Martbex Napisano 27 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2007 Od jakiegoś czasu miałem problemy z odpalaniem na benzynie, jak juz odpaliłem to przy zimnym silniku auto się dławilo, nie wszystkie gary chodziły i smierdzialo benzyna. Oddałem autko do serwisu (oczywiścnie nie ASO) i po regulacji zaworów i wymianie płytek autko pali na dotyk, silnik pieknie pracuje i chodzi bez zarzutów. Dodam ze przejechałem na gazie 85 tys., auto ma 135 tys i pierwszy raz mialo egulowane zawory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DominikZ Napisano 27 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2007 Morderca silników!!! Mając LPG, szczególną uwagę trzeba zwrócić na terminową regulację zaworów! Miałeś szczęście, że nie wypaliło gniazd i przylgni na zaworach. Dobrze, że teraz działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamwiejak Napisano 27 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2007 > Od jakiegoś czasu miałem problemy z odpalaniem na benzynie, jak juz > odpaliłem to przy zimnym silniku auto się dławilo, nie wszystkie > gary chodziły i smierdzialo benzyna. Oddałem autko do serwisu > (oczywiścnie nie ASO) i po regulacji zaworów i wymianie płytek > autko pali na dotyk, silnik pieknie pracuje i chodzi bez > zarzutów. Dodam ze przejechałem na gazie 85 tys., auto ma 135 > tys i pierwszy raz mialo egulowane zawory Ile cię kosztowała ta przyjemność? Bo u mnie trzeba sprawdzić po 110 prawie tyś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
major_601 Napisano 27 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2007 sprawdzić możecie sobie sami! Zrobiłem manual na stronce w serii zrób to sam, w kazdym silniku z płytkami pomniaru dokonuje się tak samo tylko inne są dopuszczalne luzy klik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Martbex Napisano 27 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2007 > Ile cię kosztowała ta przyjemność? > Bo u mnie trzeba sprawdzić po 110 prawie tyś. Regulacja 50, i płytki po 13 każda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adalbert Napisano 27 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2007 Uno 1.0 gażnik przebieg 270 tys. km bez wymiany ani jednej płytki (160 na gazie) Dobry olej Mobil syntetyk i zawsze dobra regulacja gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ajni Napisano 27 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2007 No ja już myśle o regulacji zaworów od roku ale jakoś tak schodzi mam 120 tyś i 60 tys na gazie. Jak narazie wszystko gra ale wole sprawdzić ale to jak będzie cieplej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
toxdg Napisano 27 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2007 ostro ładne przebiegi ja regulowalem przy 115 kkm wcześniej były przy 70 kkm heh ale znów mnie czeka ta przyjemnośc (134kkm) ale to z innych przyczyn płytki około 7 zł sztuka . poza tym słychac kiedy zawory wymagają regulacji szczególnie na zimnym silniku jak sie zajży pod maske to słychać je. p.s bardzo ładny manualik prawie jak w książce tylko przystępniej opisany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Natqo Napisano 27 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2007 > płytki około 7 zł sztuka ktoś ci wymieniał, czy sam robiłeś? bo jak sam to skąd wziołeś płytki??????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
major_601 Napisano 27 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2007 > jak sie zajży pod maske to słychać je. U mnie jak jest zimny to zawory są ciche jak myszki Dopiero jak się silnik zagrzeje to jak ucho przyłoże to słychac, dlatego przy wymianie uzczelki sprawdziłem luz i jest w normie dlatego nie ma co ruszac. Ale jeżdze tylko na 98oktanów > p.s > bardzo ładny manualik prawie jak w książce tylko przystępniej > opisany Jesli to była pochwała do mnie (bo odpowiadałeś kiler666) to dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 27 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2007 > Morderca silników!!! > Mając LPG, szczególną uwagę trzeba zwrócić na terminową regulację > zaworów! Miałeś szczęście, że nie wypaliło gniazd i przylgni na > zaworach. Dobrze, że teraz działa A ja mam 113kkm i nie będę regulował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
