nyepi Napisano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2007 Dobry. Może ktoś się orientuje dlaczego to na benzynie nie chce jechać, a dzisiaj to już nawet nie zapalił. Wszystko zaczęło się wczoraj. Jeszcze rano było ok, po przejechaniu ok 200km zaczął tracić moc, dławić się aż w końcu zgasł (po zatrzymaniu się na cpn-ie) z ledwością odpaliłem i po przełączeniu na gaz wszystko ustało Podejrzewam pompę paliwa tylko jak sprawdzić czy ona działa czy nie ? A może to coś innego ? Gdzieś ten temat chyba już był wałkowany ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
daimosik Napisano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2007 Może benzyna była bardzo średniej jakości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nyepi Napisano 29 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2007 > Może benzyna była bardzo średniej jakości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2007 Zapchany filtr paliwo(choć mało prawdopodobne) wtryskiwacze, pompa paliwowa-najbardziej prawdopodobne. Nie wiem jak ją sprawdzić ,najlepiej będzie pojechać na serwis, może i na examiner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2007 Musisz sprawdzić praktycznie cały układ zasilania zarówno elektrycznego jak i paliwowego Opcje to nie kontaktuje przekaźnik podwójny Zapchany filtr Spalona pompka Urwany przewód paliwowy przy filtrze bądź przy pompce Zatkany wtryskiwacz lub uszkodzone jego sterowanie Zaśniedziałe końcówki na pompie To tylko tak na szybko parę myśli o przyczynach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nyepi Napisano 29 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2007 > Musisz sprawdzić praktycznie cały układ zasilania zarówno > elektrycznego jak i paliwowego > Opcje to nie kontaktuje przekaźnik podwójny > Zapchany filtr > Spalona pompka > Urwany przewód paliwowy przy filtrze bądź przy pompce > Zatkany wtryskiwacz lub uszkodzone jego sterowanie > Zaśniedziałe końcówki na pompie > To tylko tak na szybko parę myśli o przyczynach No to nie mało Dzięki Jeśli jakieś sugestie macie jeszcze to pisać śmiało P.S. City a pompkę to jak należy sprawdzić ? Jakimś voltomierzem czy na "ucho" ? Chyba jakieś dźwięki powinna wydawać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2007 > P.S. City a pompkę to jak należy sprawdzić ? Jakimś voltomierzem czy > na "ucho" ? Chyba jakieś dźwięki powinna wydawać ? tak bedzie ją słychac szczególnie jak uniesiesz fotel za kierowcą ale pamietaj oznaka braku jej pracy nie stwierdza w 100% jej uszkodzenia dochodzi jeszcze fakt braku jej sterowania z przekaznika Wiec mozna sprawdzic voltomierzem czy dostaje zasilanie wtedy ułatwi Ci to szukanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nyepi Napisano 29 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2007 Dobra powiedz jeszcze ciemnocie gdzie ten przekaźnik od pompy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2007 > Dobra powiedz jeszcze ciemnocie gdzie ten przekaźnik od pompy ? Chiałem wyprzedzic Twoje pytanie ale przeszukuje archiwum foto i .......szukam najlepszej fotki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 29 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2007 Jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nyepi Napisano 29 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2007 Ok. Jesteś debeściak Dzięki serdeczne Ide oblukać wskazane punty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nyepi Napisano 5 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2007 > Ok. Jesteś debeściak > Dzięki serdeczne > Ide oblukać wskazane punty Minął tydzień i dalej nic, ciągle nie mogę jechać na benzynie. Pompa paliwa sprawdzona, bezpieczniki też, zalany stp do zbiornika. Byłem u łapciucha to mi nawet silnik krokowy wyczyści i przepustnice. [bip] ręce już opadają Mądrry magik nie mógł se poradzić z tym to mi linke podciągną tak, że z 1500 na jałowym trzymał, powiedzmy, że to pomogło bo przez te pare dni dawało rade jechać ale dzisiaj znowu jak zaczął się dławić tak szlag go trafił i nie bangla Ta wtyczka 15pinowa to droga ? Może to ten przekaźnik Nie wiem już sam ? Jak ktoś ma sugestie to proszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
