dokładnie max to 3tyś a jak ma być po taniości tak jak Oskar pisze > to i w 2tyś sie da rade zmieścić. nawet mniej, mój znajomy kupił cały komplet i wyszło mniej niż 2 tyś i jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bazyl Napisano 15 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2006 > moze dlatego ze ja na niczym nieoszczedzalem wszystkie uszczelki i > inne materialy eksploatacyjne sa najlepszej jakosci, pozatym > silnik byl calkowicie rozebrany i skladany nanowo,masa nowych > czesci, nawet caly kosz od wajchy zmiany biegow z linkami jest > nowy, pozatym doszly koszty zwiazane z dlubaniem > tak czy inaczej niezaluje wydanych pieniedzy i wiem ze przez jakis > czas mam spokoj gdzybym kupil silnik i go wlozyl zalewajac > najtanszym olejem tez pewnie wyslo by mnie 2,5tysiaca Panie ale jak już się zdecyduję to też to będzie profi robota- wszystko cacuniu rozebrane wyczyszczone i złożone na czyściutko... miejmy nadzieję, że do wiosny sianko sie uzbiera i na wiosne wyjedzie z nowym serduchem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
El_Marcino Napisano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2006 > No takie mnie siem pytanko nasuwa: ile kosztowałoby zeswapowanie Seja > 900 na 1.2 8v? No i jakie części są do wymiany- > krzynka to chyba na 100% ale jeszcze komp, chyba cały układ > wydechowy, stabilizator??? > Znawcy douczyć mnie zbłąkanego > POZDRO Ja jestem w trakcie zbierania podzespolow do tego ) wiec jak cos to bij na priv )) powiem ci co u mnie bedzie i mniej wiecej za ile Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
El_Marcino Napisano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2006 > dokładnie max to 3tyś a jak ma być po taniości tak jak Oskar pisze > to i w 2tyś sie da rade zmieścić. z 9 setki na 1.2 za 2 tys?? ale chyba z silnikiem ze zlomu ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2006 > z 9 setki na 1.2 za 2 tys?? ale chyba z silnikiem ze zlomu ??? nie no jak masz jakies kontakty itp to silnik mozn bardzo tanio kupic .... i wszelkie grty ... 2 tys ( rozumiem ze to juz cena po odliczeniu gratow ktore zostaly) jest wtedy osiagalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2006 > Panie ale jak już się zdecyduję to też to będzie profi robota- > wszystko cacuniu rozebrane wyczyszczone i złożone na > czyściutko... > miejmy nadzieję, że do wiosny sianko sie uzbiera i na wiosne wyjedzie > z nowym serduchem.. sprawa prostawyjdzie cie tyle za ile czesci bedizesz kupowal .... co potrzebne pisze w faqu i juz ci olo napisal ... wiec sie rozejrzyj i bedizesz wiedzial co i jak ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2006 > z 9 setki na 1.2 za 2 tys?? ale chyba z silnikiem ze zlomu ??? tak tak... silnik ze złomu który nie jeździ, cały czas sie wyjsrywa, pali oleju tyle co beny... szczel se z barana w ściane..... i POMYŚL... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CGsejacz Napisano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2006 > z 9 setki na 1.2 za 2 tys?? ale chyba z silnikiem ze zlomu ??? i tu sie mylisz znam kogos kto sie zmiescil w 2 tysiach i nadal fajnie smiga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zagór Napisano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2006 > i tu sie mylisz znam kogos kto sie zmiescil w 2 tysiach i nadal > fajnie smiga pewnie że się da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
El_Marcino Napisano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2006 ok to powiedzcie mi co w takim wypadku ze skrzyniom sprzeglem polosiam innymi gratami ktorych ne mozna ziac z 9setki ... komp itp jedno wiem ze mozna skrzynie przekombinowac i sie da ja przypiac do 1.2 zmieniajac kolnierz al co to da skoro ta skrzynia jest do d... taki swap to moim zdaniem sie robi tylko po to zeby ktos mogl powiedziec ze ma 1.2 a jeszcze znajdz kogos kto to porzadnie posklada bo nie wszyscy maja takie umiejetnosci zeby sobie swapa zrobic i jeszcze jestem ciekawy za 2 tys ile to auto pojezdzi przyjmujac opcje pozostawienia skrzyni z 9 setki kiedy sie ukrecą poloski i inne podzespolynapedowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
El_Marcino Napisano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2006 > tak tak... silnik ze złomu który nie jeździ, cały czas sie wyjsrywa, > pali oleju tyle co beny... > szczel se z barana w ściane..... i POMYŚL... mysle ... w takim razie prosze napisz mi co i za ile mozna kupic zeby miec 1.2 za 2 tys przyjmujac CC z silnikiem 9setki co bys zostawil a co mniej wiecej i za ile kpil bo jetem naprawde ciekawy jak to jest mozliwe bo ja 2 tysiace to bardzo szybko przekroczylem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