major_601 Napisano 27 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2007 > ktoś ci wymieniał, czy sam robiłeś? bo jak sam to skąd wziołeś > płytki??????????? Można to zrobić samemu, kiedyś z wujkiem robiłem w 1.0 fire. Płytki sa w sklepach z częsciami fiatowskimi, np. jak napisałem w innym poście niedawno - w Chorzowie sklep przy ASO (ul. Wojska Polskiego) jak nie ma w danym dniu potrzebnej płytki to sprowadzą na 2 dzień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
major_601 Napisano 27 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2007 > A ja mam 113kkm i nie będę regulował jeśli nie zachodzi taka potrzeba... A w 899 chyba jakoś inaczej są rozwiązane zawory W ksiażce kiedyś się doczytałem że nie ma paska tylko łańcuch rozrządu i zawory reguluje sie śrubą regulacyujną a nie poprzez wymiane płytek czy to prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Natqo Napisano 27 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2007 > Można to zrobić samemu, kiedyś z wujkiem robiłem w 1.0 fire. > Płytki sa w sklepach z częsciami fiatowskimi, np. jak napisałem w > innym poście niedawno - w Chorzowie sklep przy ASO (ul. Wojska > Polskiego) jak nie ma w danym dniu potrzebnej płytki to > sprowadzą na 2 dzień Tak juz samodzielnie mierzyłem luzy u siebie, tylko troche boję się żeby tych szklanek nie złamać a wzorowałem się na tym manualiku http://autokacik.pl/showthreaded.php?Cat...amp;o=&vc=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 27 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2007 > jeśli nie zachodzi taka potrzeba... > A w 899 chyba jakoś inaczej są rozwiązane zawory > W ksiażce kiedyś się doczytałem że nie ma paska tylko łańcuch > rozrządu i zawory reguluje sie śrubą regulacyujną a nie poprzez > wymiane płytek czy to prawda? Że jest łańcuch a nie pasek to prawda, ale co do regulacji to słyszałem, że 899 ma samoregulatory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Victorr22 Napisano 27 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2007 moje mialo 136tys i padl gaslo, nierwono pracowalo itd efekt? zaworki brak regulacji:(( o to fotki jak doprowadzil poprzedni wlasciciel:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
toxdg Napisano 27 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2007 pochwała oczywiście dla ciebie tylko taki nawyk z phpbb ze klikam odpowiedz i czasami nie zwrazam uwagi komu co do regulacji to można to samemu bez problemów zrobić tylko trzeba znaleść odpowiednie płytki w odpowiedznich sklepach. ostatnio pytałem to major mi odpowiedział gdzie można kupić bo u mnie nie mieli wszystkich. a że wymieniałem wałek na taki od sportinga to i luzy sie pozmieniały trzeba było wymienić płytki thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
major_601 Napisano 27 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2007 > pochwała oczywiście dla ciebie tylko taki nawyk z phpbb ze klikam > odpowiedz i czasami nie zwrazam uwagi komu > co do regulacji to można to samemu bez problemów zrobić tylko trzeba > znaleść odpowiednie płytki w odpowiedznich sklepach. ostatnio > pytałem to major mi odpowiedział gdzie można kupić bo u mnie nie > mieli wszystkich. a że wymieniałem wałek na taki od sportinga to > i luzy sie pozmieniały trzeba było wymienić płytki > thx Nie ma problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grzesiox Napisano 28 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2007 Również 230kkm na gazie jakoś z 90-100kkm już będzie - bez regulacji, ostatnio było sprawdzane i nei ma takiej potrzeby wogóle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DominikZ Napisano 28 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2007 > Że jest łańcuch a nie pasek to prawda, ale co do regulacji to > słyszałem, że 899 ma samoregulatory Wiedziały chłopy co kupować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azazel Napisano 28 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2007 > Od jakiegoś czasu miałem problemy z odpalaniem na benzynie, jak juz > odpaliłem to przy zimnym silniku auto się dławilo, nie wszystkie > gary chodziły i smierdzialo benzyna. Oddałem autko do serwisu > (oczywiścnie nie ASO) i po regulacji zaworów i wymianie płytek > autko pali na dotyk, silnik pieknie pracuje i chodzi bez > zarzutów. Dodam ze przejechałem na gazie 85 tys., auto ma 135 > tys i pierwszy raz mialo egulowane zawory niestety kiedyś wspominałem w którymś z tematów o problemie z odpalaniem jak jest wilgoć, właśnie dostałem telefon z serwisu, że auto pracuje na 1 cylinder ??? co to może oznaczać jak na 3 nie ma kompresji ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 28 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2007 > Wiedziały chłopy co kupować... Dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
