PrezesAdam Napisano 5 Marca 2007 Udostępnij Napisano 5 Marca 2007 Chodzi mi już po głowie od dłuższego czasu jakieś Coupe. Mocno zachorowałem na Megane Coupe, ale skutecznie mnie z tego wyleczono (sami użytkownicy mówili mi wprost żeby sobie dać spokój). W międzyczasie wybór (troche z rozsądku) padł na Civica, ale chęć posiadaniaCoupe mi nie daje mi spokoju (póki fotelika dla dziecka nie musze wozić to trzeba korzystać ) I tutaj zrodził się pomysł na 406 Coupe, z silnikiem 2,0, w cenie do ok 25 tyś zł. Zdaję sobie sprawę że będzie to auto troche starsze niż mój Cif, no ale ta stylistyka i charakter Tak więc prosiłbym o opinie nt. tego auta: - silnik 2,0 - ile to realnie pali, jak z trwałością?? - skrzynia automat daje rade przy tym silniku?? (dla mnie to auto nie musi ruszać pierwsze spod swiateł, wystarczy że jest ładne ) - jak z częsciami i obsługą, czy pokrywają się elementy ze zwykłą 406?? - jak się trzyma zawiecha? - typowe usterki? I ogólnie - pchać się w takiego francuza?? jakie uważacie za i przeciw? Z góry dziękuję za wszelkie opinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CyberKasztan_2077 Napisano 5 Marca 2007 Udostępnij Napisano 5 Marca 2007 Na konkretne pytania Ci nie odpowiem żeby nie wprowadzać w błąd, ale od kilku miesięcy szukamy z kolegą dla niego 406 coupe z tym, że 3.0 V6 i po obejrzeniu kilkunastu sztuk w kraju doszliśmy do wniosku, że do 25 tys. nie znajdziesz u nas sztuki wartej uwagi. Albo były bardzo mocno bite albo mają wątpliwe papiery. Perełki rozchodzą się moment po pojawieniu się ogłoszenia, jeśli w ogóle są w ten sposób sprzedawane. Ale jak masz czas i ochotę szukaj, auto piękne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donpedro Napisano 5 Marca 2007 Udostępnij Napisano 5 Marca 2007 O ile mnie pamięć nie myli, to 406 Coupe nie było montowane w fabrykach Peugeota (!) ale przez jakąś niezależną firmę we Włoszech. Problemy z jakością tego auta spowodowały, że Peugeot całkowicie przejął na siebie produkcję następcy - 407 Coupe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitefunk Napisano 5 Marca 2007 Udostępnij Napisano 5 Marca 2007 moj bardzo bliski kumpel ma wlasnie 406 coupe, 2.0, rocznik 1998 czerwony Ogolnie auto daje rade... wygodne, przestronne. Silnik 2.0 nie zachwyca osiagami ale jakos jedzie... spalanie niestety na poziomie 10-11 litrow w miescie. Co do czesci... wiekszosc pokrywa sie z 406 - eksploatacyjne praktycznie wszystkie, a wiec i ceny normalne Co do zawiechy... niestety ciagle cos mu w niej leci... Moze to wina felg 17", ale ogolnie jakiejs masakry nie ma - ale i tak jest gorzej niz w fiacie. Problemow dostarcza elektyka - ABS (non stop cos sie dzieje) i AIR-BAG (tego sie zrobic po prostu nie da... wykasowanie bledu - 3 dni i znowu to samo, a samochod serwisowany praktycznie tylko w ASO, ale podobno w pugach to normalne) Jak masz jeszcze jakies pytania to wal - zapytam, albo bede sam wiedzial A co do automatu.. baaaardzo ogranicza mozliwosci i szarpie - to akurat dowiadczenie z 3 jazd tym samochodem z automatem - kolega ma manuala Aha no i dodam, ze NIBY ma przebieg 130kkm, ale naprawde szacujemy grubo ponad 200 (zuzycie kierownicy i innych elementow - o dziwo tapicerka idealna ). Jak na taki przebieg realny samochod trzyma sie raczej idealnie Silnik nie do zarypania, podobnie jak skrzynia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BoRuCh Napisano 5 Marca 2007 Udostępnij Napisano 5 Marca 2007 > Z góry dziękuję za wszelkie opinie Szef mój sprzedaje V6 2.9L Pack Rok 2002, jutro dopytam o przebieg, jak jesteś zainteresowany Mówi, że w 15 po Uci się mieści, cały czas serwis w ASO, nawet zadrapania nie miał/ma Fajne auto, i ten dzwięk V6-tek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 6 Marca 2007 Udostępnij Napisano 6 Marca 2007 pisales o civicu coupe czeme jego nie chcesz ?? na pewnoe do 25 000 znajdziesz ladny samochod wole civica od peugeota 406. