coenmz Napisano 7 Maja 2005 Udostępnij Napisano 7 Maja 2005 jak w temacie. ktos wie o tym cos wiecej? i laickie pytanie, co to za niebieski dinks wkrecony w kolektor dolotwy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asia 7 Napisano 7 Maja 2005 Udostępnij Napisano 7 Maja 2005 > jak w temacie. ktos wie o tym cos wiecej? i laickie pytanie, co to za > niebieski dinks wkrecony w kolektor dolotwy? Nie wiem co to jest ale ten silnik prawie tak samo wyglada jak Zibiego turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chuchras Napisano 7 Maja 2005 Udostępnij Napisano 7 Maja 2005 > jak w temacie. ktos wie o tym cos wiecej? i laickie pytanie, co to za > niebieski dinks wkrecony w kolektor dolotwy? a to nie jest ten dodatkowy wtrysk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudek Napisano 7 Maja 2005 Udostępnij Napisano 7 Maja 2005 > Nie wiem co to jest ale ten silnik prawie tak samo wyglada jak > Zibiego turbo jest to zwykłe 1.5 na wielowtrysku komuś we Fiacie nudziło siem zamiast dzieci robic i wymyślau takie cuda na kiju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 7 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 7 Maja 2005 > jest to zwykłe 1.5 na wielowtrysku > komuś we Fiacie nudziło siem zamiast dzieci robic > i wymyślau takie cuda na kiju a nie orientujesz sie jak jest z osiagami takie silniczka? roznia sie znaczaco od 1.5 na mono? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chuchras Napisano 7 Maja 2005 Udostępnij Napisano 7 Maja 2005 > jest to zwykłe 1.5 na wielowtrysku > komuś we Fiacie nudziło siem zamiast dzieci robic > i wymyślau takie cuda na kiju czyli to o co pyta dejv jest w kazdym uniaku 1.5 mpi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 7 Maja 2005 Udostępnij Napisano 7 Maja 2005 > jak w temacie. ktos wie o tym cos wiecej? i laickie pytanie, co to za > niebieski dinks wkrecony w kolektor dolotwy? - to jest ciśnieniowy wyłącznik bezpieczeństwa wyłącza on zapłon w chwili kiedy ciśnienie przepływającego powietrza przekracza wartość bezpieczną /ile to nie wiem - w turbo to na 100% 0,85 bara/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudek Napisano 7 Maja 2005 Udostępnij Napisano 7 Maja 2005 > a nie orientujesz sie jak jest z osiagami takie silniczka? roznia sie > znaczaco od 1.5 na mono? no właśnie specjalnie sie nie różnią jest to na podzespołach Turbo tylko turbiny nie ma taki wymysł z nudów jak już mówiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 7 Maja 2005 Udostępnij Napisano 7 Maja 2005 > no właśnie specjalnie sie nie różnią > jest to na podzespołach Turbo tylko turbiny nie ma i odprężony nie jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudek Napisano 7 Maja 2005 Udostępnij Napisano 7 Maja 2005 > i odprężony nie jest teszszszszsz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mops Napisano 8 Maja 2005 Udostępnij Napisano 8 Maja 2005 > - to jest ciśnieniowy wyłącznik bezpieczeństwa > wyłącza on zapłon w chwili kiedy ciśnienie przepływającego powietrza > przekracza wartość bezpieczną /ile to nie wiem - w turbo to na > 100% 0,85 bara/ wygrales talon na balon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mops Napisano 8 Maja 2005 Udostępnij Napisano 8 Maja 2005 > Nie wiem co to jest ale ten silnik prawie tak samo wyglada jak > Zibiego turbo bo to prawie taki sam silnik ino ze wolnossacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
EGON-TKL Napisano 8 Maja 2005 Udostępnij Napisano 8 Maja 2005 > a nie orientujesz sie jak jest z osiagami takie silniczka? roznia sie > znaczaco od 1.5 na mono? Ten silnik mam mniej koni niż na jednopunkcie silnik na wielopunkcie pochodzi z Ritmo i jest słabszy i aprat zapłonowy ma jeszce w bloku jedny plus to fajniejszy wygląd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 8 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2005 > Ten silnik mam mniej koni niż na jednopunkcie silnik na wielopunkcie > pochodzi z Ritmo i jest słabszy i aprat zapłonowy ma jeszce w > bloku jedny plus to fajniejszy wygląd ale silnik na mono tez jest z ritmo. bodajze z modelu 75S. orientuje sie ktos do ilu kreci sie ten silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepej Napisano 8 Maja 2005 Udostępnij Napisano 8 Maja 2005 > jak w temacie. ktos wie o tym cos wiecej? i laickie pytanie, co to za > niebieski dinks wkrecony w kolektor dolotwy? stawiam na MAP sensor, czyli czujnik podcisnienia bezwzglednego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 9 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2005 > stawiam na MAP sensor, czyli czujnik podcisnienia bezwzglednego a co by sie dzialo jakby to bylo odpiete? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepej Napisano 9 Maja 2005 Udostępnij Napisano 9 Maja 2005 > a co by sie dzialo jakby to bylo odpiete? MAPsensor podaje kompowi ECU informacje o obciążeniu silnika i czesto współdziała z przpływomierzem lub zamiennie, uszkodzenie tego czujnika najczęściej wpływa na ilość spalanego paliwa, i równomierność wolnych obrotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cherokee18 Napisano 9 Maja 2005 Udostępnij Napisano 9 Maja 2005 > ale silnik na mono tez jest z ritmo. bodajze z modelu 75S. > orientuje sie ktos do ilu kreci sie ten silnik? No pewnie też coś koło 75 KM........z tym że ten "dinks" jest niebieski to może dodatkowo podnieść moc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 9 Maja 2005 Udostępnij Napisano 9 Maja 2005 > No pewnie też coś koło 75 KM........z tym że ten "dinks" jest > niebieski to może dodatkowo podnieść moc silnik na wielopunkcie ma taka samo moc jak mono tylr tylke ze te konie co daje wielopunkt zostały wykorzystane na zmniejszenie sprezania tak przynajmniej wynika z instrukcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 9 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2005 > silnik na wielopunkcie ma taka samo moc jak mono tylr tylke ze te > konie co daje wielopunkt zostały wykorzystane na zmniejszenie > sprezania tak przynajmniej wynika z instrukcji czyli to jest serce prawdziwej Bestii a tamto jakas popierdolka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.