major_601 Napisano 28 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2007 > niestety kiedyś wspominałem w którymś z tematów o problemie z > odpalaniem jak jest wilgoć, właśnie dostałem telefon z serwisu, > że auto pracuje na 1 cylinder ??? co to może oznaczać jak na 3 > nie ma kompresji ??? CO????? Może nie pracuje na 1 Przecież 1 cylinder to jak motorynka A jeśli na 3 nie pali to nie wiadomo, może brak kompresji, lub usterka zapłonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azazel Napisano 28 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2007 > CO????? > Może nie pracuje na 1 > Przecież 1 cylinder to jak motorynka > A jeśli na 3 nie pali to nie wiadomo, może brak kompresji, lub > usterka zapłonu powiem Wam jedno STANOWCZO ODRADZAM SERWIS BOSCH GŁADYSEK w Krakowie przy ul. Bora Komorowskiego !! nie dość, że KOMPLETNIE NIC nie zrobiono, rozwalono mi pół silnika, to jeszcze kosztowało to 250zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heniek_ Napisano 28 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2007 > powiem Wam jedno STANOWCZO ODRADZAM SERWIS BOSCH GŁADYSEK w > Krakowie przy ul. Bora Komorowskiego !! > nie dość, że KOMPLETNIE NIC nie zrobiono, rozwalono mi pół silnika, > to jeszcze kosztowało to 250zł no ale jak odbierales samochod to nie slyszales ze chodzi tragicznie i jeszcze zaplaciles 250zl? wsumie sam jestem w trakcie odzyskiwania kasy po "Zrobieniu" pierscieni (zbyszcar ogrodnicza 16/18 zgierz) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
major_601 Napisano 28 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2007 > powiem Wam jedno STANOWCZO ODRADZAM SERWIS BOSCH GŁADYSEK w > Krakowie przy ul. Bora Komorowskiego !! > nie dość, że KOMPLETNIE NIC nie zrobiono, rozwalono mi pół silnika, > to jeszcze kosztowało to 250zł Ja bym złotówki nie zapłacił, dopóki auto nie działało by lepiej niz przed oddaniem do serwisu, po co się za to brali skoro ich przerosło?????????? Swoją droga taka elektronika jaka jest w Uno to smieszne że nie potrafili sobie z tym poradzić serwisy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azazel Napisano 28 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2007 > no ale jak odbierales samochod to nie slyszales ze chodzi tragicznie > i jeszcze zaplaciles 250zl? > wsumie sam jestem w trakcie odzyskiwania kasy po "Zrobieniu" > pierscieni (zbyszcar ogrodnicza 16/18 zgierz) kazałem złożyć co się da i zabrałem go lawetą stamtąd !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heniek_ Napisano 28 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2007 > kazałem złożyć co się da i zabrałem go lawetą stamtąd !! 250 + laweta czy 250 za lawete? zreszta prawda jest taka jak nie masz zaufanego mechanika to kazdy tnie w ch.. ile wlezie, tylko po to aby jak najwiecej kasy miec dla siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azazel Napisano 28 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2007 > 250 + laweta czy 250 za lawete? > zreszta prawda jest taka jak nie masz zaufanego mechanika to kazdy > tnie w ch.. ile wlezie, tylko po to aby jak najwiecej kasy miec > dla siebie 250zł za NIC ... jak to nazwali "diagnostyka silnika", po rozłożeniu połowy nie potrafili powiedzieć ani słowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heniek_ Napisano 28 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2007 > 250zł za NIC ... jak to nazwali "diagnostyka silnika", po rozłożeniu > połowy nie potrafili powiedzieć ani słowa no ja dzisiaj od cwaniaczka ktory sie ukrywal dostalem takie cos jak go wkoncu dorwalem na ulicy: przyjdzie poniedzialek i zobaczy sie jak z prawdomownoscia tej osoby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azazel Napisano 28 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2007 heh, trzymam kciuki !