owz Napisano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2006 o ile dobrze mi wiadomo to skrzynia eskowa się niczym oprócz kołnierza i podnoszonego wstecznego nie różni od tej w 900. Myślisz że skrzynia ze sportinga jest jakoś wzmacniana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
El_Marcino Napisano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2006 > o ile dobrze mi wiadomo to skrzynia eskowa się niczym oprócz > kołnierza i podnoszonego wstecznego nie różni od tej w 900. > Myślisz że skrzynia ze sportinga jest jakoś wzmacniana? nie chodzi mi o wzmocnienia skrzyni tylko o przelozenia .. po co mi 1.2 ze zwykla skrzynia ktory sie bedzie "rozpedzal tak jak 1.1" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
owz Napisano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2006 ale o czym Ty mówisz? Napisałeś: " kiedy sie ukrecą poloski i inne podzespolynapedowe". No to odpisuję, że dlaczego miały by się ukrecić? No chyba że skrzynia jest tak zajechana że szkoda gadać. A co do przełożeń to 1.2 ma większą moc i moment więc będzie się rozpędzać lepiej niż 1.1 a poza tym to nie każdego stać żeby od razu 5kzł wywalić, można przecież złożyć na krzynce eskowej np a lepszą założyć później Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
El_Marcino Napisano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2006 > ale o czym Ty mówisz? Napisałeś: " kiedy sie ukrecą poloski i inne > podzespolynapedowe". No to odpisuję, że dlaczego miały by się > ukrecić? No chyba że skrzynia jest tak zajechana że szkoda > gadać. A co do przełożeń to 1.2 ma większą moc i moment więc > będzie się rozpędzać lepiej niż 1.1 a poza tym to nie każdego > stać żeby od razu 5kzł wywalić, można przecież złożyć na krzynce > eskowej np a lepszą założyć później No to ok powiedzmy ze jest skrzynia zaoszczedzona ... co z resztą gratow .. nie mowie tez zeby mnie stac na to zeby od razu 5 tys wywalic ale zbieram graty i kase juz od wrzesnia wiec nie kazdego musi byc stac od razu wywalic tyle kasy wystarczy tylko troche cierpliwosci ja sie przekonalem juz na skorze mojego kumpla ze swap na 1.2 nie robi sie na chura i jakos to bedzie pozniej bo poziej koszta jeszcze bardziej rosna. ) ps. mowilem o podzespolach a wydaje mi sie ze polosie z 1.2 a 0.9 sa inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2006 > nie chodzi mi o wzmocnienia skrzyni tylko o przelozenia .. po co mi > 1.2 ze zwykla skrzynia ktory sie bedzie "rozpedzal tak jak 1.1" ja mam seryjna z pubto i jakos daje rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zagór Napisano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2006 > ok to powiedzcie mi co w takim wypadku ze skrzyniom sprzeglem > polosiam innymi gratami ktorych ne mozna ziac z 9setki ... komp > itp > jedno wiem ze mozna skrzynie przekombinowac i sie da ja przypiac do > 1.2 zmieniajac kolnierz al co to da skoro ta skrzynia jest do > d... taki swap to moim zdaniem sie robi tylko po to zeby ktos > mogl powiedziec ze ma 1.2 a jeszcze znajdz kogos kto to > porzadnie posklada bo nie wszyscy maja takie umiejetnosci zeby > sobie swapa zrobic > i jeszcze jestem ciekawy za 2 tys ile to auto pojezdzi przyjmujac > opcje pozostawienia skrzyni z 9 setki kiedy sie ukrecą poloski i > inne podzespolynapedowe skrzynie kupujesz razem z silnikem a półośki jezeli nie masz z 1,1 to 50zł sztuka jezeli nie masz jeszcze linek od biegów to razem z drązkiem i koszykiem za kolejne 50zł wiązke też z silnikiem kupujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zagór Napisano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2006 > skrzynie kupujesz razem z silnikem a półośki jezeli nie masz z 1,1 > to 50zł sztuka > jezeli nie masz jeszcze linek od biegów to razem z drązkiem i > koszykiem za kolejne 50zł > wiązke też z silnikiem kupujesz mówie tu o silniku z siena/palio ze skrzynią "abartowską" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2006 3k swap z 900 by mnie kosztował jakbym chciał serie, ale ze mam od razu bonus wyszło niecałe 5k(w tym wydech,dolot,kolo zam,zdłubana głowica,mnowstwo nowych czesci) minus 1.5k za wszystkie graty z 900 wiec seria by wyszła 1.5k a dłubak wyszedł 3,5k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
katownik Napisano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2006 Heh, temat choc już MEGA przewałkowany doczekał sie jak widać dlaszych analiz. Masz na blacie dużo różńych opcji. Zastanó sie jak chcesz to wykonać, zaplanuj zakupy i dodatkową robotę. Bo tych kosztów często nie widać, naprawdę, kwestia jak bardzo "spokojny" chcesz sobie jeździc owym pojazdem po przeszczepie. Siądź, wes sobie ołówek i zapisz co NAPEWNO muszisz kupić, ceny zależne od tegp czy masz dostęp czy szukasz po allegro czy AK. Jakbyś miał wątpliwości to pisz. A najlepiej wpadnij w czwartek. A co do kwoty 5kk - to jest mega spokojny, wygodny kapitał operacyjny. Daje możliwości i elastyczność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.