sd455 Napisano 6 Marca 2007 Udostępnij Napisano 6 Marca 2007 Jak wróciłem z roboty i posiedziałem chwilke w aucie to słyszałem jakieś bulgotanie, jakby sie coś przelewało, czyżby zapowietrzył mi sie zboirnik paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neo Napisano 6 Marca 2007 Udostępnij Napisano 6 Marca 2007 Silnik pracował, czy przy wyłączonym ? > Jak wróciłem z roboty i posiedziałem chwilke w aucie to słyszałem > jakieś bulgotanie, jakby sie coś przelewało, czyżby zapowietrzył > mi sie zboirnik paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sd455 Napisano 6 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2007 Był wyłączony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neo Napisano 6 Marca 2007 Udostępnij Napisano 6 Marca 2007 Uuuuuu to nie wiem ... A sprawdź czy nie masz za mało płynu chłodniczego ... > Był wyłączony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sd455 Napisano 6 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2007 tak z tyłu robiło " bul bul" 3,4 razy.Płyny mam w normie, a na rezerwie jeżdziłem z 20km, aaa.... od tygodnia tego nie słysze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neo Napisano 6 Marca 2007 Udostępnij Napisano 6 Marca 2007 Jak nie słyszysz to może była zgrzewka piwka i łyknąłeś tydzień temu > tak z tyłu robiło " bul bul" 3,4 razy.Płyny mam w normie, a na > rezerwie jeżdziłem z 20km, aaa.... od tygodnia tego nie słysze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sd455 Napisano 6 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2007 heh:) ale może być nawrót tej dolegliwości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neo Napisano 6 Marca 2007 Udostępnij Napisano 6 Marca 2007 Na serio to nie mam pojęcia co może bulgotac na wyłączonym silniku A nawrót bedzie jak zakupisz kolejną zgrzeweczkę browarka i zapakujesz do bagaznika > heh:) ale może być nawrót tej dolegliwości? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sd455 Napisano 6 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2007 łoj to niemożliwe, obrzydło mi piwsko i w maju bedzie rok jak nie pije Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 7 Marca 2007 Udostępnij Napisano 7 Marca 2007 rozumiem, że ciężko wpaść na wpisanie frazy bulgotanie w wyszukiwarce ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 7 Marca 2007 Udostępnij Napisano 7 Marca 2007 > Jak wróciłem z roboty i posiedziałem chwilke w aucie to słyszałem > jakieś bulgotanie, jakby sie coś przelewało, czyżby zapowietrzył > mi sie zboirnik paliwa? zbiornik paliwa cały czas jest zapowietrzony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goozol Napisano 7 Marca 2007 Udostępnij Napisano 7 Marca 2007 Mnie też zaczęło ostatnio bulgotać jak się cieplej zrobiło. Ale chyba gdzieś w okolicach środka spodu auta - co tam może być za zbiorniczek? Aha - i faktycznie brzmi jakby się browarek pod siedzeniem przelewał. Pozdrawiam wiosennie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 8 Marca 2007 Udostępnij Napisano 8 Marca 2007 > łoj to niemożliwe, obrzydło mi piwsko i w maju bedzie rok jak nie > pije na Twoim miejscu udałbym sie do lekarza, bo to moze być bardzo poważne! serio, ja też sobie czasem robie przerwe z miesiac, ale przez rok nie wziąc piwa do ręki to na prawde facet musi być chory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benypb Napisano 8 Marca 2007 Udostępnij Napisano 8 Marca 2007 > Jak wróciłem z roboty i posiedziałem chwilke w aucie to słyszałem > jakieś bulgotanie, jakby sie coś przelewało, czyżby zapowietrzył > mi sie zboirnik paliwa? płyn w nagerzewnicy tak bulgota, dobrze trzeba odpowietrzyć układ, mozliwe że jest nieszczlny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sd455 Napisano 8 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2007 jesteś pewien, że zapowietrzony układ w nagrzewnicy? Jak włącze ogrzewanie to czuć przez chwilke jakby sie cos przypalało, wycieków nie zauważyłem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
turbass Napisano 8 Marca 2007 Udostępnij Napisano 8 Marca 2007 Cześć wiem że nie na temat ale mam głupie pytanie;ile oleju lejecie do 1.2 16v bo wydaje mi się , że z1litr mniej niż do 8v .Z góry dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benypb Napisano 8 Marca 2007 Udostępnij Napisano 8 Marca 2007 > jesteś pewien, że zapowietrzony układ w nagrzewnicy? Jak włącze > ogrzewanie to czuć przez chwilke jakby sie cos przypalało, > wycieków nie zauważyłem? raczej tak, jeżeli nie masz LPG to jedynem miejscem gdzie się przelewa i jest to dobrze słyszalne to zapwietrzony układ, sprawdź to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benypb Napisano 8 Marca 2007 Udostępnij Napisano 8 Marca 2007 > Cześć wiem że nie na temat ale mam głupie pytanie;ile oleju lejecie > do 1.2 16v bo wydaje mi się , że z1litr mniej niż do 8v .Z góry > dziękuję z tego co pamiętam to mniej się leje, ale czy litr to głowy nie dam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goozol Napisano 9 Marca 2007 Udostępnij Napisano 9 Marca 2007 Witam, poszukałem i znalazłem jak sie odpowietrza (trzeba odkręcić w 2 miejscach-widać na końcu tego manuala: http://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/pasekipompa/pasek.htm ).Natomiast moje pytanie brzmi - widziałem różne opinie z których zbyt wiele nie wynikło - przy normalnym postoju na płaskim podłożu: Którą zatyczkę pierwszą odkręcić i w jakiej kolejności zakręcać? Dzięki za każde info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swiesta Napisano 9 Marca 2007 Udostępnij Napisano 9 Marca 2007 Odpalasz auto zeby termostat puscil ok 3min powinny wystarczyc gasisz odkrecasz oba zaworki i ten od wlewu plynu tez:) odpalasz auto i lejesz plyn tylko tak z umiarem staraj sie aby stan ne przekraczal MAX lejesz i obserwujesz najpierw powinien wyplynac z tego weza od nagrzewnicy (zaloz rekawiczki zeby sie nie poparzyc) i zakrec (silnik caly czas pracuje dobrze jakby ktos obserwowal wskazowke zeby ci na czerwo nei weszlo zeby nie przegrzac i klopotow wiekszych nie narobic pozniej lejesz dalej az wyplynie z chlodnicy i zakrecasz drugi zaworek odczekaj az sie ze dwa razy zalaczy wentylator i wylacz silnik to by bylo na tyle.Przerabiualem to z miesiac temu a i zaopatrz sie w wieksza ilosc plynu ja kupilem 2 l i bylo malo i musialem leciec do sklepu po jeszcze widocznie bardzo pic sie chcialo mojemu kropkowi:)powodzenia w sumie zejdzie ci z 20 min z tym.Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goozol Napisano 9 Marca 2007 Udostępnij Napisano 9 Marca 2007 Heja-czyli przy odpowietrzaniu trzeba wymienić płyn? DOT-4 chyba będzie OK ??? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
swiesta Napisano 9 Marca 2007 Udostępnij Napisano 9 Marca 2007 > Heja-czyli przy odpowietrzaniu trzeba wymienić płyn? > DOT-4 chyba będzie OK ??? > Pozdrawiam hmmm a co ty chcesz odpowietrzac bo czegos teraz nei zrozumialem DOT-4 to plyn hamulcowy a temat i manual dotyczyl odpowietrzenia ukladu chlodzenia chyba ze ja jakis nie kumaty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.