Jump to content

RUFF

użytkownik
  • Content Count

    305
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    25m 8s

4 Followers

About RUFF

  • Rank
    kierowca
  • Birthday 08/26/1983

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Poznań
  • Zainteresowania
    Moto
  • Car
    126p 700i Scs 1.4 16v
  • Motorcycle
    WR250X

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. RUFF

    wałki 16v...

    Czy rozważaniach na temat wałków się coś posunęło? Wczoraj rozebrałem Abartha GP 155KM zgodnie z podaniem przez guttka: 593-8b 043-0b Dla porównania 1.2 80KM Dolotowy również 593 - kółko pasowe inna śr osadzenia wg pomiarów krzywki te same Wydechowy 594 - o 0,5-0,6mm wyższy wznios od Abartha. Jak się do tego mają wałki z np 1.4 100KM i PI 86KM I ostatnia kwestia, jak się mają wałki z 86 w T-jet na Gt1443 w codziennej eksploatacji?
  2. Jest podebranie w środkowej obudowie jak nie wierzysz to spróbuj założyć ten wybierak do skrzynki np z SC.
  3. Taki wybierak ma każda nowsza C514 ale w parze jest podebranie w obudowie skrzyni. Bez piłowania się nie obejdzie. Cena twojej skrzynki to max 1tyś
  4. Ok czyli nie jest tak źle, ale z 500 bardziej by podeszła.
  5. Czyli to samo co krótka skrzynia od zwykłego 1.4. Z czego szukać jakieś dłuższe albo chociaż samą V taką z 0,82
  6. Czyli coś bliżej? z 510 nie mam doświadczenia.
  7. Polecam poszukać wsadu z P1 nawet po 20 latach wygląda lepiej niż te kilku letnie.
  8. Witam Swapuje GP z Star-Jeta na T-Jeta mam wersje 120KM doszły mnie słuch że dość krótką. Ktoś dysponuje tabelą przełożeń C510? podobno wersje 155/180KM miały już dłuższe. Mam dostępne skrzynki z Uno 1.0, Palio 1.2, AR 147 1.6, Stilo 1.8 itp ugotuje się coś z tego??
  9. Oczywiście że wygodniejsze pod warunkiem że interesuje cię zmiana któregoś koła a nie zaglądanie do różnicowego - wtedy to nie ma sensu.
  10. RUFF

    Kierownica P1 w SC

    Lekko że pasuję zresztą tą z foto sam sprzedawałem.
  11. Oczywiście, że da się wymienić bez wyjmowania. Jak dla mnie jako, że działam w pojedynkę nawet szybciej. Wymieniałem w seju sprzęgło, poskładałem a tam zonk III wybija. Jako że egzemplarz miał Klimę i ABS drugi raz nie miałem zamiaru. Wymiana III zajęła ok 3h. Aktualnie w tyg mam w mojej Pandzie III do zmiany i łożyska - również bez wyjmowania skrzynki. Przełożenia w 8V i 16V do III są takie same jak i w wielu modelach. Aha wyłamać zębów się nie da chyba, że kulki z łożyska przez nie przelecą.
  12. Kanały dolotowe w 1.4 o 3mm szersze - inny kolektor dolotowy. Na razie tyle.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.