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spad Napisano 28 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2007 > Od jakiegoś czasu miałem problemy z odpalaniem na benzynie, jak juz > odpaliłem to przy zimnym silniku auto się dławilo, nie wszystkie > gary chodziły i smierdzialo benzyna. Oddałem autko do serwisu > (oczywiścnie nie ASO) i po regulacji zaworów i wymianie płytek > autko pali na dotyk, silnik pieknie pracuje i chodzi bez > zarzutów. Dodam ze przejechałem na gazie 85 tys., auto ma 135 > tys i pierwszy raz mialo egulowane zawory Wszystko zależy od silnika. Ja miałem uno, które nie miało nigdy regulowanych zaworów i przejechało 277kkm do momentu sprzedaży, z czego ponad 80 kkm na lpg. Za każdym razem paliło na dotyk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ceka1 Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 Z regulacja zaworów za pomocą płytek jest trochę zabawy - najgorsze jest to, że nie można wcześniej przygotować płytek i po rozbabraniu trzeba dopiero piechotą chodzić po sklepach; czasem brakuje wymiarów i autko stoi a my zap ychamy piechotą. Uwaga: każdemu przy okazji pomiaru luzu zalecałbym, aby bardzo uważnie obejrzał krzywki na wałku, a jeszcze lepiej pomierzył ich wzniosy. Pół biedy, jeśli równo się zużywają w niewielkim stopniu. Ale zdarza się, że jedna czy kilka jest źle nawęglonych i utwardzonych i krzywka zedrze się zbyt szybko. Ja mam taki kwiatek,już po 60tkm i powoli myślę o wymianie wałka na nowy. Niestety do silnika uno clip typu 146.C7.000 wałki są najprawdopodobniej nietypowe. Może ktoś tego już próbował w tym silniku? Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azazel Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 SKANDAL SKANDAL SKANDAL STANOWCZO ODRADZAM SERWISU BOSCH`A W KRAKOWIE przy ul. Bora Komorowskiego (Gładysek) NACIĄGNĘLI MNIE BEZWZGLĘDNIE wczoraj na rozbiórkę CAŁEGO SILNIKA, a dziś w ASO FIAT okazał się, że to MODUŁ !! to jest po prostu nie do przyjęcia !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
major_601 Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 Dziwi mnie jak w takich czasach można w takim serwisie nie być kompetentyym na naprawe takiej rzeczy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azazel Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 > Dziwi mnie jak w takich czasach można w takim serwisie nie być > kompetentyym na naprawe takiej rzeczy... tzn są dwie możliwość : a) BRAK WIEDZY b) NACIĄGANIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
major_601 Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 > tzn są dwie możliwość : > a) BRAK WIEDZY > b) NACIĄGANIE Wiesz można dac się naciągnąc, ale auto powinno byc w takiej sytuacji naprawione!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azazel Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 > Wiesz można dac się naciągnąc, ale auto powinno byc w takiej sytuacji > naprawione!!! wszystko spoko, tylko wczoraj w BOSCH`U byli na etapie dobierania się do głowicy , przez MODUŁ !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ajni Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 > wszystko spoko, tylko wczoraj w BOSCH`U byli na etapie dobierania się > do głowicy , przez MODUŁ !! Bo to nie mechanicy tylko kowale, których coraz więcej na rynku. Aż strach auto oddawać, dlatego jak najwięcej robie sam, a jak już gdzieś daję to patrze na ręce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azazel Napisano 1 Marca 2007 Udostępnij Napisano 1 Marca 2007 > Bo to nie mechanicy tylko kowale, których coraz więcej na rynku. Aż > strach auto oddawać, dlatego jak najwięcej robie sam, a jak już > gdzieś daję to patrze na ręce. dokładnie trzeba stać i chyba jeszcze najlepiej to nagrywać !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aworm Napisano 2 Marca 2007 Udostępnij Napisano 2 Marca 2007 > SKANDAL SKANDAL SKANDAL > STANOWCZO ODRADZAM SERWISU BOSCH`A W KRAKOWIE przy ul. Bora > Komorowskiego (Gładysek) > NACIĄGNĘLI MNIE BEZWZGLĘDNIE wczoraj na rozbiórkę CAŁEGO SILNIKA, a > dziś w ASO FIAT okazał się, że to > MODUŁ !! > to jest po prostu nie do przyjęcia !! Dziwię się, że do nich odstawiałeś samochód. W Kraku jest bardzo dobry serwis Fiata i to blisko Ciebie. W ostatnim roku się popsuli trochę ale i tak jest OK. Będziesz się starał o zwrot kasy od tych partaczy? Bo kurcze mnie by krew zalała gdyby przy moim samochodzie taki błąd popełnili. Awaria modułu jest przecież łatwa do diagnozy. To musieli być na prawdę nieźli "spece". