Commer Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 Zauwazyłem że kropek jakoś głośniej chodzi, im więcej dodaje gazu tym więcej białego dymu z rury wydechowej leci.. Co sie dzieje znow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bart30 Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 A masz LPG???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Commer Napisano 7 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > A masz LPG???? Nie mam ale moze to byc powod tego ze dziennie samochod dojezdza tylko jakies 4-5 km i jest niedogrzany ? Zebralo sie w cholere masla pod korkiem wlewu oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiaqxxl Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > Nie mam ale moze to byc powod tego ze dziennie samochod dojezdza > tylko jakies 4-5 km i jest niedogrzany ? Zebralo sie w cholere > masla pod korkiem wlewu oleju. sprawdź sobie stan oleju i płynu chłodzenia, ale z tego co piszesz to tradycyjnie może być UPG niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
junitar1 Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > Zauwazyłem że kropek jakoś głośniej chodzi, im więcej dodaje gazu tym > więcej białego dymu z rury wydechowej leci.. Co sie dzieje znow? UPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Commer Napisano 7 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > sprawdź sobie stan oleju i płynu chłodzenia, ale z tego co piszesz to > tradycyjnie może być UPG niestety Olej jest ok, posrodku wskaznika. Jelsi chodzi o plyn chlodniczy to od pazdziernika ubylo minimalnie.. Kompletnie bezsensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ania81 Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 Sprawdź poziom płynu chłodzącego i oleju. Niestety, ale objawy mogą wskazywać na UPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samhain Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > UPG Uszczelka Pod Glowica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > Zauwazyłem że kropek jakoś głośniej chodzi, im więcej dodaje gazu tym > więcej białego dymu z rury wydechowej leci.. Co sie dzieje znow? zima jest zimno , pare widac itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Commer Napisano 7 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > zima jest > zimno , pare widac itp To nie para na pewno, z innych samochodow nie dymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > To nie para na pewno, z innych samochodow nie dymi. z mego dymi a skoro nie ubywa płynu i jest on czysty to zbytnio innej mozliwosci nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiaqxxl Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 > To nie para na pewno, z innych samochodow nie dymi. musisz poprostu zwrócić uwagę dokładną na poziom płynu chłodzącego, jego kolor i ewentualnie pojawiające się tłuste "oka". W oleju, proponowałbym wyczyścić korek dokładnie sprawdzić bagnet i polukać przez korek może coś wypatrzysz, czy to masło się jeszcze gdzie jakoś odkłada czy tylko ewentualnie nagromadziło się na korku. Ale jeżeli piszesz o dziwnej pracy i dymieniu ja jednak obstawiałbym UPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 zimno jest obserwuj poziom płynu chłodzącego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek75 Napisano 7 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 7 Lutego 2007 Obstawiam tak jak większość UPG, jak mi kiedyś poszła w fordzie, to za samochodem była biała chmura jak by ktoś świece dymną zapalił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Commer Napisano 8 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2007 > musisz poprostu zwrócić uwagę dokładną na poziom płynu chłodzącego, > jego kolor i ewentualnie pojawiające się tłuste "oka". W oleju, > proponowałbym wyczyścić korek dokładnie sprawdzić bagnet i > polukać przez korek może coś wypatrzysz, czy to masło się > jeszcze gdzie jakoś odkłada czy tylko ewentualnie nagromadziło > się na korku. Ale jeżeli piszesz o dziwnej pracy i dymieniu ja > jednak obstawiałbym UPG. Nie ma tlustych plam na plynie chlodniczym a poziom oleju jest ok. W sobote mam podroz do Krakowa i zastanawia mnie czy jesli to UPG to dojade? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fafa Napisano 8 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2007 > Nie mam ale moze to byc powod tego ze dziennie samochod dojezdza > tylko jakies 4-5 km i jest niedogrzany ? Zebralo sie w cholere > masla pod korkiem wlewu oleju. Maly przebieg dzienny, silnik zimny, na postoju przez noc zasysa jeszcze zimne/wilgotne powietrze to i maslo sie robi a jako efekt specjalny wypuszcza pare rura. Mialem dokladnie tak samo jeszcze 2 tyg.temu, identyczne warunki eksploatacji. Uszczelka PG byla sprawna, reszta tez. Pomaga raz na jakis czas przegonienie samochodziku. Zrob to w drodze do K-wa i pewnie od razu zobzczysz roznice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Commer Napisano 8 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2007 > Maly przebieg dzienny, silnik zimny, na postoju przez noc zasysa > jeszcze zimne/wilgotne powietrze to i maslo sie robi a jako > efekt specjalny wypuszcza pare rura. > Mialem dokladnie tak samo jeszcze 2 tyg.temu, identyczne warunki > eksploatacji. Uszczelka PG byla sprawna, reszta tez. Pomaga raz > na jakis czas przegonienie samochodziku. Zrob to w drodze do > K-wa i pewnie od razu zobzczysz roznice Dzieki za slowa otuchy Na pewno przegonie drania jak zawsze o ile nie bedzie za duzo po drodze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benypb Napisano 8 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2007 > To nie para na pewno, z innych samochodow nie dymi. a weź pod uwagę że auto jes niedogrzane i w tłumiku woda może stać i jak się rozgrzewa to paruje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Commer Napisano 8 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2007 > a weź pod uwagę że auto jes niedogrzane i w tłumiku woda może stać i > jak się rozgrzewa to paruje. Bardzo to mozliwe, gdyz nie odczuwam nic niedobrego w dzialaniu samochodu poza tym ze chodzi glosniej i dymi na bialo. Zobaczymy jak go przegonie do krakowa co sie zmieni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LukaszT Napisano 10 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2007 > Zauwazyłem że kropek jakoś głośniej chodzi, im więcej dodaje gazu tym > więcej białego dymu z rury wydechowej leci.. Co sie dzieje znow? A to pech, prawdopodobnie UPG. Ile masz przejechane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Commer Napisano 12 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2007 > A to pech, prawdopodobnie UPG. Ile masz przejechane? Przejechane mam 132000, ale okazalo sie ze jednak to nie UPG tylko niedogrzany silnik. W sobote przegnalem kropka do Krakowa i spowrotem, na poczatku dymil na bialo a temperatura silnika prawie wogole nie rosla, wskazowka dochodzila tak do 1/6 skali i nic nie pomagalo. Dopiero w krakowie samochod sie dogrzal i wskazowka powedrowala na swoje miejsce i jest wszystko ok Tak ze jak na razie kasa ktora by poszla na UPG pojdzie na cos innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.