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
S3kawek Napisano 6 Marca 2007 Udostępnij Napisano 6 Marca 2007 Co do Peugeotów to miałem 405 Mi16 (tak sie miał do 405 jak 406 coupe do 406) i co chwile były z nim problemy. Auto było rewelacyjne pod wieloma względami ale awaryjność za duża. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badger1 Napisano 6 Marca 2007 Udostępnij Napisano 6 Marca 2007 > Fajne auto, i ten dzwięk V6-tek Jeśli już coupe i dźwięk to może na BMW spójrz. 25k to akurat na E36 z końca produkcji '98 ew nowsze śliczne E46 coupe. Rzędowa szóstka w kwestii dźwięku czy kultury pracy na głowę bije wszystkie V6. Razem wzięte wszystkie V6. No i napęd jest na tą oś co trzeba. Jeśłi nie nie masz doświadczenia z tylnym napędem,wówczas polecam kontrolę trakcji (ASC+T). Pug w coupe podoba mi się, jest ładniejszy od E36 jednak od E46 już nie. Wyleczyć cię... hmmm ja zauważyłem że potoczne opinie sprawdzają się w 99% - wiesz co się mówi o autach na F? Miałem Astrę F i miałem dokładnie te wszystkie problemu które mówi się że astra ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karax Napisano 6 Marca 2007 Udostępnij Napisano 6 Marca 2007 > I ogólnie - pchać się w takiego francuza?? jakie uważacie za i > przeciw? > Z góry dziękuję za wszelkie opinie 406 coupe jest śliczne wizualnie, do tego dostarcza naprawdę dużo frajdy jak akurat nie stoi zepsute, a z tego co wyczytałem po różnych opiniach userów to jest to raczej częstszy stan... a jeśli myślisz o coupe to może fiat coupe ... znajomy ma takiego z silniekiem 2.0 na gazie - pali mu poniżej 10, osiągi ma wystarczające, dźikie silnika mimo że 4 gary bardzo ładny no i części wcale nie są takie drogie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boossu Napisano 6 Marca 2007 Udostępnij Napisano 6 Marca 2007 Ogólnie autko godne polecenia, dobrze sie prowadzi, silnik 2.0 dosc dobrze radzi sobie z nadwoziem. Pali po miescie ok 10-11L w trrasie mozna zejsc nizej. Kolega ma akurat takiego do sprzedania- auto naprawde godne polecenia, jezeli bedziesz chcial wiecej info zapraszam na priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rudobrody Napisano 6 Marca 2007 Udostępnij Napisano 6 Marca 2007 > Chodzi mi już po głowie od dłuższego czasu jakieś Coupe. Mocno poczytaj tutaj -> Klub Peugeota jest kilku użytkowników tego pięknego samochodu... pozdr. M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 6 Marca 2007 Udostępnij Napisano 6 Marca 2007 > Rzędowa szóstka w kwestii dźwięku czy kultury pracy na głowę > bije wszystkie V6. Razem wzięte wszystkie V6. tu kolega troche sie zagalopowal z ta kultura i dzwiekiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
