jpy Napisano 11 Marca 2007 Udostępnij Napisano 11 Marca 2007 Witam ponownie, przeglądałem na allegro aukcje ze strumienicami, i tak się zastanawiam czy montaż takiego cuda w mej pandzie przyniósłby jakieś korzyści. Sprzedawcy piszą o przyroście momentu, mocy, a nawet zmniejszeniu spalania. Tylko ponoć największe korzyści przynosi montaż strumienicy zamiast katalizatora ale ze względu na drugą sondę za katalizatorem nie można go przecież wymontować. Czy jest sens montażu strumienicy za katalizatorem ? Czy nie wpłynie to negatywnie w przypadku pandy na pracę silnika ? Czy elektronika sterująca nie zwariuje ? Jest jeszcze jedna przeszkoda, w silniku 1,1, fi wydechu to 40mm a strumienice zaczynają się od fi 45mm dzięki za wszelkie odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dempsey Napisano 11 Marca 2007 Udostępnij Napisano 11 Marca 2007 > Witam ponownie, > przeglądałem na allegro aukcje ze strumienicami, i tak się > zastanawiam czy montaż takiego cuda w mej pandzie przyniósłby > jakieś korzyści. Sprzedawcy piszą o przyroście momentu, mocy, a > nawet zmniejszeniu spalania. > Tylko ponoć największe korzyści przynosi montaż strumienicy zamiast > katalizatora ale ze względu na drugą sondę za katalizatorem nie > można go przecież wymontować. > Czy jest sens montażu strumienicy za katalizatorem ? Czy nie wpłynie > to negatywnie w przypadku pandy na pracę silnika ? > Czy elektronika sterująca nie zwariuje ? Jest jeszcze jedna > przeszkoda, w silniku 1,1, fi wydechu to 40mm a strumienice > zaczynają się od fi 45mm > dzięki za wszelkie odpowiedzi Ujmijamy to tak: Powinien być jakiś wzrost mocy i momentu i poprawić siereakcja na pedałgazu ale zmiany będą tak mizerne że nawet tego nie zauważysz. Strumiennica działa tak że w pewnym momecie rozpręża spaliny przyspieszajac ich bieg. Jest pewien problem. Średnica rur, ich długość, rozmieszczenie zbiorników w układzie (tłumików, katlaizatorów) i ich pojemność dobiera się dokładnie na potrzeby określonego silnika. Co prawda strumienica ma niemal taką samą pojemność jak rura wiec nie narobi bigosu, a jednocześnie powinna być jak najblizej kolektora wydechowego, jednakże zamontowanie jej zamiast kata jest złym pomysłem bo komputer nie musi ale moze zwiariować (zależy gdzie ta sonda jest) i mogą być problemy na badaniu technicznym. Moja opinia: Bezsensowny wydatek nie przynoszący ŻADNYCH oczuwalnych korzyści. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dempsey Napisano 11 Marca 2007 Udostępnij Napisano 11 Marca 2007 > Ujmijamy to tak: Powinien być jakiś wzrost mocy i momentu i poprawić > siereakcja na pedałgazu ale zmiany będą tak mizerne że nawet > tego nie zauważysz. Strumiennica działa tak że w pewnym momecie > rozpręża spaliny przyspieszajac ich bieg. Jest pewien problem. > Średnica rur, ich długość, rozmieszczenie zbiorników w układzie > (tłumików, katlaizatorów) i ich pojemność dobiera się dokładnie > na potrzeby określonego silnika. Co prawda strumienica ma niemal > taką samą pojemność jak rura wiec nie narobi bigosu, a > jednocześnie powinna być jak najblizej kolektora wydechowego, > jednakże zamontowanie jej zamiast kata jest złym pomysłem bo > komputer nie musi ale moze zwiariować (zależy gdzie ta sonda > jest) i mogą być problemy na badaniu technicznym. > Moja opinia: Bezsensowny wydatek nie przynoszący ŻADNYCH oczuwalnych > korzyści. Aha jeszcze jedno. Strumienica wykorzystuje zasady aerodyanmiki. Jak