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azazel Napisano 2 Marca 2007 Udostępnij Napisano 2 Marca 2007 > Dziwię się, że do nich odstawiałeś samochód. W Kraku jest bardzo > dobry serwis Fiata i to blisko Ciebie. W ostatnim roku się > popsuli trochę ale i tak jest OK. > Będziesz się starał o zwrot kasy od tych partaczy? Bo kurcze mnie by > krew zalała gdyby przy moim samochodzie taki błąd popełnili. > Awaria modułu jest przecież łatwa do diagnozy. To musieli być na > prawdę nieźli "spece". TAK !! dziś jadę tam, jeszcze w dodatku mają zwracać koszt nowej uszczelki pod pokrywą zaworów, którą zmieniałem 2 tygodnie temu,a teraz mam znowu do wymiany ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aworm Napisano 2 Marca 2007 Udostępnij Napisano 2 Marca 2007 > TAK !! dziś jadę tam, jeszcze w dodatku mają zwracać koszt nowej > uszczelki pod pokrywą zaworów, którą zmieniałem 2 tygodnie > temu,a teraz mam znowu do wymiany ... Zgodzili się już na zwrot czy jedziesz awanturę robić? Ciekaw jestem jak to się skończy. Ja walczyłem kilka lat temu z serwisem w Myślenicach. Jednego dnia byli dość wojowniczy ale jak przyjechałem z oceną usterki z ASO to zaraz wzięli się do roboty. Tylko u mnie było inaczej - usługa została wykonana tylko źle. Każdy może się pomylić tylko wkurza mnie gdy pomimo niezbitych dowodów "fachowcy" idą w zaparte. A potem jest kwas i robi się nieciekawa sytuacja. Ja zawsze na początku uprzejmie pytam czy aby na pewno wszystko było dobrze zrobione a dopiero jak pomimo zwrócenia uwagi nie ma reakcji to się wkurzam. Życzę udanej walki o swoje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek74 Napisano 2 Marca 2007 Udostępnij Napisano 2 Marca 2007 > Dziwię się, że do nich odstawiałeś samochód. W Kraku jest bardzo > dobry serwis Fiata i to blisko Ciebie. W ostatnim roku się > popsuli trochę ale i tak jest OK. A mozna wiedzieć o jakim serwisie mowisz? bo lada dzien musze wymienic sprezyny, uszczelke pod misa, koncowki drązków... Mialem jechać na Baczyńskiego, ale może są lepsze i tańsze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aworm Napisano 2 Marca 2007 Udostępnij Napisano 2 Marca 2007 > A mozna wiedzieć o jakim serwisie mowisz? bo lada dzien musze > wymienic sprezyny, uszczelke pod misa, koncowki drązków... > Mialem jechać na Baczyńskiego, ale może są lepsze i tańsze? Spokojnie mogę polecić Auto Krak przy hotelu Krak. To nie jest reklama tylko rada - to do moda . Serwisowałem u nich trzy samochody i zawsze byłem zadowolony. Niestety w zeszłym roku podnieśli sobie ceny . Do tej pory tylko raz złożyłem im reklamacje - na następny dzień została załatwiona. Do tej pory zawsze jak chciałem coś zrobić gdzieś indziej "taniej" to w rezultacie lądowałem u nich żeby poprawili robotę. Ale to co Ty chcesz zrobić to nie jest jakaś trudna robota. Jeżeli tylko masz kawałek garażu to sobie spokojnie poradzisz. Chyba, że nie masz na to czasu. W tym serwisie bardzo opłaca się łączenie kilku napraw - można targować się o cenę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marek74 Napisano 2 Marca 2007 Udostępnij Napisano 2 Marca 2007 > Spokojnie mogę polecić Auto Krak przy hotelu Krak. To nie jest > reklama tylko rada - to do moda . Serwisowałem u nich trzy > samochody i zawsze byłem zadowolony. Niestety w zeszłym roku > podnieśli sobie ceny . Do tej pory tylko raz złożyłem im > reklamacje - na następny dzień została załatwiona. > Do tej pory zawsze jak chciałem coś zrobić gdzieś indziej "taniej" to > w rezultacie lądowałem u nich żeby poprawili robotę. > Ale to co Ty chcesz zrobić to nie jest jakaś trudna robota. Jeżeli > tylko masz kawałek garażu to sobie spokojnie poradzisz. Chyba, > że nie masz na to czasu. W tym serwisie bardzo opłaca się > łączenie kilku napraw - można targować się o cenę. Dzieki, popytam. Sam tego nie chce robic, b przy okazji chce zrobic dokladna diagnostyke, sprawdzic kompresje, jakies regulacje... wiec mam nadzieje ze troche z cena zbije. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Azazel Napisano 2 Marca 2007 Udostępnij Napisano 2 Marca 2007 > A mozna wiedzieć o jakim serwisie mowisz? bo lada dzien musze > wymienic sprezyny, uszczelke pod misa, koncowki drązków... > Mialem jechać na Baczyńskiego, ale może są lepsze i tańsze? ja ODRADZAM serwisu BOSCH`a przy ul. Bora Komorowskiego !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DJGRUBY Napisano 2 Marca 2007 Udostępnij Napisano 2 Marca 2007 > dokładnie trzeba stać i chyba jeszcze najlepiej to nagrywać !! Nie wiele to da. Najlepiej pokazać im co gdzie i jak oraz w jakiej kolejności mają sprawdzić i potem zrobić może wtedy Tobie zapłacą za szkolenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heniek_ Napisano 5 Marca 2007 Udostępnij Napisano 5 Marca 2007 > heh, trzymam kciuki !! i dupa , kolejne zwodzenie, az zal nawet zlapac za leb i potluc o beton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.