Mario_
użytkownik-
Liczba zawartości
874 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Mario_'s Achievements
młodociany kierowca (11/20)
0
Reputacja
-
Drżenie kiery przy hamowaniu - pytanie do speców
Mario_ odpowiedział mops na temat - Kącik Motocyklowy
W moim moto przyczyną drgań przy hamowaniu były fabryczne 11 letnie klocki, przebieg 16kkm. Po naciśnięciu klamki lagi i owiewka wpadały w widoczne wibracje, a na klamce tego nie czułem. Specjaliści twierdzili, że tarcze i felga są krzywe co wykluczałem, bo wcześniej było dobrze. Z ciekawości wymieniłem olej w lagach i łożysko główki ramy i nic. Po wymianie klocków wszystko wróciło do normy. -
Bo jest prawda ekranu i prawda portfela Oni chcieli Ci powiedzieć, że jesteś osioł i przepłaciłeś
-
Bo ogryzki z Włoch i Francji z akceptowalnym stanem licznika zawsze są tanie
-
Proszzzz
-
W zestawie do samodzielnego montażu kupujesz?
-
> Hmm, sam się nie pogrążaj jak nie masz nic ciekawego do dodania w temacie, akurat temat użytkowania > silników 2.0 z audi znam dość dogłębnie. Najwyraźniej Twoja wiedza pomimo subiektywnego otrzaskania nadal jest na poziomie miernym >To że Ty nie słyszałeś nie uzurpuje Ci prawa do tego, > by ubliżać komuś bądź czy to istnieje. Termostat 550zł do tego badziewnego silnika i 350zł > płacone było dla mechanika za jego zmianę, bo odjeżdżał przodem. To, że przepłacasz "wymieniaczowi" za kupione części wydaje się normalne, gdyż w przypadku pewniej grupy osób określenie "ASO" wywołuje dreszcz i długotrwały skurcz portfela. A na temat pomysłów i sposobów Twojego wymieniacza części na podreperowanie swojego budżetu też coś dorzucę, o ile zechcesz w dalszym ciągu kontynuować tą nieudaną próbę udzielenia mi lekcji...
-
> a do tego np wymiana termostatu prawie tysiaka kosztuje, bo jest > elektroniczny dziad i trzeba z przodem odjechać żeby go wymienić. Panie PHU, weź pan przestań i się nie pogrążaj... Większej głupoty dawno nie słyszałem
-
> 2. Wariant "bogatszy-między 25, a 30 tyś zł: > a) Audi A4 B7 1.8 t, 2.0 Zapomnij o 1.8T w tej kwocie.
-
> A to sorry > 1.8T nie jest najgorszy ale słyszałem że ma problemy ze smarowaniem? Jak jeździł na syfiastym oleju np Castrol i zapchał się smok pompy oleju. Innych przypadków nie ma.
-
> nigdzie nie pisałem, że trzeba sie tego bać > ale warto wiedzieć, że coś takiego istnieje > zdecydowanie kosztowniejsze są usterki wtryskiwaczy oraz pompy oleju To poprosimy dla poprawy nastroju o tych awariach pompy oleju
-
> To czym proponujesz to zrobić, żeby było ładnie i trwale? Ocynk proszę ciebie
-
>Też mi ktoś zasugerował > sprzęgiełko, ale ja się pytam jakie są przesłanki? Jest jakiś prosty sposób na sprawdzenie? Zablokować napinacz paska, zsunąć pasek, zakręcić sprzęgiełkiem w prawo i zatrzymać. W sprawnym wirnik alternatora powinien się nadal kręcić.
-
> Może warto rozważyć 1.9TDI w quattro??? Braciak ma takiego (z programem na ok. 170KM) i chwali > sobie. > P.S. Z tego co kojarzę to wszystkie 1.8TQ miałby skrzynie 6-cio biegowe Nie wszystkie miały 6 biegów.
-
> Jakim momentem dokręcone są śruby łożysk głównych i korbowych w silniku benzynowym VW Lupo? A może jakiś rocznik i kod silnika?
-
> Mam na oku coś takiego, wstępnie zapowiada się całkiem ok... Z jakimi nadprogramowymi kosztami w > stosunku do ośki liczyć się? Z żadnymi, no może poza sprzęgłem jeśli będziesz zbyt ostro startował na suchym asfalcie. Pokaż mi ten samochód na PW, bo śmieci jest od groma