satan Napisano 6 Marca 2007 Udostępnij Napisano 6 Marca 2007 > Rzędowa szóstka w kwestii dźwięku czy kultury pracy na głowę > bije wszystkie V6. Razem wzięte wszystkie V6. Jasne... a ja jestem mnichem buddyjskim w szkockiej sukience kochającym małe upośledzone robaczki V-ka to V-ka, to są silniki dobre, dopracowane i mocne, jeśli chodzi o dźwięk, to na pewno ładniej brzmi moim zdaniem V-ka... przynajmniej ta z puga 605 (3.0) brzmiała ślicznie i miała kopa niemiłosiernego jak na tak ciężkie i duże auto, co do kultury pracy... nie jeśdziłem jeszcze takim R-kiem, który dorównałby V-ce > No i napęd jest na tą oś co trzeba. Jeśłi nie nie masz > doświadczenia z tylnym napędem,wówczas polecam kontrolę > trakcji (ASC+T). To nie jest aż tak duża moc, żeby ładować napędy na tył, poza tym... jedź sobie na hamownię i sprawdź jaką masz moc tylnonapędowce niestety tracą sporo na tej mocy właśnie przez przełożenie napędu na tylne kółka... tam musi być wszystko idealnie sprawne, bez żadnych luzów itp. itd. > Pug w coupe podoba mi się, jest ładniejszy od > E36 jednak od E46 już nie. pug 406 coupe, to chyba jedno z najładniejszych coupe jakie świat widział... i 407 coupe to obraza 406 coupe > Wyleczyć cię... hmmm ja zauważyłem że potoczne opinie > sprawdzają się w 99% - wiesz co się mówi o autach na F? > Miałem Astrę F i miałem dokładnie te wszystkie problemu > które mówi się że astra ma. A tak zachwalałeś jak sprzedawałeś Z jednym się zgodzę tylko... "dżerman endżajnery idnahałs" to jest to tam wszystko jest takie.... poukładane i na miejscu i ma swoje przeznaczenie Może i proste, może toporne... ale kurde... gdyby ktoś 2 miesiące temu postawił przede mną passata 1.6 TD i lanosa 1.5 16V, to bez chwili namysłu wybrałbym to drugie... dzisiaj bez chwili namysłu osiurałbym lanosa ciepłym żółtym Przypuszczam, że w przypadku puga i bmw byłoby podobnie wybrałbym bmw... bo już się przekonałem do aut stylizowanych na czołgi tiger (audi jednak mnie do nich nie przekonało, przynajmniej B4) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 6 Marca 2007 Udostępnij Napisano 6 Marca 2007 406 Coupe HDI nie jest złe ale za te pieniadze i tak obstaje za Civ-em Coupe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badger1 Napisano 7 Marca 2007 Udostępnij Napisano 7 Marca 2007 > Jasne... a ja jestem mnichem buddyjskim w szkockiej sukience Od dziś będę mówił na ciebie lama. Od Dalaj Lamy - jedynego mnicha którego znam z nazwiska. > V-ka to V-ka, to są silniki dobre, dopracowane i mocne, jeśli chodzi > o dźwięk, to na pewno ładniej brzmi moim zdaniem V-ka... Z inżynierskiego punktu widzenia V6 jest gorszy od R6 i basta. Wibracje wewnętrzne silnika, konieczność niwelowania ichże dodatkowymi odważnikami przez to większa bezwładność i marnowania mocy na jej pokonanie. Polecam ten artykulik: http://hondapl.org/technika/engine/smoothness.html Wieczorem jak nie zapomnę podeslę jeszcze coś w języku rosyjskim. > przynajmniej ta z puga 605 (3.0) brzmiała ślicznie i miała kopa > niemiłosiernego jak na tak ciężkie i duże auto, co do kultury > pracy... nie jeśdziłem jeszcze takim R-kiem, który dorównałby > V-ce Sugerujesz że wolisz puga 605 3.0 V6 niż BMW R6 3.0 0_o ?! > To nie jest aż tak duża moc, żeby ładować napędy na tył, poza tym... > jedź sobie na hamownię i sprawdź jaką masz moc tylnonapędowce > niestety tracą sporo na tej mocy właśnie przez przełożenie > napędu na tylne kółka... tam musi być wszystko idealnie sprawne, > bez żadnych luzów itp. itd. Postawiłeś tezę, mocno naciąganą - celem jej udowodnienia przedstaw mi wykres hamowni potwierdzający twą tezę lub też zasponosoruj hamownię żeby sprawdzić moję betę. > Z jednym się zgodzę tylko... "dżerman endżajnery idnahałs" to jest to No właśnie > Może i proste, może toporne... To chyba w VW > tiger Pantera raczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
