Skocz do zawartości

Mario_

użytkownik
  • Liczba zawartości

    874
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

7 obserwujących

O Mario_

  • Urodziny 25.02.1972

Retained

  • swołocz

Profile Information

  • Płeć
    Not Telling
  • Samochód
    Audi A6 / Yama FZ6 Fazer

Mario_'s Achievements

młodociany kierowca

młodociany kierowca (11/20)

0

Reputacja

  1. W moim moto przyczyną drgań przy hamowaniu były fabryczne 11 letnie klocki, przebieg 16kkm. Po naciśnięciu klamki lagi i owiewka wpadały w widoczne wibracje, a na klamce tego nie czułem. Specjaliści twierdzili, że tarcze i felga są krzywe co wykluczałem, bo wcześniej było dobrze. Z ciekawości wymieniłem olej w lagach i łożysko główki ramy i nic. Po wymianie klocków wszystko wróciło do normy.
  2. Bo jest prawda ekranu i prawda portfela Oni chcieli Ci powiedzieć, że jesteś osioł i przepłaciłeś
  3. Bo ogryzki z Włoch i Francji z akceptowalnym stanem licznika zawsze są tanie
  4. W zestawie do samodzielnego montażu kupujesz?
  5. > Hmm, sam się nie pogrążaj jak nie masz nic ciekawego do dodania w temacie, akurat temat użytkowania > silników 2.0 z audi znam dość dogłębnie. Najwyraźniej Twoja wiedza pomimo subiektywnego otrzaskania nadal jest na poziomie miernym >To że Ty nie słyszałeś nie uzurpuje Ci prawa do tego, > by ubliżać komuś bądź czy to istnieje. Termostat 550zł do tego badziewnego silnika i 350zł > płacone było dla mechanika za jego zmianę, bo odjeżdżał przodem. To, że przepłacasz "wymieniaczowi" za kupione części wydaje się normalne, gdyż w przypadku pewniej grupy osób określenie "ASO" wywołuje dreszcz i długotrwały skurcz portfela. A na temat pomysłów i sposobów Twojego wymieniacza części na podreperowanie swojego budżetu też coś dorzucę, o ile zechcesz w dalszym ciągu kontynuować tą nieudaną próbę udzielenia mi lekcji...
  6. > a do tego np wymiana termostatu prawie tysiaka kosztuje, bo jest > elektroniczny dziad i trzeba z przodem odjechać żeby go wymienić. Panie PHU, weź pan przestań i się nie pogrążaj... Większej głupoty dawno nie słyszałem
  7. > 2. Wariant "bogatszy-między 25, a 30 tyś zł: > a) Audi A4 B7 1.8 t, 2.0 Zapomnij o 1.8T w tej kwocie.
  8. > A to sorry > 1.8T nie jest najgorszy ale słyszałem że ma problemy ze smarowaniem? Jak jeździł na syfiastym oleju np Castrol i zapchał się smok pompy oleju. Innych przypadków nie ma.
  9. > nigdzie nie pisałem, że trzeba sie tego bać > ale warto wiedzieć, że coś takiego istnieje > zdecydowanie kosztowniejsze są usterki wtryskiwaczy oraz pompy oleju To poprosimy dla poprawy nastroju o tych awariach pompy oleju
  10. > To czym proponujesz to zrobić, żeby było ładnie i trwale? Ocynk proszę ciebie
  11. >Też mi ktoś zasugerował > sprzęgiełko, ale ja się pytam jakie są przesłanki? Jest jakiś prosty sposób na sprawdzenie? Zablokować napinacz paska, zsunąć pasek, zakręcić sprzęgiełkiem w prawo i zatrzymać. W sprawnym wirnik alternatora powinien się nadal kręcić.
  12. > Może warto rozważyć 1.9TDI w quattro??? Braciak ma takiego (z programem na ok. 170KM) i chwali > sobie. > P.S. Z tego co kojarzę to wszystkie 1.8TQ miałby skrzynie 6-cio biegowe Nie wszystkie miały 6 biegów.
  13. > Jakim momentem dokręcone są śruby łożysk głównych i korbowych w silniku benzynowym VW Lupo? A może jakiś rocznik i kod silnika?
  14. > Mam na oku coś takiego, wstępnie zapowiada się całkiem ok... Z jakimi nadprogramowymi kosztami w > stosunku do ośki liczyć się? Z żadnymi, no może poza sprzęgłem jeśli będziesz zbyt ostro startował na suchym asfalcie. Pokaż mi ten samochód na PW, bo śmieci jest od groma
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.