saszanh Napisano 6 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2007 siemka, zastanawiam sie nad zalozeniem instalacji w moim 1.2 16V 2000, podajcie plusy i minusy tej inwestycji, jaka najlepsza do tego motorka i jaka jest cena , dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
flow Napisano 6 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2007 > siemka, zastanawiam sie nad zalozeniem instalacji w moim 1.2 16V > 2000, podajcie plusy i minusy tej inwestycji, jaka najlepsza do > tego motorka i jaka jest cena , dzieki rany, co ty chcesz za darmo jezdzic? komarek i to jeszcze z gazem ehhh ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fireblade22 Napisano 6 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2007 > siemka, zastanawiam sie nad zalozeniem instalacji w moim 1.2 16V > 2000, podajcie plusy i minusy tej inwestycji, jaka najlepsza do > tego motorka i jaka jest cena , dzieki Hello.No wiec ja tez jeżdże 1.2 16V .Wiec tak proponuje sie nie bawic w gaz do tego silnika bo on i tak pali b. mało wiec nie ma sensu.Po 2 LPG podrożeje i róznica pomiedzy PB i LPG znacznie sie zmniejszy .Po 3 do tego silnika tylko wtrysk sekwencyjny gazu wiec aby sie zwróciła sama instalacja przy tym mało palącym silniczku to byś musiał na praaaawde dużo śmigać.Wiec proponuje nie zagazowywac i sie cieszyć że tak mało pali Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
saszanh Napisano 6 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 6 Lutego 2007 > Hello.No wiec ja tez jeżdże 1.2 16V .Wiec tak proponuje sie nie > bawic w gaz do tego silnika bo on i tak pali b. mało wiec nie ma > sensu.Po 2 LPG podrożeje i róznica pomiedzy PB i LPG znacznie > sie zmniejszy .Po 3 do tego silnika tylko wtrysk sekwencyjny > gazu wiec aby sie zwróciła sama instalacja przy tym mało palącym > silniczku to byś musiał na praaaawde dużo śmigać.Wiec proponuje > nie zagazowywac i sie cieszyć że tak mało pali Pozdro dzieki za rade, poza tym przeraza mnie przenikajacy zapach gazu do kabiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Janocha Napisano 6 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2007 > dzieki za rade, poza tym przeraza mnie przenikajacy zapach gazu do > kabiny Ja mam 1.6 z gazem i nie czuje go w kabinie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
saszanh Napisano 7 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > Ja mam 1.6 z gazem i nie czuje go w kabinie... nie pakuje wszystkich do jednego wora, ale z aut z instalacja w ktorych mialem przyjemnosc przebywac (w tym rowniez 1.6) w kazdym czuc bylo nutke lpg, ale skoro u ciebie nie czuc to dobrze, dzieki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yanusz1 Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > siemka, zastanawiam sie nad zalozeniem instalacji w moim 1.2 16V > 2000, podajcie plusy i minusy tej inwestycji, jaka najlepsza do > tego motorka i jaka jest cena , dzieki Ja po to świadomie szukałem 1,2 z jego małym apetytem na Pb żeby nie gazować auta. Przelicz sobie opłacalność takiego kroku i sam dojdziesz do właściwych wniosków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VANT Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > Ja po to świadomie szukałem 1,2 z jego małym apetytem na Pb żeby nie > gazować auta. > Przelicz sobie opłacalność takiego kroku i sam dojdziesz do > właściwych wniosków. a ile średnio pali 1.2 16V miasto/trasa......?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
saszanh Napisano 7 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > a ile średnio pali 1.2 16V miasto/trasa......?? mi w miescie srednio pali ok 8l, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VANT Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > mi w miescie srednio pali ok 8l, yyyy to wcale nie tak mało....myślałem że jakieś 6l max....ale 8l to już całkiem całkiem....tylko literek więcejej pali moje 1.6 16V. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