młody_gniewny Napisano 7 Marca 2007 Udostępnij Napisano 7 Marca 2007 Miałem doczynienia z takim autem tylko z silnikiem 3.0 (ciemno czerwony z żółtą skórą ). Wizualnie jaki jest każdy widzi...jest piękny . Silnik...z 2.0 to nie wiem, ale ta wersja którą ja miałem przyjemność jeździć dawała radę. Wiem, że największą bolączką tego auta była elektryka po za tym wszystko ok . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 7 Marca 2007 Udostępnij Napisano 7 Marca 2007 ze jest piekny to wiadomo, jezdzilem 2,0 i 3,0, 2ka troche ma malo mocy i jak na swoje osiagi sporo pali, 3,0 "ryje przodem jak podkuta swinia na terakocie" i ma miekki zawias, niestety malo ktore czesci pasuja od std 406 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
donpedro Napisano 7 Marca 2007 Udostępnij Napisano 7 Marca 2007 > Z inżynierskiego punktu widzenia V6 jest gorszy od R6 i basta. > Wibracje wewnętrzne silnika, konieczność niwelowania ichże > dodatkowymi odważnikami przez > to większa bezwładność i marnowania mocy na jej pokonanie. > Polecam ten artykulik: > http://hondapl.org/technika/engine/smoothness.html 100% racji. JEDYNA przewaga V6 nad R6 to mniejsze wymiary. Przekonanie o wyższości V6 nad R6 to mit wynikający z niewiedzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
satan Napisano 7 Marca 2007 Udostępnij Napisano 7 Marca 2007 > To chyba w VW dla mnie vw, bmw... merol... z tych roczników to jeden pies prostota bije z tych aut i koniec... co nie znaczy, że mi się nie podoba ta prostota wręcz przeciwnie > Pantera raczej dupera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 8 Marca 2007 Udostępnij Napisano 8 Marca 2007 > 100% racji. > JEDYNA przewaga V6 nad R6 to mniejsze wymiary. > Przekonanie o wyższości V6 nad R6 to mit wynikający z niewiedzy. tak sie sklada ze mialem pare V6 w swojej karierze a obecnie posiadam 2 sztuki a wypowiadam sie dla tego ze mialem tez R6 w BMW i w JEEPe najgorsze to sa mity fanatykow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goose Napisano 8 Marca 2007 Udostępnij Napisano 8 Marca 2007 > Chodzi mi już po głowie od dłuższego czasu jakieś Coupe. > Mocno > zachorowałem na Megane Coupe, ale skutecznie mnie z tego > wyleczono (sami użytkownicy mówili mi wprost żeby sobie dać > spokój). co za bzdury .... znam bardzo dobrze Renault, nie są bardziej wcale awaryjne niż inne marki jesli chodzi o coupe to jest to bardzo udany model, wiem co mówię szczególnie godny polecenia jest motor 1.6 16V w wersjach po liftingu po 1999 roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 8 Marca 2007 Udostępnij Napisano 8 Marca 2007 OT: a może ford cougar 2.5 v6 to takie dwudrzwiowe mondeo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DZIDA Napisano 8 Marca 2007 Udostępnij Napisano 8 Marca 2007 > Chodzi mi już po głowie od dłuższego czasu jakieś Coupe. Mocno > zachorowałem na Megane Coupe, ale skutecznie mnie z tego > wyleczono (sami użytkownicy mówili mi wprost żeby sobie dać > spokój). W międzyczasie wybór (troche z rozsądku) padł na > Civica, ale chęć posiadaniaCoupe mi nie daje mi spokoju (póki > fotelika dla dziecka nie musze wozić to trzeba korzystać ) > I tutaj zrodził się pomysł na 406 