Skocz do zawartości

ROZRZĄD - kto ustawi - pomocy !!!


wiciu

Rekomendowane odpowiedzi

> co za problem sa tam przecies z cechy

no włąsnie..nie znam sie na tym tak do konca... ustawiam na znak koło wału korbowego ... i koło wałka rozrządu a to koło od aparatu zapł. bo to chyba to ... nie ma znaku ... i nie wiem a po drodze sa jeszcze znaki na kole zamachowym i gubie sie w tym wszystkim a nie chce narobic sobie KUKU :d crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co za problem sa tam przecies z cechy

na wale korbowym i wale rozrzadu są cechy , nie ma żadnego znaku na kole zębatym wałka pośredniego ( napędzającego aparat zapłonowy i pompę olejową ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na wale korbowym i wale rozrzadu są cechy , nie ma żadnego znaku na

> kole zębatym wałka pośredniego ( napędzającego aparat zapłonowy

> i pompę olejową ).

i skąd mam wiedziec w jakiej ma byc pozycji ?

sprawdzic w jakim połozeniu jest 1 tłok ...jezeli jest w górze palec powinien byc ustawiony na 1 cylinder??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no włąsnie..nie znam sie na tym tak do konca... ustawiam na znak koło

> wału korbowego ... i koło wałka rozrządu a to koło od aparatu

> zapł. bo to chyba to ... nie ma znaku ... i nie wiem a po

> drodze sa jeszcze znaki na kole zamachowym i gubie sie w tym

> wszystkim a nie chce narobic sobie KUKU :d

na kole wału korbowego i kole zamachowym jest ten sam znak palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> na kole wału korbowego i kole zamachowym jest ten sam znak

ok i jak mam ustwiony wał korbowy na znak to tłoki są w jakim połozeniu --- co powinien wskazywac palec ?

/góra tzn wał rozrzadu tez na znak w tym momencie ?

I jeszcze jedno pytanie --- czy przesuniecie paska o 2 ząbki moze juz powodowac KOLIZJĘ ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ok i jak mam ustwiony wał korbowy na znak to tłoki są w jakim

> połozeniu --- co powinien wskazywac palec ?

> /góra tzn wał rozrzadu tez na znak w tym momencie ?

> I jeszcze jedno pytanie --- czy przesuniecie paska o 2 ząbki moze juz

> powodowac KOLIZJĘ ?

rozbierałeś kopułkę?

ustaw wał pomiędzy 0 a 5stopni /bliżej 0/

rozrządem ustaw palec rodzielacza na 1 cylinder

załóż pasek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> i skąd mam wiedziec w jakiej ma byc pozycji ?

> sprawdzic w jakim połozeniu jest 1 tłok ...jezeli jest w górze palec

> powinien byc ustawiony na 1 cylinder??

ustaw wałek rozrządu i wał korbowy na znak , a wałek pośredni tak aby palec przy kopułce pokazywał pierwszy cylinder. Problem polega na tym że nie da się precyzyjnie ustawic wału pośredniego patrząc na palec w rozdzielaczu zapłonu. Wiec prawdopodobnie bedziesz musiał ustawic też zapłon .

odezwij się na gg 1846875

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ustaw wałek rozrządu i wał korbowy na znak , a wałek pośredni tak aby

> palec przy kopułce pokazywał pierwszy cylinder. Problem polega

> na tym że nie da się precyzyjnie ustawic wału pośredniego

> patrząc na palec w rozdzielaczu zapłonu. Wiec prawdopodobnie

> bedziesz musiał ustawic też zapłon .

> odezwij się na gg 1846875

Pózniej to juz kwestia regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu ?

/pisze do Ciebie p-a-w-e-l ale jakos cosik nie dochodzą wiadomosci na gg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam; Ostatnio rozmawiałem z fachowcem od zapłonów. Powiedział iż to czasami fabryka robi to żarty. Czasami w niektórych partiach pojazdów te znaki nic a nic się nie zgadzają że niby aby domorośli mechanicy nie babrali w motorkach. Oczywiście te przesunięcia to minimalne ale są. Tak więc teraz to dobrego fachowca bierz do roboty bo nie pojedziesz....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam; Ostatnio rozmawiałem z fachowcem od zapłonów. Powiedział iż to

> czasami fabryka robi to żarty. Czasami w niektórych partiach

> pojazdów te znaki nic a nic się nie zgadzają że niby aby

> domorośli mechanicy nie babrali w motorkach.

to nonsens, znaki sa zawsze nabite jak trzeba, a fabryka to niby na podstawie czego mialaby to ustawiac??

tom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam; Ostatnio rozmawiałem z fachowcem od zapłonów. Powiedział iż to

> czasami fabryka robi to żarty. Czasami w niektórych partiach

> pojazdów te znaki nic a nic się nie zgadzają że niby aby

> domorośli mechanicy nie babrali w motorkach. Oczywiście te

> przesunięcia to minimalne ale są. Tak więc teraz to dobrego

> fachowca bierz do roboty bo nie pojedziesz....

20.GIF

Bzdura totalna.Po czymś takim serwisy by zbankrutowały z powodu odszkodowań za szkody- a pozatym to jest na pewno obwarowane jakimiś przepisami, bo inaczej byłaby tylko wąska specjalizacja i nieautoryzowany mechanik nie miałby co robić bez znajomości tajemnic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli moge sie wtrącić to najlepiej wykręć świecę na pierwszym i tak ustaw żeby cylinder był na górze włoz palec lub coś dłuższego tylko żeby ci nie wpadło bo lipa będziesz ściągał głowice.Nastepnie ustaw wałek rozrządu na znak może być troche cięzko będzie objiac do tyłu ale przytrzymaj i załóz pasek a nastepnie na napinacz.Inaczej nie mogę pomóc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK DZIEKUJE WAM WSZYSTKIM ZA WSKAZÓWKI.

a najwieksze podziekowania i ukłony kieruje do p-a-w-l-a ... bezinteresownie przyjchal do mnie tego wieczoru i ustawił mi wszystko.

Jest dla mnie poprostu GOŚCIEM - przez duze G

... no i ten świstak pod maską CROMY - szakunec!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.