saszanh Napisano 7 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > yyyy to wcale nie tak mało....myślałem że jakieś 6l max....ale 8l to > już całkiem całkiem....tylko literek więcejej pali moje 1.6 16V. z tego co wiem to roznica miedzy tymi silnikami 1.2 i 1.6 to wlasnie ok 1l (jazda w miescie), ale to roznie bywa niektorzy twierdza ze ich maryski 1.8 pala 7l w miescie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VANT Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > niektorzy twierdza > ze ich maryski 1.8 pala 7l w miescie taaa.........jak stoją w garażu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam14 Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 w > kazdym czuc bylo nutke lpg, ale skoro u ciebie nie czuc to > dobrze mam do czynienia z lpg w autach na stałe od 2003 roku, spotykam setki aut. przy sprawnej i dobrze założonej instalacji lpg nie ma prawa czuć gazu w kabinie. ale nie o to mi chodzi, topik dotyczy kosiarki i lpg w mojej koiarce miałem zakładać sekwecję ale mnie tramwaj dzień wcześniej zaatakowa ł i termin przepadł. potem Pb staniała do 3.5zł i postanowiłem potestować bravę. z 4kkm średnie spalanie otrzymałem 6,3 L/100km gdzie jazda 30%miasto/70%trasa. w tygodniu robię od 800km w górę. za dwa tygodnie dystansy te się zwiększą i to napewno o połowę, do minimum do 1kkm tygodniowo. tym samym wraca temat Lpg choć miałem nadzieję tego jednak nie montować. instalkę monuje sobie po kosztach u gaziarza z którym współpracuję wiec koszt nie jest dla mnie zrgumentem przeciw. się rozpisałem a mam pytanie: czy 6,3L przy jeździe 30%M/70%T to dużo czy mało??? a może przeciętnie???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fireblade22 Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 6,3L przy jeździe 30%M/70%T to dużo > czy mało??? a może przeciętnie???? Ludzie kochani dajcie żyć.Przecież BBM to nie są seicento albo jakies matizy i inne maluchy.6.3 l to dobry wynik a 8 w mieście to tez dobry wynik.Jakiś kolega rzucił hasło że myślał ze 6 w mieście.... No comment. Toyota prius w testach w miescie potrafiła spalic 8.5-9 l mimo napedu hybrydowego !!!! .Wiec Szanowni koledzy nie narzekać na silniczki 1.2 16V bo przecież te 80KM ( u mnie na hamowni bez zadnych przerobek 86.6KM!) trzeba czymś wykarmić Hehe Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek t Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > dzieki za rade, poza tym przeraza mnie przenikajacy zapach gazu do > kabiny to nie polonez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek t Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > siemka, zastanawiam sie nad zalozeniem instalacji w moim 1.2 16V > 2000, podajcie plusy i minusy tej inwestycji, jaka najlepsza do > tego motorka i jaka jest cena , dzieki mam sekwencje prawie 1.5 roku na poczatku były małe problemy ale wszystko zrobione na gwarancji od tamtej pory smiga aż miło. Spalanie trasa około 7 zalezy od jazdy miasto około 9,5. od kiedy załozyłem lpg nigdy tej decyzji nie żałowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
saszanh Napisano 7 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > mam sekwencje prawie 1.5 roku na poczatku były małe problemy ale > wszystko zrobione na gwarancji od tamtej pory smiga aż miło. > Spalanie trasa około 7 zalezy od jazdy miasto około 9,5. > od kiedy załozyłem lpg nigdy tej decyzji nie żałowałem a ile zaplaciles za instalacje, mozesz cos napisac o tych malych problemach, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek t Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > a ile zaplaciles za instalacje, mozesz cos napisac o tych malych > problemach, Instalacja to Lovato Fast dałem 3 tyś. Majster po prostu nie dopioł dobrze kostki od jednego wtrysku i po 2 tys km zapaliła sie marchewa i autko chodziło na 3 garach no i oczywiscie konieczna była wymiana kabli WN i swiec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yanusz1 Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > 6,3L przy jeździe 30%M/70%T to dużo > Ludzie kochani dajcie żyć.Przecież BBM to nie są seicento Kolega z Seicento Sporting 1,1 nie może zejść niżej 6 na trasie i z zazdrością słuucha o moim 5-5,2 literkach. > matizy i inne maluchy.6.3 l to dobry wynik a 8 w mieście to tez > dobry wynik.Jakiś kolega rzucił hasło że myślał ze 6 w > mieście.... > Szanowni koledzy nie narzekać na