Skocz do zawartości

RUFF

użytkownik
  • Zawartość

    318
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

O RUFF

  • Tytuł
    kierowca
  • Urodziny 26.08.1983

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Poznań
  • Zainteresowania
    Moto
  • Samochód
    126p 700i Scs 1.4 16v
  • Motocykl
    WR250X

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. RUFF

    wałki 16v...

    Czy rozważaniach na temat wałków się coś posunęło? Wczoraj rozebrałem Abartha GP 155KM zgodnie z podaniem przez guttka: 593-8b 043-0b Dla porównania 1.2 80KM Dolotowy również 593 - kółko pasowe inna śr osadzenia wg pomiarów krzywki te same Wydechowy 594 - o 0,5-0,6mm wyższy wznios od Abartha. Jak się do tego mają wałki z np 1.4 100KM i PI 86KM I ostatnia kwestia, jak się mają wałki z 86 w T-jet na Gt1443 w codziennej eksploatacji?
  2. RUFF

    Skrzynia 6 biegów Punto 1 - ile warta?

    Ta na odwrót wszystko pasuje.
  3. RUFF

    Skrzynia 6 biegów Punto 1 - ile warta?

    Jest podebranie w środkowej obudowie jak nie wierzysz to spróbuj założyć ten wybierak do skrzynki np z SC.
  4. RUFF

    SC + 1.2 + turbo + klima, wykoanalne?

    A dzwon z Palio?
  5. RUFF

    Skrzynia 6 biegów Punto 1 - ile warta?

    Taki wybierak ma każda nowsza C514 ale w parze jest podebranie w obudowie skrzyni. Bez piłowania się nie obejdzie. Cena twojej skrzynki to max 1tyś
  6. RUFF

    Skrzynia C510 Przełożenia

    Ok czyli nie jest tak źle, ale z 500 bardziej by podeszła.
  7. RUFF

    Skrzynia C510 Przełożenia

    Czyli to samo co krótka skrzynia od zwykłego 1.4. Z czego szukać jakieś dłuższe albo chociaż samą V taką z 0,82
  8. RUFF

    Skrzynia C510 Przełożenia

    Czyli coś bliżej? z 510 nie mam doświadczenia.
  9. RUFF

    Synchronizatory do C.514

    Polecam poszukać wsadu z P1 nawet po 20 latach wygląda lepiej niż te kilku letnie.
  10. Witam Swapuje GP z Star-Jeta na T-Jeta mam wersje 120KM doszły mnie słuch że dość krótką. Ktoś dysponuje tabelą przełożeń C510? podobno wersje 155/180KM miały już dłuższe. Mam dostępne skrzynki z Uno 1.0, Palio 1.2, AR 147 1.6, Stilo 1.8 itp ugotuje się coś z tego??
  11. RUFF

    Skrzynia C514 1.2 8v zębatki 3 biegu

    Oczywiście że wygodniejsze pod warunkiem że interesuje cię zmiana któregoś koła a nie zaglądanie do różnicowego - wtedy to nie ma sensu.
  12. RUFF

    Kierownica P1 w SC

    Lekko że pasuję zresztą tą z foto sam sprzedawałem.
  13. RUFF

    Skrzynia C514 1.2 8v zębatki 3 biegu

    Oczywiście, że da się wymienić bez wyjmowania. Jak dla mnie jako, że działam w pojedynkę nawet szybciej. Wymieniałem w seju sprzęgło, poskładałem a tam zonk III wybija. Jako że egzemplarz miał Klimę i ABS drugi raz nie miałem zamiaru. Wymiana III zajęła ok 3h. Aktualnie w tyg mam w mojej Pandzie III do zmiany i łożyska - również bez wyjmowania skrzynki. Przełożenia w 8V i 16V do III są takie same jak i w wielu modelach. Aha wyłamać zębów się nie da chyba, że kulki z łożyska przez nie przelecą.
  14. RUFF

    Rozrząd 1,1 - ilość zębów

    104
  15. RUFF

    Głowica 1.4 16V Vs 1.2 16V

    Kanały dolotowe w 1.4 o 3mm szersze - inny kolektor dolotowy. Na razie tyle.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.