założysz za dużą to tylko zaburzysz przepływ spalin i moc może nawet spaść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 11 Marca 2007 Udostępnij Napisano 11 Marca 2007 nie warto mysle tym bardziej ze nawet srednica nie bedzie sie zgadzac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 11 Marca 2007 Udostępnij Napisano 11 Marca 2007 > Ujmijamy to tak: Powinien być jakiś wzrost mocy i momentu i poprawić > siereakcja na pedałgazu ale zmiany będą tak mizerne że nawet > tego nie zauważysz. Strumiennica działa tak że w pewnym momecie > rozpręża spaliny przyspieszajac ich bieg. Jest pewien problem. > Średnica rur, ich długość, rozmieszczenie zbiorników w układzie > (tłumików, katlaizatorów) i ich pojemność dobiera się dokładnie > na potrzeby określonego silnika. Co prawda strumienica ma niemal > taką samą pojemność jak rura wiec nie narobi bigosu, a > jednocześnie powinna być jak najblizej kolektora wydechowego, > jednakże zamontowanie jej zamiast kata jest złym pomysłem bo > komputer nie musi ale moze zwiariować (zależy gdzie ta sonda > jest) i mogą być problemy na badaniu technicznym. > Moja opinia: Bezsensowny wydatek nie przynoszący ŻADNYCH oczuwalnych > korzyści. Czyli jesli silnik ma sonde przed katalizatorem to niema problemu, a jak ma 2 jedna przed a druga za to juz bedzie problem z kompem. Bedzie sie przełączał w tryb awaryjny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 11 Marca 2007 Udostępnij Napisano 11 Marca 2007 > Czyli jesli silnik ma sonde przed katalizatorem to niema problemu, a > jak ma 2 jedna przed a druga za to juz bedzie problem z kompem. > Bedzie sie przełączał w tryb awaryjny? pewnie da sie to ominac tylko pytanie czy warto taka strumiennica moim skromnym zdaniem nie wiele daje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAFcioKRAK Napisano 11 Marca 2007 Udostępnij Napisano 11 Marca 2007 Z wlasnego doswiadczenia powiem ci - daruj sobie Poza fajnym dzwiekiem tak naprawde zero zauwazalnych efektow. O ile pamietam z Centomanii zeby jakikolwiek sensowny efekt osiagniac trzeba by zamontowac rowniez strumke na dolocie. Oczywiscie montaze (przynajmniej wydechowej) z pomiarami bo tak "na pale" to juz w ogole kiszka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolfi Napisano 11 Marca 2007 Udostępnij Napisano 11 Marca 2007 > Witam ponownie, > przeglądałem na allegro aukcje ze strumienicami, i tak się > zastanawiam czy montaż takiego cuda w mej pandzie przyniósłby > jakieś korzyści. Sprzedawcy piszą o przyroście momentu, mocy, a > nawet zmniejszeniu spalania. > Tylko ponoć największe korzyści przynosi montaż strumienicy zamiast > katalizatora ale ze względu na drugą sondę za katalizatorem nie > można go przecież wymontować. > Czy jest sens montażu strumienicy za katalizatorem ? Czy nie wpłynie > to negatywnie w przypadku pandy na pracę silnika ? > Czy elektronika sterująca nie zwariuje ? Jest jeszcze jedna > przeszkoda, w silniku 1,1, fi wydechu to 40mm a strumienice > zaczynają się od fi 45mm > dzięki za wszelkie odpowiedzi wiele razy pisano na kaciku tuningu- nie opłaca sie i nic to nie daje. jak pisales kata sie nie wycina bo sa 2 lambdy wiec musialbys pozniej jechac do elektronika by co to dobrze popodłaczał aby nie wariowało. lepiej kup sobie jakis wydech np dedykowane ultera- lepiej zainwestowane pieniadze, albo dolot np weglarskiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 11 Marca 2007 Udostępnij Napisano 