bob_best Napisano 29 Marca 2007 Udostępnij Napisano 29 Marca 2007 jak w temacie, moze ktos sie wypowiedziec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 29 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2007 foto 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 29 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2007 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 30 Marca 2007 Udostępnij Napisano 30 Marca 2007 > jak w temacie, moze ktos sie wypowiedziec? oczywiscie niewymienny jest w 1.1MPI. wczesniej bylo, jeszcze sniadania nie jadlem wtedy bylo: 1.2 jest niewymienny i nie ma tych uszu do przykrecania srubami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 30 Marca 2007 Udostępnij Napisano 30 Marca 2007 > 1.2 jest niewymienny i nie ma tych uszu do przykrecania srubami. co ty za glupoty opowadasz, krokowce w 1,1 i 1,2 przynajmniej z wygladu sa takie same Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 30 Marca 2007 Udostępnij Napisano 30 Marca 2007 > co ty za glupoty opowadasz, krokowce w 1,1 i 1,2 przynajmniej z > wygladu sa takie same jeden i drugi ma racje 1.2 mpi 60KM i 1.1 mpi sa niewymienne i takie same 1.2 75 jest na zdjeciu (lub 1.1 spi) i jest wymienny (nie wiem czy taki sam jak w 1.1 spi , ale zamienny) pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piterus_123 Napisano 30 Marca 2007 Udostępnij Napisano 30 Marca 2007 > jeden i drugi ma racje > 1.2 mpi 60KM i 1.1 mpi sa niewymienne i takie same > 1.2 75 jest na zdjeciu (lub 1.1 spi) i jest wymienny (nie wiem czy > taki sam jak w 1.1 spi , ale zamienny) > pzdr sa troszeczke inne roznia sie glowka jeden ma bardziej plaska a drugi bardziej okragla (niepamietam ktory jest ktory ale ja teraz mam od 1.1SPi) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 30 Marca 2007 Udostępnij Napisano 30 Marca 2007 > sa troszeczke inne roznia sie glowka jeden ma bardziej plaska a drugi > bardziej okragla (niepamietam ktory jest ktory ale ja teraz mam > od 1.1SPi) klik i odpowiedz Darcyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 30 Marca 2007 Udostępnij Napisano 30 Marca 2007 Z taką główką mam w 1.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 30 Marca 2007 Udostępnij Napisano 30 Marca 2007 > jak w temacie, moze ktos sie wypowiedziec? coś identycznego miałem na przewodzie LPG kiedyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARCYK1 Napisano 30 Marca 2007 Udostępnij Napisano 30 Marca 2007 > klik > i odpowiedz Darcyka bemol ty to naprawde jestes Archiwum X na poczekaniu znalazł odpowiedz a juz znowu mialem pisac to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 30 Marca 2007 Udostępnij Napisano 30 Marca 2007 > bemol ty to naprawde jestes Archiwum X > na poczekaniu znalazł odpowiedz a juz znowu mialem pisac to samo a przestań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 30 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2007 > bemol ty to naprawde jestes Archiwum X > na poczekaniu znalazł odpowiedz a juz znowu mialem pisac to samo czyli to jest krokowiec do 1.2? rozumiem ze w 1.2 75 byly rozne rodzaje krokowcow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joker Napisano 30 Marca 2007 Udostępnij Napisano 30 Marca 2007 ja mam taki sam B12/00 w seicento sporting abarth 1.1 spi z 99r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 30 Marca 2007 Udostępnij Napisano 30 Marca 2007 > ja mam taki sam B12/00 w seicento sporting abarth 1.1 spi z 99r. Ja dzis sprawdzałem i w 1.2 75 mam B18/00 a na dole S310 w 1.1 spi było na dole 076x (zapominiałem górne oznaczenie sprawdzic) pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mobii Napisano 30 Marca 2007 Udostępnij Napisano 30 Marca 2007 > jak w temacie, moze ktos sie wypowiedziec? nie wiem jakie mam oznaczenia, ale z wygladu w przepustnicy od 1.2, a w 1.1 mialem identyczny, bo przekladalem od 1.1 do 1.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 30 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2007 > ja mam taki sam B12/00 w seicento sporting abarth 1.1 spi z 99r. czyli by wychodzilo ze to silniczek do 1.1 SPI, ale w sumie po tym co znalazlem na allegro to pewnien nie jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seicodriver Napisano 30 Marca 2007 Udostępnij Napisano 30 Marca 2007 ja też mam taki w 1.1SPI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 30 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2007 > ja też mam taki w 1.1SPI takie zaokraglony? nie szpiczasty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seicodriver Napisano 30 Marca 2007 Udostępnij Napisano 30 Marca 2007 dokładnie identykko jest bo niedawno czyściłem to pamiętam.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mobii Napisano 30 Marca 2007 Udostępnij Napisano 30 Marca 2007 > takie zaokraglony? nie szpiczasty? ja mialem dokladnie taki jak na foto w 1.1 i przelozylem go do 1.2 i na jednej i drugiej przepustnicy dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.