Jump to content

koNik

użytkownik
  • Content Count

    27632
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    49
  • Time Online

    8d 7h 51m 44s

koNik last won the day on February 1

koNik had the most liked content!

Community Reputation

9620 Człowiek - do rany przyłóż

About koNik

  • Rank
    weteran
  • Birthday 10/30/1983

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Kraków
  • Zainteresowania
    ekodrajwing, donoszenie na piratów drogowych, nowoczesne grodzone budownictwo mieszkaniowe, Car Of The Year Fan, klub rodziców dzieci w wieku przedszkolnym
  • Car
    turbobrick
  • Motorcycle
    GL1000 '77

Recent Profile Visitors

3103 profile views
  1. koNik

    Pomysł na V8

    Prv. E3 też idzie do zyda jak cos.
  2. koNik

    Pomysł na V8

    https://www.blocket.se/
  3. koNik

    Pomysł na V8

    Jak chcesz to chce sprzedać Lincolna
  4. Subaru to nie jest normalne auto i sam wiesz ile tam byś zapłacił za te świece w warsztacie
  5. Napisałem geometria 100 i po temacie. Zresztą prawda jest taka że 99% warsztatów i tak nie zrobi geometrii po wymianie końcówki a jak się sprytnie zrobi to spora szansa że nie będzie trzeba
  6. To co jest na paragonie to średnio rozgarnięty licealista ogarnie więc to bardzo specjalistyczna wiedza
  7. Wszystko można było zrobić samemu przy bronku w 2h i ustawić zbieżność za 100zł.
  8. Co Wy tam wiecie o parkowaniu
  9. Wierzę Ci. Nie chcę tego oglądać, dzień się ładnie zaczyna
  10. ale wybór w tym wypadku generuje niepotrzebne koszty logistyczne, ekologiczne itd. jakby był jeden rodzaj ekranu i zegarów to po prostu byłoby taniej i lepiej dla wszystkich łącznie z planetą ziemią
  11. komu jest potrzebna zaślepka i pół ekranu zamiast całego?
  12. swoją drogą nie uważacie że żądanie przez producenta chorych dopłat za większy ekran, elektroniczne zegary czy trochę lepsze oprogramowanie absurdalnych cen w świecie gdzie radio z androidem z chin kosztuje 600zł to taka totalna jazda w kakao bez nawilżenia? Wstydziliby się wypuszczać te małe wykastrowane systemy IMO. Mogę się założyć że bardziej by się opłacało produkować jedną wersję wyposażenia typu MAX do takiego premiuma niż ją różnicować. Ale wtedy małpki miałyby problem z rozróżnieniem która jest równiejsza od innych
  13. Po dwunastu latach od ostatniej jazdy Trochę bede.sie musiał pobawić z nim ale już mi się podoba Mam nadzieję że podołam bo ciężki trochu
  14. Jak już wspomnieliśmy o Matrze to należy wspomnieć że tą utytułowana sportowo markę zatopił Renault Avantime
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.