Jump to content

koNik

użytkownik
  • Content Count

    10650
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    45
  • Time Online

    4d 12h 22m 29s

About koNik

  • Rank
    weteran
  • Birthday 10/30/1983

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Zainteresowania
    ekodrajwing, donoszenie na piratów drogowych, nowoczesne grodzone budownictwo mieszkaniowe, Car Of The Year Fan, klub rodziców dzieci w wieku przedszkolnym
  • Car
    turbobrick

Recent Profile Visitors

2576 profile views
  1. Pod wolga akurat w ogóle nie leżę. Hamulce robiłem 10 lat temu. Wsiadam na wiosnę i odstawiam w październiku. Owszem silnik nieoryginalny i oczywiście obsługę robię zgodnie z zaleceniami producenta np zawieszenia. Ale generalnie w tym roku 20kkm już i nawet nie dotknalem. Podobnie jest z W108 280sel - kupiona 7 lat temu i zrobiłem klocki raz i simmering Walu z przodu z 3 lata temu. Tyle. Leżę głównie pod wozami które knuje z własnej glupoty. A teraz to nawet nie leżę bo mam podnośnik 4 kolumnowy Natomiast wiadomo że przy starszych autach generalnie trzeba mieć pojęcie nawet po to żeby mechanicy z laika sobie nie robili używania finansowego w razie W. Bo znam takie przypadki.
  2. No wiesz. Ja w wolge wsiadam i jadę i nie jeżdżę do mechanika w sezonie tak od 11 lat. Myślę że w każdym aucie jest to do osiągnięcia aczkolwiek myślę że bardziej mimo wszystko w tym fiacie niż mitsu o ironio. Kwestia skomplikowania konstrukcji czy dostępności części. Tak jak mowie Fiat Coupe 16v Turbo bym brał tylko nie z Polski.
  3. Fist coupe w wersji turbo to nie jest taki zły pomysł na zakup bo myślę że one zaczną drożeć niebawem. Natomiast dla mnie FWD dyskwalifikuje to auto jako zabawkę. 3000gt to auto nie do utrzymania w zasadzie dla normalnej osoby bez kontaktów i doświadczenia a argumentu z żoną nie popieram. Kto nosi spodnie?
  4. Ja już się pogodziłem że jak chce grubo to musi być C. Ale jaka jest nagroda za to
  5. Najlepiej od razu kupić URALa. Co niniejszym mam nadzieję niedługo uczynię
  6. Bla bla bla. SUV to nic innego jak powrót do początków motoryzacji - duży prześwit, wielkie koła, pozycja za kierownicą taboretowa. Także to zwykły odgrzany kotlet. Ludzie je lubią bo mogą sobie popatrzeć na innych z góry ale tylko do momentu jak reszta też nie będzie miała SUVow
  7. Najbardziej niezabijalny to chyba aw71. Po accumulator modzie zmienia szybko prawie jak DSG.
  8. Ja się nie znam ale jeśli mogę coś doradzić - łada 2101/2102/2103 albo z grubej rury Gaz 21. Spokojnie kupisz ładne w tym budżecie Łady a wolge kupisz rokująca
  9. Pod kompa podepnij, równie dobrze to może być np czujnik temperatury.
  10. koNik

    MB vs VW

    Można się śmiać ale to że każda małpka ma swoją zabawkę albo kilka które 90% czasu stoją i sie marnują a co gorsza pochłaniają środki na ich utrzymanie w ruchu i produkcję to gigantyczne marnowanie zasobów planety ja jestem sobie w stanie wyobrazić sieć autonomicznych dróg na których przedsiębiorstwa posiadające koncesje wynajmowały by autonomiczne auta-kabiny na konkretne trasy a prywatnych kabin by po prostu nie było. Ot aplikacja na telefon konkretnej korporacji, klikam że chce kabine-Suva na trasę do Suwałk, podjeżdża za 10 min i jadę i nic mnie nie interesuje
  11. koNik

    MB vs VW

    Przy przejściu na auta autonomiczne zapewne każde auto nieautonomiczne miałoby zakaz jazdy po drogach publicznych. No ale tak czy siak to prędzej czy później będzie konieczność. Pytanie czy do takiej zmiany potrzeba WWIII czy tym razem rewolucja będzie bardziej pokojowa
  12. koNik

    MB vs VW

    Ale co kto z tym niby zrobi. Cały system jest zły bo liczy się jak najwieksza sprzedaż i PKB. Który lider sam będzie kopał w PKB? Jesteśmy skazani na życie w coraz większym śmietniku. Ja się szczerze boję samochodów elektrycznych i ich ekspansji i całej wymiany taboru ze spalinowego na elektryczny bo boje się że to nas właśnie ostatecznie w nich pogrąży(śmieciach i groźnych odpadach znaczy). Tylko przejście na powszechny system wynajmu autonomicznych samochodów elektrycznych przy ich modularności serwisowej (czyli upgrade zamiast wymiany dopuki jak najlepiej wykonana buda zyje) i braku samochodów prywatnych mógłby zrobić dobry krok w kierunku ekologii dla świata. Ale to oznacza śmierć 80% przemysłu motoryzacyjnego a kto na to pozwoli... Niestety człowiek to tylko głupia małpa
  13. koNik

    MB vs VW

    Czyli im gorzej tym lepiej! Świetna teoria. Tylko co na to nasza planeta która ponosi ciężar produkcji jednorazówek?
  14. koNik

    MB vs VW

    A kto to wie. Sprzedawca silnika niech sobie to sprawdza choć pewnie wystawi jak jest i może ktoś kiedyś nie odda
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.