Jump to content

Jet-Set

użytkownik
  • Posts

    1024
  • Joined

  • Last visited

3 Followers

About Jet-Set

  • Birthday 07/18/1974

Contact Methods

  • Gadu-Gadu
    35790

Profile Information

  • Name
    Marcin
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Katowice
  • Zainteresowania
    samochody, muzyka
  • Car
    Francowate

Recent Profile Visitors

1071 profile views

Jet-Set's Achievements

kierowca

kierowca (12/19)

154

Reputation

  1. Zawór trójdrożny to najczęstsza awaria a koszt wymiany spory Vaillant z 2000 r. poza czyszczeniem i ustawieniami przez 21 lat bez problemów. Jednak przyszła jego pora, wymieniam na nowy kondensacyjny z lepszym sterowaniem. Podobno sterownik pogodowy ma kilka czujników i dodatkowo sam synchronizuje czas. Dodatkowy moduł do sterowania przez net to około 300 zł ale to można dołożyć później
  2. Jak jest iskra to szukać problemów gdzieś w gaźniku. Nie wiem czy kosiarka będzie miała filtr paliwa. Gaźnik jest zazwyczaj za filtrem powietrza i nawet na tych samych szpilkach. Można go rozebrać i zobaczyć czy nie ma tam jakichś śmieci, jak wyglądają dysze - wcześniej oczywiście zablokować przepływ paliwa.
  3. Jak farba miała lekki połysk to prawdopodobnie wykończenie które nazywa się satin. Pomalowałem kiedyś kuchnię farbą Dekoral w wersji kuchnia/łazienka. Faktycznie miało to dość porządną warstwę która nadawała się do zmywania i była odporna na plamy i na wilgoć. https://www.dekoral.pl/produkt/lazienka-kuchnia
  4. Niby można ale przy przesiadce z auta które ma jakieś ekstra wyposażenie do takiego które tego nie posiada to człowiek się wkurza. Przykład - podłokietnik. Niby żadna różnica ale brakuje czegoś pod łokieć, poza tym był to fajny schowek na różne ładowarki itp które łatwo można było schować
  5. Może jakaś stacja LTE zakłóca. Nowoczesne anteny mają filtry które eliminują zakłócenia 4G, LTE, można też dołożyć coś takiego na kablu
  6. Jet-Set

    PZU GO

    Z jednej strony nie ma żadnych wymagań aby śledzenie było włączone dodatkowo zastrzegają że zarejestrowane trasy nie będą miały wpływu na wysokość składki. Z drugiej w OWU jest lista usług jak holowanie, wizyta lekarska (nawet psychologa) dostępna w razie wypadku gdzie zadziała czujnik
  7. Jet-Set

    PZU GO

    Przy przedłużaniu umowy ubezpieczenia w PZU dostałem ofertę w opcji PZU GO która była o wiele lepsza od normalnej oferty. Haczyk w tym jest jednak taki że PZU pod pretekstem czuwania nad moim bezpieczeństwem będzie stale inwigilować moją jazdę. Z informacji handlowych wynika, że tylko ja mam mieć dostęp do tras a PZU jedynie dowie się kiedy będzie wypadek. Ale jak jest rzeczywiście tego nie wiem. Ktoś już jeżdzi z tym ich beaconem ? Jakieś wrażenia ?
  8. Ja się też przywitam. Niedawno stałem się właścicielem renówki
  9. Wyglądają identycznie ale podobno nie są - jest jakaś mała różnica Sam zastanawiam się nad wymianą, oczywiście w czwórce - i tam wszystkie pasują zamiennie
  10. Miałem podobną szkodę w tym roku, z tym że przednie drzwi były mocniej wgięte - na pierwszy rzut oka były już do wymiany, urwane lusterko, tylne drzwi lekko przerysowane (wg mnie nawet polerka by wystarczyła). Łączny koszt naprawy z polisy sprawcy w ASO Hondy to 19 tys
  11. Z tego względu u mnie zamontowali dodatkowo przepływowy elektryczny podgrzewacz wody do łazienki. Woda jest od razu gorąca kiedy tylko chcę. Inna sprawa że to mało ekonomiczne.
  12. Witaj Po pierwsze należy sobie postawić pytanie o sens (kosztowy) inwestowania w takim samochodzie w klimatyzację. Same części - nawet używane to koszt minimalnie około 600 zł a z nowych to sama chłodnica i sprężarka tyle wyjdzie. Dwa to montaż - serwis weźmie swoje, do tego wyjdą na pewno jakieś nowe przewody. Łącznie to na pewno przewyższy cenę samego samochodu. No i po trzecie - klimatyzację najlepiej montować zimą - bo latem każdy dobry zakład ma tyle roboty że winduje swoje ceny albo terminy są na kilka tygodni do przodu.
  13. Nie wiem czy dam radę sam to rozkręcić - bo jak widzę roboty jest sporo - a sam jeszcze w silniku nie grzebałem. Mój zaufany mechanik terminy ma na co najmniej miesiąc do przodu i też specjalnie zainteresowany robotą tego nie jest. Ktoś pomoże ?
  14. Jak pamiętam to ten drążek bez problemu demontowałem, tylko to było chyba ponad 10 lat temu Po wielu latach bez ruszania tego, w warunkach pod karoserią - gdzie wszystko szybko rdzewieje - kątówka to jedyne wyjście. Wydaje mi się że przecięcie tego w połowie po prostu likwiduje napięcie i później daje się to już jakoś odkręcać - taką mam teorię.
  15. W sumie tak, widziałem w ogłoszeniu całego Matiza na części za 700 zł - można by kupić i przełożyć co się da a resztę zezłomować. Tylko za robociznę i tak zapłaciłbym więcej a nie chcę już w niego inwestować
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.