11 Marca 2007 > Witam ponownie, > przeglądałem na allegro aukcje ze strumienicami, i tak się > zastanawiam czy montaż takiego cuda w mej pandzie przyniósłby > jakieś korzyści. Sprzedawcy piszą o przyroście momentu, mocy, a > nawet zmniejszeniu spalania. > Tylko ponoć największe korzyści przynosi montaż strumienicy zamiast > katalizatora ale ze względu na drugą sondę za katalizatorem nie > można go przecież wymontować. > Czy jest sens montażu strumienicy za katalizatorem ? Czy nie wpłynie > to negatywnie w przypadku pandy na pracę silnika ? > Czy elektronika sterująca nie zwariuje ? Jest jeszcze jedna > przeszkoda, w silniku 1,1, fi wydechu to 40mm a strumienice > zaczynają się od fi 45mm > dzięki za wszelkie odpowiedzi z tymi strumienicami to z tego co przeglaalem jest tak ze...szkoda je zakladac a napeewno gdy zostawiasz kata ps. mimo ze 2 sondy da rade to ominac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jpy Napisano 11 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2007 dzięki za odpowiedzi, faktycznie dam se spokój; jak już robić to cały polerowany wydech + dolot albo nic; a druga myśl to faktycznie większy efekt przyniesie końcowy dedykowany tłumik Ultera za ok. 450zł, dzięki za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dempsey Napisano 11 Marca 2007 Udostępnij Napisano 11 Marca 2007 > z tymi strumienicami to z tego co przeglaalem jest tak ze...szkoda je > zakladac a napeewno gdy zostawiasz kata > ps. > mimo ze 2 sondy da rade to ominac Ja sądzę że lepiej i taniej wyjdzie jak udroznisz przedni grill i przeprowadzisz rurakę która będzie dmuchać zimne powietrze. Może trszeczkę wzrośnie spalanie ale kilka koni zyskasz. Godula twierdzi że na tym naprawdę można zyskać nawet kilka % zwłąszcza jeśli zrobisz zrobisz gładką rurę szczelnie łączącą się z oryginalną. Tzw. Doładowanie Dynamiczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czeko800 Napisano 11 Marca 2007 Udostępnij Napisano 11 Marca 2007 > Ja sądzę że lepiej i taniej wyjdzie jak udroznisz przedni grill i > przeprowadzisz rurakę która będzie dmuchać zimne powietrze. Może > trszeczkę wzrośnie spalanie ale kilka koni zyskasz. Godula > twierdzi że na tym naprawdę można zyskać nawet kilka % zwłąszcza > jeśli zrobisz zrobisz gładką rurę szczelnie łączącą się z > oryginalną. Tzw. Doładowanie Dynamiczne. myślałem o tym, rura dolotu dochodzi do atrapki tylko jest jakiś dziwny system w obudowie filtra, tak że nie zawsze bierze z tej rury, taka klapka czy coś, ale jakby to jakoś obejść i udrożnić dziurki w atrapce tej od activa to by stworzyło się właśnie takie doładowanie, tylko że działało by jednak bardziej przy większych prędkościach czyli przekładało by się na prędkość maksymalną, a tu bardziej by się przydał lepszy start. Jeszcze wkładkę filtra zakupić to była by to niskobudżetowa przeróbka a skuteczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 11 Marca 2007 Udostępnij Napisano 11 Marca 2007 > Ja sądzę że lepiej i taniej wyjdzie jak udroznisz przedni grill i > przeprowadzisz rurakę która będzie dmuchać zimne powietrze. Może > trszeczkę wzrośnie spalanie ale kilka koni zyskasz. Godula > twierdzi że na tym naprawdę można zyskać nawet kilka % zwłąszcza > jeśli zrobisz zrobisz gładką rurę szczelnie łączącą się z > oryginalną. Tzw. Doładowanie Dynamiczne. akurat robi sie coraz cieplej wiec bez odmrazania i zgrabialych rak bede mogl sobie zrobic wlasnie przynajmniej naprowadzenie