Skocz do zawartości

cykanie w okolicach cewki...???


tedix

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni koledzy identyfikuje sie z nastepujacym problemem:

po uruchomieniu silnika cos zaczyna cykac nierownomiernie (slychac to tak jakby bylo zwarcie jakies) i odglos ten dochodzi wlasnie z okolicy cewki zaplonowej

ponad to silnik nierowno pracuje, szarpie na niskich obrotach...

dodam ze swice sa nowe i kable zmienione w sierpniu

doradzcie cos

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Szanowni koledzy identyfikuje sie z nastepujacym problemem:

> po uruchomieniu silnika cos zaczyna cykac nierownomiernie (slychac to

> tak jakby bylo zwarcie jakies) i odglos ten dochodzi wlasnie z

> okolicy cewki zaplonowej

> ponad to silnik nierowno pracuje, szarpie na niskich obrotach...

> dodam ze swice sa nowe i kable zmienione w sierpniu

> doradzcie cos

iskry po cewce sobie chodzą i cykają ? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czy to jest usterka (powazna) i czy to nie aby cewka mowila

tak

> czy to ma wplyw na prace silnika jak mowilem wczesniej?

Quote:

ponad to silnik nierowno pracuje, szarpie na niskich obrotach...


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ok. dzieki.

> jutro wymiana cewek

> edit: a powierdz mi jeszcze czy to sie wymienia same cewki czy cale

> urzadzenie i jesli cale to czy oring tez wymienic?

wymieniasz tylko uszkodzoną cewkę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to jeszcze jedno (dwa) glupie pytania:

> czy to sa takie same cewki?

tak icon_rolleyes.gif

> jak sprawdzic ktora jest padnieta?

ta,ktora ma przebicie...spojrz na cewki przy pracującym silniku,to zobaczysz łuk elektryczny ok.gif

Albo zdejmij kabel WN z gara 1-4 albo 2-3...jak nie odczujesz roznicy w pracy silnika,to po kablu dojdziesz do cewki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak

> ta,ktora ma przebicie...spojrz na cewki przy pracującym silniku,to

> zobaczysz łuk elektryczny

> Albo zdejmij kabel WN z gara 1-4 albo 2-3...jak nie odczujesz roznicy

> w pracy silnika,to po kablu dojdziesz do cewki...

jutro sprawdze. dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A co z mozliwoscia uszkodzenia sterownika podczas odlaczenia kabla? W

> 55 to nie wystapi?

napisalem "zdejmij kabel ze świecy",a nie "zdejmij kabel z cewki"

Rezystancja kabla zadziała,a poza tym cięzko jest rozwalić końcówki mocy w tych starych pudłach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> napisalem "zdejmij kabel ze świecy",a nie "zdejmij kabel z cewki"

nie napisales "zdejmij kabel ze świecy"

ani tez

nie napisales "zdejmij kabel z cewki"

zeby.GIF

ale mniejsza o to

> Rezystancja kabla zadziała,a poza tym cięzko jest rozwalić końcówki

> mocy w tych starych pudłach

rezystancja kabla? - nie kumam,

ale skoro "cięzko jest rozwalić końcówki mocy w tych starych pudłach" - to git!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> weź jutro sprzęt jak możesz, bo chyba wiec co jest z czerwonym

jutro mnie nie uświadczycie crazy.gif - mam tak gardło zajęte anginą,ze ledwo co przełykam... sick.gif

Jeśli juz,to moze koło 19...

Cewka Ci padła ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jutro mnie nie uświadczycie - mam tak gardło zajęte anginą,ze

> ledwo co przełykam...

> Jeśli juz,to moze koło 19...

spox najwyżej w sb sprawdzimy, kuruj się zdrowie najważniejsze ok.gif

> Cewka Ci padła ?

łącząc niektóre symptomy tak mi się wydaje hmm.gif , ale sprawdzić nie zaszkodzi wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> rezystancja kabla? - nie kumam,

energia długiego wyładowania pójdzie w kabel,a nie w cewkę

Na chwilę można tak zrobić,ale wg sztuki takie testy to tylko na starej świecy albo na iskierniku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiesz,po co euroscan,najlepsza będzie podmianka cewki - mam taką

> "testówkę"

za dużo kombinowania zlosnik.gif , ES będzie szybciej wink.gif

zresztą to moje podejrzenia jak narazie, bo z dynamiką, spalaniem, nic się nie dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> za dużo kombinowania , ES będzie szybciej

ES powie jedynie,czy uzwojenie pierwotne nie ma za duzej rezystancji...

> zresztą to moje podejrzenia jak narazie, bo z dynamiką, spalaniem,

> nic się nie dzieje

nie strzela na elpidżi ?

Jak nie,to nie cewka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ES powie jedynie,czy uzwojenie pierwotne nie ma za duzej

> rezystancji...

generalnie o to mi chodzi

> nie strzela na elpidżi ?

> Jak nie,to nie cewka...

właśnie nie, but od toczenia pod lekką górkę i nic, zbiera się bez najmniejszego zająknięcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

> ponad to silnik nierowno pracuje, szarpie na niskich obrotach...

> dodam ze swice sa nowe i kable zmienione w sierpniu

> doradzcie cos

Szanowni koledzy,

a czy taki sam problem występuje gdy kropek jest na gazie ? Pytam, ponieważ też podejrzewam u siebie cewkę z tym tylko, że u mnie po przełączeniu na gaz wszystkie objawy znikają. Po zagrzaniu się silnika kropek na benzynie też jedzie normalnie. Zauważyłem jeszcze wyciek oleju w okolicy cewki, tam chyba jest oring. (na pewno jest oring - już sprawdziłem smile.gif ) Czy wyciek w tym miejscu ma wpływ na pracę cewki ? Jakie jest Wasze zdanie na ten temat ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.