gladi23 Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 witam .mam problem z korektorem siły hamowania..może ktoś doradzi mi jak się go ustawia, bo ja niemam pojecia.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ajni Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > witam .mam problem z korektorem siły hamowania..może ktoś doradzi mi > jak się go ustawia, bo ja niemam pojecia.. A bardzo proszę http://team.fiatuno.pl/index.php?id=wiev&news=12 . PS zmień tytuł posta na bardziej czytelny. Jestem modem na innym forum i drażni mnie nazywanie tematów pomocy lub jak to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LUKASZdiy Napisano 8 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2007 > witam .mam problem z korektorem siły hamowania..może ktoś doradzi mi > jak się go ustawia, bo ja niemam pojecia.. a ja wogole wywalilem ta czesc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogibabu Napisano 8 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2007 > a ja wogole wywalilem ta czesc za pomysł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
strazak1 Napisano 8 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2007 > a ja wogole wywalilem ta czesc bracie ile odwagi w tobie widze w tym dużo wiary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryan_ab Napisano 8 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2007 Jeśli wogóle sie go usówa, to wtedy hamuje z największą, czy najmniejszą siłą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jered Napisano 8 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2007 > Jeśli wogóle sie go usówa, to wtedy hamuje z największą, czy > najmniejszą siłą? z najmniejsza,wtedy tyl prawie wogole nie lapie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adinek Napisano 8 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2007 > z najmniejsza,wtedy tyl prawie wogole nie lapie. Raczej na odwrót Klik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 8 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2007 > z najmniejsza,wtedy tyl prawie wogole nie lapie. Wręcz przeciwnie Masz "bezpośredni" przepływ hydrolu do cylinderków - koła na maxa hamują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 8 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2007 > Wręcz przeciwnie Masz "bezpośredni" przepływ hydrolu do cylinderków > - koła na maxa hamują ..i pięknie auto dupskiem wali na boki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryan_ab Napisano 8 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2007 > ..i pięknie auto dupskiem wali na boki... Bez przesady... Mnie odrazu po zakupie ta sprężynka sie rozpadła w ręce (przerdzewniała już) jak chciałem ten korektor przesmarować i od tej pory (4 lata) jeżdże bez... Nie zauważyłem negatywnych skutków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 8 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2007 > Bez przesady... Mnie odrazu po zakupie ta sprężynka sie rozpadła w > ręce (przerdzewniała już) jak chciałem ten korektor przesmarować > i od tej pory (4 lata) jeżdże bez... Nie zauważyłem negatywnych > skutków. ale bez korektora czy bez spręzyny? bo to dwie różne sprawy. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogibabu Napisano 8 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2007 > ale bez korektora czy bez spręzyny? > bo to dwie różne sprawy. > pozdr miałem zadać to samo pytanie bo jeżeli bez korektora to co 3 dni leje zbiorniczek płynu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gladi23 Napisano 9 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2007 > Bez przesady... Mnie odrazu po zakupie ta sprężynka sie rozpadła w > ręce (przerdzewniała już) jak chciałem ten korektor przesmarować > i od tej pory (4 lata) jeżdże bez... Nie zauważyłem negatywnych > skutków. ja mam problem bo jak jest snieg to wyrzuca mi tyłek..i dlatego mi to przeszkadza.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LUKASZdiy Napisano 9 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2007 > ja mam problem bo jak jest snieg to wyrzuca mi tyłek..i dlatego mi to > przeszkadza.. nie zauwazylem jeszcze zadnych negatywnych skutow ps o co chodzi z tym dolewaniem plyny co trzy dni co ma usuniecie korektora do poziomu płynu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogibabu Napisano 9 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2007 > nie zauwazylem jeszcze zadnych negatywnych skutow > ps o co chodzi z tym dolewaniem plyny co trzy dni co ma usuniecie > korektora do poziomu płynu cały płyn wali do tłoczków i nawet potrafi rzygać płynem bo użądzenie które koryguje tą prace wymontowałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryan_ab Napisano 9 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2007 > ale bez korektora czy bez spręzyny? > bo to dwie różne sprawy. > pozdr bez sprężyny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawny7 Napisano 9 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2007 > Bez przesady... Mnie odrazu po zakupie ta sprężynka sie rozpadła w > ręce (przerdzewniała już) jak chciałem ten korektor przesmarować > i od tej pory (4 lata) jeżdże bez... Nie zauważyłem negatywnych > skutków. Może nie masz hamulców z tyłu i temu nic nie zauważyłeś... Kiedyś mi spadła ta prężynka i o mało nie zawinąłem zadem skrzynki z prądem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 9 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2007 > bez sprężyny to znaczy ze hamulce z tyłu praktycznie nie hamują - (przewaznie w uno na rolkach bez sprezyny korektora uzyskuje sie około 40 kg na koło siły hamowania...) pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 9 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2007 oki a czy za blokowanie jednego z hamulców również ten korektor może być odpowiedzialny czy raczej on blokuje osie zamiast pojedynczych kół? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafantek Napisano 10 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2007 bosz co wy znow za herezje wypisujecie? czemu jak niema korektora to ma niby płyn doelwac??? jak wywalil i wstawił wezyk, trójnik , łaczowke czy cokolwiek??? niełapie jak wczesniej pisalem u mnie korektora tez niema, czy fabrycznienie wiem ale podejzewam ze fabrycznie, negatywnych skutków nie widze i tak blokuje wczesniej przod. a brak korektora skutkuje równa siła hamowania na wszystkie koła, czyli teoretycznie bez korektora tyłmocniej hamuje, korektor ogranicza przeplyw/nacisk plynu na tylne hamulce przy nieobciazonym aucie by nie blokowalo kol, bez korektora zawsze idzie pelna sila, stat przy odciazonym tyle podczas hamowania moze zblokowac kola i zarzucic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogibabu Napisano 10 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2007 Rafantek chłopie pomijam twoją wiedze na temat mechaniki już to udowodniłeś ale sposób w jaki piszesz........ weź tą złączke i trójnik i ciachnij se to na czole może Ci to pomoże sie skupić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafantek Napisano 10 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2007 > Rafantek chłopie > pomijam twoją wiedze na temat mechaniki już to udowodniłeś > ale sposób w jaki piszesz........ weź tą złączke i trójnik i ciachnij > se to na czole > może Ci to pomoże sie skupić ok ja się postaram podciągnąć w języku pisanym, a wy w wiedzy? To może mi wyjaśnij skoro ciemny jestem gdzie rozmijam się ze stanem faktycznym, oczywiście w wiedzy mechanicznej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryan_ab Napisano 10 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2007 > to znaczy ze hamulce z tyłu praktycznie nie hamują - (przewaznie w > uno na rolkach bez sprezyny korektora uzyskuje sie około 40 kg > na koło siły hamowania...) > pozdr To niby jak przez 4 lata przechodze badania techniczne? Zawsze mi mówi koleś, że dobrze trzymają i nie ma sie co martwić... Troche ta twoja teoria niezgodna z moim autem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klok Napisano 10 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2007 > To niby jak przez 4 lata przechodze badania techniczne? Zawsze mi > mówi koleś, że dobrze trzymają i nie ma sie co martwić... Troche > ta twoja teoria niezgodna z moim autem. Widzisz Paweł dobrze gada, a Ty uparłeś się chyba, że wielkim guru motoryzacji jest "Pan od przeglądu". Tak sie składa, że przeszedłem już przeglądy z lipnymi hamulcami i z luzem na sworzniu, który sięgał paru mm. Komentarz "Pana od przeglądu" był taki: "Wszystko tu z przodu jest cacy zero luzów! " - o hamulcach wogóle sie krytycznie nie wypowiadał. Także troszke zaufaj własnej wyobraźni i filtruj co mówią inni, w tym akurat niczyja teoria sie z prawdą rozmiać nie będzie, chyba, że wypisuje herezje ale to raczej niepodobne jest do Pawła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ryan_ab Napisano 10 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2007 Sam już niewiem... auto normalnie hamuje, tylne koła trzymaja dobrze, widze przecież co na stacji diagnostycznej na tym monitorze mu tam pokazuje i co mówi.. jes porównanie tego co byc powinno a co jest i w % przedstawiony stosunek. Wychodzi na to że jest dobrze. Można gdzieś dostać te sprężynke? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 10 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2007 > To niby jak przez 4 lata przechodze badania techniczne? Zawsze mi > mówi koleś, że dobrze trzymają i nie ma sie co martwić... Troche > ta twoja teoria niezgodna z moim autem. pracuje na OSKP to troche o tym wiem. diagnosta sprawdza oprócz siły równomiernosc , a ta moze byc dobra. Do tego napisałem około 40 kg co nie znaczy ze tak zawsze jest - moze byc wiecej , moze mniej w zaleznosci od danego egzemplarza korektora i stanu szczęk i cylinderków. Wiec moze u Ciebie jest nieco wiecej. ponadto nie powinieneś przejśc badania nawet jeśli siła bedzie ok a nie bedzie tej spreżyny. W każdym razie na rolkach tylne koła powinny dać sie zablokować jeśli chodzi o uno. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 10 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2007 > Sam już niewiem... auto normalnie hamuje, tylne koła trzymaja dobrze, > widze przecież co na stacji diagnostycznej na tym monitorze mu > tam pokazuje i co mówi.. jes porównanie tego co byc powinno a co > jest i w % przedstawiony stosunek. Wychodzi na to że jest > dobrze. > Można gdzieś dostać te sprężynke? Jak miałem jeszcze uniaka to bez problemu dostałem taką sprężyne w sklepie w Mysłowicach - cena za oryginał ok 15-20zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gladi23 Napisano 10 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2007 > witam .mam problem z korektorem siły hamowania..może ktoś doradzi mi > jak się go ustawia, bo ja niemam pojecia.. widze ze prowadzicie tu niezła dyskusje ,ale dalej niewiem jak to wyregulowac..pozdrawiam i czekam na złote myśli.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 10 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2007 >ale dalej niewiem jak to >wyregulowac..pozdrawiam i czekam na złote myśli.. a 2 post, napisany przez #ajniego# to czytałeś?????????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klok Napisano 10 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2007 > a 2 post, napisany przez #ajniego# to czytałeś?????????????? trzebaby kliknąc w odnośnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sperber Napisano 10 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2007 > trzebaby kliknąc w odnośnik mocno i zdecydowanie, lewym klawiszem tzw. myszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gladi23 Napisano 11 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2007 > mocno i zdecydowanie, lewym klawiszem tzw. myszy ok.juz mam dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.