Coupe, z silnikiem 2,0, w cenie do > ok 25 tyś zł. Zdaję sobie sprawę że będzie to auto troche > starsze niż mój Cif, no ale ta stylistyka i charakter > Tak więc prosiłbym o opinie nt. tego auta: > - silnik 2,0 - ile to realnie pali, jak z trwałością?? > - skrzynia automat daje rade przy tym silniku?? (dla mnie to auto nie > musi ruszać pierwsze spod swiateł, wystarczy że jest ładne ) > - jak z częsciami i obsługą, czy pokrywają się elementy ze zwykłą > 406?? > - jak się trzyma zawiecha? > - typowe usterki? > I ogólnie - pchać się w takiego francuza?? jakie uważacie za i > przeciw? > Z góry dziękuję za wszelkie opinie kappa coupe 3,0 V6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t_kucyk Napisano 8 Marca 2007 Udostępnij Napisano 8 Marca 2007 2.0 w sedanie bardzo sprawnie daje sobie radę! :-) Tyle, że to limuzyna jest - a wersja która wygląda jak małe Ferrari nie powinna być tak bardzo od niego wolniejsza ;-) Z usterek, kupiłem auto 3 miesiące temu - przejechałem 8kkm, usterki: a) przepalona żarówka H7 b) rozebranie, nasmarowanie i złożenie zamka od strony kierowcy. Zawieszenie jak narazie ma się dobrze, hamulce są dość mocne. Jedyne co nie działa od początku to podgrzewanie przednich foteli, ale nie miałem jeszcze czasu się tym pobawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 8 Marca 2007 Udostępnij Napisano 8 Marca 2007 > OT: a może ford cougar 2.5 v6 to takie dwudrzwiowe mondeo Nooooooo, nie powiedziałbym. Cougar to jednak nieco więcej, aniżeli zwykłe mondeo. Zawieszenie w cougarze jest bardziej zbliżone do wersji ST - a to już nie jest typowe MDO. Tak samo silnik - w cougarze grzebali w silniku ludzie od Coswortha; to nie to samo, co mondeowski 2.5 V6 Duratec. Cougar to fajna zabawka, ale lepiej dobrze się przyłożyć do wyszukania naprawdę dobrego egzemplarza, bo w przeciwnym razie naprawy nie będą kosztowały "jak w Mondeo". Pozdrawiam Bartek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 8 Marca 2007 Udostępnij Napisano 8 Marca 2007 a tam juz nie ma silnika mazdy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
samhain Napisano 8 Marca 2007 Udostępnij Napisano 8 Marca 2007 > O ile mnie pamięć nie myli, to 406 Coupe nie było montowane w > fabrykach Peugeota (!) ale przez jakąś niezależną firmę we > Włoszech. > Problemy z jakością tego auta spowodowały, że Peugeot całkowicie > przejął na siebie produkcję następcy - 407 Coupe. Byl montowany w zakladach Pininfariny we Wloszech Co do awaryjnosci sie nie wypowiem bo niestety nie wiem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 8 Marca 2007 Udostępnij Napisano 8 Marca 2007 > a tam juz nie ma silnika mazdy? Mazdy ??? Spradzę, popytam się i postaram się wzbogacić moją wiedzię nt. Cougara. Co masz na myśli mowiąc o "silniku Mazdy"? Pozdro Bartek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 8 Marca 2007 Udostępnij Napisano 8 Marca 2007 > Co masz na myśli mowiąc o "silniku Mazdy"? Pewnie analogię, do probe -> 626... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 9 Marca 2007 Udostępnij Napisano 9 Marca 2007 > Mazdy ??? > Spradzę, popytam się i postaram się wzbogacić moją wiedzię nt. > Cougara. > Co masz na myśli mowiąc o "silniku Mazdy"? > Pozdro > Bartek no tak wlasnie pomyslalem bo skoro w probe byl 2.5 V6 z mazdy(jedyna dobra rzecz w tym aucie) to moze i w coguarze jest technika rodem z japoni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.