korpik Napisano 5 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2007 A pompę wyciągał? Czyste sitko? Miałem podobnie. na wolnych, cyk-cyk-cyk, a jak jazda, to 20 na godzinę max. Powód, przetarty przewód między wlewem a zbiornikiem, a koło napchało mi w ten wąż błota i wody. W ten sposób sitko na pompie oblepione błotem i nie podawała ciśnienia. Pompę wyciągnąć i obejrzeć sitko (jest pod tym dolnym plastykowym kielichem). I zaraz potem obejrzeć wąż paliwa. Wąż zakleisz klejem silikonowym w sztyfcie (takie pistolety "glutownice" klejowe na ciepło, jakieś 5-6 PLN w markecie) A później nadkole żeby nie chlapało na wąż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
banaś Napisano 5 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2007 > Minął tydzień i dalej nic, ciągle nie mogę jechać na benzynie. Pompa > paliwa sprawdzona, bezpieczniki też, zalany stp do zbiornika. > Byłem u łapciucha to mi nawet silnik krokowy wyczyści i > przepustnice. > [bip] ręce już opadają Mądrry magik nie mógł se poradzić z tym to > mi linke podciągną tak, że z 1500 na jałowym trzymał, powiedzmy, > że to pomogło bo przez te pare dni dawało rade jechać ale > dzisiaj znowu jak zaczął się dławić tak szlag go trafił i nie > bangla > Ta wtyczka 15pinowa to droga ? Może to ten przekaźnik Nie wiem już > sam ? > Jak ktoś ma sugestie to proszę miałem coś podobnego sam szukałem przyczyny aż sie poddałem wizyta u gazownika pomogła jakiś sterownik od gazu wszystko kaszanił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
exor Napisano 5 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2007 > Dobry. > Może ktoś się orientuje dlaczego to na benzynie nie chce jechać, a > dzisiaj to już nawet nie zapalił. > Wszystko zaczęło się wczoraj. Jeszcze rano było ok, po przejechaniu > ok 200km zaczął tracić moc, dławić się aż w końcu zgasł (po > zatrzymaniu się na cpn-ie) z ledwością odpaliłem i po > przełączeniu na gaz wszystko ustało > Podejrzewam pompę paliwa tylko jak sprawdzić czy ona działa czy nie > ? A może to coś innego ? > Gdzieś ten temat chyba już był wałkowany ? Moze komputer benzynowy zlapal blad sondy lambda podczas pracy na gazie? Moze emulator sondy niewlasciwie dziala? Ale w sumie palila by sie kontrolka silnika (pomaranczowa)... Podjedz na examiner lub do kogos z euroscanem - moze co sie da odczytac z kompa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nyepi Napisano 5 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2007 > miałem coś podobnego > sam szukałem przyczyny aż sie poddałem > wizyta u gazownika pomogła > jakiś sterownik od gazu wszystko kaszanił A gdyby odpiąć centralke od gazu i wtedy spróbować Albo może odłączyć akumulator ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nyepi Napisano 6 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2007 Ile w eperze stoi ten przekaźnik układu zapłonowego? No i ponawiam pytanie o odłączenie centralki gazu lub reset przez odpięcie klem aku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 6 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2007 > Ile w eperze stoi ten przekaźnik układu zapłonowego? A który to przekaznik? układu zapłonowego ???? No i ponawiam > pytanie o odłączenie centralki gazu lub reset przez odpięcie > klem aku ? Zaszkodzic nie zaszkodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nyepi Napisano 6 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2007 > A który to przekaznik? układu zapłonowego ???? > No i ponawiam > Zaszkodzic nie zaszkodzi No jak to który ? To nie ta wtyczka co mi na