Skocz do zawartości

Pirat7993

użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 706
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Pirat7993

  • Urodziny 01.01.1985

Contact Methods

  • WWW
    Pire.com.pl

Profile Information

  • Imię
    Piotr
  • Lokalizacja
    Przeworsk
  • Zainteresowania
    brak
  • Samochód
    Cinquecento , Punto II

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Pirat7993's Achievements

kierowca

kierowca (12/20)

0

Reputacja

  1. Na moje oko będzie to jakieś mikro pęknięcie w uszczelce pod głowicą, ewentualnie pęknięta głowica :/
  2. > pytanie brzmi z jakiej krzynki da sie przełożyć 5 bieg do sportingowej a nie jaka była najdłuższa chyba większość skrzyń ma te same wałki - ale skrzynia to dla mnie średnio znajomy temat, coś tam swojego wiem ALE wolę zapytać tutaj ja znowu słyszałem ze z pandy van jest tez fajna i długa 5
  3. Witam Czy ktoś mógłby podpowiedzieć w jakim fiacie był najdłuższy 5 bieg nadający się do włożenia w skrzynie CCs ?
  4. skoro odpala chociaż na chwilkę znaczy że iskra jest ... sprawdz jeszcze czy benzyna na 100% dochodzi... najlepiej wlej kieliszek benzyny na przepustnice - powinien chwilkę pochodzić (o ile to tu jest problem)
  5. tak jest , denaturat ewentualnie czysty alkohol lub też benzyna...
  6. > A pompe zmieniles na 3 barowa?? pompa 1barowa jest ok - nie wyrabia dopiero powyzej 3,500obr
  7. Skoro odpala (nawet i na 3 sekundy) znaczy ze iskra jest, czujnik też jest ok (uszkodzony czujnik powodował by strzelanie w wydech lub w dolot a gdyby był całkiem niesprwny wcale by nie odpaliło .... -co do przesuniętego rozrządu - miałem pasek przestawiony o 12zębów i auto poliło na cyk... ... bardziej bym poszedł w strone układu zasilania... pompa , wtryski itp... najlepiej wyjmij wtryskiwacze razem z listwą, połóż na pokrywie i niech ci ktoś zakręci rozrusznikiem - zobaczysz czy wogóle dają paliwo czy może są zapieczone...
  8. w CC są ori dwa 6-cio kątne otwory (po stronie kierowcy) jeden z nich wykorzystałem a do maski dokręciłem kawałek blaszki...
  9. ja mam u siebie siłownik z tylnej klapy CC i jest bardzo ok a co najważniejsze maska nie otwiera się do połowy jak w tych siłownikach z allegro , a idzie max w góre
  10. te stare seaty zwłaszcza Ibiza - bazowały chyba na fiatach chyba były w nich nawet silniki 900 Fiat/Lancia tak czy inaczej szczęki "wyglądają" na takie jak być powinny
  11. Pirat7993

    moje babole

    no faktycznie , po założeniu innych wtrysków (może nie jest na 100% jak ma być ) ale dużo się zmieniło - auto zaczęło równo chodzić na jałowych wg na afr widać też że sonda prawidłowo oscyluje jeszcze tylko zostaje diagnostyke podpiąć i zobaczyć co tam wynikło... a wczoraj już nie miałem siły
  12. Pirat7993

    moje babole

    mam wtryski zaraz podmienię - dzięki za podpowiedź z tym zwarciem to jakiś problem ? szukać kabelków czy zostawić jak jest
  13. Pirat7993

    moje babole

    > a sonde podmieniales ?? Bo moze daje ona bledny sygnal i komputer glupieje tak sonde kupiłem nową do testów - podmieniłem ale zero zmian... kupiłem następną nową z NTK (widać na pseudo AFR oraz programie gazowym ze pracuje dość poprawnie - przynajmniej wg tych wskazań ) jedynie co może mi przychodzić do głowy to czujnik temp płynu (3 bolce) wentylator kiedyś odpalał zaraz po przekroczeniu kreski 90* na chwile obecną w różnych temperaturach zaczyna startować (najczęsciej ok 100* ) jeżeli chodzi o zwarcie -to z CPW - wystają kabelki (ale to chyba dość częsta przypadłość) tak czy inaczej myślicie ze to mogło by być to ? słyszałem również że "zwarcie" może podawać jakiś padający czujnik, po skasowaniu błędu w programie znika on na ok 20 sek po czym wyskakuje "ZWARCIE + 12" a po 5 sek zmienia nazwę "ZWARCIE Z MASĄ"
  14. Pirat7993

    moje babole

    tak aczkolwiek problemy pojawiają się nawet na benzynie ... po "nocnym" resecie komputera auto odpala na benzynie bardzo fajnie -pochodzi z 10min na benzynie i pojawiają się te same problemy i zaczyna chodzić jak traktor a mieszanka leci w max ubogą
  15. Witam mam problem z swoim parchem... sprawdziłem masę rzeczy ale nie wiem gdzie dalej szukać przyczyn... moze ktoś podpowie ? brak zaworka do recyrkulacji oparów oraz brak centralki CODE - te 2 błędy były od zawsze i nic złego się nie działo.. na chwile obecną pojawił się błąd ZWARCIE oraz MAX zubożania :/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.