silniczki 1.2 16V bo przecież > te 80KM 82 KM, z EOBD mają 80 ( u mnie na hamowni bez zadnych przerobek 86.6KM!) > trzeba czymś wykarmić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > nie pakuje wszystkich do jednego wora, ale z aut z instalacja w > ktorych mialem przyjemnosc przebywac (w tym rowniez 1.6) w > kazdym czuc bylo nutke lpg, ale skoro u ciebie nie czuc to > dobrze, dzieki za info jesli walilo gazem w kabinie to byla gdzies nieszelnosc (np. dolotu) - i owszem wtedy wali gazem w padace Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 są same plusy... minusów brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > dzieki za rade, poza tym przeraza mnie przenikajacy zapach gazu do > kabiny sprawdź czy butla turystyczna nie zapodziała ci sie gdzieś pod siedzeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam14 Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > zazdrością słuucha o moim 5-5,2 literkach na jakich dystansach i przy jakiej średniej prędkosci obrotowej tyle pali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seba007 Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > sprawdź czy butla turystyczna nie zapodziała ci sie gdzieś pod > siedzeniem tak sprawdz sobie to:)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fireblade22 Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > na jakich dystansach i przy jakiej średniej prędkosci obrotowej tyle > pali? Hello kabz.Potwierdzam w 100% to co Yanusz1 napisał.Moje Bravo przy jeździe 90-95km/h czyli okolo 2750obr na 5 biegu pali okolo 5 l. Kiedys w zimie pojechałem sobie z Gdańska do Częstochowy na weekend , dokładnie 1000,4km.Zatankowałem pod sam koreczek tak że widziałem poziom paliwa(trzeba bylo sie troche pistoletem pobawić).Średnio sobie jechałem 95-100 km/h. Na autostradzie (!!!!!!) na odcinku 15 km w każdą ze stron pomykałem sobie 170 -175 czyli max no i troche sie w Łodzi nastalem w korku no i po powrocie standardowo w Gdańsku.Efekt był taki średnie spalanie 5.63 l/100km!!!!Wiec przy 90-95 spokojnie nawet może do 4.9 zejść.Trzeba tylko troche ruszać głową i jak sie widzi że wyprzedzanie nic nie daje to dac sobie spokoj i jechac tak zeby jak najmniej hamować i jechac na 5tce 90km/h no i dbać o silnik -filtry i płyny (ja tam olej i filtry pow i oleju co 10 kkm wymieniam) Pozdro 4all Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
121699 Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > siemka, zastanawiam sie nad zalozeniem instalacji w moim 1.2 16V > 2000, podajcie plusy i minusy tej inwestycji, jaka najlepsza do > tego motorka i jaka jest cena , dzieki Siemka Ja przejechałem juz 50 tyś km od kiedy załozyłem sekwencje. Fakt ze juz sie zwróciła ale troche powiem o minusach. I. Zakładaj wtryskiwacze niezespolone przy zespolonej listwie wtryskiwaczy wysoki koszt wymiany jak sie nadpalą. II. połyka troche olej III. droższe przeglądy IV. ogólnie silniki fiatów nie sa przystosowane do gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > IV. ogólnie silniki fiatów nie sa przystosowane do gazu w sensie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bonzo Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > Siemka > Ja przejechałem juz 50 tyś km od kiedy załozyłem sekwencje. Fakt ze > juz sie zwróciła ale troche powiem o minusach. > I. Zakładaj wtryskiwacze niezespolone przy zespolonej listwie > wtryskiwaczy wysoki koszt wymiany jak sie nadpalą. > II. połyka troche olej > III. droższe przeglądy > IV. ogólnie silniki fiatów nie sa przystosowane do gazu Jakie objawy dają nadpalone wtryskiwacze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bonzo Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > siemka, zastanawiam sie nad zalozeniem instalacji w moim 1.2 16V > 2000, podajcie plusy i minusy tej inwestycji, jaka najlepsza do > tego motorka i jaka jest cena , dzieki ja mam instalację Omvl , spalanie oscyluje w granicach 7 litrów gazu , ale od pewnego czasu zauważylem objawy mulenia , wizyta u gaziarza nic nie dała - stwierdził że wszystko jest ok . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