zdjęciu pokazałeś ? Źle się być może wyraziłem. Sorki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 6 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2007 > No jak to który ? To nie ta wtyczka co mi na zdjęciu pokazałeś ? Źle > się być może wyraziłem. Sorki. Niestety nie orientuje sie ile kosztuje przekaznik podwójny poprostu nigdy nie było mi to potrzebne a w Eper-ze nie wiem gdzie on jest -szukałem ale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gassper Napisano 6 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2007 > Niestety nie orientuje sie ile kosztuje przekaznik podwójny > poprostu nigdy nie było mi to potrzebne a w Eper-ze nie wiem > gdzie on jest -szukałem ale Miałem uszkodzony ten przekaznik,obeszło sie bez wymiany,elektromagig go naprawil-koszt 70 pln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nyepi Napisano 7 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > ... > Miałem podobnie. na wolnych, cyk-cyk-cyk, a jak jazda, to 20 na > godzinę max. > Powód, przetarty przewód między wlewem a zbiornikiem, a koło napchało > mi w ten wąż błota i wody. W ten sposób sitko na pompie > oblepione błotem i nie podawała ciśnienia. > Pompę wyciągnąć i obejrzeć sitko (jest pod tym dolnym plastykowym > kielichem). I zaraz potem obejrzeć wąż paliwa. > Wąż zakleisz klejem silikonowym w sztyfcie (takie pistolety > "glutownice" klejowe na ciepło, jakieś 5-6 PLN w markecie) > A później nadkole żeby nie chlapało na wąż No i maister chyba miałeś racje ! Aczkolwiek przyczyna była też w tym, że nie było paliwa ponieważ pływak nie odbija do końca, wskazuje prawie 1/4 a w baku pusto :/ Czyli muszę się pilnować ! Co do Twojej teorii to i owszem mam przetarty ten wąż tuż nad kołem, prawdopodobnie przez baloniaste 14stki na których jeździłem latem i pare razy musiały dobić aż go przetarły, więc i zapewne woda do silnika się dostała Co w związku z tym poczynić ? Szlag go nie trafi przez to ? Dolałem znowu stp i dynksu ale czy to coś pomoże ? Acha nowość !!!! Po zatankowaniu do pełna zaczęło mi ciec paliwo Ja się chyba zajebie z tym autem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
korpik Napisano 8 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2007 Skąd cieknie Ci to paliwo? To pierwsze pytanie. Poza tym masz przed sobą dzień smakowania się w gazolince... A teraz - wyciągnij pompę paliwa i wyczyść jej sitko na miłość boską mam nadzieję, że wąż już zaklejony?, jeśli nie - to może z niego cieknie? Dalej, zrzuć filtr powietrza, i wyciągnij regulator ciśnienia paliwa, sprawdź czy nie jest zardzewiały, jeśli tak to właśnie pojawiły się pierwsze poważne (!) koszty, bo tani to on nie jest, jeśli nie zardzewiał od wody, to wyczyść go... Idziemy dalej - wyciągasz wtryskiwacz i moczysz w spirycie, a następnie wytrząsasz, a później STP do wtrysku wlewasz delikatnie od strony gdzie przychodzi listwa paliwowa, i wytrząsasz po chwili, gdy spenetruje wnętrze wtryskiwacza (OSTROŻNIE! to nie jest chemia typu pasta do zębów...) Oczywiście pompy jeszcze nie montujesz, ale odkręcasz przewody paliwowe z wtrysku i... (tfu! to nie będzie miłe) wydmuchujesz cały syf z przewodów (Wskazane wymienić też filtr paliwa przy tej okazji. Teraz wszystko do kupy złożyć, następnie pół butelki STP do zbiornika i próbuj odpalić... u mnie poszło. Na początku ze dwa 3 razy daj pompie wypchnąć powietrze z przewodów, a potem dopiero kręć. Co prawda u Ciebie jest SPI... to o tyle gorzej, bo u mnie w MPI od razu wszystkie wtryski nie zadziałały, a nie wiem jak będzie w SPI. Może się okazać, że wtryskiwacz do wymiany. Moje odżyły, ale to tylko dzięki temu, że 2 od razu ruszyły i przez pracujący silnik jakoś ciśnienie z listwy dało radę przemyć wtryski. Ja jeszcze prewencyjnie wylałem całą zawartość zbiornika, nie było to miłe, zwłaszcza, że miałem 3/4 pełnego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.