Skocz do zawartości

Uno Mk1 1.5 WIELOPUNKT fotka silnika


coenmz

Rekomendowane odpowiedzi

> jak w temacie. ktos wie o tym cos wiecej? i laickie pytanie, co to za

> niebieski dinks wkrecony w kolektor dolotwy?

Nie wiem co to jest ale ten silnik prawie tak samo wyglada jak Zibiego turbo

274572569-P4242750.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem co to jest ale ten silnik prawie tak samo wyglada jak

> Zibiego turbo

jest to zwykłe 1.5 na wielowtrysku zlosnik.gif

274572902-Uno%201.5.jpg

ok.gif

komuś we Fiacie nudziło siem zamiast dzieci robic zlosnik.gif

i wymyślau takie cuda na kiju zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak w temacie. ktos wie o tym cos wiecej? i laickie pytanie, co to za

> niebieski dinks wkrecony w kolektor dolotwy?

- to jest ciśnieniowy wyłącznik bezpieczeństwa busted.gif

wyłącza on zapłon w chwili kiedy ciśnienie przepływającego powietrza przekracza wartość bezpieczną /ile to nie wiem - w turbo to na 100% 0,85 bara/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a nie orientujesz sie jak jest z osiagami takie silniczka? roznia sie

> znaczaco od 1.5 na mono?

no właśnie specjalnie sie nie różnią zlosnik.gif

jest to na podzespołach Turbo tylko turbiny nie ma zlosnik.gif

taki wymysł z nudów jak już mówiłem spineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> - to jest ciśnieniowy wyłącznik bezpieczeństwa

> wyłącza on zapłon w chwili kiedy ciśnienie przepływającego powietrza

> przekracza wartość bezpieczną /ile to nie wiem - w turbo to na

> 100% 0,85 bara/

wygrales talon na balon

grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiem co to jest ale ten silnik prawie tak samo wyglada jak

> Zibiego turbo

bo to prawie taki sam silnik ino ze wolnossacy

skromny.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a nie orientujesz sie jak jest z osiagami takie silniczka? roznia sie

> znaczaco od 1.5 na mono?

Ten silnik mam mniej koni niż na jednopunkcie silnik na wielopunkcie pochodzi z Ritmo i jest słabszy i aprat zapłonowy ma jeszce w bloku jedny plus to fajniejszy wygląd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ten silnik mam mniej koni niż na jednopunkcie silnik na wielopunkcie

> pochodzi z Ritmo i jest słabszy i aprat zapłonowy ma jeszce w

> bloku jedny plus to fajniejszy wygląd

ale silnik na mono tez jest z ritmo. bodajze z modelu 75S.

orientuje sie ktos do ilu kreci sie ten silnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a co by sie dzialo jakby to bylo odpiete?

MAPsensor podaje kompowi ECU informacje o obciążeniu silnika i czesto współdziała z przpływomierzem lub zamiennie, uszkodzenie tego czujnika najczęściej wpływa na ilość spalanego paliwa, i równomierność wolnych obrotów ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No pewnie też coś koło 75 KM........z tym że ten "dinks" jest

> niebieski to może dodatkowo podnieść moc

silnik na wielopunkcie ma taka samo moc jak mono tylr tylke ze te konie co daje wielopunkt zostały wykorzystane na zmniejszenie sprezania tak przynajmniej wynika z instrukcji grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> silnik na wielopunkcie ma taka samo moc jak mono tylr tylke ze te

> konie co daje wielopunkt zostały wykorzystane na zmniejszenie

> sprezania tak przynajmniej wynika z instrukcji

czyli to jest serce prawdziwej Bestii

274588093-silnik%201.5.jpgwinner.gif

a tamto jakas popierdolka grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.