121699 Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > w sensie? W tym sensie ze jak długo jezdzisz na gazie to po przerzuceniu sie na benzynke silnik a to ma nierówne obroty, a to problem z odpalaniem, a to pekaja( rysuja sie) tłoki te objawy zaobserwowane w CC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > W tym sensie ze jak długo jezdzisz na gazie to po przerzuceniu sie na > benzynke silnik a to ma nierówne obroty, a to problem z > odpalaniem, a to pekaja( rysuja sie) tłoki te objawy > zaobserwowane w CC. siedemdziesiąt tysięcy zrobiłem na cestinie a mam zwykłego blendera... mogę wziąć udział w reklamie mobila... jak sie dba tak sie ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
121699 Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > Jakie objawy dają nadpalone wtryskiwacze ? nierówna praca silnika ( pracuje na 3 garach ) itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > nierówna praca silnika ( pracuje na 3 garach ) itp wytłumacz co to znaczy "nadpalone" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
121699 Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > siedemdziesiąt tysięcy zrobiłem na cestinie a mam zwykłego > blendera... > mogę wziąć udział w reklamie mobila... > jak sie dba tak sie ma... ja 85kkm, poniekąd powielam opinie mechaników A tobie trafił sie ten silnik dobry 1 na 100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
121699 Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > wytłumacz co to znaczy "nadpalone" Stopione koncowki wtryskiwaczy - jak plastik stopiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > Stopione koncowki wtryskiwaczy - jak plastik stopiony od czego to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
121699 Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > od czego to? chyba od zlej jakosci gazu w naszym kraju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > chyba od zlej jakosci gazu w naszym kraju eee... raczej kiepskich wtryskiwaczy... teraz montują co raz większą tandete... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
121699 Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > eee... raczej kiepskich wtryskiwaczy... > teraz montują co raz większą tandete... na to moze zlozyc sie wiecej przyczyn. Sa tez jakie momenty wtrysku, kat wtrysku, czasy zamkniecja wtryskiwaczy itp. Wykonanie tez ma jakis wplyw na zywotnosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > na to moze zlozyc sie wiecej przyczyn. Sa tez jakie momenty wtrysku, > kat wtrysku, czasy zamkniecja wtryskiwaczy itp. Wykonanie tez ma > jakis wplyw na zywotnosc. dlatego aby mieć swięty spokój wstawiłem keihiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_sky_ Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > ja mam instalację Omvl , spalanie oscyluje w granicach 7 litrów gazu > , ale od pewnego czasu zauważylem objawy mulenia , wizyta u > gaziarza nic nie dała - stwierdził że wszystko jest ok . Też mam OMVLa i też czasem muli. Ale czasem! Normalnie zaczynam podejrzewać, że np ciśnienie atmosferyczne i wilgotność powietrza mają baaardzo duży wpływ na działanie tej instalki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maroz Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 No to doleję oliwy do ognia Mam już druga Bravke 1,2 z zwykłym Bingo S i mikserem czyli bez sekwencji. (pierwsza była skradziona) Spalania w trasie w granicach 7-7,5 jazda typowa nie mulenie, w mieście 8-9. Pierwszą zdążyłem przejechać około 60 000km zero problemów. Drugą przejchałem już jakieś 80 000km, również zero problemów. Regulacje robiłem sam, okresowo sprawdzam w prace lambdy podłączonym "wskaźnikiem" chodzi wzorowo. Jak dotej pory niewymieniałem kabli wysokiego napiecia 120 000km kupowanie tanich podróbek to bezsens 9cwaniactwo gaziarzy) a orginalne wytrzymują długo. Swiece też co 40 000km. Jedyne kłopoty z silnikiem to jak u wszystkich szczęśliwych posiadaczy tego motorka to okresowe niedomagania silniczka krokowego. Tu pomaga własnu Euroscan. Strzałów kolektor przeżył kilka, ale powstawały one tylko przy odpalaniu cyli na benzyni w mocno wilgotne dni prawdopodobnie jakies resztki gazu i przesko iskry. Mulenie silnika jest odczuwalne przy dużym obciązeniu (np. góry i rodzinak na pokładzie ale wówczas i Pb niewiele pomaga) ale to normalne. Dodatkowo pochwalę się że przy 120 000km zawieszenie nadal orginał i chyba pjeszcze pojeździ. Co wy na to. Czysta praktyka zero ściemy, wszystko zależ od chęci. Co ty na to Patre? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maroz Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > nie ma takiej możliwości abyś w normalnych warunkach i prawidłowej instalacji czuł gaz w środku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