zimnego powietrza na stozek - poki co mam tylko udrozniony przelot i prowizoryczna kierownice powietrza na stozek teraz bede mogl zrobic cos co naprawde skieruje zimne na filtr a jednoczesnie osloni filtr od komory silnika i cieplego powietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 11 Marca 2007 Udostępnij Napisano 11 Marca 2007 > myślałem o tym, rura dolotu dochodzi do atrapki tylko jest jakiś > dziwny system w obudowie filtra, tak że nie zawsze bierze z tej > rury, taka klapka czy coś, ale jakby to jakoś obejść i udrożnić > dziurki w atrapce tej od activa to by stworzyło się właśnie > takie doładowanie, tylko że działało by jednak bardziej przy > większych prędkościach czyli przekładało by się na prędkość > maksymalną, a tu bardziej by się przydał lepszy start. Jeszcze > wkładkę filtra zakupić to była by to niskobudżetowa przeróbka a > skuteczna. szukasz niskiego budzetu... wywal obudowe filtra kup rurki alu i zrob dolot a chwyt powietrza z atrapy - sciagasz atrape i demontujesz przeslone ktora tam jest - 10 minut roboty a moze i mniej mnie dolot moj kosztowal.... ok 100 zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 11 Marca 2007 Udostępnij Napisano 11 Marca 2007 > dzięki za odpowiedzi, faktycznie dam se spokój; jak już robić to cały > polerowany wydech + dolot albo nic; a druga myśl to faktycznie > większy efekt przyniesie końcowy dedykowany tłumik Ultera za ok. > 450zł, dzięki za odpowiedzi a walory sluchowe jakie:) naprawde bardzo przyjemnie brzmi i przy okazji nie jest uciazliwy w codzienej eksploatacji koszt ulterka - mysle ze jak dobrze poszukasz to w 400 sie miescisz bez problemu fi 80 idelnie pasuje do wyciecia w zderzaku mozesz sobie to dokladnie looknac jak poszperasz w archiwum - sa tam zdjecia mojego a i z tego co pamietam dolot tez zamiescilem a jezeli nie to stuknij na priv zrobie zdjecia i podesle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolfi Napisano 11 Marca 2007 Udostępnij Napisano 11 Marca 2007 > szukasz niskiego budzetu... wywal obudowe filtra kup rurki alu i zrob > dolot a chwyt powietrza z atrapy - sciagasz atrape i demontujesz > przeslone ktora tam jest - 10 minut roboty a moze i mniej > mnie dolot moj kosztowal.... ok 100 zl dokladnie moj tez co skolo 100 wyszedl, a zrobienie atrapy gdzie powietrze bezposrednio leci na filtr to jakas godzina zabawy z piła i wstawieniem siatki ps. dzis mylem swoj stozek i duzo duzo z niego syfu sciekało- ale teraz znowu mam spokoj na pare tysiecy km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolfi Napisano 11 Marca 2007 Udostępnij Napisano 11 Marca 2007 > myślałem o tym, rura dolotu dochodzi do atrapki tylko jest jakiś > dziwny system w obudowie filtra, tak że nie zawsze bierze z tej > rury, taka klapka czy coś, ale jakby to jakoś obejść i udrożnić > dziurki w atrapce tej od activa to by stworzyło się właśnie > takie doładowanie, tylko że działało by jednak bardziej przy > większych prędkościach czyli przekładało by się na prędkość > maksymalną, a tu bardziej by się przydał lepszy start. Jeszcze > wkładkę filtra zakupić to była by to niskobudżetowa przeróbka a > skuteczna. samo wyjecie tej zaslepki z atrapy nic nie daje poza.... brudniejszym filtrem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czeko800 Napisano 12 Marca 2007 Udostępnij Napisano 12 Marca 2007 > dokladnie moj tez co skolo 100 wyszedl, a zrobienie atrapy gdzie > powietrze bezposrednio leci