saszanh Napisano 7 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > sprawdź czy butla turystyczna nie zapodziała ci sie gdzieś pod > siedzeniem nie w moich autach wiec moge miec problem ze sprawdzeniem, hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
halny Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > siemka, zastanawiam sie nad zalozeniem instalacji w moim 1.2 16V > 2000, podajcie plusy i minusy tej inwestycji, jaka najlepsza do > tego motorka i jaka jest cena , dzieki A na wodę nie chciałbyś żeby jeździła ? IMO troche bez sensu chyba że jesteś akwizytorem labo jakimś repem innym , ale tacy Bravo nie jeżdżą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alibaba Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > są same plusy... > minusów brak od tak na gazie przejechane ponad 60000 km i z gazem rzadnych problemów,nawt zeszłej zimy odpalał przy -25 na samym gazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yanusz1 Napisano 8 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2007 > na jakich dystansach i przy jakiej średniej prędkosci obrotowej tyle > pali? 400 km , do Gdyni i z powrotem, normalna predkość podrozna 90 - 110 z przestrzeganiem ograniczeń , na obwodnicy "przedmuchanie" komarka 140 / 150. Ogólnie jazda spokojna , nie tyle kapelusznicza, co ekonomiczna z wykorzystaniem hamowania silnikiem , dobiegiem do swiateł , przyspieszaniem bez gwałtownego wbijania pedału w podłogę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam14 Napisano 8 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2007 > 400 km , do Gdyni i z powrotem, normalna predkość podrozna 90 - 110 z > przestrzeganiem ograniczeń , na obwodnicy "przedmuchanie" > komarka 140 / 150. Ogólnie jazda spokojna , nie tyle > kapelusznicza, co ekonomiczna z wykorzystaniem hamowania > silnikiem , dobiegiem do swiateł , przyspieszaniem bez > gwałtownego wbijania pedału w podłogę. właśnie tak staram się jechać, choć raczej trzymam się 3tys obr co daje jakieś 105kmh, w ten sposób robię 70% dystansu, reszta to miasto. widać wyraźnie różnicę w spalaniu trasa/miasto bo mam auto sprawne(olej filtry i świeczki młode) a uśredniam spalanie na 6,2-6,4. prawdopodobnie na długiej trasie uda mi się to zredukować. nastraja optymistycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam14 Napisano 8 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2007 > Hello kabz.Potwierdzam w 100% to co Yanusz1 napisał.Moje Bravo [ciach cytat] no to mam nowe hobby => jazda na kropelce myślałem, że bravcia nie może palić mniej a tu się okazuje, że wystarczy zredukować prędkość przyznam, że nie lubię jeździć poniżej 3k obr bo to auto wtedy nie jedzie dla mnie optymalny jest przedział od 3 do 3,5k obr(~120kmh). przyjmuje to co mi pali więc jako normę i martwić się będe jak spali więcej pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fireblade22 Napisano 8 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2007 > no to mam nowe hobby =przyznam, że nie lubię jeździć poniżej 3k obr > bo to auto wtedy nie jedzie dla mnie optymalny jest przedział > od 3 do 3,5k obr(~120kmh). przyjmuje to co mi pali więc jako > normę i martwić się będe jak spali więcej > pozdr Hello.Kabz a tak właściwie to jaką ty furą tak jeździsz bo w profilu masz napisane e wieloma... A tak poza tym to jakbym 120 jeździl to zamiast 5 to by 6 sobie łykną na 100 .Na opory jazdy do okolo 90 niezbyt duzy wpływ ma opor powietrza , natomiast powyzej 90 to rośnie on sobe z kwadratem prędkości czyli w postepie geometrycznym co znaczy ze spalanko idzie b.szybko w górę Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.