na filtr to jakas godzina zabawy z > piła i wstawieniem siatki > ps. dzis mylem swoj stozek i duzo duzo z niego syfu sciekało- ale > teraz znowu mam spokoj na pare tysiecy km Koszt zachęcający a jak z efektami przeróbki i ze spalaniem bo to też trzeba w koszty wliczyć a może jakieś zdjątko gdzieś masz to bym sobie obejrzał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kondzik Napisano 12 Marca 2007 Udostępnij Napisano 12 Marca 2007 Zaslepka w atrapie jest po to aby sie nie dostala woda do filtra powietrza a dalej do silnika. Zycze powodzenia jak podczas duzego deszczu pozacieracie silniki woda. Troche pomyslunku!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czeko800 Napisano 12 Marca 2007 Udostępnij Napisano 12 Marca 2007 > Zaslepka w atrapie jest po to aby sie nie dostala woda do filtra > powietrza a dalej do silnika. Zycze powodzenia jak podczas > duzego deszczu pozacieracie silniki woda. Troche pomyslunku!!! Przecież nie wystawiamy rury na zewnątrz, tylko pod atrapką będzie stożek tzn gdzieś w najbliższym sąsiedztwie IMO woda się nie wleje do silnika, pozostaje jeszcze rura dolotowa, która wyjdzie pod górkę do silnika, a jak wiadomo woda raczej płynie w dół,a jeśli masz na myśli jakąś straszną powódź to nawet zaślepka nie pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 12 Marca 2007 Udostępnij Napisano 12 Marca 2007 > Przecież nie wystawiamy rury na zewnątrz, tylko pod atrapką będzie > stożek tzn gdzieś w najbliższym sąsiedztwie IMO woda się nie > wleje do silnika, pozostaje jeszcze rura dolotowa, która wyjdzie > pod górkę do silnika, a jak wiadomo woda raczej płynie w dół,a jak stozek zassa wode to jest szansa ze zostanie wessana do silnika a woda nie chetnie sie spreza > jeśli masz na myśli jakąś straszną powódź to nawet zaślepka nie > pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAFcioKRAK Napisano 12 Marca 2007 Udostępnij Napisano 12 Marca 2007 Ale 1.1 (co prawda spi) jest w stanie przezyc takie cos Sprawdzone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 12 Marca 2007 Udostępnij Napisano 12 Marca 2007 > Koszt zachęcający a jak z efektami przeróbki i ze spalaniem bo to też > trzeba w koszty wliczyć a może jakieś zdjątko gdzieś masz to bym > sobie obejrzał. zdjecia mojego i Wolfiego sa na AK - tylko poszperac ja u siebie nie zauwazylem wzrostu spalania bo i tak trzyma sie na... w porownaniu z tym co tu czytam... wysokim poziomie wrazenia - ale podkreslam to wrazenia ze silniczek ciut kulturalniej pracuje na nizszych obrotach pod obciazeniem - mnej krzyczy ze mu ciezko;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 12 Marca 2007 Udostępnij Napisano 12 Marca 2007 > Zaslepka w atrapie jest po to aby sie nie dostala woda do filtra > powietrza a dalej do silnika. Zycze powodzenia jak podczas > duzego deszczu pozacieracie silniki woda. Troche pomyslunku!!! eee panie spoko nic zlego sie nie dzieje jak sie wyjmie obudowe filtra poweitrza zeby sie tam woda nie zbierala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 12 Marca 2007 Udostępnij Napisano 12 Marca 2007 > Ale 1.1 (co prawda spi) jest w stanie przezyc takie cos Sprawdzone bo generalnie jednosta 1.1 fire jest wytrzymala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolfi Napisano 13 Marca 2007 Udostępnij Napisano 13 Marca 2007 > Zaslepka w atrapie jest po to aby sie nie dostala woda do filtra > powietrza a dalej do silnika. Zycze powodzenia jak podczas > duzego deszczu pozacieracie silniki woda. Troche pomyslunku!!! jak sie zatrze to wstawi sie 1,2 75KM i tyle, płaczu nie bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolfi Napisano 13 Marca 2007 Udostępnij Napisano 13 Marca 2007 > Koszt zachęcający a jak z efektami przeróbki i ze spalaniem bo to też > trzeba w koszty wliczyć a może jakieś zdjątko gdzieś masz to bym > sobie obejrzał. ja powiem tak, spalanie mam wyzsze ale moze dlatego iz zaczalem ten silniczek krecic wyzej, nie ma takiego dlawienia sie przy zmianie biegów, ze zmienilo sie bieg chwile poczekalo i dopiero zaczal isc. jakby lepiej sie wkrecal na wyzszych obrotach. no i spore walory sluchowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek_don Napisano 13 Marca 2007 Udostępnij Napisano 13 Marca 2007 > jak sie zatrze to wstawi sie 1,2 75KM i tyle, płaczu nie bedzie 73 16V lepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 13 Marca 2007 Udostępnij Napisano 13 Marca 2007 > jak sie zatrze to wstawi sie 1,2 75KM i tyle, płaczu nie bedzie oooo!!!! i to jest pozytywne podejscie do sprawy:) kiedy trzemy silniki? hahaha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 13 Marca 2007 Udostępnij Napisano 13 Marca 2007 > 73 > 16V lepsze a tak z ciekawosci - ile by taka zabawa kosztowala zeby czy 75 czy 16V wstawic - koszty suma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wolfi Napisano 14 Marca 2007 Udostępnij Napisano 14 Marca 2007 > a tak z ciekawosci - ile by taka zabawa kosztowala zeby czy 75 czy > 16V wstawic - koszty suma pewnie kolo 4-5 tys zł chyba ze dol zostawisz z 1,1 tylko glowice wstawisz od 1,2 wtedy zapewne koszt nieco nizszy ps. umyles juz stozek? ja swoj w sobote umylem wyczyscilem i naoliwilem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 14 Marca 2007 Udostępnij Napisano 14 Marca 2007 > Witam ponownie, > przeglądałem na allegro aukcje ze strumienicami, i tak się > zastanawiam czy montaż takiego cuda w mej pandzie przyniósłby > jakieś korzyści. Sprzedawcy piszą o przyroście momentu, mocy, a > nawet zmniejszeniu spalania. > Tylko ponoć największe korzyści przynosi montaż strumienicy zamiast > katalizatora ale ze względu na drugą sondę za katalizatorem nie > można go przecież wymontować. > Czy jest sens montażu strumienicy za katalizatorem ? Czy nie wpłynie > to negatywnie w przypadku pandy na pracę silnika ? > Czy elektronika sterująca nie zwariuje ? Jest jeszcze jedna > przeszkoda, w silniku 1,1, fi wydechu to 40mm a strumienice > zaczynają się od fi 45mm > dzięki za wszelkie odpowiedzi 1. za katalizator nie wstawisz , nie dlatego , ze sa 2 sondy (bo bez kata eobd tez chodzi) , ale dlatego ze kat jest na stałe połaczony z kolektorem wydechowym 2. elektornika nie zwariuje jak wstawisz w środku z tego prostego powodu , że nic sie nie zmieni (moc nie wzrosnie , spalanie nie zmaleje) 3. sa i strumienice mniejsze niz fi 45 , wiem bo kiedys kupowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rejmi Napisano 14 Marca 2007 Udostępnij Napisano 14 Marca 2007 > ps. umyles juz stozek? ja swoj w sobote umylem wyczyscilem i > naoliwilem no co ty.. ni ma czasu taczki zaladowac nie mowiac o myciu stozka hihhi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
62545tomasz Napisano 19 Marca 2007 Udostępnij Napisano 19 Marca 2007 zalozylem strumienice do astry G i jednyne co zauwazylem to to, ze w aucie jest glosniej;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.